دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۴ روز قبل
  • ۰
دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

در هفته دوم مردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در سه گوش معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون مورد انتظار Attack on Titan: Assault را معرفی کردیم که در آن باید با قرار گرفتن در نقش کاراکترهای معروف انیمه حمله به تایتان‌ها، از سقوط دیوار ماریا جلوگیری کنید. همچنین بازی ایزومتریک SAS: Zombie Assault 4 را داشتیم که می‌تواند برای علاقه‌مندان بازی‌های زامبی‌محور انتخاب مناسبی باشد.


دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون Mini Monsters Jump Adventures

بازی اندروید و آیفون Mini Monsters Jump Adventures

Mini Monsters Jump Adventures یک بازی اندروید ماجراجویی و مینیمال از استودیو Super Dog Games است که با ارائه گیم‌پلی‌ای ساده، تجربه‌ای فراموش نشدنی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی شما وظیفه دارید تا به هیولاهایی کوچک و دوست‌داشتنی کمک کنید تا وارد قلمرو دشمن شده و با پشت سرگذاشتن چالش‌های مختلف، گنجینه‌های طلا را به‌دست آورند. بدین منظور شما باید در ابتدای بازی اول از همه پنج هیولا انتخاب کرده و با ضربه زدن به صفحه‌نمایش،‌ آن‌ها را به سمت بالا هدایت کنید. درحال حاضر در بازی سه دنیای مختلف قرار داده شده است که از نظر گرفیکی با یکدیگر تفاوت‌های چشمگیری دارند. تمرکز بالا درکنار سرعت، لازمه موفقیت در بازی Mini Monsters Jump Adventures است. تله‌های بازی از جزئیات بالایی برخوردار هستند و با اندکی تعلل باید دوباره کار را از نو شروع کنید. برای مثال در صخره‌های طبیعت، عقاب‌ها و در زیر دریا، ماهی‌های وحشی شما را از رسیدن به گنج‌های بازی بازمی‌دارند. Mini Monsters Jump Adventures اثری است که می‌تواند در زمان‌های بیکاری، شما را با مراحل و گیم‌پلی جذاب خود سرگرم کند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

از دست نده:  بهترین موسیقی‌ های بی کلام 2024 : بهترین آهنگ های بی کلام خارجی
دانلود بازی موبایل اندروید Mini Monsters Jump Adventures از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Mini Monsters Jump Adventures از اپ استور اپل

 

بازی آیفون و اندروید Boom Pilot

بازی آیفون و اندروید Boom Pilot

Boom Pilot اثری در سبک مبارزات هواپیمایی از استودیو Oddrok است که تلفیقی از گیم‌پلی نوستالژیک دهه‌های قبل و عصر مدرن را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که ربات‌های شرور آسمان را تسخیر کرده‌اند و شما باید با قرار گرفتن در نقش یک قهرمان، در نبردی هوایی، به‌مصاف آن‌ها بروید. گیم‌پلی مکانیکی بازی اندروید Boom Pilot آزادی عمل زیادی را دراختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید تنها با یک انگشت هواپیمای خود را که به‌صورت خودکار درحال تیراندازی است، کنترل کنید. با نابود کردن دشمنان، بازی آیتم‌های ویژه‌ای را دراختیار شما قرار می‌دهد که با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این آیتم‌ها از تنوع خوبی برخوردار هستند و می‌توانند موجب شلیک‌های رگباری و منفجر کردن بمب‌های لحظه‌ای شوند. در بازی آیفون Boom Pilot همچنین باس‌فایت‌های مختلف و چالش‌برانگیزی قرار داده شده است تا بازیکنان مهارت‌های خود را به‌رخ بکشند. سازندگان در بازی پنج جهان زیبا و رنگارنگ قرار داده‌اند که می‌توانید در حالت‌های شب و روز آن‌ها را تجربه کنید. درمجموع اگر به‌بازی‌های آرکید علاقه‌مند هستید، Boom Pilot می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بازی اندروید و آیفون Attack on Titan: Assault

بازی اندروید و آیفون Attack on Titan: Assault

Attack on Titan: Assault یک بازی اکشن آنلاین براساس انیمه حمله به تایتان‌ها است که استودیو گیم‌سامبا (GameSamba) وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که کلوسوس تایتان، دیوار ماریا را خراب می‌کند و باعث می‌شود تایتان‌ها وارد این منطقه شوند. حال این وظیفه شما است که درنقش شخصیت‌های محبوب و اصلی این مجموعه قرار گیرید و تایتان‌ها را از بین ببرید. مکانیزم اصلی گیم‌پلی برگرفته از بازی‌های دکمه‌زنی (QTE) است. به‌عبارتی با شروع هر مرحله بازیکن هدایت کاراکتر خود را برعهده ندارد، بلکه شما با شروع مبارزه، هدف خود را انتخاب می‌کنید و تمامی شخصیت‌های تیم شما، به هدف انتخاب شده حمله می‌کنند. نحوه حمله بدین شکل است که باید در بازه‌های زمانی کوتاه، با زمان‌بندی درست، روی صفحه نمایش کلیک کنید تا کاراکتر شما حمله خود را انجام دهد. پس از اتمام حملات شما، نوبت به تایتان‌ها می‌رسد که به شما ضربه بزنند. سازندگان سیستم شخصی‌سازی هم در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان بتوانند تجهیزاتی همانند سلاح و لباس‌های کاراکترها را ارتقا دهند. در بازی Attack on Titan: Assault علاوه‌بر بخش داستانی، یک بخش چندنفره هم قرار داده شده است تا بازیکنان با استفاده از کارت‌هایی که‌ به‌دست می‌آورند، به رقابت با یکدیگر بپردازند. اگر به انیمه حمله به تایتان‌ها علاقه‌مند هستید، Attack on Titan: Assault را روی پلتفرم موبایل از دست ندهید.

 

دانلود بازی موبایل Brave Conquest

دانلود بازی موبایل Brave Conquest

بازی اندروید و ایفون بعدی هفته را به یک اثر استراتژی با المان‌های شهرسازی اختصاص داده‌ایم. در بازی Brave Conquest شما باید در نقش یک لرد قرار گیرید و با فتح سرزمین‌های مختلف، قلمرو خود را گسترش دهید. سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا با تکیه بر جنگ‌ها و نبردهای متخلف، المان‌های استراتژی Brave Conquest را به‌تصویر بکشند. همانند بسیاری از بازی‌های با سبک مشابه، ابتدا یک قلمرو اولیه دراختیار شما قرار می‌گیرد و باید با تسخیر قلمرو دشمنان، امتیاز کسب کنید و سربازها و نیروهای جنگی مختلف را به‌دست بیاورید. شما می‌توانید نیروها و تجهیزات خود را با سکه‌هایی که از پیروزی در نبردها به‌دست آورده‌اید، ارتقا دهید. در بازی اندروید و آیفون Brave Conquest بازیکنان یک قهرمان و تعدادی نیروی نظامی دراختیار دارند و باید با ایجاد یک آرایش جنگی مناسب، به نبرد با دشمنان بروند. علاوه‌بر قهرمان اصلی، بازی قهرمانان مختلف دیگری را هم دراختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید برخی از آن‌ها را جایگزین قهرمان اصلی کنید و برخی دیگر را در طول نبردها به‌صورت موقت احضار کنید تا با مهارت ویژه خود به‌ کمک شما بیایند. اگر می‌خواهید یک بازی استراتژی جدید و سرگرم‌کننده را روی موبایل خود تجربه کنید، Brave Conquest می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

بازی موبایل اندروید و آیفون SAS: Zombie Assault 4

بازی موبایل اندروید و آیفون SAS: Zombie Assault 4

آخرین بازی هفته SAS: Zombie Assault 4 یک اثر زامبی‌محور و ایزومتریک از استودیو Ninja Kiwi است که به‌تازگی برای پلتفرم اندروید و آیفون منتشر شده است. بازی داستان خاصی ندارد و در جهان آن زامبی‌ها روزبه‌روز در حال زیاد شدن هستند و بازیکنان باید در نقش نیروهای SAS قرار گرفته و آن‌ها را نابود کنند. در ابتدای بازی، بازیکنان باید شخصیت خود را از بین سه کلاس اسالت، ساپورت و مدیک انتخاب کنند. همچنین بخش شخصی‌سازی در بازی گنجانده شده است که براساس آن شما می‌توانید سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. علاوه‌بر آن شما قادر هستید تا طراحی ظاهری کاراکترها را هم انتخاب کنید و لباس‌های جنگی دلخواه خود را بپوشید. در بخش‌ گیم‌پلی بازی، بازیکنان با اتمام هر مرحله با باس‌های متفاوتی مواجه می‌شوند که باعث شده است روند بازی از یکنواختی خارج شود. جالب است بدانید در بازی SAS: Zombie Assault 4، علاوه‌بر بخش تک‌نفره، یک بخش آنلاین هم قرار داده شده است تا در آن بازیکنان به‌صورت کوآپ چهارنفره، بخش‌های داستانی بازی را تجربه کنند. اگر به بازی‌های زامبی‌محور با دوربین ایزومتریک علاقه‌مند هستید، SAS: Zombie Assault 4 را روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید. منبع: زومجی/

5/5 - (6 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها