• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو : تریلر و لینک دانلود

فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو : تریلر و لینک دانلود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۳ روز قبل
  • ۱۰
تریلر فیلم سریع و خشن: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی تریلر رسمی و نهایی فیلم سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو – Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شده است. در این تریلر که بیش از ۲ دقیقه زمان دارد، شاهد تصاویری جدید هستیم.


تریلر فیلم سریع و خشن: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام


در این فیلم که اسپین آفی از سری سریع و خشمگین است، دواین جانسون و جیسون استاتهام حضور دارند. در ادامه شما می توانید تریلر جدید و نهایی فیلم Hobbs and Shaw را تماشا کنید:

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده باسابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.
فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران می شود.

ویدیوی تعقیب و گریز هابز و شاو با ماشین و موتور در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw


در این ویدیو شاهد تعقیب و گریز ماشین‌ها و موتور هستیم که بریکستون با بازی ادریس البا، به‌دنبال لوک هابز با بازی دواین جانسون، دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام و هتی شاو با بازی ونسا کربی، است و به‌نظر نمی‌رسد که چیزی قرار باشد این شخصیت شرور را متوقف کند. این ویدیو با پیش نمایش مبارزه تن به تن لوک و دکارد با بریکستون در پشت یک کامیون به پایان می‌رسد.
فیلم هابز و شاو در واقع اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم سریع و خشمگین است که پیش بینی می‌شود که افتتاحیه‌ای در حدود ۶۰ میلیون دلار را تجربه کند که یونیورسال امید زیادی به موفقیت این فیلم اکشن در تابستان امسال دارد.

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن: هابز و شاو


داستان و ماجراهای فیلم هابز و شاو ۲ سال پس از اتفاقات فیلم سریع و خشن روایت می شود. و درباره یک مامور حرفه ای به نام لوک هابز (با بازی Dwayne Johnson) است که تصمیم می‌گیرد با همکاری دوست قدیمی‌اش دکارد شاو (با بازی Jason Statham) با یک خلافکار مخوف به نام بریکستون (با بازی Idris Elba) مقابله کنند. اما…
تریلر فیلم هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام

بازیگران اصلی و فرعی فیلم سریع و خشمگین: هایز و شاو


  • دواین جانسون در نقش لوک هابز
  • جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، آدمکش سابق نیروی ویژه بریتانیا
  • ونسا کربی در نقش هتی شاو، مأمور سرویس اطلاعات مخفی و خواهر دکارد شاو
  • ادریس البا در نقش بریکستون
  • هلن میرن در نقش مگدالن شاو، مادر دکارد، اوون و هتی
  • ایزا گونزالس در نقش مادام اِم
  • رومن رینز در نقش برادر هابز
  • ادی مارسن
  • کلیف کرتیس

دانلود فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019 | سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو

گفتنی استی چند ماه پیش اولین تیزر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده است. اولین تیزر فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز در توییتررسمی این فیلم منتشر شده، حاوی هیچ تصویر رسمی نیست و تنها شاهد حضور لوک هابز با بازی دواین جانسون، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

همچنین تریلر این فیلم که چن روز بعد از انتشار اولین تیزر منتشر شد که می توانید در زیر تماشا کنید:

 

از دست نده:  بهترین فیلم اکشن جدید 2024 ، دوبله فارسی 2025 ، جنگی امریکایی و ترسناک با لینک دانلود مستقیم

پیش از این اعلام شده بود که اولین تریلر فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو – Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در طول مسابقه سوپر باول (Super Bowl) امسال که مسابقه فینال مسابقات فوتبال آمریکایی است، منتشر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که کمپانی یونیورسال پیکچرز برنامه اولیه خود را کمی تغییر داده و تصمیم گرفته که تریلر این فیلم را کمی زودتر منتشر کند. با این حال، قابل انتظار است که یک نسخه کوتاه‌تر از این تریلر همچنان در طول مسابقه سوپر باول ۲۰۱۹ نمایش داده شود. دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلمسریع و خشمگین: هابز و شاو – Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیزر فیلم سریع و خشمیگین: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw)

فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو – Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی – اسپیناف فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده با سابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.

5/5 - (57 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۰ دیدگاه در حال حاضر

  1. تیتر فیلمش ناخودآگاه من رو یاد پت و مت / تام و جری میندازه ? فیلم بعدی سریع و خشن : کله ملق زدنه دومنک تورنتو با رومن پیرس ! ?? ولی من یه فرمول دارم : هر فیلمی که جیسون استاتهام ، دواین جانسون بودن خب خوب یا بد ، کلیشه ای یا عمیق ، باید ببینم چون حتما فیلم میخکوب کننده و سرگرم کننده ایه حتی اگه مثل رمپیج مضخرف باشه پایانش .

  2. فیلم هابز و شاو رو باید با مجموعه خودش و اکشن های هم رده خودش مقایسه کرد که آیا پیشرفتی داشته یا نه فقط برای فروش ساخته شده

  3. چقدر ضعیف و کلیشه‌ای!!!

  4. پس از اون تریلر اخر هابز و شاو که همین تازگیا اومد این دومین ویدئو از اکشن فیلمه. ایا چیزی برای نمایش مونده. هر چی اکشن داشته را نشون دادن

  5. نمیدونم چرا وقتی ایده ای ندارن میرن سراغ یه فیلم و ازش یه نسخه فرعی میسازن و گندش میزنن همین سریع و خشن که این از در اومده

  6. تنها فیلم از سری سریع و خشنه ک میخوام ببینم به کنار ادریس البا نقش منفیه دیگ تموم ! ولی تهش رو مخ ادم بره بده ، من ک نمیخوام به قول خودش تو تریلر black superman از بین بره همون طوری ک هنری کویل تو ماموریت غیر ممکن از نمرد بشه قشنگ میشه (گفتن تو قسمتای بعدیم هست)

  7. من احساس میکنم دیگه این سری سریع و خشمگین راجع به ماشین و اینا نیستش دیگه از یه جایی به بعد رفتن تو بزن بزن و باقی ماجراها

  8. بلاخره معلوم نشد کیانو ریوز چه نقشی تو فیلم اسپیناف سریع و خشمگین: هابز و شاو داره؟

    • راک گفته تو یه مصاحبه ک کیانو الان داره زمان خوبی زو تو کارش سپری میکنه ما هم بهش گفتیم هی رفیق یه جایی این پایینا پیش ما بدبختا بیا یه کاری انجام بدیم (یعنی بیا یه فیلمیم با هم بازی کنیم شما ک اون بالا هایی)ولی تا الان ک خبری از کیانو نیست بعدم یه چن هفته بعدش اولای خرداد خود کیانو تایید کرد ک تو فیلم نیست میخواسته نقش شرور باشه ولی خب مثل اینکه خودشن خواستن یه شرور بزرگتر باشه شاید قسمت بعدی وجود داشته باشه اونوقت کیانو هم میاد

      • نمیدونم والا میگفتن یه نقش مرموز و مخفی داره شاید یه جورایی تو آخر فیلم نشونش بدن که نقش منفی قسمت بعد هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها