• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
دانلود بازی اندروید و آیفون

طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون  State of Survival را معرفی کردیم که در آن باید در جهانی آخرالزمانی به نبرد زامبی‌ها بروید. همچنین بازی موبایل ترسناک Detention را داریم که در آن در قالب چند شخصیت مختلف باید وارد یک یتیم‌خانه تایوانی در دهه ۶۰ میلادی شوید و پرده از رازهای پنهان آن بردارید.


دانلود بهترین بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی اندرویدی و آیفون هستید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون State of Survival

بازی اندروید و آیفون State of Survival

State of Survival یک بازی موبایل هیجان‌انگیز از استودیو بازی‌سازی KingsGroup Holdings است که بازیکنان را در دنیایی مملو از زامبی‌های بی‌مغز قرار می‌دهد. داستان بازی پس از گذشت ۶ ماه از شیوع بیماری و تبدیل شدن مردم به زامبی روایت می‌شود. شما باید در دنیایی که حالا زامبی‌ها بر آن حکم فرمایی می‌کنند، به‌دنبال منابع کمیاب بگردید و هرچیزی را که در جهان بازی سالم باقی مانده است، نجات دهید. بدین منظور بازی به شما اجازه می‌دهد که پناهگاه مخصوص خود را بسازید و در این جهان آخرالزمانی برای بقا مبارزه کنید. شما همچنین قادر هستید به سراغ بازماندگان دیگر بروید و با جذب آن‌ها به پناهگاه خود، از مهارت‌های‌شان بهره بگیرید. برای تجربه کردن بازی اندروید State of Survival به اتصال دائم اینترنت نیاز دارید و لازم به ذکر است که این بازی در گوشی‌های موبایل به‌صورت افقی اجرا می‌شود. اگر دل‌تان برای یک‌ بازی زامبی‌محور آخرالزمانی تنگ شده است، State of Survival می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

دانلود بازی موبایل Knight Quest

دانلود بازی آیفون Knight Quest

بازی موبایل بعدی Knight Quest نام دارد که در آن شما در نقش شوالیه‌ای شجاع قرار می‌گیرید که وظیفه دارد دنیا را از دست هیولاها و آتش اژدها نجات دهد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی BIG WOOD GAMES LIMITED ساخته شده است و با طراحی کارتونی‌ خود، برای افراد چهار سال به بالا بسیار مناسب است. در این بازی شما باید در مسیر خود با حمله و دفاع کردن و همچنین ارتقای تجهیزات، هیولاها را از میان بردارید. سازندگان دکمه زرد رنگی در بازی قرار داده‌اند که به‌وسیله آن می‌توانید سرعت حرکت شخصیت بازی را افزایش دهید. وقایع بازی در مکان‌های مختلفی همانند جنگل اورک، غار اسرارآمیز و دره آتشین رخ می‌دهد. دشمنان بازی هم از تنوع مناسبی برخوردار هستند و شما باید در مسیر خود گابلین‌ها، اوک‌ها، مومیایی‌ها، جادوگرهای شیطانی و غیره را نابود کنید. بازی آیفون Knight Quest را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

 

دانلود بازی موبایل Detention

دانلود بازی موبایل ترسناک Detention

بازی اندروید و آیفون بعدی را به یک اثر ترسناک متأثر از فرهنگ آسیای شرقی اختصاص داده‌ایم که استودیو Red Candle Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در بازی موبایل Detention شما وارد یتیم‌خانه‌ای می‌شوید که ظاهرا وقایع وحشتناکی در آن رخ داده است و باید پرده از رازهای آن بردارید. داستان بازی در دهه ۱۹۶۰ میلادی و در کشور تایوان جریان دارد. سبک بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و قرار نیست در زمینه گیم‌پلی بازیکنان را به‌چالش بکشد. بازی از شخصیت‌های مختلفی تشکیل شده است که کنترل همه آن‌ها به‌عهده شما است و درواقع آن‌ها قرار است با یکدیگر همکاری داشته باشند. گرافیک منحصر‌به‌فرد درکنار اتمسفر سنگین بازی باعث شده است تا Detention به یکی از آثار ترسناک باکیفیت روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. درکنار گرافیک بصری خیره‌کننده، موسیقی متن اوریجینال بازی را داریم که با الهام از فرهنگ دهه ۶۰ تایوانی حس‌وحال خاصی را به‌بازیکنان منتقل می‌کند. بازی درمجموع به‌خوبی از نسخه پی‌سی پورت شده است و اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید.

 

دانلود بازی اندروید Rogue Adventure

دانلود بازی اندروید Rogue Adventure

Rogue Adventure یک بازی موبایل کارتی سرگرم‌کننده با المان‌های طراحی پایگاه است که توسط استودیو SharkLab Mobile برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده است. دنیای این بازی بسیار وسیع است و سایه‌چاله‌ها و گنج‌های بسیاری را می‌توانید در آن پیدا کنید. گیم‌پلی بازی نوبتی است و برای از استفاده از کارت‌ها باید برنامه‌ داشته باشید. کارت‌های مختلف توسط کلاس‌ها از یکدیگر متمایز شده‌اند. به‌صورتی‌که اگر کاربران بخواهند بازی را به‌صورت دفاعی یا سرعتی تجربه کنند، مسیر و کلاس متفاوتی را باید در پیش بگیرند. مبارزات سریع Rogue Adventure که با کمبو‌های مختلف ادغام شده است، تجربه بازی را بیش‌ازپیش لذت‌بخش کرده‌اند. گرافیک پیکسلی بازی هم حس نوستالژیک را به‌شما منتقل می‌کند. تنوع دشمنان بسیار بالا است و مطمئنا باعث می‌شود بازیکنان برای حمله کردن به‌ برنامه‌ریزی و تفکر زیادی نیاز داشته باشند. این دشمنان که بیش از ۱۰۰ نوع را شامل می‌شوند، در سه کلاس معمولی، الیت و باس‌ها دسته‌بندی می‌شوند. بازی اندروید و آیفون Rogue Adventure رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Rogue Adventure از گوگل پلی استور
دانلود بازی اندروید و آیفون City Fighter vs Street Gang

دانلود بازی اندروید و آیفون City Fighter vs Street Gang

آخرین بازی موبایل هفته City Fighter vs Street Gang نام دارد که اثری اکشن در سبک بیتم‌آپ است. این بازی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده توسط استودیو Game Theory توسعه داده شده است و داستان نبردهای خیابانی یک شهروند با گروه‌های خیابانی را روایت می‌کند. در داستان بازی شخصیت اصلی متوجه می‌شود که گروهی خیابانی به‌نام The Street Gang در حال دزدیدن پرتقال‌های سراسر دنیا هستند و باید جلوی آن‌ها را بگیرد. گرافیک بازی رنگارنگ و جذاب است و با انیمیشن‌های بسیار روان خود، تجربه لذت‌بخشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شخصیت اصلی بازی مشابه بروس لی طراحی شده است و حرکات و فنون رزمی‌ای که انجام می‌دهد از تنوع خوبی برخوردار است. بازیکنان می‌توانند در خیابان‌های بازی آزادانه رفت‌وآمد کنند و با موج‌ حملات خلافکاران روبه‌رو شوند. سازندگان برای کنترل شخصیت بازی جوی استیک مجازی در سمت چپ نمایشگر قرار داده‌اند و در سمت راست هم کلید‌هایی برای ضربات مختلف همانند مشت و لگد وجود دارد. همچنین با ترکیب کلیدهای مختلف می‌توانید فنون رزمی خاصی را اجرا کنید. برای مثال شما می‌توانید از قابلیت گرفتن (Grab) استفاده کرده و با پیاده کردن آن روی دشمنان، فن‌های خاصی را انجام دهید. درمجموع اگر از طرفداران سبک بیتم‌آپ هستید، تجربه بازی اندروید و آیفون City Fighter vs Street Gang می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم بزند.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها