اگر طی این مدت اخبار بازی سایبر پانک ۲۰۷۷، ساختهی جدید و مورد انتظار استودیو سی دی پراجکت رد را دنبال کرده باشید احتمالا میدانید که اعضای این استودیو از انتشار یک تریلر جدید و مفصل از گیمپلی بازی خبر داده بودند. حالا و درجریان آخرین اخبار بازی، طی رویداد PAX West و دقیقا طبق همان وعدهی دادهشده توسط استودیو لهستانی نامبرده، ساعت ۲۲:۳۰ امشب بهوقت تهران، جدیدترین تریلر از گیمپلی بازی نمایش داده شد.
سال گذشته که سیدی پراجکت رد یک نمایش حدودا یک ساعته را از گیمپلی بازی نمایش داد؛ حالا این استودیو برای نمایش محتوای بیشتر از بازی خود سراغ مکانیکهای مختلف از جهان بزرگ Cyberpunk 2077 رفته و در این تریلر جدید و ۱۵ دقیقهای از بازی که بهشکلی ناپیوسته بهمعرفی انتخابهای گیمر، گروههای مختلف از مزدورهای موجود در جهان بازی، نقش جانی سیلورهند در بازی، راههای مختلف برای پیشروی در مراحل و یکعالمه مورد دیگر میپردازد، بیشتر از قبل میتوانیم با این بازی جذاب و شدیدا مورد انتظار آشنا شویم و بهاین منظور شما را دعوت میکنیم تا تریلر جدید بازی را در زیر تماشا کنید.
بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی خواهد شد و تاریخ راهیابی آن به گوگل استیدیا هنوز مشخص نشده است.
بازی سایبر پانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 و پیچیدگی ساخت مراحل بازی
اثر جدید استودیو لهستانی CD Projekt یعنی بازی سایبر پانک ۲۰۷۷ چند سالی است که معرفی شده و طی یک/دو سال گذشته، سازندگانش بهصورت قطرهچکانی اطلاعاتی را از آن بهاشتراک گذاشتهاند و جزئیات داستان و گیمپلی اثرشان را برای دنبالکنندگان این بازی مورد انتظار، روشن کردهاند. سی دی پراجکت که با ساخت مجموعه بازیهای The Witcher، توانایی خود در روایت یک داستان کاملا سیال و انعطافپذیر با تصمیمات بازیکنان را بهنمایش گذاشت، حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به صحبتهای طراح کوئستهای بازی، در کنار آزادیعمل بازیکن در انتخاب راه بهخصوصش در پیشبرد داستان، بازی قرار است مسیرهای مختلفی را برای بهپایان رساندن مراحل در اختیار بازیکنانش قرار بدهد؛ موردی که در اکثر بازیهای نقشآفرینی مدرن دیدهایم.
فیلیپ وبر، طراح کوئستهای بازی، پیرامون مورد مذکور چنین میگوید:
حالا باید با توجه به موقعیتهایی که پیشروی بازیکنان [با توجه به مهارتهای خاصشان] قرار میدهیم، سناریوهای مختلفی را بسازیم تا با حل کردن چند چالش، مرحلهای را که در آن هستند بهسرانجام برسانند. این موضوع که طراحی مراحل بازی را چالشبرانگیز و پیچیده میکند، جذاب و انجام دادنش حقیقتا لذتبخش است.
البته که قرار دادن راههای مختلف پیشروی بازیکن در بازیهای نقشآفرینی مدرن، چیزی مثل بازی Dishonored، اصلا مورد جدیدی نیست، اما اینکه سی دی پراجکت که پیشتر با دادن آزادیعمل شدیدا بالا به بازیکنانش طی کمپین داستان بازیهایی که ساخته شناخته میشد، حالا که تصمیم دارد چنین روشی را به گیمپلی آثارش هم بیاورد، هیجان بازیکنان و رسانهها را بالا برده است. منبع: زومجی/