• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • تریلر پرندگان شکارچی – Birds of Prey : جدایی هارلی کویین (مارگو رابی) از جوکر

تریلر پرندگان شکارچی – Birds of Prey : جدایی هارلی کویین (مارگو رابی) از جوکر

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۳

ماه گذشته بود که اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) به‌صورت اختصاصی در سینماها نمایش داده و در ادامه توسط طرفداران فاش شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Birds of Prey منتشر شده است. شرکت برادران وارنر امروز اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) را منتشر کرده که در این تریلر شاهد حوادث پس از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) هستیم که زندگی مشترک هارلی کویین با بازی مارگو رابی، با جوکر به بن‌بست خورده و از هم جدا شده‌اند. حال هارلی کویین به‌دنبال سرگرم کردن خود است و در طول تریلر با بلک ماسک، ویکتور زز و گروهش مواجه می‌شود و در ادامه شاهد آشنایی او با شخصیت‌های زن دیگری مثل هانترس، قناری سیاه، رنی مونتویا و کاساندرا کین هستیم.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین قرار است شاهد بازگشت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، در فیلم The Suicide Squad به‌کارگردانی جیمز گان، نیز باشیم که این فیلم قرار است در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز ۱۹۸۴)، دیگر فیلم دنیای DC در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) نیز خواهیم بود.

تریلر فیلم Birds of Prey


حضور جوکر در فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey و هم بازی شدن با مارگو رابی (هارلی کویین)


مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین – Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn آغاز شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری در این فیلم مشخص شده است. به تازگی وب‌سایت جاست‌جرد تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم جدید از مجموعه دی سی (DC) را منتشر کرده است که در واقع این تصاویر حضور شخصیت جوکر را در این فیلم تایید می‌کند. طبق این تصاویر، جوکر و هارلی کویین با بازی مارگو رابی، از هم جدا شده‌اند و جوکر در حال پرت کردن لوازم هارلی کوئین از پنجره به بیرون است. با این حال، به نظر می‌رسد که حضور جوکر در فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey قرار است بسیار کوتاه باشد که به نظر می‌رسد این جدایی پیش‌زمینه اتفاقات این فیلم خواهد بود، اما ظاهر جوکر در این تصویر قابل مشاهده نیست و اطلاعاتی از بازیگر آن منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از دست نده:  شایعه جدایی‌ سید عباس صالحی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور جوکر در فیلم پرندگان شکارچی - Birds of Prey و هم بازی شدن با مارگو رابی (هارلی کویین)

در پایان اتفاقات فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad هارلی کوئین توسط جوکر از زندان آزاد شد و حال به نظر می‌رسد که زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، اما ظاهرا همه چیز خوب پیش نرفته است. با این حال، با توجه به حضور جرد لتو در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم موربیوس – Morbius که در بریتانیا در حال انجام است، کمی بعید به نظر می‌رسد که او نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده باشد، اما لتو اخیرا یک تصویر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده که این تصویر در واقع به حضور او در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad اشاره دارد. با این حال، فاصله لندن با لس آنجلس، محل فیلمبرداری فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey با یک پرواز جت خصوصی حدود ۱۰ ساعت است و بسیاری اعتقاد دارند که لتو می‌تواند برای یک مدت کوتاه به لس آنجلس سفر کرده باشد تا نقش جوکر را در این فیلم بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

حضور جوکر در فیلم پرندگان شکارچی - Birds of Prey و هم بازی شدن با مارگو رابی (هارلی کویین)

فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مارگو رابی، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسین، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. منبع: زومجی/

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۳ دیدگاه در حال حاضر

  1. تریلر دیدنی و قشنگی بود فیلمه متفاوتیه این همه رنگ و لعاب تو پس زمینه دارک قشنگ درمیاد بازیه متفاوت مکگرگور فیلمو جذاب میکنه فقط امیدوارم فیلمنامه خوبی داشته باشه

  2. اون صحنه آخرش که هارلی داره راه میره پشت سرش همه چی آتیش گرفته شبیه سکانس منفجر شدن بیمارستان دارک نایت بود

    • تن نولان و لجر و بر و بچ و تمام سینما دوستان و تمام … همه دیگه همه خودتون فکر کنید ببینید کی..همه تو گور لرزید (بله حتی اون هایی که هنوزم نمردن بله)

  3. ایوان مک گرگور مثل اینکه قشنگ تو نقشش فرو رفته تنها نگرانیم اینه که چرا ما اصلا بلک ماسک رو با ماسکش نمیبینیم.

  4. واو! از چیزی که فکر میکردم خیلی بهتر بود. فکر نکنم واسه فیلمی از دیسی اینقدر یهو تاحالا هایپ شده بودم:) انگار موزیکال هم هست (که به تم فیلم هم میخوره و خوبه)

  5. تم و فضاش کپ جوخه انتخار بود با اسلحه و چماق میفتن به جون ملت.. شاید اینم به سرنوشت اون دچار بشه

  6. اقا میدونم اسپمه و جاهای دیگه سایت گفتن اما این چه وضعیه راه انداختن سایتا رو میبندن خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی رو اعصابه

  7. عجب تریلر جذاب و دیدنی ای بود ؛ واقعاً که دی سی فیلم های متفاوتی دارد نسبت به مارول می سازد.

  8. با دیدن تریلر هایپ شدم ولی نمیدونم چرا انقدر منو یاد جوخه انتحار میندازه اون فیلم هم تریلرهای جذابی داشت ولی فیلم جالبی از اب درنیمود یه حسی بهم میگه فیلم حد میانه نداره یا کاملا شکست میخوره یا مورد استقبال جدی قرار میگیره…در مجموع بازی مارگو رابی عجیب منو درگیر کرد به خصوص تیکه ی اول تریلر

  9. تریلر بدی بود مثلا قرار بود با جوکاش بخندیم؟؟؟ بعد آهنگ غمگین گذاشته بودن اصلا خودشون میدونن چی دادن

  10. چقدر هرچی جلوتر میرفت بهتر میشد تریلر

  11. تریلره جذاب بود..انگار ترکیبی از فیلم جوکر و شزم بود

  12. حس خوبی به فیلم ندارم.احساس میکنم SS داره تکرار میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها