• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم بلک ویدو (Black Widow) : بازیگران، تریلر، پوستر و تاریخ اکران

فیلم بلک ویدو (Black Widow) : بازیگران، تریلر، پوستر و تاریخ اکران

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۹
فیلم بلک ویدو (Black Widow)

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم بلک ویدو همچنان ادامه دارد که طبق اطلاعات منتشر شده، اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و همچنین به اتفاق بوداپست نیز در فیلم اشاره خواهد شد. در نمایشگاه D23، شاهد نمایش اولین تریلر فیلم بلک ویدو بودیم که تنها ۴ ثانیه آن فاش و همچنین لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف نیز به نمایش گذاشته شده است.

با این حال، فضای فیلم مثل فیلم‌های جیسون بورن و ماموریت غیر ممکن توصیف شده که ظاهرا شباهت زیادی به فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) نیز دارد.

فیلم بلک ویدو (Black Widow)

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شده است. در این پوستر که توسط اندی پارک، هنرمند مارول استودیو طراحی و منتشر شده، شاهد نمایش لباس جدید ناتاشا رومانوف در فیلم Black Widow هستیم که در بخش بالای آن، شخصیت تسک‌مستر دیده می‌شود و در دو سمت دیگر پوستر، شخصیت رد گاردین با لباس کامل و ملینا و در سمت دیگر یلنا بلووا و احتمالا چند بلک ویدو دیگر قابل مشاهده هستند. همچنین اندی پارک تصویر هنری لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف در این فیلم ابرقهرمانی را نیز در D23 به اشتراک گذاشته که نمای بهتری از این لباس را ارائه می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم بلک ویدو (Black Widow)

 


فیلم بلک ویدو (Black Widow) اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال


طبق شایعات جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم بلک ویدو (Black Widow) در نهایت قرار است به اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال تبدیل شود.

از دست نده:  تایید ساخت اسپین آف سریال واگینگ دد - The Walking Dead

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو در حال بحث و بررسی امکان ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با درجه سنی بزرگسال (R) است و هنوز بررسی این موضوع ادامه دارد. تا به امروز ۲۰ فیلم با درجه سنی PG-13 در دنیای سینمایی مارول تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته‌اند و سه فیلم آینده این مجموعه نیز با این رتبه بندی سنی تولید شده‌اند. با این حال، پس از ساخت و انتشار فیلم‌های موفقی چون فیلم Deadpool (ددپول)،فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Logan (لوگان) و خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، بسیاری از از طرفداران در انتظار اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول هستند تا ضمن پایان نگرانی برای آینده این فیلم‌ها، شاهد ساخت و فیلم‌های بیشتری براساس شخصیت‌هایی مثل بلید یا گوست رایدر با درجه سنی بزرگسال باشیم. حال طبق جدیدترین شایعات اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت فیلم بلک ویدو (Black Widow) با درجه سنی بزرگسال افزایش یافته است.

فیلم بلک ویدو (Black Widow)

طبق خبری که Crazy Days & Nights منتشر کرده، مارول استودیو تصمیم گرفته تا فیلم بلک ویدو (Black Widow) را با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر کند که به نظر می‌رسد که در طول فیلم باید شاهد صحنه‌های خشن‌تری نسبت به فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول باشیم. با این حال، با توجه به توصیف این وب‌سایت، به نظر می‌رسد که دلیل انتخاب فیلم بلک ویدو برای تبدیل شدن به اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول ریسک پایین‌تر آن باشد و هزینه ساخت آن نیز احتمالا بسیار پایین‌تر از بسیاری از فیلم‌های این مجموعه خواهد بود. با این حال، این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است. این وب‌سایت پیش از این خبر پیشنهاد برادران وارنر به کریستوفر مک‌ کوری برای کارگردانی فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) و تام کروز برای بازی در این فیلم را منتشر کرده بود که اکنون مشخص شده این شایعه درست بوده است.

از دست نده:  اما واتسون و اندره هلند به فیلم بلک ویدو - Black Widow پیوستند

کارگردانی فیلم بلک ویدو (Black Widow) بر عهده کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، خواهد بود. جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده دارد. اسکارلت جوهانسون نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش ناتاشا رومانوف در فیلم بلک ویدو (Black Widow) باز خواهد گشت. گفته می‌شود که فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.

منبع: زومجی
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۹ دیدگاه در حال حاضر

  1. عکس اول صفحه توی تریلرا بود ولی من توی فیلم اصلی ندیدمش.
    نبود یا من متوجه نشدم؟

  2. عکس دومی رو دیدم یه لحظه کپ کردم…بعد فهمیدم سر تماشاچیاس… خیلی بد جاییه خدایی

  3. فقط کله اون بنده خدا تو عکس

  4. فقط خدا کنه تو فیلم گ.ن.د فمنیسمو در نیارن

  5. حسابی واسه این فیلم هایپم… اون مرده اون لا چیکار می کنه تو عکس دوم

  6. یه تیزر بدید دیگه عکس به چه دردم میخوره؟!?

  7. این فیلم خیلی برام مورد انتظاره چون تا این جا تنها کارکتر مارول هست که قدرت خاصی نداره و فقط متتکی به اموزش های خودشه خلاصه می تونن یه فیلم بزن بزن خوب در بیارنش اگه تسک مستر باشه که فوق العاده میشه

  8. میگم سفیدم رنگ عشقه ها.

  9. حالا مثلا ۴ ثانیه چیه؟؟؟

  10. عجب فیلم باحالییییی!چه ماشینی چپ کردننننن!من این فیلم رو نبینم میمیری اصن!!چه کابینت قشنگی!!

  11. حس میکنم نوع اکشن و شخصیت ناتاشا در این فیلم ، مثل مت دیمون در سری فیلم های بورن هست

  12. حیف که سال دیگه(۲۰۲۰) مارول تو فوریه فیلمی نداره

  13. با توجه به صحبتهایی که کوین فایگی تو D23 گفته،به نظر میاد دیگه اسپایدرمن دیگه تو mcu نیست. حالا اگه نیمه پر لیوان رو ببینیم،تو فیلمهای بعدی اسپایدرمن دیگه خبری از لباس چند میلیون دلاری تونی استارک نیست و دست سونی برای استفاده از اسپایدرمن تو دنیای سینماییش بازه.

  14. احساس میکنم فیلم متفاوتیه، مثل بورن یا میشن ایمپاسیبل، خبری هم از پرده سبز و cgi زیاد نخواهد بود.

  15. این لباس سفید ناتاشا برام جالب بود 🙂

  16. کسی تو لباسه نیست ولی چرا پشتش اینطوریه ??????

  17. خودشون از قصد لو میدن این همه مدت حتی نمیدونستیم فیلم چه مدلیه…حالا اتفاقی اونم دقیق موقع نمایشگاه لیک شده

  18. فیلم فضای دارکی داره…به نظرم فیلمی مثل وینتر سولجر بشه… امیدواریم که فیلمی خوبی بشه

  19. بلک ویدو فیلم خوبی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها