باکس آفیس: صدرنشینی دوباره Angel Has Fallen

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
باکس آفیس: صدرنشینی دوباره Angel Has Fallen

این هفته شاهد دومین آخر هفته بد تابستان ۲۰۱۹ بود، جایی که ۱۲ فیلم اول سر هم ۶۹.۵ میلیون دلار فروختند. عملکرد تابستان تاکنون هشتمین تابستان پرفروش تاریخ سینما بوده که ۴.۲۲ میلیارد دلار فروش داخلی‌اش بوده و نسبت به تابستان گذشته افت ۴ درصدی داشته است.

گزارش باکس آفیس این هفته را در آخرهفته‌ای که تازه‌اکرانِ گسترده‌ی خاصی نداشت، با سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) شروع می‌کنیم که به تلاش‌هایش برای تبدیل شدن به پُرفروش‌ترین فیلمِ غیردیزنی/غیرمارولی تابستانِ ۲۰۱۹ ادامه داد. این فیلم ۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار دیگر از سراسر دنیا کسب کرد و به اولین فیلمِ ۲۰۱۹ تبدیل شد که موفق به چهار صدرنشینی متوالی در جدولِ گیشه‌ی جهانی شده است. جدیدترین فیلمِ دواین جانسون و جیسون استاتهام، ۶ میلیون دلار دیگر در جریانِ پنجمین آخرهفته‌اش کسب کرد که به‌معنی درآمدِ نهایی ۱۵۸ و نیم میلیون دلاری‌اش در گیشه‌ی خانگی است. هابز و شاو دوامِ خیلی خوبی داشته که نشان می‌دهد احتمالا قادر به عبور از درآمدِ جان ویک ۳ در خانه خواهد بود. مخصوصا باتوجه‌به اینکه این فیلم درکنار انجل سقوط کرده (Angel has Fallen)، حوزه‌ی فیلم‌های اکشن را تا زمانِ اکرانِ رمبو: آخرین خون در بیستمِ سپتامبر در اختیار خواهد داشت. ولی بااین‌حال، مبارزه‌ی با چنگ و دندان سختی را برای پشتِ سر گذاشتنِ درآمدِ ۱۷۱ میلیون دلاری سومین قسمتِ مجموعه‌ی اکشنِ کیانو ریوز در پیش‌‌رو خواهد داشت.

وضعیتِ هابز و شاو در کشورهای خارجی اما خیلی بهتر است؛ جایی که این فیلم ۳۵۹ میلیون دلار از کشورهای خارجی (منهای چین) و بعد از کسب ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در دومین آخرهفته‌اش در چین، به درآمدِ ۱۰ روزه‌ی ۱۶۶ میلیون دلار در این کشور دست پیدا کرده است. رقمی که مجموعِ درآمد خارجی فیلم را به ۵۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و مجموعِ جهانی‌اش را به ۶۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رساند. این فیلم در حالی این هفته از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد که هم‌اکنون در جایگاه مناسبی بین درآمد ۶۸۲ میلیون دلاری مأموریت غیرممکن: قوم سرکش و درآمد ۶۹۴ میلیون دلاری مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح قرار دارد. هابز و شاو احتمالا اکرانش را با کسب درآمدی بین سریع و خشن ۶ (۷۸۸ میلیون دلار) و مأموریت غیرممکن: فال‌اوت (۷۹۲ میلیون دلار) به اتمام خواهد رساند. به محض اینکه هابز و شاو به ۷۰۰ میلیون دلار فروشِ جهانی برسد، با پشت سر گذاشتنِ دزدان دریایی کاراییب ۵ (۱۷۲ میلیون دلار)، به فیلمی تبدیل می‌شود که با کمترین درآمدِ خانگی، از مرز ۷۰۰ میلیون دلار درآمدِ جهانی عبور کرده است. در این زمینه می‌توان به ۲۰۱۲، ساخته‌ی رولند اِمریک اشاره کرد که با ۱۶۶ میلیون دلار درآمدِ خانگی، به ۷۶۹ میلیون دلار فروشِ جهانی دست یافت.

از دست نده:  تریلر سریال سال های دور از خانه اسپین آف سریال شاهگوش

پیشتاز این هفته برای دومین آخر هفته متوالی Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و میلنیوم با ۱۱٫۵۷ میلیون دلار بود. انتظار می‌رود این فیلم ۱۴٫۵ میلیون دلار طی تعطیلات ۴ روزه بفروشد و مجموع فروش داخلی‌اش تا پایان روز دوشنبه به ۴۳.۶ میلیون دلار برسد. فیلم Good Boys محصول یونیورسال، با افت ۲۱ درصدی نسبت به هفته پیش مواجه شده و ۹.۱۹ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروش داخلی‌اش به ۵۶ میلیون دلار برسد. انتظار می‌رود این فیلم ۲.۴ میلیون دلار فردا بفروشد و ۱۱.۶ میلیون دلار فروش چهار روزه‌اش باشد و به مجموع فروش داخلی ۵۸.۵ میلیون دلار دست یابد. این فیلم این هفته ۲.۷ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و مجموع فروش جهانی‌اش به ۷۰ میلیون دلار نزدیک شده است.

فیلم The Lion King (شیر شاه) محصول دیزنی، ۶.۷ میلیون دلار این هفته فروخته و تعطیلات ۴ روزه را با مجموع فروش ۹ میلیون دلار و مجموع فروش داخلی ۵۲۳ میلیون دلار به پایان می‌رساند. این فیلم در بازار بین‌المللی، این هفته ۲۰.۶ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۱.۰۴۱ میلیارد دلار رسیده تا در نهایت ۱.۵۶ میلیارد دلار فروخته باشد اما همچنان نمی‌تواند از مرز The Avengers عبور کند و هفتمین فیلم پر فروش تاریخ سینما شده است.

۱۰ فیلم برتر گزارش باکس آفیس آمریکا در هفته اول سپتامبر / ۸ شهریور ۹۸

ردیف نام فیلم درآمد آخرهفته مجموع آمریکای شمالی
۱ Angel has Fallen ۱۱/۸ میلیون دلار ۴۰/۹ میلیون دلار
۲ Good Boys ۹/۵ میلیون دلار ۵۶/۵ میلیون دلار
۳ The Lion King ۶/۷ میلیون دلار ۵۲۰/۹ میلیون دلار
۴ Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ۶/۳ میلیون دلار ۱۵۷/۱ میلیون دلار
۵ Ready or Not ۵/۸ میلیون دلار ۲۰/۳ میلیون دلار
۶ Overcomer ۵/۶ میلیون دلار ۱۷/۲ میلیون دلار
۷ Scary Stories to Tell in the Dark ۵ میلیون دلار ۵۷/۶ میلیون دلار
۸ Spider-Man: Far from Home ۴/۳ میلیون دلار ۳۸۴/۷ میلیون دلار
۹ The Angry Birds Movie 2 ۴/۲ میلیون دلار ۳۴ میلیون دلار
۱۰ Once Upon a Time in Hollywood ۴/۱ هزار دلار ۱۲۹/۷ میلیون دلار
از دست نده:  انتشار پوستر فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو - Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها