• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم شیر شاه پرفروش ترین انیمیشن سینمایی تاریخ : تریلر ، پوستر و امتیاز منتقدان به فیلم

فیلم شیر شاه پرفروش ترین انیمیشن سینمایی تاریخ : تریلر ، پوستر و امتیاز منتقدان به فیلم

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۳۸

ماه فروردین امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی و کامل فیلم شیر شاه – The Lion King را منتشر کرد که حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم لایو اکشن مورد انتظار تابستان امسال بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترها و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم شیر شاه منتشر شده است. والت دیزنی اخیرا ۱۱ پوستر جدید از این فیلم لایو اکشن را به اشتراک گذاشته که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی فیلم The Lion King است. این ۱۱ پوستر نگاه بهتر و کامل‌تری از حیوانات این فیلم را به ما ارائه می‌دهد که شاهد یک نسخه واقع گرایانه از آن‌ها نسبت به منبع اقتباسش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۱۱ پوستر را مشاهده کنید:

علاوه بر این پوسترها، والت دیزنی یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم شیر شاه – The Lion King را نیز منتشر کرده و با اینکه بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

طبق پیش بینی‌های اولیه، فیلم شیر شاه – The Lion King در سه روز اول اکران خود افتتاحیه‌ای در حدود ۱۹۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد و BoxOfficePro انتظار دارد که این فیلم افتتاحیه ۲۰۱ میلیون دلاری را در نهایت تجربه کند که رکورد فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با افتتاحیه ۱۷۴ میلیون دلار را خواهد شکست. کارگردانی فیلم The Lion King بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.


فیلم شیر شاه به پرفروش ترین انیمیشن سینمایی تاریخ تبدیل شد


اوایل این ماه بود که فروش جهانی فیلم The Lion King از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا این فیلم که ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن است، به چهارمین فیلم یک میلیاردی والت دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل شود. حال جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون نشان می دهد که فیلم شیر شاه به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما و پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن که بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی است، تبدیل شده است. طبق آمار گیشه، فروش چهانی فیلم شیرشاه  از مرز ۱.۳۳۴ میلیارد دلار عبور کرد تا با عبور از انیمیشن Frozen (فروزن) با فروش جهانی ۱.۲۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴، به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم لایو اکشن شیرشاه تا به امروز ۴۷۳.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۶۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده که هم به‌عنوان یک فیلم لایو اکشن و هم به‌عنوان یک انیمیشن سینمایی شناخته می‌شود.

با اینکه دیزنی فیلم شیر شاه را یک بازسازی لایو اکشن می‌داند، اما در واقع تمامی شخصیت‌های انیمیشن و حتی دنیای آن به صورت کامپیوتری طراحی شده و تنها یک صحنه کاملا واقعی در فیلم وجود دارد و به همین منظور این فیلم به‌عنوان یک انیمیشن سینمایی نیز شناخته می‌شود. علاوه بر شکستن رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ، فیلم The Lion King با شکستن رکورد فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با فروش ۱.۲۶۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷، به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن دیزنی نیز تبدیل شده که در واقع فیلم شیر شاه، پرفروش‌ترین فیلم دیزنی است که متعلق به دنیای جنگ ستارگان یا دنیای سینمایی مارول نیست. علاوه بر این، فیلم لایو اکشن The Lion King پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ نیز به‌حساب می‌آید.


فیلم شیر شاه نهمین فیلم پرفروش سینمایی تاریخ جهان


پس از آن فیلم شیر شاه با گذر از انیمیشن Frozen (فروزن) به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان و همچنین پرفروش‌ترین بازسازی از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قطار فروش این فیلم لایو اکشن ظاهرا ترمزی ندارد. طبق خبری کهورایتی منتشر کرده، در روز گذشته فیلم The Lion King توانسته با عبور از فیلم Black Panther (بلک پنتر) با فروش ۱.۳۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸، به دهمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینما تبدیل شود.

از دست نده:  تبلیغ تلویزیونی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 - Toy Story 4

این پایان کار نیست و تا پایان روز یکشنبه، فروش فیلم شیر شاه به ۱.۴۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد تا با گذر از فیلم Avengers: Age of Ultron (اونجرز: عصر اولتران) با فروش ۱.۴۰۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵، به رتبه نهمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای جهان دست پیدا کند. فیلم The Lion King تا به امروز ۴۹۶.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۳۹.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده است و هم‌اکنون پس از فیلم Avengers: Endgame – انتقام جویان ۴، دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ نیز به‌حساب می‌آید. با این حال، مشخص نیست که فیلم شیر شاه می‌تواند به رتبه‌های بالاتر نیز صعود کند یا شاهد افت فروش آن طی هفته‌های آینده خواهیم بود. در هر حال، فیلم Furious 7 (خشن ۷) با فروش ۱.۵۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ و فیلم Avengers (اونجرز) با فروش ۱.۵۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲، اهداف بعدی سیمبا و دوستانش است.


واکنش منتقدان به فیلم The Lion King – شیر شاه


فیلم The Lion King آثار ماجراجویی، درام، کمدی، انیمیشنی، خانوادگی و موزیکال کمپانی والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز (Walt Disney Studios Motion Pictures) است که به‌دستجان فاورو، کارگردان فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، فیلم Chef (آشپز)، فیلم Cowboys & Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان)، فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) و فیلم Iron Man (مرد آهنی)، ساخته شده است. در فیلم شیر شاه، صداپیشگان و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون دونالد گلاور در نقش سیمبا، جی دی مک‌کراری در نقش کودکی‌های سیمبا، سث روگن در نقش پومبا، چیویتل اجیوفور در نقش اسکار، الفری وودارد در نقش سارابی، بیلی ایکنر در نقش تیمون، جان کانی در نقش رافیکی، جان اولیور در نقش زَزو، بیانسه در نقش نالا، شهادی رایت جوزف در نقش کودکی‌های نالا، جیمز ارل جونز در نقش موفاسا، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، کیگان-مایکل کی در نقش کاماری واریک آندره در نقش عزیزی و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم شیر شاه در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ (۱۸ تیر ۱۳۹۸) در سالن‌های نمایش هالیوود در لس آنجلس به نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۵۷ را از بین ۳۸ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است. لازم به ذکر است که این اثر برای اکران در سینماهای ایالات متحده برای تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸) تنظیم شده است. به طور کلی می‌توان گفت که این اثر نقدها و امتیازهای مختلفی را از منتقدان دریافت کرده است. بخش زیادی از منتقدان، جلوه‌های ویژه، موسیقی‌های متن و همچنین عملکرد بسیار خوب صداپیشگان را تحسین کرده‌اند. علی رغم این موارد، منتقدان نسبت به فیلمنامه این اثر انتقادهای بسیار زیادی داشتند. آنها معتقد هستند که داستان فیلم شیر شاه، تا حد زیادی به منبع الهام و نسخه اصلی اثر وابسته و از آن مشتق شده است؛ منتقدان زیادی در نقدهای خود این اثر را «بدون روح» توصیف کرده‌اند.

از آنجا که چند وقتی است که از نمایش فیلم The Lion King در سالن‌های نمایش هالیوود می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. در ادامه مروری بر نقد فیلم The Lion King از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی داستان این فیلم را که منتشر شده هم بخوانید:

ما در جدیدترین اثر کمپانی والت دیزنی، به یک دشت هموار و بی‌درخت آفریقایی می‌رویم و در آن به ماجراجویی می‌پردازیم؛ جایی که در آن پادشاه آینده متولد می‌شود. سیمبا پدر خود یعنی پادشاه موفاسا را درست همانند یک بت ستایش و تحسین می‌کند. او در این اثر، پا در مسیر سرنوشت سلطنتی خود می‌گذارد و به سمت آن پیش می‌رود. البته در این امپراطوری، همه از ورود این بچه خوشحال نیستند و تولد او را جشن نمی‌گیرند. اسکار، برادر موفاسا و وارث سابق این تاج و تخت، برنامه‌هایی برای خودش دارد. نبرد برای به دست آوردن صخره افتخار یا همان Pride Rock با خیانت، تراژدی و اتفاقات درام آغاز و در نهایت منجر به تبعید سیمبا می‌شود. بعد از گذشت مدتی سیمبا با کمک چند تن از دوستان جدید و البته کنجکاو خود متوجه می‌شود که چگونه باید رشد کند و چیزی را که حق حقیقی خودش است، به دست بیاورد.

حال بیایید با هم نگاهی به نقدهای منتشر شده از فیلم The Lion King بیندازیم:

از دست نده:  بو پیپ به انیمیشن داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) برگشت

سورن اندرسون | سیاتل تایمز

۸۸ از ۱۰۰

نسخه جدید فیلم شیر شاه تمام جنبه‌های خوبی را که در نسخه اصلی خود وجود داشت، تقویت کرد و به آن عمق بخشید. کلید اصلی در صحنه‌های بصری آن است؛ تصاویر فوتورئالیسمی فوق‌العاده‌ای که توسط رایانه تولید شده‌اند، به طرز عجیب و شگفت انگیزی، چشم‌اندازهای آفریقایی و همچنین حیوانات آن را واقعی نشان می‌دهد.

روزی نایت | آی جی ان

۸۰ از ۱۰۰

فیلم شیر شاه به کارگردانی جان فاورو، یک اثر ارزشمند است که لذت زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ اثری که بیشتر روی نوستالژی تکیه کرده است و خیلی به سراغ ریسک کردن نرفته است.

سامانتا اینکوروایا | آریزونا ریپابلیک

۷۰ از ۱۰۰

علی رغم ضعف‌ها و اشکال‌های جزئی‌ای که وجود دارد، در کل این فیلم می‌تواند اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطب به ارمغان بیاورد؛ آن هم بدون هیچ مشکل و نگرانی‌ای… «هاکونا ماتاتا».

پیتر بردشاو | گاردین

۶۰ از ۱۰۰

اساسا می‌توان گفت که نسخه جدید فیلم شیر شاه، تا حد زیادی به نسخه اصلی خود وابسته و چسبیده است. به همین دلیل، تماشای آن کاملا لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. اما من به شخصه دلم برای آن سادگی و روشنایی‌ای که در تصاویر کشیده شده توسط دست در نسخه اصلی وجود داشت، تنگ شده است.

بری هرتز | گلوب اند میل (تورنتو)

۵۰ از ۱۰۰

این فیلم یک داستان سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز دارد؛ البته اگر نسخه اصلی را قبلا ندیدید. اما حتما دیدید!

کی. آستین کالینز | Vanity Fair

۵۰ از ۱۰۰

در نهایت می‌توان گفت که نسخه جدید فیلم شیر شاه راحت یک کپی، نه یک بازسازی واقعی، از نسخه اصلی است. این دقیقا همان فیلمی است که دیزنی دوست داشت آن را بسازد. پس اتفاق خوبی برای آنها است و یک ناامیدی بزرگ برای ما.

مایکل فیلیپس | شیکاگو تریبون

۳۸ از ۱۰۰

موسیقی‌های جدید تا حدودی به این اثر کمک می‌کنند. اما در کل می‌توان گفت که خود فیلم یک جور عمل کارائوکه را انجام می‌دهد و در واقع تمام بخش‌های داستان نسخه اصلی فیلم را بازسازی کرده است.

پت براون | مجله اسلنت

۲۵ از ۱۰۰

در هسته این فیلم فوق‌العاده گرانقیمت، یک چیز بسیار ارزان و کم ارزش وجود دارد. نسخه اصلی تقریبا در ذهن همه ما وجود دارد و صحنه‌های مهم این اثر دقیقا به شکل همان نسخه اصلی ساخته شده است.

همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فیلم شیر شاه نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای متوسط و نسبتا سرگرم‌کننده بدانیم.

از دست نده:  جمشید جم خواننده سرود «یار دبستانی من» در رادیو فرهنگ

تبلیغ تلویزیونی فیلم شیر شاه و بازگشت سیمبا به خانه


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم شیر شاه – The Lion King منتشر شده است. در این تبلیغ تلویزیونی که Come Home (بیا خانه) نام دارد، برای اولین بار شاهد صحبت کردن نالا با صداپیشگی بیانسه هستیم که از سیمبا درخواست می‌کند تا به خانه بازگردد و برای جایگاهش با اسکار بجنگد و انتقام پدرش را نیز بگیرد. علاوه بر این، شاهد صحبت کردن پومبا با صداپیشگی سث روگن و تیمون با صداپیشگی بیلی ایکنر نیز هستیم که این تریلر کوتاه نمای بهتری از فیلم The Lion King را ارائه می‌دهد و حتی در بخشی از این ویدیو، بخشی از مبارزه نهایی سیمبا با اسکار نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

گفتنی است مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به این فیلم لایو اکشن اختصاص داده که علاوه بر تصویر روی جلد، تصاویر جدیدی از فیلم شیر شاه – The Lion King را نیز منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون سیمبا، موفاسا، اسکار، پومبا، زازو، رافیکی و تیمون هستیم. با اینکه این فیلم لایو اکشن بر خلاف انیمیشن آن، بسیار واقع گرایانه به نظر می‌رسد، اما سازندگان فیلم شیر شاه – The Lion King وعده دادند که این فیلم قرار است عناصر اصلی منبع اقتباس خود را حفظ کند و آن را به شکل و نحوه دیگری به تصویر بکشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویر جدید فیلم شیر شاه با حضور سیمبا، موفاسا و اسکار

کارگردانی فیلم شیر شاه – The Lion King بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است. او در ارتباط با ساخت فیلم شیر شاه – The Lion King به این مجله گفت:

من فکر می‌کنم که این فیلم نقطه عطفی در تمامی فیلم‌های لایو اکشنی که دیزنی براساس انیمیشن‌های کلاسیک خود تولید می‌کند، است. ایده استفاده از این شخصیت‌ها و موسیقی درست همانند منبع اصلی بخش مهمی از داستان فیلم است، اما آن را در یک مدیوم متفاوت دیگر مجددا به تصویر خواهد کشید. فکر می‌کنم که این تکنولوژی به اندازه کافی باعث جدا شدن این فیلم از انیمیشن سینمایی آن خواهد شد و حس تازگی دارد؛ هرچند که هنوز به طور کامل با انیمیشن اصلی ارتباط خواهد داشت.

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جمله بازیگرانی هستند که درفیلم شیر شاه – The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم شیر شاه – The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. منبع: زومجی/

4.8/5 - (18 امتیاز)

متاکریتیک

میانگین امتیاز فیلم
۵.۵
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۳۸ دیدگاه در حال حاضر

  1. از همین اول بگم جایزه جلوه های ویژه اسکار را براش بذارن کنار. ترکونده شیر شاه. واقعا یک کینگ لایونه :))))

  2. به یقین می‌تونم بگم بهترین لایو اکشن دیزنی رو می‌بینیم، با توجه به بودجه بسیار کلان و هم منبع اقتباس بی‌نظیری که داره. لامصب هم جلوه‌های ویژه‌اش شدیدا طبیعیه.واقعا انگار راز بقا ساختن.

  3. نوستالژیکترین و قشنگترین سرگرمی کارتون پچگیم که با کیفیت پایین و کلی خش بار ها دیدمش همین شیر شاه بود. امیدوارم بتونه نمراتی بالا، با اوج جزئیات تصویر پردازی ، ارائه تجربه و حس نزدیک به نسخه اصلی در نهایت هم برا بزرگا و هم برا بچه ها جذاب باشه. فقط king lion

  4. قراره این بار مردن موفاسا رو با کیفیت بهتر ببینیم 🙁

  5. ولی جدا از خود سری شیر شاه بهترینش همون شیرشاه یک ونیم بود با دوبله ی فوق طنز و لهجه ی ترکی پومبا. خود شیرشاه انقد جالب نبود . ایا ؟

  6. حالا میاد ببنیید چ فروشی میکنه همین شیر شاه . مثه شگقت انگیزان ک ۲ اش اومد میلیاردی فروخت ولی ما ک دیدیم یکش بهتر بود

  7. آدم فک میکنه مستنده این the lion king

  8. این راز بقاست یا انیمیشن…کم مونده جلوه های ویژه شیر شاه از واقعیتم بهتر بشه … سیمبا چی میگه :))))

  9. به جرات میشه گفت بهترین و زیبا ترین و پرمحتوا ترین انیمیشن تاریخ سینماست. اصلا انیمیشن نیست یه پا فیلمه…

  10. چند روز پیش یه ویدیو خیلی جالب دیدم تو یوتوب که نشون میداد نزدیکه ۸۰ درصد کارتون شیر شاه از یه انیمه ژاپنی خیلی قدیمی کپی شده…یعنی بعضی صحنه هاش مو نمی زد با انمیه قدیمیه….اسمش هم kimba بود و فکر کنم بیست سال قدیمی تر از شیر شاه والت دیزنی بود.

  11. من خیلی به این لایو اکشن شیر شاه امیدوارم به نظرم میتونه خیلی خوب هس ترس و غم و اندوه در کنار شادی و امید به اینده رو منتقل کنه…

  12. من مطمئنم به پای انیمیشن اصلی lion kiong نمیرسه مثلا چطور میخوان ابهت صدای موفاسا رو تکرار کنن؟! یا مثلا صدای اسکار؟!
    امیدی ندارم بهش و به جلوه های ویژه هم اهمیتی نمیدم

  13. ای جانم چه کیفیتی،بعد از مدت ها یه بازسازی خوب خواهیم دید!!!

  14. به این فیلم نسبت به بازسازی‌های دیگه‌ی دیزنی بیشتر امیدوارم، ولی فقط نگران حرف زدن کاراکترهام، تو تریلرها چیزی ازش ندیدیم و با توجه به اینکه کاراکترها انقدر به واقعیت نزدیک‌اند، حرف زدنشون می‌تونه یه ذره عجیب باشه.

  15. برگام گرافیکو… اینو باید کجا دید…. بخدا حیفه تو مانیتور کوچک تماشا کرد. حتما باید تو یه ال سی دی گنده دید. جانم شیر شاه :)))

  16. هاکونا ما تا تا … زیباترین و مفهومی ترین جمله ای که از بچگی از کارتون شیرشاه یاد گرفتم …
    #HakunaMatata

  17. کتاب جنگل که ۹۰۰ میلیون فروخت این قطعا بالای دو میلیارد و ۲۰۰ می فروشه

    • یه خورده فروششو زیادی نگرفتی؟به نظر من بالای یک میلیارد و پونصد میفروشه اگه فیلم خوبی باشه

      • آره زیاد گرفتم. می خواستم بنویسم یک میلیارد و ۲۰۰ اشتباه نوشتم دو میلیارد اومدم ادیت کنم اما دیگه نمی شد ادیت کرد.

    • به نظرم متای بالای ۸۰ و روتن بالای ۹۰ میاره و فروش بین ۱ میلیارد تا ۱٫۵ میلیارد رو به دست میاره. من منتظرم ببینم غم انگیز ترین سکانس بین انیمیشن ها حتی فیلم ها یعنی مرگ موفاسا رو چطور از آب درمیارن ..

  18. بنظرتون پومباش زشت نیست؟

  19. بی نظیرترین و ماندگار ترین انیمیشن تاریخ شیر شاهه…ولی این لایو اکشن انگار راز بقاست… اصلا حسی نداره… انگار چند تا شیر واقعی دارن حرف میزنن بدون هیچ حسی…با این جلوه های ویژه ی بینظیر قطعا رقیب جدی بخش جلوه های ویژه اسکار برای اند گیم ولی تنها نکته مثبتش انگار همینه… زیادی طبیعی بودن خرابش کرده به نظرم

  20. هنوز تو این کامنتا خاطره کسی خراب نشده خداروشکر

  21. فک نکنم اون تاثیری که انیمیشن شیر شاه گذاشت رو دوباره بتونه تکرار کنه. اره حتما

  22. کسی هست بتونه یه دلیل منطقی بیاره چرا slant magazine کلا تو کار متای پایینه؟!…هر چی (بررسی منتقدان)تا حالا تو زومجی خوندم این سایت پایین ترین نمره هارو داده…

  23. انتظار متای بالاتری از شیر شاه داشتم…این نمرات میتونه تو فروش تاثیر گذار باشه…البته باید منتظر نمره سینما اسکورم باشیم

  24. اکثرا به ریسک نکردن دیزنی و کپی بودن داستان نقد داشتن که قابل پیشبینی بود چیز عجیبی نیست ولی چه فروشی بکنه لامصب.

  25. هنوز فیلمو ندیدم که نظر بدم ولی همه منتقدایی که ایراد گرفتن گفتن چون کپی نسخه اصلی بود خوب نبود ونمره پایین دادن . این در صورتی هست که همین منتقدا به فیلم دیو و دلبر که سکانس به سکانس انیمیشنو کپی کرد نمره بالا دادن کلی هم تعریف و به به چه چه ! کردن …مشکلی با منتقدا ندارم ولی تضاد کارشون عجیبه

  26. این نمرات مهم نیست مهم اینه که دیزنی هنوز از فیلمی که ۲۵ سال پیش ساخته داره نون در میاره…

  27. برین یه فیلم بسازین یه زنه سیاه پوست همجنس گراست و طرز فکرش هم فمنیستیه(ترند های این چند سال اسکار)… مطمعنم متا ۱۰۰میگیره با ۵تا اسکار

  28. There is a tangibles compress up an sideways flash to winning. 3goosh.com

  29. دیزنی امسال قشنگ کمپانی های دیگه ای مثل سونی رو زیر پا له کرد … خیلی پولدار شد امسال … یعنی پولی که امسال در آورد و خواهد آورد در آمد ١٠ سال کمپانی هایی مثل فاکس

  30. فردا سر قبر والت دیزنی زیارتگاه میسازند.

  31. کاش میشد تو IMAX اینو دید?

  32. ینی چی این اصن انیمیشن نیس فروزن حقشه و باد اول باشه ن این فسلم بدرد نخور ک معلوم نیس چیه اصن

  33. شاه به جایگاه اصلیش برگشت

  34. پشت صحنه ساختشو تو بی بی سی دیدم تیم سازنده همش رو چشمشون عینک واقعیت مجازی بود و با اون کارگردانی میکردن

  35. با نگاه به لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ میشه سن اکثر سینماروها حدس زد:۱٫ سن بدن بین ۵ تا ۲۷ سال ۲٫ سن عقلی بین ۴ تا ۱۱ سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها