• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بررسی بازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 و نمرات بازی در سایت های معتبر دنیا + تریلرها

بررسی بازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 و نمرات بازی در سایت های معتبر دنیا + تریلرها

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۲
بازی بوردرلندز 3 - Borderlands 3

بازی بوردرلندز که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، یکی از مفرح‌ترین بازی‌ها در سبک شوتر لوتر به‌حساب می‌آید و مخصوصا به دلیل داشتن امکان تجربه به شکل Co-Op، نسخه‌های آن پتانسیل سرگرم کردن مخاطب برای ساعت‌های طولانی را دارند. جدید‌ترین نسخه از این مجموعه یعنی بازی بوردرلندز ۳ چند روز دیگر منتشر خواهد شد و استودیو گیرباکس، سازنده بازی، قصد دارد در آن دنیایی بزرگ‌تر از بازی‌های قبل را به‌تصویر بکشد و در کنار آن به لطف تعداد زیاد ماموریت‌ها و اسلحه‌ها اوقات مفرحی را برای بازیکنان رقم بزند. حال در فاصله چند روز مانده به انتشار بازی نقد‌های آن منتشر شده‌اند که با مرور آن‌ها، خواهیم دید که آیا گیرباکس در این راه موفق بوده یا خیر. البته شرکت ۲K، ناشر بازی، نسخه‌های مخصوص نقد را فقط برای یک سری سایت‌ها ارسال کرده و همین مورد هم اعتراض سایت‌هایی از جمله یوروگیمر را در پی داشته و حاشیه‌هایی برای بازی به‌وجود آورده است.

اما پیش از اینکه به سراغ خلاصه نقد‌ها برویم، بد نیست کمی بیش‌تر با بازی آشنا شویم. داستان Borderlands 3 چند سال پس از مرگ Handsome Jack و سقوط Hyperion روایت می‌شود. تروی و تایرن کالیپسو به‌تازگی متوجه شده‌اند که به جز پاندورا در سرزمین‌های دیگر هم والت‌هایی وجود دارند و تصمیم گرفته‌اند به سراغ آن‌ها بروند. آن‌ها برای رسیدن به همین هدف یک گروه افراطی هم با نام فرزندان والت تشکیل داده‌اند. در این بین لیلث، یکی از شخصیت‌های نسخه اول بازی، گروهی از والت هانتر‌های جدید تشکیل داده تا جلوی دوقلو‌های کالیپسو را بگیرند. والت هانتر‌های جدید شامل چهار شخصیت قابل بازی با نام‌های Amara، Moze، Zane و FL4K می‌شوند. با اینکه بازی در پاندورا آغاز خواهد شد، اما در همان اوایل آن به یک سفینه دسترسی خواهید داشت که حکم یک هاب را دارد و از طریق آن می‌توانید به مکان‌های دیگری به جز پاندورا هم سفر کنید. همچنین تعداد زیادی اسلحه در بازی قرار گرفته‌اند که مثل نسخه‌های قبل انواع مختلفی دارند و باعث خواهند شد تا جنبه لوت بازی غنی‌تر و کامل‌تر از همیشه باشد.

بازی بوردرلندز ۳ قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

مشخصات کلی بازی بوردرلندز ۳

  • سازنده: گیرباکس
  • ناشر: توکی گیمز
  • پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی
  • تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور
از دست نده:  تریلر جدیدی از League of Legends به نام Awaken منتشر شد

امتیاز بازی بوردرلندز ۳ در سایت های معتبر دنیا


نمرات بازی بوردرلندز 3 - Borderlands 3

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Borderlands 3 به لطف تنوع عالی سلاح‌ها، طنز غنی و همینطور مراحل مختلف و جذاب تجربه‌ای حتی بهتر از نسخه‌های قبلی مجموعه ارائه می‌کند.

فوربس: ۹۰ از ۱۰۰

Borderlands 3 تغییرات زیادی در ساختار مجموعه ایجاد نمی‌کند اما در جنبه‌های مختلفی باعث پیشرفت آن شده است. این عدم تغییرات شاید باعث شود برخی بخش‌های بازی قدیمی به‌نظر برسند اما کماکان با بازی روبه‌رو هستیم که تجربه کردنش بی‌نهایت سرگرم‌کننده است؛ مخصوصا برای افرادی که علاقه زیادی به لوتر شوتر‌ها دارند.

گیم‌اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

بردرلندز ۳ بهترین اتفاق ممکن برای طرفداران همیشگی این مجموعه است؛ به لطف حضور شخصیت‌های مختلف جدید و قدیمی  و طنز خاص و اکشن‌های نفس‌گیر، بازی یک اثر کاملا سرگرم‌کننده است که البته کمی ریسک ایجاد تغییرات را به جان نخریده است. با این حال اگر همیشه طرفدار این مجموعه بودید و دوست دارید آن لذت همیشگی‌اش را در این نسخه‌ هم بچشید، بردرلندز ۳ قطعا بازی محبوبی برای شما خواهد بود.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

Borderlands 3 هرچند مشکلاتی مثل نبرد‌های نه‌چندان عالی با باس‌ها دارد، اما ویژگی‌های مثبتی مثل گان‌پلی ارزشمند و طنز جالب باعث می‌شوند این موارد هم زیاد به چشم نیایند. داستان بازی که با محوریت شخصیت‌های مختلف آن روایت می‌شود کیفیت خوبی دارد و ویژگی‌های جدید بازی مثل درخت مهارت‌های بهبود‌یافته کمک زیادی می‌کنند تا بازی را به شکلی که دوست دارید تجربه کنید. اگر شما هیچوقت با مجموعه بردرلندز ارتباط برقرار نکرده‌اید، به احتمال زیاد این نسخه هم نظرتان را تغییر نخواهد دارد؛ چرا که بردرلندز ۳ بیش‌تر ادامه‌دهنده راه نسخه‌های قبلی است و برای طرفداران همیشگی ساخته شده است.

از دست نده:  7 بازی پی سی و کنسول که باید در موبایل بازی کرد

پی‌سی گیمر: ۶۳ از ۱۰۰

Borderlands 3 یک روایت بی‌پایان از شوخی‌های بد و سلاح‌های جذاب است که در کنار سطحی‌ترین داستان مجموعه تا به امروز قرار گرفته‌اند. همین هم باعث می‌شود تا بازی چیزی فراتر و بهتر از تماشای نمایش اعداد مختلف روی صحنه و منفجر شدن دشمنان نباشد.

 


تریلر هنگام عرضه بازی Borderlands 3


همان‌طور که در تریلر هم مشاهده می‌کنید، ترکیب موسیقی و چراغ‌های رنگارنگ و نئونی که در این بازی به‌کار برده شده است، هیجان بسیار خوبی به آن داده است. هر دو گروه تبهکاران و قهرمانان در این تریلر دیده می‌شوند. تریلر با یک معرفی از سوی دوقلوهای Calypso آغاز می‌شود و در طول آن با هانترهای (Vault Hunter) دیگری مانند Moze the Gunner ،Amara the Siren ،FL4K the Beastmaster و Zane the Operative آشنا می‌شویم که هریک از آن‌ها دارای درخت مهارت مختص‌به خود هستند. هانترهای بیشتری هم از نسخه‌های قبلی مجموعه Borderlands قرار است در نسخه‌ی سوم بازی حضور داشته باشند.


نسخه پی سی بازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 شش ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز


در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن تیراندازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 از استودیو گیرباکس – Gearbox در زمان انتشار به صورت انحصار زمانی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. استودیو گیرباکس در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود در این‌باره اذعان داشت:

بازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 در زمان انتشار در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. بازی Borderlands 3 در ماه آوریل ۲۰۲۰ (بازه ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) به سایر فروشگاه‌های دیجیتالی کامپیوتر راه خواهد یافت.

 

شایان ذکر است که بازی Borderlands 3 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. فروشگاه استیم کمپانی Valve نزدیک به یک دهه محلی برای تمام بازی‌هایی بود که برای کامپیوتر منتشر می‌شد، اما خالق بازی فورتنایت – Fortnite یعنی کمپانی اپیک گیمز در تلاش است تا این وضعیت را تغییر دهد.

از دست نده:  مراحل ساخت بازی Anthem‌ به پایان رسید

در ماه‌های اخیر نیز تعدادی از بازی‌های ویدیویی برجسته به فهرست بازی‌های انحصاری فروشگاه Epic Games اضافه شدند که از میان آن‌ها می‌توان به بازی دیویژن ۲ – The Division 2 و بازی مترو اکسدوس – Metro Exodus اشاره کرد. این موضوع می‌تواند به خاطر تقسیم سود حاصل از فروش بازی‌ها به صورت ۸۸/۱۲ بین توسعه‌دهندگان و اپیک گیمز (در مقام مقایسه باید گفت که سود حاصل از فروش بازی‌ها به صورت ۷۰/۳۰ بین توسعه‌دهندگان و کمپانی ولو تقسیم می‌شود) یا معاملات مالی معرکه دیگر مربوط باشد.

راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز باعث تقسیم بازیکنان به دو بخش کاملا مجزا شده است که در یک سو بازیکنانی دیده می‌‌شوند که به استیم عادت کرده‌اند و فروشگاه اپیک گیمز را دوست ندارند و در سوی دیگر بازیکنانی هستند که خلاف این نظر را دارند و فکر می‌کنند اپیک گیمز با ایجاد فروشگاه دیجیتالی خود و برقراری رقابتی دوستانه به وضع موجود کمک شایانی کرده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت سه گوش در میان بگذارید. منبع: زومجی/

3.4/5 - (5 امتیاز)

متاکریتیک

میانگین امتیاز بازی
۸.۵
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. به به بوردرلندز ۳ .شاید به اندازه نسخه دوم بوردرلندز شاهکار نباشه ولی از نسخه اول بهتره و به پختگی رسیده من که منتظرم بیاد بترکونیم

  2. فقط مشکلی بزرگی که داره قیمت ۱۰۰ بازی Borderlands 3 ( نسخه سوپر دیلاکس)و ۴۰ دلاری سیزن پس بازیه که خودش اندازه یه بازی دیگس از اونجایی dlc های بازی قبلی نشون داده چقدر می ارزن امیدوارم بتونم تو تخفیف نسخه سوپر دیلاکس ادیشن رو بخرم

  3. بهترین بازی شوتر لوتریه که وجود داره و تاحالا رو دستش چیزی نیومده

  4. عاشق این بازی بوردرلندز ۳ ایم…مخصوصا تو این نسخه چندتای شخصیت محبوب از سری بازی telltale هم اضافه شدن

  5. واقعا بازی جذابیه…تا دلت بخواد اسلحه مختلف داره…ریلود کرن های متفاوت برای اسلحه های هم کلاس حتی…اگه چند تا رفیقم داشته باشی باهاشون مرحله ها رو بری دیگه ۱۰۰ درصد لذت رو بردی

  6. درسته تغییرات بازی Borderlands 3 کمه و انقلابی نیست ولی با ویدئویی هایی که دیدم از اون طرفداری پروپا قرص بازی هستم که همشو سری هاشو بازی کردم ولی همون تغییرات کوچیک کاملا تو سرعت و تنش گیم پلی کاملا احساس میشه ( از ویدئوی های مختلفی که دیدم کاملا مشهوده)

  7. نقد پی سی گیمر رو من دیروز تو سایتش خوندم از همه چی بازی Borderlands 3 تعریف کرده و فقط برای جوک های بازی امتیاز کم کرده!!!!! چقدر توو کامنتها بهش بد و بیراه گفتن ??? واقعا فاز طرف چی بوده ؟

    • حالا سوای اینکه چقد کم کرده، ایرادِ بیراهی نیست. بلاخره بازی کلی دیالوگ داره و اگه قراره بیشتر شوخی‌های مسخره باشه، صدمه می‌زنه به تجربه‌ی آدم از بازی.

    • اصلا حرفت درست ، ولی این ایراد اگه هم وارد باشه به نظرم اونقدر تجربه بازی رو خراب نمیکنه که باعث بشه بهش ۶ بده

  8. من به نمره های بازی کاری ندارم ولی forbes هم حالا review بازی مینویسه؟؟؟

  9. خوب شد که بوردرلندز ۳ اومد… بهتر از بازی هم سبک خودش ریج ۲ شد

  10. من عاشق این بازی بوردرلندز ۳ یعنی جوری ک کالاف و نخریدم تا اینو بگیرم اکانت قانونی پری اوردر کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها