• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [هفته اول خرداد ۹۸]

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [هفته اول خرداد ۹۸]

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [هفته اول خرداد 98]

در اولین هفته از خردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی موبایل برتر رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون World on Fire را معرفی کردیم که در آن باید در نقش یک فرمانده در دوران جنگ جهانی قرار گیرید و با قدرتمند ساختن پایگاه خود، به دیگر پایگاه‌ها حمله کنید. همچنین بازی Monsters with Attitude‏ را داشتیم که یک اثر آنلاین رقابتی است که در آن بازیکنان باید برای کسب امتیاز با یکدیگر به مبارزه بپردازند. در انتها هم بازی ورزشی Rival Stars Horse Racing معرفی شد که در آن می‌توانید وارد مسابقات اسب‌سواری شوید و اصطبل خود را راه‌اندازی کنید.

دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌ اندرویدی و آیفون می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی بیندازید.

 

دانلود بازی موبایل John on Fire A Man's Cat Taken

دانلود بازی اندروید John on Fire A Man’s Cat Taken

John on Fire A Man’s Cat Taken یک بازی موبایل تیراندازی با دوربین از بالا به پایین است که داستان آن از سری جان ویک الهام گرفته شده است. در داستان این بازی جان مایلز، توسط گروهی از خلافکاران روسی محاصره می‌شود و آن‌ها گربه‌اش را به‌گروگان می‌گیرند. جان مایلز که روزهای بازنشستگی خود از کارآگاه بودن را پشت سر می‌گذارد، یک بار دیگر وارد صحنه نبرد با گروه‌های خلافکاری می‌شود تا گربه‌ی خود را برگرداند. بازی از تنوع مراحل بالایی برخوردار است. به‌صورتی‌که بیش از ۴۰ مأموریت اصلی در قالب مرحله‌های (Chapters) مختلفی در بازی گنجانده شده است. همچنین علاوه‌بر مراحل اصل، بیش از ۲۰ مرحله فرعی هم برای کاربران طراحی شده است تا بازی از نظر تعداد مراحل چیزی کم و کسر نداشته باشد. سلاح‌های بازی هم از تنوع خوبی برخوردار هستند و بیش از ۳۴ سلاح مختلف در اختیار بازیکنان قرار گرفته است تا در حالت آفلاین یک بازی شوتر تمام و کمال را در گوشی موبایل خود تجربه کنند. بازی اندروید John on Fire A Man’s Cat Taken با داشتن خریدهای درون برنامه‌ای به‌صورت رایگان در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است و هم‌اکنون می‌توانید آن را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید John on Fire A Man’s Cat Taken از گوگل پلی استور

 

از دست نده:  معرفی بازی جدید در چین در پی ممنوعیت بازی پابجی موبایل - PUBG Mobile

دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون World on Fire

دانلود بازی موبایل World on Fire

بازی اندروید World on Fire یک اثر استراتژی با المان‌های شهرسازی است که توسط استودیو CAMEL GAMES LIMITED برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است. در این بازی بازیکنان در نقش یک فرمانده دوران جنگ جهانی قرار می‌گیرند که باید با قدرتمند کردن پایگاه خود، به دیگر پایگاه‌ها حمله کرده و امتیاز و منابع کسب کنند. بازی دارای سیستم خودکار مراحل و مأموریت است. بدین صورت‌ که نیازی نیست خودتان دنبال ارتقا و ساخت ساختمان‌های مختلف باشید، بلکه بازی به شما می‌گوید که چه‌زمانی وقت ساخت یا ارتقای ساختمان‌ها فرا رسیده است. بازی آیفون World on Fire به اتصال دائمی اینترنت نیازمند است. پایگاه‌های سایر بازیکنان در نقشه کلی بازی قابل مشاهده است و شما می‌توانید به آن‌ها حمله و منابع آن‌ها را غارت کنید. جدا از پایگاه‌های سایر بازیکنان، یک سری ساختمان‌های مخروبه هم برای شما در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید با اعزام نیروهای‌تان به این بخش‌ها، می‌توانید منابع مختلفی را کسب کنید. بازی موبایل World on Fire را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید World on Fire از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون World on Fire از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید Monsters with Attitude‏

دانلود بازی اندروید Monsters with Attitude‏

بازی موبایل بعدی Monsters with Attitude: Online Smash & Brawl PvP‏ نام دارد که یک اثر آنلاین رقابتی در سبک Brawl است که در آن بازیکنان باید برای کسب امتیاز بیشتر با یکدیگر به مبارزه بپردازند. در این بازی بازیکنان در نقش حیوان‌هایی قرار می‌گیرند که در جهان بازی در یک محیط مبارزه‌ای قرار می‌گیرند و باید به یکدیگر ضربه بزنند تا امتیاز کسب کنند. روی صفحه‌نمایش بازی یک آنالوگ مجازی برای تغییر جهت مبارز قرار داده شده است و در پایین صفحه هم دکمه دیگری وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به‌وسیله آن از مهارت مبارز خود استفاده کنند. کسب امتیاز در بازی باعث بزرگ‌تر شدن کاراکتر و ضربه خوردن و آسیب دیدن باعث کم شدن امتیاز و کوچک شدن شخصیت شما می‌شود. سازنده سعی کرده است از این طریق یک فضای رقابتی را برای بازیکن‌ها به‌وجود بیاورد که در انجام این کار موفق بوده است. با انجام هر بازی و کسب سکه و کارت‌های قهرمان‌ها، می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را آزاد کنید که هرکدام مهارت مخصوصی دارند. اگر کارت‌های دریافتی، مربوط‌به قهرمان‌های باز نشده باشند، پس از رسیدن به تعداد مورد نظر، آن‌ها را باز خواهید کرد. همچنین اگر کارت قهرمان‌های آزاد شده‌ی خود را دریافت کردید، می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای کاراکترتان استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک بازی آنلاین رقابتی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، بازی اندروید Monsters with Attitude را روی فروشگاه پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Monsters with Attitude‏ از گوگل پلی استور

 

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stack

دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون Partia

دانلود بازی اندروید و آیفون Partia

بازی اندروید و آیفون Partia یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک با طراحی هشت بیتی است که توسط استودیو Imago Software برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون توسعه داده شده است. داستان بازی روایت‌گر یک سرزمین پادشاهی به‌نام پارشیا است که سالیان سال توسط حاکمان مختلف اداره شده است. حال با اتفاقاتی که پیرو یکی از حاکمان یکی از قلمروها رخ می‌دهد، نفاق و خیانت وارد سرزمین پارشیا می‌شود و شما با قرار گرفتن در نقش شاهزاده‌ی قلمرو اصلی وظیفه دارید تا بار دیگر صلح را به این سرزمین بازگردانید. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و بازیکنان تنها می‌توانند به محیط‌هایی که با رنگ سبز مشخص شده‌اند، حرکت کنند. نحوه مبارزات بازی بدین صورت است که پس از انتخاب گزینه حمله کردن، هدف خود را باید مشخص کنید. حال یک پنجره قدرت نیروی شما را با نیروی دشمن مقایسه می‌کند و اگر حریف از شما قوی‌تر بود می‌توانید تصمیم بگیرید که از حمله صرف‌نظر کنید. از نظر درجه سختی، تیم سازنده، اعضای تیم شما و دشمنان را به‌نحوی انتخاب کرده است که هرکدام عملکرد، قدرت و سیستم دفاعی مخصوص‌به‌خودشان را دارند. به‌عبارتی شاید سرباز تبر به دست شما نتواند یک سرباز کمان‌دار تیم حریف را از بین ببرد، اما سرباز سوار به اسب‌تان قادر به انجام این کار خواهد بود. بازی موبایل Partia را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Partia از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Partia از اپ استور اپل

 

دانلود بازی آیفون و اندروید Rival Stars Horse Racing

دانلود بازی آیفون و اندروید Rival Stars Horse Racing

آخرین بازی موبایل این هفته Rival Stars Horse Racing نام دارد که یک اثر اسب‌سواری داستان‌محور است که توسط استودیو نیوزیلندی PikPok توسعه داده شده است. داستان بازی روایت‌گر پسری است که پدر و پدربزرگش اسب‌سواران معروفی بوده‌اند و حال با آسیب دیدن پدر در یک حادثه، او باید میراث خانواده خود را زنده کند. بازی دارای بخش شخصی‌سازی است و شما می‌توانید در آن علاوه‌بر انتخاب شخصیت مورد علاقه خود، رنگ لباس و کلاه ایمنی او را هم تغییر دهید. بازی در مجموع دارای دو بخش مسابقات و شبیه‌سازی اسب‌سواری است. شما در بخش اول با شرکت در مسابقات می‌توانید با قرار گرفتن در رتبه بین اول تا سوم امتیاز کسب کنید و از امتیازهای کسب شده در بخش شبیه‌سازی استفاده کنید. در بخش شبیه‌سازی ابتدا اصطبل خود را می‌سازید و یک اسب در آن قرار می‌دهید. سپس با استخدام یک مربی، توانایی‌های اسب خود را افزایش می‌دهید. همان‌طور که گفته شد شما می‌توانید از امتیازات کسب شده در بخش شبیه‌سازی استفاده کنید و با خرید اسب‌های جدیدتر و ارتقای امکانات اصطبل خود در بازی پیشرفت کنید. اگر به‌دنبال یک بازی ورزشی و مخصوص سوارکاری هستید، بازی موبایل آیفون و اندروید Rival Stars Horse Racing را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  بررسی و دانلود بازی بتل رویال - Battlelands Royale برای موبایل
دانلود بازی اندروید Rival Stars Horse Racing از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Rival Stars Horse Racing از اپ استور اپل

 

4.3/5 - (15 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها