• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و هفته کم فروش فیلم ها

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و هفته کم فروش فیلم ها

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۵

سینمای ایران در این هفته برای تعطیلی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، فروش چندان بالایی نداشت. تقریبا تمام فیلم‌های گیشه فروشی کم را تجربه کردند. اکران فیلم‌های کمدی نیز به همین دلیل متوقف شده است. فیلم سینمایی ایده اصلی، ساخته آزیتا موگویی در این هفته مانند هفته‌های گذشته در صدر جدول ایستاد. این فیلم که برای پنجمین هفته به نمایش در آمده است، ۱۲۲ سینما در اختیار داشت. این فیلم ایرانی در هفته گذشته ۲۶۳ میلیون تومان فروخته است. فیلم سینمایی ایده اصلی با بازی بازیگرانی مانند بهرام رادان به مجموع درآمد ۲ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان دست پیدا کرد. ایده اصلی بازیگران دیگری مانند مریلا زارعی و پژمان جمشیدی نیز دارد.

فیلم سینمایی قسم، ساخته محسن تنابنده

رتبه دوم این هفته به فیلم سینمایی قسم، ساخته محسن تنابنده تعلق دارد. این فیلم برای ششمین هفته در ۱۰۰ سینما به نمایش درآمد. فیلم سینمایی قسم در این هفته به فروشی معادل ۲۰۰ میلیون تومان رسید. قسم که چهره‌هایی مانند مهناز افشار را در تیم بازیگری دارد، حالا به مجموع فروش ۲ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی سرخپوست ساخته نیما جاویدی

سومین فیلم پرفروش این هفته فیلم سینمایی سرخپوست ساخته نیما جاویدی است. این اثر با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در چهاردهمین هفته اکرانش ۴۲ سینما در اختیار داشته است. فیلم سرخپوست با فروش هفتگی ۱۶۱ میلیون تومان به مجموع درآمد ۱۴ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

فیلم شبی که ماه کامل شد / گیشه / گزارش فروش سینمای ایران

در رتبه بعد که رتبه چهارم محسوب می‌شود، فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، ساخته نرگس آبیار را داریم. شبی که ماه کامل شد به عنوان فیلم برگزیده جشنواره فجر در چهاردهمین هفته اکران ۷۴ سینما در اختیار داشت. این فیلم سینمایی در این هفته ۱۲۵ میلیون تومان دیگر فروخت و حالا به مجموع درآمد ۱۸ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان رسیده است. شبی که ماه کامل شد در کنار سرخپوست به احتمال زیاد در حال سپری کردن هفته‌های آخر نمایش هستند.

از دست نده:  رابرت پتینسون هم به جمع بازیگران فیلم جدید کریستوفر نولان اضافه شد

فیلم قصر شیرین - سیدرضا میرکریمی - حامد بهداد

جایگاه پنجمین فیلم پرفروش این هفته به فیلم قصر شیرین، ساخته سیدرضا میرکریمی می‌رسد. این فیلم سینمایی با نقش‌آفرینی حامد بهداد برای هفتمین هفته نمایش، ۹۰ سینما در اختیار داشت. ساخته رضا میرکریمی در این هفته ۱۱۴ میلیون تومان فروخت. این فیلم سینمایی تاکنون ۳ میلیارد و پنجاه میلیون تومان فروخته است. در شش ماه باقیمانده‌ی سال بعید به نظر می‌رسد فیلم‌های پرفروشی به گیشه راه پیدا کنند.

ماجرای نیمروز ۲: ردخون ساخته محمدحسین مهدویان

شاید تنها فیلم‌هایی که ممکن است گیشه را تکان بدهند، ماجرای نیمروز ۲: ردخون ساخته محمدحسین مهدویان و زیرنظر ساخته مجید صالحی باشند. البته، فیلم ناگهان درخت با بازی پیمان معادی و مهناز افشار نیز می‌‌تواند یکی از گزینه‌های فروش بالا باشد اما امکان چنین اتفاقی تنها یک احتمال است. واضح است که تا زمان اکران فیلم‌های جدید، چنین گزاره‌هایی تنها پیش‌بینی محسوب می‌شوند. در ادامه مطلب به مرور ده فیلم پرفروش هفته گذشته پرداخته‌ایم. منبع: زومجی/

۱۰ فیلم پرفروش گزارش فروش سینمای ایران در هفته سوم شهریور ۹۸

ردیف نام فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی فروش کل
۱ ایده اصلی ۵ ۱۲۲ ۲۶۳,۰۷۰,۰۰۰ ۲,۶۶۳,۸۶۲,۰۰۰
۲ قسم ۶ ۱۰۰ ۲۰۰,۱۶۴,۰۰۰ ۲,۱۷۶,۱۳۲,۰۰۰
۳ سرخپوست ۱۴ ۴۲ ۱۶۱,۴۴۲,۰۰۰ ۱۴,۰۹۴,۷۱۰,۰۰۰
۴ شبی که ماه کامل شد ۱۴ ۷۴ ۱۲۵,۹۳۱,۰۰۰ ۱۸,۳۳۷,۸۰۹,۰۰۰
۵ قصر شیرین ۷ ۹۰ ۱۱۴,۱۴۹,۰۰۰ ۳,۰۵۳,۶۶۰,۰۰۰
۶ روسی ۳ ۷۸ ۸۷,۷۳۳,۰۰۰ ۵۵۵,۳۹۱,۰۰۰
۷ چاقی ۲ ۶۶ ۶۳,۱۸۲,۰۰۰ ۱۶۰,۳۲۸,۰۰۰
۸ نیوکاسل ۸ ۳۷ ۴۶,۲۷۵,۰۰۰ ۱,۹۲۲,۴۷۶,۰۰۰
۹ تپلی و من ۷ ۷۲ ۳۱,۵۴۸,۰۰۰ ۱,۴۰۶,۷۲۶,۰۰۰
۱۰ سرکوب ۷ ۴۹ ۳۰,۶۳۵,۰۰۰ ۹۰۱,۳۷۲,۰۰۰
4/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۵ دیدگاه در حال حاضر

  1. عکس و دیدم تعجب کردم مال یه فیلم ایرانیه

  2. دوستان کسی میدونه تو دنیا هر فیلم بعد اکران تا چه مدت زمان داره که رو پرده سیناها باشه؟

  3. کسی این فیلم صدای منو میشنوید رو دیده؟؟؟؟؟؟میگن هفته اول ۵۰۰ هزار تومن هم نفروخته :)))

  4. دوستان کسی میدونه تو دنیا هر فیلم بعد اکران تا چه مدت زمان داره که رو پرده سینماها باشه؟

    • رو پرده ی سینما تا اونجایی که میدونم تا مدتی که فروش فیلم بیشتر از هزینه ی سینما ها و … باشه ( تا وقتی سود کنن )البته مطمئن نیستم اگه اشتباه میگم یکی دیگه توضیح بده منم یاد بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها