• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته دوم خرداد ۹۸]

دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته دوم خرداد ۹۸]

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۲

در دومین هفته از خردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force را معرفی کردیم که در آن باید از پایگاه نظامی خود در مقابل حمله هیولاها و گودزیلاها محافظت کنید. همچنین بازی نقش‌آفرینی نوشتاری DEAD CITY Text Adventure & Cyoa را داشتیم که بازیکنان را در جهانی آخرالزمانی قرار می‌دهد.


دانلود بازی اندروید و آیفون


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌ اندرویدی و آیفون خود می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده، بیندازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force

بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force

بازی اول هفته را به یک اثر الهام‌گرفته شده از جهان گودزیلا و هیولاهای مختلف آن اختصاص داده‌ایم.  بازی Godzilla Defense Force اثری است که NEXON Company‏ وظیفه ساخت آن را به‌عهده داشته و آن را برای اندروید و آیفون منتشر کرده است. بازیکنان در این بازی باید در نقش یک فرمانده پایگاه نظامی قرار گیرند و از پایگاه‌شان در مقابل هیولاها و گودزیلاهای مختلف دفاع کنند. وقایع بازی در سه شهر توکیو، لندن و سیدنی اتفاق می‌افتد که هرکدام از آن‌ها دارای موج‌های متعددی هستند. با کشتن هیولاها می‌توانید پول جمع‌آوری کرده و از پول خود برای ارتقای ساختمان‌ها استفاده کنید. بازیکنان با ارتقا یا ساخت ساختمان‌های جدید می‌توانند به نیروهای قوی‌تر دسترسی پیدا کنند. تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به گودزیلاهای بازی موبایل Godzilla Defense Force از گودزیلا و هیولاهای ۲۹ فیلم مختلف گودزیلا استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنند. اگر قصد دارید یک بازی استراتژی و دفاع از قلعه لذت‌بخش را تجربه کنید، Godzilla Defense Force را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Godzilla Defense Force از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Godzilla Defense Force از اپ استور اپل
از دست نده:  10 تیم پرطرفدار بازی دوتا 2 - Dota 2 در سال 2018

 

دانلود بازی اندروید DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

بازی اندروید DEAD CITY Text Adventure & Cyoa

DEAD CITY Text Adventure & Cyoa یک بازی موبایل نقش‌آفرینی نوشتاری است که استودیو Everbyte‏ آن را برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده است. این بازی روایت‌گر جهانی آخرالزمانی است که در آن بخشی از انسان‌ها به زامبی‌ تبدیل شده‌اند. از آن سو بازمانده‌ها به‌دنبال فرار از این موقعیت هستند و برای زنده‌ماندن تلاش می‌کنند. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوشتاری است و شما باید ازطریق نوشتار و چت کردن روند داستان را پیش ببرید. در بازی اندروید DEAD CITY Text Adventure & Cyoa تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به صفحه‌نمایش خود خیره شوید، نوشته‌ها را بخوانید و بهترین تصمیم را از میان گزینه‌های مورد نظر بگیرید. هر تصمیم شما در پیشرفت داستان و زنده‌ماندن یا نماندن کاراکترتان تأثیرگذار است. به‌شکلی که ممکن است شخصیت سم و دوستانش در جریان بازی جان سالم به‌در نبرند و هیچ‌وقت موفق به دیدن پایان بازی نشوید. در بخشی از بازی ممکن است پس از سپردن یک کار به سم، او برای چنددقیقه‌ای از دسترس‌تان خارج شود و تا زمان بازگشت او مجبور شوید ۵ الی ۱۰ دقیقه منتظر بمانید. از آن‌جایی‌که بازی در فضایی آخرالزمانی رخ می‌دهد، موسیقی بازی تا حد ممکن سعی می‌کند حس ترس و اضطراب را به ‌شما منتقل کند. بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید DEAD CITY Text Adventure & Cyoa از گوگل پلی استور

 

بازی موبایل Hexagon Dungeon

بازی موبایل Hexagon Dungeon

بازی اندروید و آیفون Hexagon Dungeon اثری با سبک مَچ‌تری است که تنها هدفش پر کردن اوقات فراغت شما است. داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که لرد سیاه‌چال‌ها از شما برای بازسازی سیاه‌چال کمک می‌خواهد، اما دراین‌میان باید با مشکلات زیادی همانند رئیس‌های قدرتمند و شیاطین فرمان‌بردار دست‌وپنجه نرم‌ کنید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید با حرکت دادن ۶ ضلعی‌ها، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا با قرار گرفتن سه آیتم مشابه درکنار هم، امتیاز کسب کنید. هریک از ۶ ضلعی‌ها نماینده یکی از هیولاها هستند که ممکن است اژدها، شینیگامی یا یک هیولای معمولی باشد. در بازی پاورآپ‌های مختلفی نیز جای‌داده شده است که هرکدام یک توانایی ویژه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به امکان خریداری Pet اشاره کرد. پِت‌ها شامل زامبی‌ها، حیوانات و انسان‌ها هستند و باعث می‌شوند در زمان مبارزه، دشمنان را سریع‌تر از گذشته از بین ببرید. بازی آیفون و اندروید Hexagon Dungeon با گرافیک پیکسلی خود اثری اعتیادآور روی پلتفرم موبایل است و می‌توانید آن را هم‌اکنون به‌صورت رایگان دانلود کنید.

از دست نده:  فروش ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی کال آف دیوتی - Call of Duty
دانلود بازی Hexagon Dungeon از گوگل پلی استور دانلود بازی Hexagon Dungeon از اپ استور اپل

 

بازی اندروید و آیفون Dumb Ways To Draw

بازی اندروید و آیفون Dumb Ways To Draw

Dumb Ways To Draw نسخه جدید مجموعه Dumb Ways است که باری دیگر شما را در نقش شخصیت‌های بانمک این سری قرار می‌دهد. شما می‌توانید این بازی آرکید و کژوال را به‌صورت آفلاین تجربه کنید. در ابتدا سازندگان در چهار مرحله ساختار و نحوه استفاده از مکانیزم‌های بازی را به کاربران آموزش می‌دهند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید مسیری را مشخص کنید که کاراکترتان با طی کردن آن به مقصد خود برسد. نحوه کشیدن خطوط و ازبین‌بردن موانع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و باید با وجود محدودیت‌هایی که در کشیدن این خط‌ها در بازی قرار گرفته است، شخصیت بازی را به مقصد خود برسانید. جالب است بدانید که برخی از این موانع چندبخشی هستند و باید با سرعت‌عمل بالا،‌ آن‌ها را در مدت‌زمان مشخص خنثی کنید. از نظر محتویات، Dumb Ways To Draw دارای ۶ بخش مختلف است که هر بخش ۶ مرحله دارد. همچنین هر قسمت ظاهری مخصوص‌به خودش را دارد تا بازیکنان در طول تجربه‌شان احساس یکنواختی نداشته باشند. گرافیک کارتونی و موسیقی‌های جذاب بازی درکنار گیم‌پلی آن همگی باعث شده‌اند تا Dumb Ways To Draw به اثری ارزشمند روی گوشی‌های آیفون و اندرویدی تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید Dumb Ways To Draw از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Dumb Ways To Draw از اپ استور اپل

 

بازی اندروید و آیفون Armored God

بازی اندروید و آیفون Armored God

بازی آخر هفته را به یک اثر نقش‌آفرینی و MMO اختصاص داده‌ایم که استودیو Efun Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در داستان بازی اندروید و آیفون Armored God شما در نقش مبارزی دلیر قرار می‌گیرید که وظیفه دارد تا با نابودی سرزمین‌های تاریکی، صلح‌ و روشنایی را به مردم بازگرداند. بازی به شما اجازه می‌دهد تا در ابتدا جنسیت کاراکترتان را انتخاب کنید. هرکدام از کاراکترهای این بازی دارای سه قابلیت آلتیمیت هستند که بازیکنان می‌توانند تنها یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در بازی رفته‌رفته می‌توانید شخصیت‌تان را ارتقا دهید و مهارت‌های جدیدی برایش آزاد کنید. مبارزات و استفاده از مهارت‌ها را می‌توان یکی از موارد هیجان‌انگیز در بازی موبایل Armored God دانست که شما را تا آخرین مرحله از داستان، سرگرم می‌کند. همچنین باس‌های بازی هم طراحی خوبی دارند و بعضی از آن‌ها شما را به چالش می‌کشند. استودیو Efun Games بازی Armored God را به‌صورت رایگان روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور قرار داده است و اگر قصد تجربه یک بازی نقش‌آفرینی و MMO جذاب روی گوشی موبایل را دارید، هم‌اکنون می‌توانید آن را تجربه کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  بزرگترین تغییرات جدید بازی پرسونا 5 رویال - Persona 5 Royal
دانلود بازی Armored God از گوگل پلی استور دانلود بازی Armored God از اپ استور اپل
3.8/5 - (17 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. عجب بازی هایی . دمتتون گرم خیلی خوب بود. من بیشترشو بازی کردم

  2. بازی آخری Armored God خیلی خوب لود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها