• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰
نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

ساخت بازی براساس یک فیلم سینمایی یا ساخت یک فیلم سینمایی براساس بازیی موفق و پرفروش، موردی است که برای مدت‌ها سوژه‌ی استودیوهای مختلف بازی و فیلم‌سازی بوده و نتایجی متنوع را هم دربی داشته که قالبا موفقیت‌آمیز نبوده است. این مسائله سال‌ها است که در جهان سرگرمی دیده می‌شود و طی سالیان اخیر، شاهد انجام مواردی خلاقانه در روایت ماجراهای اقتباس‌های مختلفِ این‌چنینی بودیم که برخلاف سالیان گذشته که صرفا داستان فیلم یا بازی موردنظر به‌صورت کاملا مستقیم و کسالت‌آور مورد اقتباس قرار می‌گرفتند، اما باز هم در پایان اثری ضعیف تحویل مخاطبان داده شده است. اخیرا یک بازی موبایل با فرمول اقتباس بازی از روی یک فیلم سینمایی ساخته شده است؛ این بازی موبایل Kingsman: The Secret Service نام دارد و براساس ماجراهای فیلمی سینمایی با همین نام که در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران شد، ساخته شده است.

 

مطلب مرتبط

اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های The Kingsman که براساس مجموعه کامیک‌بوک با همین نام ساخته شده، در سال ۲۰۱۴ میلادی با پس‌وند The Secret Service اکران شد و میانگین امتیازات ۶۰ را در بلاگ متاکریتیک ثبت کرد. دومین قسمت اما در سال ۲۰۱۷ با نام Kingsman The Golden Circle روی پرده‌ی نقره‌ای رفت و تا امروز توانسته نمره‌ی ۴۴ را در بلاگ متاکریتیک از آنِ خود کند. بازی‌های مختلفی براساس این مجموعه تا به‌امروز منتشر شده است و حدود یک ماه پیش، جدیدترین اثر از این سری در مدیای گیم با نام Kingsman: The Secret Service منتشر شده است و طبق نامی که یدک می‌کشد، ماجراهای اولین قسمت از این سری فیلم‌ها را در قالب یک بازی دوبعدی موبایل، روایت می‌کند و حالا، در این مطلب می‌خواهیم آن را ذره‌بین ببریم، دلش را بشکافیم و ببینیم که در مقیاس فنی، چه عملکردی را از خودش به‌جای می‌گذارد و آیا ارزش تجربه کردن را دارد یا خیر؟

از دست نده:  باکس آفیس: صدرنشینی فیلم آلیتا: فرشته جنگ - Alita: Battle Angel

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

از نظر داستانی، بازی یک اثر موبایلی کاملا استاندارد است و بهانه‌ی خیلی خوبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا گوشی موبایل خود را در دست بگیرند و ماجراهای آن را تجربه کنند. دقیقا مثل اتفاقات خود فیلم، در این بازی شخصی با نام ولنتاین قرار است در قالب یک پروژه برای حفظ آب و هوای کره‌ی زمین به‌ اهداف شیطانی خودش برسد و اینجا است که سازمان Kingsman با ارسال مامور «ایگزی (eggsy)» به تشکیلات ولنتاین، تصمیم می‌گیرند تا حسابی برای او چالش درست بکنند و از اهداف شوم او جلوگیری کنند. دقیقا مثل اتفاقات فیلم، در این ماجرا ایگزی را یک کاراکتر دیگر با نام مارلین هدایت می‌کند و تمامی مسیرهای درست و راه‌های مناسب برای پیش‌روی را به‌او متذکر می‌شود. از نظر داستانی، بازی ایراد خاصی ندارد و ماجراهای فیلم اصلی را به‌شکل یک بازی موبایل روایت می‌کند. هر یک از مراحل بیست دقیقه‌ای بازی با یک‌سری کات‌سین و دیالوگ‌هایی که بین مارلین و ایگزی و دیگر کاراکترها رد و بدل می‌شود، به‌بازیکنان انتقال داده می‌شود و او را از سیر روایت بازی باخبر می‌کند.

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

اما اصلی‌ترین بخشی که اثر با آن خودنمایی می‌کند، گیم‌پلی‌اش است. بازی اندروید Kingsman: The Secret Service یک ساید اسکرول دوبعدی اکشن/تاکتیکال است که ماجراهایش را در ۱۰ مرحله‌ی مختلف روایت می‌کند. دقیقا مثل فیلم‌های این مجموعه، در بازی هم به‌شما انواع و اقسام تفنگ‌ها و ادوات مبارزه اعطا می‌شود که در موقعیت‌های مختلف نبرد، می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. سلاح‌های شما به تفنگ‌های گرم محدود نمی‌شود و انواع چاقو‌ها، سرنگ‌های سمی و یک سیستم بی‌سیم در عینک‌تان که می‌تواند سیستم‌های کامپیوتری دشمن را هک کند، همه برای خدمت‌رسانی به‌شما صف کشیده‌اند.

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

شما در جریان هر مرحله می‌توانید سبک خاصی که دوست دارید را برای پیش‌روی انتخاب کنید و از خفه‌ کردن بی‌سروصدای دشمنان تا راه انداختن یک حمام خون بزرگ و پر سروصدا، دست‌تان باز است و می‌توانید یکی را انتخاب کنید. مبارزات بازی نیز به‌شکلی جالب توجه پی‌گیری می‌شوند. مبارزات بازی چیزی میان اکشن سریع دوبعدی/اکشن نوبتی است و در هر سکانس مبارزه، ۱۰ ثانیه به‌شما زمان داده می‌شود تا حرکت بعدی خودتان را برنامه‌ریزی کنید؛ پس از گذشت ده ثانیه، حالا نوبت دشمنان فرا می‌رسد و آن‌ها حرکت خود را انجام می‌دهند و سپس دوباره نوبت شما می‌شود. این روند در جریان تمامی مبارزات طی می‌شود و حقیقتا جذابیت و چالش خاصی را هم به‌بازی می‌دهد و سرگرم‌کننده است

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل کال آف دیوتی - Call of Duty: Mobile

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

دشمنان شما در طی بازی رفته رفته قوی‌تر می‌شوند و بدین ترتیب شاهد پیچیده‌تر شدن مراحل هم هستیم و درکل، هرچه که در بازی جلوتر می‌روید، اهمیت برنامه‌ریزی و داشتن یک تاکتیک قرص و محکم برای‌تان بیشتر از قبل آشکار می‌شود. بازی درکنار تمامی این موارد، یک بخش سکوبازی خوب را هم کنار گذاشته که در دل هر مرحله، با چالش‌های مختلف آن روبه‌رو می‌شوید و خب، ایراد بزرگش که کنترل سخت و اعصاب خردکنش است، مجال درخشش را به‌این قسمت از بازی نمی‌دهد.

همان‌طور که ذکر شد، کنترل بازی واقعا ب و بازیکن را حسابی در طی تجربه‌ی اثر، آزار خواهد داد. سازندگان بازی صرفا با قرار دادن یک آنالوگ کوچک در گوشه‌ی پایینی صحفه‌ی نمایش، امر کنترل کاراکتر اصلی را برعهده‌ی بازیکن قرار می‌دهند که خب برای کسانی که صفحه‌ی نمایش گوشی‌شان شاید چندان بزرگ نباشد نماسب نخواهد بود. شما برای پرش کاراکترتان باید از نیمه‌ی راست صفحه‌ی نمایش استفاده کنید و ترکیب شدن این قضیه با آنالوگ سمت چپ صفحه‌ برای حرکت دادن «ایگزی»، چالش‌های سکوبازی از جمله چالش‌های خطوط لیزر، برای کاربران اعصاب خردکن می‌شوند. در کل می‌توان گفت که بازی در بخش گیم‌پلی، کاملا سرگرم‌کننده و جذاب ظاهر می‌شود و تا پایان، کاربر را با خود همراه می‌کند و تنها در قسمت کنترل شخصیت، گیمرش با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم خواهد کرد.

نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی

در بخش صداگذاری، موزیک و طراحی‌های بصری/گرافیکی نیز با اثری سطح بالا و مناسب طرف هستیم. صداگذاری تفنگ‌ها، گام برداشتن‌ها، صدای گجت‌های مختلف و جلوه‌های محیطی، همه و همه در سطح قابل قبولی هستند و موزیک‌های بازی نیز با درون‌مایه‌ای از تم اصلی فیلم‌های این سری نواخته شده‌اند. متاسفانه تنها یک موزیک برای فاز مبارزات در تمامی مراحل از بازی درنظر گرفته شده که شاید حس و حال تکراری شدن را به‌بازیکنان القا کند چرا که هم در لحظات ابتدایی مراحل اول و هم در لحظات حساس و پر تنش مراحل پایانی، تنها یک موزیک واحد را می‌شنویم که خب مورد چندان جالبی نیست. همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر شد، جلوه‌های گرافیکی بازی هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. افکت‌های نور، خون، انفجار و مواردی که از المان‌های مختلف محیطی گسیل می‌شوند، همگی به‌بهترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده شده است و مخاطب با دیدن‌شان لذت خواهد برد. محیط‌های بازی نیز از تنوع قابل قبولی برخوردار هستند و در کل، باید گفت که قسمت بصری/صوتی بازی کاربرانش را کاملا راضی می‌کند.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان: بازی NBA 2K20 و صدرنشین در هفته اول انتشار

برای نتیجه‌گیری، می‌توانیم بگوییم که بازی آیفون Kingsman: The Secret Service به‌بهترین شکل ممکن حس و حال جاسوس‌بازی موجود در کامیک‌ها و فیلم‌های سینمایی این مجموعه را به‌مخاطبانش انتقال می‌دهد. تنها مورد ناامیدکننده، کنترل سخت و خشک بازی است که اگر بتوانید آن را تحمل کنید، از بازی لذت می‌برید و حسابی سرگرم‌ خواهید شد. گفتنی است این بازی روی پلتفرم اندروید بررسی شده است. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل Kingsman: The Secret Service از گوگلپلی استور دانلود بازی موبایل Kingsman: The Secret Service از اپ استور اپل
3.7/5 - (7 امتیاز)

متاکریتیک

میانگین امتیاز بازی
۶
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها