• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰

در مطلب بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید ایرلاین استوری ساخته استودیو اسکای رایدرز (Sky Riders) را معرفی کردیم که در آن بازیکنان باید مدیریت یک آژانس هواپیمایی را به‌عهده بگیرند. همچنین بازی پیکسلی و مبارزه‌ای Pixel Knights Online را داشتیم که با ارائه گیم‌پلی‌ای کلاسیک، بازیکنان را در نبردی آنلاین و سرگرم‌کننده قرار می‌دهد.


دانلود بازی اندروید و آیفون


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی و آیفونی خود می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون Galactic Colonies

بازی اندروید و آیفون Galactic Colonies

در بازی موبایل Galactic Colonies بازیکنان در نقش یک نیروی اکتشاف قرار می‌گیرند که وظیفه دارند به سیاره‌های مختلف سفر کرده و با ساخت‌وساز در آن‌ها، منابع مختلفی را به‌دست بیاورند. ساختمان‌های این بازی به سه دسته مختلف تقسیم شده‌اند که به‌ترتیب به نیروی کار، تجارت و تولید غذا مربوط می‌شوند. نکته اصلی گیم‌پلی بازی اتصال مناسب این ساختمان‌ها به یکدیگر است. به‌نحوی‌که با ساخت یک ساختمان تولید کارکنان، یک ساختمان غذا هم باید ساخته و آن را به ساختمان تولید کارکنان متصل کنید. همچنین این روند برای سایر دسته‌ها و ساختمان‌ها هم انجام می‌شود. زمانی‌که یک تکنولوژی جدید را کسب می‌کنید، فرمانده شما نحوه استفاده از آن و نوع ارتباط ساختمان مورد نظر با سایر ساختمان‌ها را شرح می‌دهد. سازندگان بازی اندروید و آیفون Galactic Colonies یک بخش آزمایشگاهی هم در بازی در نظر گرفته‌اند که در آن بازیکنان می‌توانند با ارتقای تکنولوژی‌های مختلف، ساختمان‌های جدید را آزاد کنند. در مجموع اگر به‌ بازی‌های شهرسازی با المان‌های استراتژی علاقه‌مند هستید، Galactic Colonies می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

 

بازی آیفون و اندروید Diner DASH Adventures

بازی آیفون و اندروید Diner DASH Adventures

بازی آیفون و اندروید بعدی Diner DASH Adventures نام دارد که اثری در سبک کژوال از استودیو Glu است. در این بازی بازیکنان در فضایی آنلاین وظیفه دارند تا با انجام پخت‌وپز، مأموریت‌های بازی را پیش ببرند. داستان بازی حول شخصیتی به‌نام فلو (Flu) رخ می‌دهد که پس از مدت‌ها دوری و تحمل سختی به شهر خود بازگشته است و حالا قصد دارد تا به همشهری‌های خود کمک کند و وضعیت حیوانات آن منطقه را بهبود بخشد. در این بازی شما وظیفه دارید هتل و رستوران بسازید و با خرید آیتم‌های مختلف و تزئین این مکان‌ها، مردم را ترغیب کنید که به مغازه‌های شما بیایند. سازندگان به‌منظور افزایش چالش، یک شخصیت منفی به‌نام Mr. Big در بازی قرار داده‌اند که قصد تخریب سازه‌های شما را دارد. بازی دارای مینی‌گیم‌های متنوعی است که باعث شده Diner DASH Adventures ارزش تکرار و تجربه بالایی داشته باشد. غذاها در این بازی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و شما باید با سرعت‌عمل بالا همزمان با آماده کردن سفارش یکی از مشتریان، مقدمات لازم برای مشتری بعدی را نیز فراهم کنید. درکنار مشتریان شما باید حواس‌تان به حیوانات بازی هم باشد و غذای مورد علاقه‌ آن‌ها را تأمین کنید. اگر قصد دارید اوقات فراغت خود را با یک بازی کژوال سرگر‌م‌کننده پر کنید، Diner DASH Adventures می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

 

بازی اندروید ایرانی ایرلاین استوری

بازی اندروید ایرانی ایرلاین استوری

بازی موبایل اندروید ایرانی که در جریان آن بازیکنان باید شرکت هواپیمایی خود را راه‌اندازی کنند. ایرلاین استوری یک بازی شبیه‌ساز با المان‌های استراتژی از استودیو اسکای رایدرز (Sky Riders) است که سعی دارد با ارائه المان‌های خاص، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و سرگرم‌کننده را دراختیار بازیکنان قرار دهد. شما در این بازی وظیفه دارید یک سازمان هواپیمایی جدید را تأسیس کرده و آن را گسترش دهید. در این راه ابتدا باید دفتر فروش بلیت را راه‌اندازی کنید تا بتوانید به مشتریان خود بلیت بفروشید. فقط باید توجه داشته باشید که درخواست مشتریان براساس یکی از المان‌های راحت‌بودن، سرویس غذا و سرگرمی است و شما باید بلیطی مرتبط با این درخواست به آن‌ها به‌فروش برسانید. با کسب رضایت مشتریان، بازی به شما امتیاز می‌دهد و در ادامه می‌توانید از این امتیازها در راستای ساخت و ارتقای ساختمان‌های مختلف استفاده کنید. یکی دیگر از نکات جالب توجه بازی ایرلاین استوری، قابلیت به‌اشتراک‌گذاری بلیت‌ها است. به‌نحوی که پس از آن‌که بخش‌هایی همانند خط هوایی و ساخت هواپیما برای بازیکنان در دسترس قرار گرفت،‌ آن‌ها می‌توانند بلیت‌های خود را برای فروش در دسترس دیگر بازیکنان قرار دهند. سازندگان برای طراحی بازی ایرلاین استوری از موتور گرافیکی یونیتی استفاده کرده‌اند که باعث شده است این بازی از لحاظ بصری از کیفیت خوبی برخوردار باشد. به‌نحوی که می‌توان در طراحی ساختمان‌ها، محیط اطراف زمین بازی و عبور ابرها از آسمان، این نکته را مشاهده کرد. ایرلاین استوری به‌تازگی در فروشگاه کلافه‌بازار قرار گرفته است و سازندگان با به‌روزرسانی‌های مختلف قصد دارند به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند. درمجموع اگر قصد دارید تا نکات ریز و درشت مدیریت یک شرکت هواپیمایی را بیاموزید، به‌شما توصیه می‌کنیم ایرلاین استوری را از دست ندهید.

بازی مویایل Pixel Knights Online - MMORPG

بازی مویایل Pixel Knights Online – MMORPG

بازی اندروید و آیفون Pixel Knights Online – MMORPG یک بازی مبارزه‌ای و پیکسلی چندنفره از استودیو Cowbeans Inc است که در آن باید به‌کمک دوستان خود به نبرد دشمنان حماسی بروید. بازی از لحاظ بصری همانند آثار کلاسیک ۲D MMO RPG است که در فضایی آنلاین رخ می‌دهد. در این بازی کلاس‌های مختلفی همانند شوالیه، استاد کمان، جادوگر و قاتل قرار داده شده است و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با شخصی‌سازی آن‌ها، بازی را پیش ببرید. همچنین در محیط آنلاین این بازی می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و سطح خود را بالا ببرید تا به بالاترین جایگاه ممکن دست پیدا کنید. علاوه‌بر آن در بخش حملات چندنفره، این‌بار بهترین بازیکنان را برای تیم خود انتخاب کنید و با کمک یکدیگر، دشمنان حماسی را شکست دهید. سازندگان در بازی اندروید Pixel Knights Online – MMORPG شهرهای مختلفی همانند Hira ،Hero Valley و Cherry Town قرار داده‌اند تا بازی از لحاظ طراحی مراحل متنوع و سرگرم‌کننده باشد. اگر به‌بازی‌های چندنفره آنلاین با سبک‌ کلاسیک پیکسلی علاقه‌مند هستید، Pixel Knights Online – MMORPG را از دست ندهید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Dungeon Warfare 2

دانلود بازی اندروید و آیفون Dungeon Warfare 2

Dungeon Warfare 2 یک بازی اندروید موبایل جذاب در سبک استراتژی و دفاع از قلعه است که استودیو Valsar وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. گیم‌پلی بازی در دنیایی اساطیری و پر از شخصیت‌های منحصربه‌فرد رخ می‌دهد. این دنیا مملو از مسیرهای مختلفی است که باید با هدایت نیروهای خود در آن‌ها، دشمنان را نابود کرده و به مقام ارباب سیاه‌چال دست پیدا کنید. Dungeon Warfare 2 همچنین از بخش شخصی‌سازی و ارتقای کاراکتر بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد در طول بازی درخت مهارت خود را کامل کنید. سازندگان در بازی آیفون و اندروید Dungeon Warfare 2 بیش از ۳۰ نوع سلاح سرد و گرم و جادویی گنجانده‌اند که می‌توانید به‌کمک آن‌ها به نبرد باس‌‌فایت‌های نفس‌گیر بروید. علاوه‌بر حالت داستانی، در بازی یک حالت Endless نیز قرار داده شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بیشترین امتیاز ممکن از خود به‌جای بگذارند. هرچه در بازی پیش‌روی کنید، دشمنان بیشتر می‌شوند و سبک دفاع از قلعه بیشتر کرد پیدا می‌کند. یکی از نکات جالب بازی موبایل Dungeon Warfare 2 سیستم نبرد قانونی آن است که موج‌های حمله دشمنان را تنظیم کرده و به‌نوعی تعادل را بین تیم‌ها برقرار می‌کند. Dungeon Warfare 2 دنباله مناسبی برای این مجموعه به‌شمار می‌رود که تجربه آن برای هر علاقه‌مند به سبک بازی‌های دفاع از قلعه می‌تواند لذت‌بخش باشد.

 

بازی آیفون و اندروید Enframe

بازی آیفون و اندروید Enframe

آخرین بازی موبایل هفته را به یک اثر آرکید با سبک پازل از بازی‌سازی مستقل به‌نامتونی میهیلاروس اختصاص داده‌ایم. Enframe یک معمایی کاملا رایگان است و افراد بالای ۹ سال می‌توانند آن را تجربه کنند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید به دوستان خرگوشی خود یعنی ترت، لیزی و باترز کمک کنید تا خود را از مهاجمانی که طی وقوع یک زلزله به دنیای‌ آن‌ها راه پیدا کرده‌اند، پنهان کنند. شما باید این کار را در ۱۰۰ مرحله جذاب با کشیدن دیوارهای جادویی و خاص به‌دور آن‌ها انجام دهید. تعداد حرکات مورد نیاز برای گذراندن هرمرحله متفاوت است و ممکن است این عدد از ۳ الی ۲۰۰ متغیر باشد. همچنین شما می‌توانید با انجام مراحل، قفل ۳۰ انیمیشن مختلفی را که در بازی قرار داده‌ شده‌اند باز و آن‌ها را مشاهده کنید. بازی اندرویدو آیفون Enframe بدون شک به‌عنوان یک اثر آرکید می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان مختلف خود رقم بزند. این‌ بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها