• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۴ روز قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید رفته‌ایم؛ اثری که با استفاده از ساختار و سبک Matching سعی دارد تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیزی را در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار بدهد. بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure یک بازی کاملا آفلاین است که بازیکنان بدون اتصال به اینترنت می‌توانند آن را تجربه کنند و لذت ببرند. بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure فاقد بخش داستانی خاصی است و با شروع بازی، وارد بخش گیم‌پلی می‌شوید. در واقع تیم سازنده سعی دارد تنها ازطریق گیم‌پلی و مراحل مختلف، بازیکنان را سرگرم نگه دارد.

با شروع بازی موبایل Monster Duo: Match and Snap Adventure وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان آموزش داده می‌شود. البته بخش آموزشی بازی آن‌چنان مورد خاصی را ارائه نمی‌دهد، زیرا این بازی آفلاین اندروید مکانیزم‌های پیچیده و گمراه کننده‌ای ندارد که بازیکن بخواهد ساختار آن‌ها را یاد بگیرد. تمام مواردی که باید در نظر داشته باشید، این است که آیتم‌ها و موارد شبیه به‌هم را از بین ببرید. به‌عبارتی در محیط بازی مواردی را مشاهده می‌کنید که یکی هستند، اما برخلاف سایر بازی‌های سبک Matching که باید آیتم‌های مشابه را در کنار هم قرار بدهید یا ازطریق یک گوی آن‌ها را از بین ببرید، در بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure باید از اتصال آیتم‌ها به یکدیگر و تطابق دادن‌شان استفاده کنید. حال سوال اصلی این است که انجام این کار به چه شکل است؟ در بازی موبایل Monster Duo: Match and Snap Adventure برای ازبین بردن موارد ذکر شده، باید آن‌ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر دو شبح یکسان را می‌بینید، باید هردو را انتخاب کنید تا از بین بروند، اما تیم سازنده برای انجام روند تطابق دادن از محدودیت‌های مختلفی استفاده کرده است تا ذهن بازیکنان را درگیر کند. همین مورد سبب شده است تا Monster Duo: Match and Snap Adventure به یک بازی سرگرم کننده و لذت بخش تبدیل شود.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Whispers of a Machine

معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

برای تطابق دادن آیتم‌ها، باید به‌سراغ مواردی بروید که از یک سمت در امتداد یکدیگر هستند. برای مثال، دو آیتم نارنجی رنگ از سه طرف توسط سایر آیتم‌ها احاطه شده‌اند، اما از سمت چهارم به امداد یکدیگر هستند و با یک خط می‌توان آن‌ها را به‌هم متصل کرد. ازاین‌رو این دو آیتم قابل تطابق دادن هستند. برای سایر آیتم‌های بازی هم باید از این شیوه استفاده کنید. در حالت کلی بازی موبایل Monster Duo: Match and Snap Adventure دارای سه مرحله است که هر مرحله از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. رفته رفته تعداد آیتم‌ها و ساختار نمایش‌شان هم تغییر پیدا می‌کند تا برای تطابق دادن آیتم‌ها به‌چالش کشیده شوید. اگر به‌دنبال یک بازی آرکید با مکانیزم‌های ساده هستید که بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند، بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure گزینه‌ی مناسبی است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی اندروید و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure از گوگل پلی استور

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها