• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و فیلم ایده اصلی با بازی بهرام رادان صدرنشین این هفته

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و فیلم ایده اصلی با بازی بهرام رادان صدرنشین این هفته

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و فیلم ایده اصلی با بازی بهرام رادان صدرنشین این هفته

چند هفته‌ای بود که گیشه سینمای ایران روندی ثابت داشت. هر هفته یک فیلم مشخص صدرنشین بود و گاهی فیلم‌های میانه‌ جدول با یکدیگر جا عوض می‌کردند. در این هفته، فیلم سینمایی ایده اصلی اکران شد. ساخته جدید آزیتا موگویی در اولین هفته کامل اکران خود ۹۸ سینما در اختیار داشت. فیلم سینمایی ایده اصلی در این هفته ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است. ایده اصلی با این افتتاحیه پرفروش‌ترین فیلم هفته لقب گرفت. از بازیگران ایده اصلی می‌توان به بهرام رادان، مریلا زارعی و پژمان جمشیدی اشاره کرد. ایده اصلی با نمایش در سینماهای بیشتر احتمالا بتواند به فروش بالا و قابل توجه‌ای دست پیدا کند. تداوم فروش بالای این فیلم البته به استقبال تماشاگران از فیلم سینمایی قسم نیز بستگی دارد؛ اینکه ساخته جدید محسن تنابنده با بازی مهناز افشار تا چه اندازه در نمایش، تبلیغات و استقبال مخاطب موفق باشد. دومین فیلم این هفته تگزاس ۲، ساخته مسعود اطیابی است. این فیلم سینمایی اکنون در هفدهمین هفته اکران است. این فیلم در این هفته ۷۸ سینما داشت و ۵۸۸ میلیون تومان فروخت. تگزاس ۲ حالا به فروش کلی ۲۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان رسیده است. اکران ۱۷ هفته‌ای و تداوم فروش در این مدت زمان برای فیلم سینمایی تگزاس ۲ قابل توجه است. نکته قابل توجه دیگر صعود یک پله‌ای تگزاس ۲ نسبت به هفته گذشته و گرفتن جای ایکس لارج در رتبه دوم است.

فیلم سینمایی ایکس لارج / محسن توکلی / سحر قریشی

رتبه سوم این هفته در اختیار فیلم سینمایی ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی است. این فیلم سینمایی برای هفتمین هفته نمایش در ۱۳۲ سینما به نمایش درآمد. ایکس لارج در این هفته ۵۷۷ میلیون تومان فروخت. فروش کلی ایکس لارج تاکنون به ۴ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان دست پیدا کرده است. چهارمین فیلم گیشه این هفته، یکی از فیلم‌های پرفروش جدول است.

از دست نده:  گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی فیلم تگزاس 2 با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

فیلم شبی که ماه کامل شد / گیشه / گزارش فروش سینمای ایران

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در هفته قبل به عنوان دهمین هفته نمایش، ۱۲۰ سینما در اختیار داشت. این فیلم سینمایی در این هفته ۵۴۷ میلیون تومان فروخته است. شبی که ماه کامل شد تاکنون ۱۷ میلیارد تومان فروخته است. بیشترین کاهش رتبه نیز متعلق به فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد است. این فیلم سینمایی در هفته گذشته با ۱۲ سینما بیشتر صدرنشین بود. این فیلم ایرانی در زمینه تداوم اکران با حاشیه‌ای مختلفی روبه‌رو بود.

فیلم سینمایی قصر شیرین / رضا میرکریمی / حامد بهداد

فیلم پنجم قصر شیرین، ساخته سیدرضا میرکریمی است. قصر شیرین در سومین هفته نمایش ۱۲۳ سینما در اختیار داشت و به فروش هفتگی ۵۴۳ میلیون تومان رسید. ساخته جدید رضا میرکریمی با بازی حامد بهداد حالا به مجموع فروش یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان رسیده است. در ادامه به مرور فروش ده فیلم پرفروش هفته گذشته پرداخته‌ایم.

۱۰ فیلم پرفروش گزارش فروش سینمای ایران در هفته سوم مرداد ۹۸

رتبه فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی فروش کل
۱ ایده اصلی ۱ ۹۸ ۷۰۰,۲۴۴,۰۰۰ ۷۰۰,۲۴۴,۰۰۰
۲ تگزاس ۲ ۱۷ ۷۸ ۵۸۸,۰۸۴,۰۰۰ ۲۳,۷۱۴,۳۸۸,۰۰۰
۳ ایکس لارج ۷ ۱۳۲ ۵۷۷,۴۴۶,۰۰۰ ۴,۷۶۳,۶۲۳,۰۰۰
۴ شبی که ماه کامل شد ۱۰ ۱۲۰ ۵۴۷,۲۲۹,۰۰۰ ۱۷,۰۵۳,۹۳۰,۰۰۰
۵ قصر شیرین ۳ ۱۲۳ ۵۴۳,۲۷۳,۰۰۰ ۱,۸۸۲,۰۵۸,۰۰۰
۶ سرخپوست ۱۰ ۶۳ ۴۲۰,۸۰۸,۰۰۰ ۱۳,۰۶۰,۴۲۳,۰۰۰
۷ قسم ۲ ۷۹ ۳۸۹,۵۳۹,۰۰۰ ۷۴۳,۲۱۷,۰۰۰
۸ زهرمار ۸ ۸۱ ۳۵۴,۶۶۱,۰۰۰ ۵,۲۴۷,۴۷۸,۰۰۰
۹ تپلی و من ۳ ۱۲۹ ۳۱۴,۸۷۱,۰۰۰ ۸۴۷,۹۷۶,۰۰۰
۱۰ نیوکاسل ۴ ۱۰۹ ۲۱۹,۰۰۴,۰۰۰ ۱,۳۵۸,۹۳۲,۰۰۰
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها