• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • باکس‌آفیس: صدرنشینی فرشته سقوط کرده و ادامه فروش هابز و شاو

باکس‌آفیس: صدرنشینی فرشته سقوط کرده و ادامه فروش هابز و شاو

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
۱۰ فیلم برتر گزارش باکس آفیس آمریکا

گزارش باکس آفیس این هفته را با فیلم Angel Has Fallen شروع می‌کنیم که ۲۱ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به‌عنوان افتتاحیه کسب کرد و در صدرِ جدول قرار گرفت. این رقم کمی کمتر از افتتاحیه‌ی ۲۱ میلیون و ۶۳۵ هزار دلاری لندن سقوط کرده در ماه مارس سال ۲۰۱۶ است، اما بااین‌حال، درآمد قابل‌توجه‌ای باتوجه‌به چیرگی دیگر مجموعهها بر تابستانِ امسال است. خلاصه اینکه افتتاحیه‌ی این فیلم ثابت می‌کند که مردم دوست داشتند تا جرالد باتلر را در نقشِ مایک بنینگ دوباره در حالِ محافظت از رئیس‌جمهور (مورگان فریمن) ببینند. آن‌ها به همان اندازه که سه سال پیش دوست داشتند تا ماجراجویی‌های این کاراکتر را برای دومین‌بار دنبال کنند، الان هم با این افتتاحیه ثابت کردند که برای دنبال کردنِ این کاراکتر برای سومین بار مشتاق هستند.

موفقیتِ انجل سقوط کرده بعد از افتتاحیه‌ی ۲۱ میلیون دلاری پسران خوب (Good Boys) در هفته‌ی گذشته، پیروزی دیگری برای جبهه‌ی کوچکِ فیلم‌های اورجینال است. بله، اگرچه انجل سقوط کرده به‌عنوان دومین دنباله‌ی این مجموعه در چارچوبِ تعریفِ فیلمِ اورجینال قرار نمی‌گیرد، اما همزمان داریم درباره‌ی مجموعه‌ای حرف می‌زنیم که کارِ خودش را با عدمِ بازسازی یک آی‌پی قدیمی و در عوض الهام گرفتن از آی‌پی‌های قدیمی، اورجینال آغاز کرد. فیلم Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و میلنیوم با صدرنشین شدن در گیشه این هفته، فراتر از انتظارات ظاهر شد و فروشی همانند سری قبلی خود داشت و لاینزگیت را برای دومین بار، کمپانی اول بعد از جان ویک ۳ کرد. فیلم Overcomer سونی و AFFIRM نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، در حالیکه فیلم هابز و شاو محصول یونیورسال، در چین اکران شد و بزرگترین افتتاحیه ماه اوت را در این بازار از آن خود کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

از دست نده:  باکس‌آفیس: جوکر همچنان خوش رقصی می کند

فیلم Angel Has Fallen با فروش ۲۱.۲۵ میلیون دلاری‌اش، صدرنشین این هفته شد، درحالیکه سری قبلی فیلم، London Has Fallen، افتتاحیه ۲۱.۶ میلیون دلاری داشت. با اینکه افتتاحیه این سری، کوچک‌ترین افتتاحیه این فرنچایز است، صدرنشینی گیشه را بدست آورد در حالیکه هیچ رقیبی نداشت. این فیلم امتیاز -A سینما اسکور را از مخاطبین افتتاحیه خود دریافت کرد و همین روی امتیاز راتن تومیتوز فیلم اثر داشت، جایی که ۹۴٪ امتیاز گرفت. مخاطبین افتتاحیه ۵۱ درصد مرد و ۵۸ درصد ۳۰ سال و بالاتر داشتند.

کمدی R ریت یونیورسال، Good Boys، رده دوم جدول را با ۱۱.۷۵ میلیون دلار در اختیار گرفت و در هفته دوم با افت ۴۵ درصدی مواجه شد، در حالیکه مجموع فروش داخلی فیلم ۴۲ میلیون دلار شده است. این فیلم در بازار بین‌المللی در ۲۲ بازار اکران شد و این هفته ۳.۵ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش بین‌المللی ۷ میلیون دلار دست یافت تا فروش کل آن به ۴۹ میلیون دلار برسد.

فیلم Overcomer سونی و AFFIRM فراتر از آنچه انتظار می‌رفت ظاهر شد و ۸.۲ میلیون دلار در ۱۷۲۳ سینما فروخت. این سومین افتتاحیه بزرگ برای برادران کندریک است که فیلم آخرشان، War Room،‌ با افتتاحیه ۱۱.۳ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۵ توانست نهایتا بیش از ۶۷ میلیون دلار بفروشد. همانند فیلم‌های قبلی کندریک، این فیلم ‌نیز با استقبال خوبی مواجه شد و امتیاز -A سینما اسکور و ۹۹٪ راتن تومیتوز را گرفت.

۱۰ فیلم برتر گزارش باکس آفیس آمریکا در هفته چهارم آگوست / ۴ شهریور ۹۸

ردیف نام فیلم درآمد آخرهفته مجموع آمریکای شمالی
۱ Angel has Fallen ۲۱/۲ میلیون دلار ۲۱/۲ میلیون دلار
۲ Good Boys ۱۱/۷ میلیون دلار ۴۲ میلیون دلار
۳ Overcomer ۸/۲ میلیون دلار ۸/۲ میلیون دلار
۴ The Lion King ۸/۱ میلیون دلار ۵۱۰/۶ میلیون دلار
۵ Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ۸/۱ میلیون دلار ۱۴۷/۷ میلیون دلار
۶ Ready or Not ۷/۵ میلیون دلار ۱۰/۵ میلیون دلار
۷ The Angry Birds Movie 2 ۶/۳ میلیون دلار ۲۷ میلیون دلار
۸ Scary Stories to Tell in the Dark ۶ میلیون دلار ۵۰/۴ میلیون دلار
۹ Dora and the Lost City of Gold ۵/۲ میلیون دلار ۴۳ میلیون دلار
۱۰ Once Upon a Time in Hollywood ۵ هزار دلار ۱۲۳/۱ میلیون دلار
از دست نده:  نقد و بررسی سریال عروسک روسی - Russian Doll با بازی ناتاشا لیون
5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها