• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته سوم مرداد ۹۸]

دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته سوم مرداد ۹۸]

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱۳ روز قبل
  • ۰

در هفته سوم مردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتر رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Traffic Tour را معرفی کردیم که به‌تازگی در سبک ریسینگ عرضه شده است و علاقه‌مندان بازی‌های ماشین‌سواری می‌توانند آن را تجربه کنند. همچنین بازی اندروید Chess Rush ساخته تنسنت گیمز را داشتیم که بازیکنان را در یک صفحه شطرنجی‌شکل به رقابت با ۷ نفر دیگر وارد می‌کند.


دانلود بازی اندروید و آیفون موبایل


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون Traffic Tour

بازی اندروید و آیفون Traffic Tour

Traffic Tour اثری در سبک ماشین‌سواری است که استودیو Wolves Interactive وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی مسابقات رانندگی را به ترافیک‌های شهری و جاده‌ای می‌برد و تجربه‌ای جذاب را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. چالش اصلی این بازی، ترافیک و شلوغی خیابان‌های آن است، چرا که شما باید برای به اتمام رساندن مسیر مسابقه، از میان سایر ماشین‌ها سبقت بگیرید و به‌هیچ‌وجه با دیگر خودروها برخوردی نداشته باشید. در حالت کریر بازی، چک‌پوینت‌های مختلفی در طول مسیر قرار گرفته است که درصورت برخورد با دیگر خودروها می‌توانید مسابقه را از آن‌جا آغاز کنید. اما در حالت بی‌پایان (Endless) که مربوط‌به ثبت رکورد می‌شود، هیچ‌گونه چک‌پوینتی در مسیر وجود ندارد و شما تنها با یک برخورد با خودروی دیگر، بازنده خواهید بود. علاوه‌بر حالت‌های مذکور، سازندگان در بازی بخش چندنفره هم درنظر گرفته‌اند تا بازیکنان بتوانند Traffic Tour را با دوستان خود یا سایر بازیکنان جهان تجربه کنند. طراحی بصری و صداگذاری بازی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای اوقات فراغت شما باشد.

 

دانلود بازی موبایل Wild Bullets

دانلود بازی موبایل Wild Bullets

بازی اندروید و آیفون بعدی هفته را به یک اثر پیکسلی آرکید از استودیو BUN GUN اختصاص داده‌ایم. بازی Wild Bullets شما را به نبردی عظیم در مقابل شیاطینی می‌برد که ساکنین یک شهر وسترن کوچک را به عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی تبدیل کرده‌اند. گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که شخصیت بازی با قدم جلو برداشتن شلیک و با قدم عقب برداشتن مشت‌زنی می‌کند. جالب است بدانید که مراحل بازی به‌صورت تصادفی تولید می‌شوند و هربار که در یک مرحله شکست بخورید، هیچ‌گاه آن را تکراری تجربه نخواهید کرد. همین مسئله ارزش تکرار Wild Bullets را بسیار بالا می‌برد و باعث می‌شود بازیکنان از تجربه این بازی به‌هیچ‌وجه خسته نشوند. طراحی شخصیت‌های بازی به‌صورت وسترنی با گرافیک پیکسلی انجام شده است و حال‌وهوایی لذت‌بخش را برای بازیکنان رقم می‌زند. این بازی از کارت‌های قدرت مختلفی تشکیل شده است که می‌توانید از آن‌ها در نبردهای زنجیری بخش Demon Land استفاده کنید. این نوع نبردها را می‌توانید به‌صورت بی‌پایان در بخش آرکید تجربه کرده و به رکوردی دست‌نیافتنی دست‌ پیدا کنید. طراحی بصری نوستالژیک درکنار موسیقی متن جذاب باعث شده‌اند تا Wild Bullets به اثری لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. اگر قصد دارید یک بازی آرکید پیکسلی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Wild Bullets را از دست ندهید.

 

بازی آیفون و اندروید Project Zero Deaths

بازی آیفون و اندروید Project Zero Deaths

بازی موبایل Project Zero Deaths ساخته استودیو Detis شما را در قالب تیم‌های مختلف قرار داده و باعث می‌شود نبردهای هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. در این بازی پنج کاراکتر مختلف با قابلیت‌های گوناگون در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید هرکدام از مهارت‌های آن‌ها را ارتقا دهید. این بازی را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا همراه دوست خود تجربه کنید. بازی حالت‌های مختلفی همانند گرفتن پرچم، مراقبت از گنج و نبردهای تیمی را در خود جای داده و با ارائه محیطی کاملا تخریب‌پذیر، تجربه‌ای لذت‌بخش را روی پلتفرم موبایل فراهم آورده است. محیط بازی اندروید Project Zero Deaths پویا و مبتنی بر قوانین فیزیک است و می‌توانید از این ویژگی در طول نبرد به‌نفع خود بهره ببرید. سازندگان همچنین در بازی سلاح‌های متنوعی قرار داده‌اند که هرکدام می‌توانند تاثیر متفاوتی روی دشمنان داشته باشند. این بازی در مجموع ۳۰ نقشه مختلف و جذاب در خود جای داده است که می‌توانید حالت‌های مختلف را در آن‌ها تجربه کنید. بدون شک تجربه چندنفره این بازی به‌مراتب لذت‌بخش‌تر از حالت تک‌نفره آن است. اگر قصد دارید یک بازی اکشن دو‌بعدی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید، بازی اندروید و آیفون Project Zero Deaths را روی پلتفرم موبایل از دست ندهید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls
دانلود بازی Project Zero Deaths از گوگل پلی استور دانلود بازی Project Zero Deaths از اپ استور اپل

 

بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot

بازی اندروید و آیفون The Mighty Quest for Epic Loot

The Mighty Quest for Epic Loot یک بازی نقش‌آفرینی با دوربین ایزومتریک است که توسط استودیو یوبیسافت برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS توسعه داده شده است. یوبیسافت سعی کرده است تا با استفاده از المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی درکنار طراحی‌های فانتزی و کارتونی، اثری خاص را در مقابل مخاطبان قرار دهد. داستان بازی روایت‌گر سرزمین Opulencia است که در آن مدتی است حاکم سرزمین ناپدید شده و هر شخصی که موفق شود گنج مخفی را پیدا کند، می‌تواند به‌جای حاکم قبلی روی تخت سلطنت بنشیند. داستان بازی شامل چند اکت مختلف است که هرکدام مراحل مخصوص به‌خود را دارا هستند. کنترل بازی The Mighty Quest for Epic Loot بسیار ساده است و می‌توان آن را تنها با یک دست تجربه کرد. سازندگان در این بازی بخش ارتقای شخصیت هم قرار داده‌اند تا بازیکنان در طول بازی، ویژگی‌ها و مهارت‌های کاراکتر خود را ارتقا دهند. در این بازی علاوه‌بر بخش داستانی، یک حالت PvP هم قرار داده شده است که در بازیکنان می‌توانند با حریفان خود به رقابت بپردازند. درمجموع اگر به‌دنبال یک بازی داستان‌محور با المان‌های نقش‌آفرینی می‌گردید، The Mighty Quest for Epic Loot می‌تواند انتخابی مناسبی برای شما باشد.

 

بازی اندروید و آیفون Chess Rush

بازی اندروید و آیفون Chess Rush

بازی آخر هفته را به اثری نوین از استودیو Tencent Games اختصاص داده‌ایم که به‌تازگی درسبک استراتژیک برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. بازی اندروید Chess Rush با استفاده از المان‌های سری دوتا، گیم‌پلی‌ای نوبتی و مشابه با آثار دیگر را دراختیار طرفداران این مجموعه قرار می‌دهد. در این بازی شما باید به‌صورت نوبتی با ۷ بازیکن دیگر در صفحه شطرنجی‌شکل بازی نبرد کنید و در مدت زمان حدود ۴۰ دقیقه، با چیدن استراتژی مناسب به پیروزی برسید. سازندگان در Chess Rush بیش از پنجاه قهرمان منحصر‌به‌فرد درنظر گرفته‌اند که می‌توانید با پیشرفت در بازی، کارت‌های آن‌ها را به‌دست بیاورید. همانند دیگر بازی‌های سبک مشابه، برای هرکدام از قهرمانان Chess Rush، فاصله مشخصی برای ضربه زدن درنظر گرفته شده است. طراحی بصری و آیکون‌های گرافیکی بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند که باعث می‌شود Chess Rush به‌ تجربه‌ای ارزشمند روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. اگر به‌بازی‌های استراتژی با گیم‌پلی‌ای نوبتی علاقه‌مند هستید، Chess Rush را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها