• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home با بازی تام هالند و جیک جیلنهال

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home با بازی تام هالند و جیک جیلنهال

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

ماه گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home را منتشر کردند و مدت کوتاهی بعد اولین و دومین ویدیو رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان امسال نیز منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم اسپایدرمن – Spider-Man منتشر شده است.

به‌تازگی سونی ۶ پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده که تمرکز ۴ پوستر روی چهار شخصیت پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، کوینتین بک ملقب به میستریو با بازی جیک جیلنهال، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و میشل جونز با بازی زندیا، است. همچنین دو پوستر رسمی دیگر از فیلم اسپایدرمن: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home نیز منتشر شده است که در این دو پوستر که در واقع دو نسخه متفاوت از یک پوستر با پس‌زمینه متفاوت است، شاهد حضور اسپایدرمن، میستریو و نیک فیوری هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

همچنین طبق نظرسنجی جدید وب‌سایت فندنگو، فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home مورد انتظارترین فیلم تابستان سال ۲۰۱۹ از نگاه افراد رای دهنده بوده است که فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame قطعا تاثیر زیادی روی این موضوع داشته است.

همچنین مجله امپایر که شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده و مدتی پیش تصویر روی جلد خود را منتشر کرده بود، تصویر روی جلد دیگری از فیلم اسپایدرمن: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده که در این تصویر نیز شاهد حضور مرد عنکبوتی و میستریو هستیم. علاوه بر این، تصویر جدیدی از دنباله فیلم مرد عنکبوتی – Spider-Man منتشر شده که در این تصویر تنها پیتر پارکر دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را نیز مشاهده کنید:

از دست نده:  بررسی بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadows Die Twice + ویدیو و گالری تصاویر

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

ماه دی گذشته بود که سرانجام کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home را منتشر کردند که این تریلر با استقبال بسیار گسترده طرفداران نیز مواجه شد. به تازگی تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، نیز به روز دوشنبه برای انتشار یک خبر اشاره کرد که بسیاری تصور کردند که در روز دوشنبه قرار است شاهد انتشار دومین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه – Spider-Man: Homecoming منتشر شده است. مارول و سونی پیکچرز امروز سه پوستر جدید از این فیلم برای تبلیغ آن در بازار بین المللی منتشر کرده‌اند که این پوسترها به مکان‌های بخشی از اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home در اروپا اشاره دارد. در واقع برای طراحی این سه پوستر، از مکان‌هایی مهم در شهر ونیز، لندن و برلین الهام گرفته شده است که پیش از این در اولین تریلر فیلم شاهد نمایش مکان‌هایی مشابه در ونیز و لندن نیز بودیم که انتظار می‌رود مرد عنکبوتی با کمک میستریو با اعضای گروه شرور The Elementals (المنتالز) مبارزه کند. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

پوسترهای فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

اتفاقات فیلم اسپایدرمن: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home پس از رویداد فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت – Avengers: Infinity War و فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame جریان خواهد داشت و دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه – Spider-Man: Homecoming قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم اسپایدرمن – Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

از دست نده:  پیوستن کیلین مورفی به امیلی بلانت در فیلم ترسناک یک مکان ساکت ۲ - A Quiet Place 2

فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. منبع: زومجی/

3.9/5 - (20 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها