• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران، از تگزاس ۲ تا سامورایی در برلین

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران، از تگزاس ۲ تا سامورایی در برلین

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۵
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران، از تگزاس 2 تا سامورایی در برلین

سینمای ایران در هفته گذشته چهار روز تعطیل بود. در واقع سینماهای کشور در چهار روزِ هفته در ساعات محدودی فعال بودند. به دلیل همین تعطیلی فیلم‌های روی پرده در این هفته با افت فروش قابل توجه‌ای مواجه شده‌اند. صدرنشین این هفته فیلم تگزاس ۲ ساخته مسعود اطیابی است. این فیلم سینمایی در این هفته که ششمین هفته اکرانش است، در ۱۶۹ سینما روی پرده رفته است. این فیلم سینمایی در هفته‌ای که گذشت به درآمد هفت روزه‌ی ۸۱۴ میلیون تومان دست پیدا کرد.

فیلم سینمایی تگزاس ۲ حالا به مجموع درآمد ۱۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان دست پیدا کرده است. با توجه به برنامه زمانی شلوغ اکران فیلم‌ها، «تگزاس ۲» آخرین هفته‌های صدرنشیی را تجربه می‌کند. فیلم تگزاس ۲ با بازی بازیگرانی مانند سام درخشانی و پژمان جمشیدی تولید شده است.

رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم سینمایی سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری است. این فیلم سینمایی طی سومین هفته اکرانش در ۱۳۴ سینما به نمایش درآمد. فیلم سامورایی در برلین طی هفته جاری ۴۶۸ میلیون تومان کسب کرد. این فیلم سینمایی که حمید فرخ‌نژاد و امیر مهدی ژوله را به عنوان بازیگر دارد به درآمد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دست پیدا کرده است. فیلم سامورایی در برلین حالا و با توجه به برنامه اکران فیلم‌ها شانس بسیار بالایی در کسب درآمد بالا ندارد. شاید اگر فیلم در زمان خلو‌ت‌تری روی پرده می‌رفت، آینده‌ی روشن‌تری در گیشه داشت.

سومین فیلم پرفروش این هفته، پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران است. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستاییدر دهمین هفته اکرانش در ۹۳ سینما روی پرده رفت. این فیلم ایرانی در این هفته ۳۰۰ میلیون تومان کسب کرد. فیلم متری شیش و نیم حالا به درآمد کلی ۲۵ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان دست پیدا کرده است. متری شیش و نیم دیگر فیلمی است که به احتمال بسیار بالا روزهای آخر فروش چشمگیرش را تجربه می‌کند.

از دست نده:  دواین جانسون و کارن گیلان در تصویر جدید فیلم جومانجی 3 - Jumanji 3

رتبه چهارم این هفته در اختیار فیلم سینمایی نبات ساخته پگاه ارضی است. این فیلم سینمایی حالا در سومین هفته روی پرده رفته است. فیلم نبات با بازی شهاب حسینی در ۷۰ سینما به نمایش درآمد و ۸۴ میلیون تومان فروخت. فیلم سینمایی نبات در حالی به فروش کلی ۴۵۸ میلیون تومان دست پیدا کرده است که به‌زودی چند فیلم موردانتظار روی پرده خواهند رفت. رتبه پنج پروفروش‌های این هفته در اختیار فیلم سینمایی چهار انگشت ساخته حامد محمدی است. این فیلم سینمایی در دهمین هفته اکرانش در ۴۰ سینما روی پرده رفت و ۷۹ میلیون تومان فروخت. فیلم چهار انگشت با بازی امیر جعفری و جواد عزتی حالا ۱۰ میلیارد و ۵۲۴ میلیون رسیده است. سینمای ایران به زودی میزبان اکران فیلم‌های موردانتظار «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد» و «ما همه باهم هستیم» خواهد بود. در ادامه نیز به مرور آمار فروش ده فیلم پرفروش این هفته پرداخته‌ایم. منبع: زومجی/

۱۰ فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته دوم خرداد

ردیف فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی مجموع درآمد
۱ تگزاس ۲ ۶ ۱۶۹ ۸۱۴,۰۷۲,۰۰۰ ۱۲,۸۹۸,۱۶۳,۰۰۰
۲‍‍ سامورایی در برلین ۳ ۱۳۴ ۴۶۸,۰۰۴,۰۰۰ ۲,۴۰۱,۲۵۳,۰۰۰
۳ متری شیش و نیم ۱۰ ۹۳ ۳۰۱,۳۸۱,۰۰۰ ۲۵,۷۳۹,۶۹۷,۰۰۰
۴ نبات ۳ ۷۰ ۸۴,۸۰۴,۰۰۰ ۴۵۸,۲۳۸,۰۰۰
۵ چهار انگشت ۱۰ ۴۰ ۷۹,۴۱۲,۰۰۰ ۱۰,۵۲۴,۲۷۰,۰۰۰
۶ زندانی‌ها ۱۰ ۳۴ ۳۴,۰۸۷,۰۰۰ ۴,۶۱۶,۰۲۴,۰۰۰
۷ پیشونی سفید ۳ ۱۰ ۷۳ ۳۳,۲۸۸,۰۰۰ ۳,۰۷۶,۵۳۸,۰۰۰
۸ ژن خوک ۱۰ ۲۹ ۱۹,۴۷۲,۰۰۰ ۳,۱۵۳,۵۴۹,۰۰۰
۹ به دنیا آمدن ۳ ۳۵ ۱۵,۳۴۵,۰۰۰ ۸۹,۶۶۸,۰۰۰
۱۰ غلامرضا تختی ۱۰ ۲۳ ۱۲,۴۲۳,۰۰۰ ۱,۹۴۲,۷۸۰,۰۰۰

 

3.4/5 - (15 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۵ دیدگاه در حال حاضر

  1. پرونده امسال رو با متری شیش و نیم بستم

  2. توهین نمیکنم اما برید با پولی که به سینما میدید یه شارژ اعتباری بخرید خیلی بهتره

  3. کاری به این‌که می‌خوان متری شیش و نیم رو تا آخر سال برای سینماها نگه داشتن ندارم،
    ولی تو این لیستی که می‌بینم بهترین فیلمه.
    به نظرم برید ببینید، حداقل در ژانر جنایی و پلیسی این فیلم خیلی منحصر به فرده.

  4. چرا هر جا اسم این فیلمه هست این عکسه هست ؟؟؟تماشای تهران از درون استخر :)))))))))))مثلا نمای خفنشه دیگه خخخخخخخخخخخ … عرض اندام برای بهترین فیلمبرداران جهان :)))))))))))

  5. تگزاس ۲ رو دیدم . اصلا توصیه نمیکنم . ارزش دیدن نداره ، یه داستان تکراری ، طنزشم اونجوری نیست که خیلی حال کنید. با تبلیغات و جوی که درست میکنند یه دو تا بازیگر که قبلا جواب گرفتن زوج جمشیدی و سام درخشانی توی سریال “پژمان” فقط خوستن صرفا فروش خوبی داشته باشن نه این که فیلم خوب بسازن ! موندم هدف از ساخت این فیلم ها چیه ؟ نه داستان درگیر کننده ای داره و نه طنز درست و حسابی ، هدف خاصی هم نداره و نتیجه خاصی رو هم به بیننده نمیده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها