بهترین بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰
دانلود بازی اندروید و آیفون

طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Returner Zhero را معرفی کردیم که شما نقش دانشمندی فداکار قرار می‌دهد که قصد دارد کره زمین را نجات دهد. همچنین بازی آیفون و اندروید ماجراجویی Hoppia Tale را داشتیم که بازیکنان را به جهان هوپیا و وقایع آن می‌برد.


دانلود بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندروید و آیفون می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Returner Zhero

دانلود بازی اندروید و آیفون Returner Zhero

اولین بازی موبایل هفته یک اثر معمایی از استودیو Fantastic, yes است که شما را در نقش دانشمندی فداکار قرار می‌دهد که پنج سال در یک سفینه گیر افتاده است و باید مأموریت‌ خود را به هرقیمتی به‌پایان برساند. در بازی موبایل Returner Zhero این دانشمند دلسوز درواقع سعی در جاسوسی موجودات بیگانه‌ای دارد که به‌زمین حمله‌ کرده‌اند و قصد دارد با فداکاری خود بشر را از نابودی نجات دهد. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی و در نوع خود خیره‌کننده است و جلوه‌های ویژه بازی‌ هم بسیار باکیفیت ظاهر شده‌اند. به‌صداهای درون سفینه فضایی گوش دهید و با راهنمایی‌هایی که پیش روی‌تان قرار می‌گیرد، معماهای بازی را حل کنید. با حل معماها به کریستال‌های حافظه می‌رسید که قرمزرنگ هستند و بخشی از حافظه شما را که هنگام خواب از دست داده‌اید به شما بازمی‌گردانند. مکانیزم استفاده شده برای حل معماهای بازی اندروید Returner Zhero بسیار نوآورانه است و درکنار داستان فوق‌العاده باعث شده تا بازی بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. این بازی با ارائه گرافیک بسیار عالی خود بدون شک می‌تواند علاقه‌مندان بازی‌های معمایی را مجذوب خود کند. بازی آیفون و اندروید Returner Zhero را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

 

دانلود بازی موبایل Escape Funky Island

دانلود بازی موبایل Escape Funky Island

بازی اندروید Escape Funky Island اثری جذاب از استودیو Snapbreak است که با داشتن چالش‌های معمایی متنوع و دنیایی با سبک هنری، می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان خود را سرگرم کند. در این بازی شما در نقش کارآگاهی را به‌عهده می‌گیرد که وظیفه کمک به یک پری دریایی به او سپرده شده است. در بازی آیفون Escape Funky Island اتاق‌های مختلفی وجود دارد که شما با قرار گرفتن در آن‌ها و پیدا کردن عناصر مختلف، باید راه خروج را پیدا کنید. در این راه شخصیت ژولیت هم شما را راهنمایی و همراهی می‌کند و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. ماجراهای شگفت‌انگیز بازی تمامی ندارد و هر قسمت از جزیره شخصیت‌هایی دارد که باید با آن‌ها تعامل و خواسته‌هایشان را برآورده کنید. گرافیک بازی و سبک هنری آن بسیار چشم‌نواز است و با موسیقی شادی که سازندگان برای شما درنظر گرفته‌اند، تردیدی نداشته باشید که از تجربه آن لذت خواهید برد. معماهای بازی هرکدام منحصربه‌فرد هستند و برای حل آن‌ها باید رویکردی متفاوت را پیش بگیرید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به عدم استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای اشاره کرد. بازی موبایل Escape Funky Island ثابت کرده است که دوران بازی‌های سبک فرار از اتاق به پایان نرسیده است و اگر المان‌های آن درست در جای خود قرار گرفته باشد، هنوز هم می‌توانند به اثری سرگرم‌کننده تبدیل شوند.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Wings Of Osiris : Genesis

دانلود بازی اندروید Wings Of Osiris : Genesis

بازی موبایل بعدی، بازی اندروید Wings Of Osiris : Genesis نام دارد که یک اثر هواپیمایی با سبک شوتم‌آپ از استودیو Cross Dimension است. این بازی به‌واسطه طراحی منحصربه‌فرد خود تجربه فراموش‌نشدنی‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی روایت‌گر گروه ضربتی است که وظیفه نابودی متجاوزان کره زمین را به‌عهده دارند. سازندگان در این بازی سه حالت مختلف درنظر گرفته‌اند که تجربه هرکدام می‌تواند به‌نوبه خود لذت‌بخش باشد. بخش اصلی بازی درواقع همان بخش کمپین آن است که سازندگان در آن مراحل مختلفی را برای شما در نظر گرفته‌اند. از آن‌جایی که گیم‌پلی بازی به‌صورت شوتم‌آپ است، شما کافی است تنها انگشت خود در سمت چپ و راست صفحه‌نمایش خود نگه دارید. بازی برای شما چهار مهارت مختلف درنظر گرفته است که هرکدام از آن‌ها ویژگی خاصی برای‌تان آزاد می‌کند. این مهارت‌ها با پیشروی در بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن‌ها به یک نوار انرژی آبی‌رنگ نیاز دارید. همچنین نوار سلامت هم مورد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. البته در طول تجربه شما، بسته‌های کمک‌های اولیه هم قرار داده شده تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و نوار سلامت خود را بازیابی کنید. طراحی سه‌بعدی بازی درکنار گیم‌پلی سرگرم‌کننده آن باعث شده است تا Wings Of Osiris : Genesis به اثری لذت‌بخش برای طرفداران بازی‌های سبگ شوتم‌آپ تبدیل شود.

 

بازی موبایل This Is the Police 2

دانلود بازی موبایل This Is the Police 2

بازی اندروید و آیقون This Is the Police 2 دومین نسخه از سری محبوبی است که استودیو HandyGames آن را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده است. در این بازی نوبتی، شما باید شخصیت‌های خود را یکی‌یکی حرکت دهید و با استفاده از فرصت مناسب مجرمان گیر بیاندازید. بازی برای انجام این‌کار ابزارهای مختلفی همانند شوکر برقی و لوله‌ صدا‌خفه‌کن را دراختیار شما قرار می‌دهد. از آن‌جایی که گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است، پس از اینکه شما حرکت خود را انجام دادید، مجرمین حرکت خراب‌کارانه خود را انجام می‌دهند. بازی دارای صحنه‌های سینماتیک مختلفی است که از گرافیک چشم‌نوازی بهره می‌برند. با پیشروی در مراحل بازی نقشه کلی شارپ‌وود که یک شهر مرزی سرد و تاریک است، رو‌نمایی می‌شود. داستان بازی هم راجع به کلانتر جوانی به‌نام لیلی رید است که باید با یک جنایتکار به‌نام جک بوید همکاری و شروران شهر را شناسایی کند. استراتژی در بازی اهمیت فراوانی دارد و برای تجربه بهتر این اثر شبیه‌ساز باید تکنیک‌های مهم پلیسی را درنظر داشته باشید. شما با دستگیری مجرمین و ارسال آن‌ها به زندان، اعتبار بیشتری کسب می‌کنید. مدیریت افسرهای پلیس از دیگر کارهایی است که شما می‌توانید در بازی اندروید This Is the Police 2 انجام دهید که خود چالشی سخت محسوب می‌شود. درمجموع اگر به حل معما و بازی‌های پلیسی علاقه‌مند هستید، This Is the Police 2 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

 

بازی اندروید و آیفون Hoppia Tale

دانلود بازی اندروید و آیفون Hoppia Tale

آخرین بازی هفته را به اثری در سبک ماجراجویی و اکشن اختصاص داده‌ایم که استودیو Ludic Side وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. Hoppia Tale با الهام از بازی‌های شاخصی همانند Zelda و Bomberman دنیای پیکسلی جذابی و هیجان‌انگیزی را پیش روی بازیکنان قرار داده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت شرور قصد برهم زدن آرامش و صلح جهان هوپیا را در سر دارد. این جهان با پورتال‌های مختلف به‌هم متصل شده است که درواقع سازه‌های باستانی‌ای هستند که مردم آن منطقه به آن افتخار می‌کنند. حال افرار شرور از این پورتال‌ها استفاده کرده‌ و به‌شهر یورش برده‌اند. بازی دارای دشمنان مختلفی است که سرعت بالایی دارند و به‌سمت شما گلوله‌های جادویی پرتاب می‌کنند. بازی همچنین از بخشی به‌نام Hoppia Tale بهره می‌برد که شما می‌توانید در آن مراحل دلخواه خود را طراحی کنید و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراگ بگذارید. همچنین سازندگان بخش دیگری به‌نام Time Attack داده‌اند که بازیکنان می‌توانند در آن یک رقابت لذت‌بخش را تجربه کنند. علاوه‌بر موارد مذکور بازی از بخش شخصی‌سازی کاراکتر هم بهره می‌برد که در آن می‌توانید لباس‌ها و سلاح‌های شخصیت خود را تغییر دهید. در مجموع Hoppia Tale با طراحی جالب خود می‌تواند قشر وسیعی از مخاطبان را مجذوب خود کند و انتخاب مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت باشد.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها