• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و شروع پرقدرت مسخره باز با بازی علی نصیریان

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و شروع پرقدرت مسخره باز با بازی علی نصیریان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۹
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران - فیلم مسخره باز با بازی علی نصیریان

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: رد خون در سه هفته اخیر صدرنشین سینمای ایران بوده است. این فیلم ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. ماجرای نیمروز ۲: رد خون در هفته اخیر که سومین هفته اکرانش محسوب می‌شود، ۱۸۰ سینما در اختیار داشت. فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: رد خون پس از نمایش در ۱۸۰ سینما به فروش هفتگی ۹۰۳ میلیون تومان دست پیدا کرد. ساخته جدید محمدحسین مهدویان نسبت به هفته گذشته افت فروشی جزئی داشته است. مجموع فروش فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: رد خون حالا به ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است. از بازیگران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: رد خون می‌توان به جواد عزتی و هادی حجازی‌فر اشاره کرد. رتبه دوم این هفته در اختیار تازه‌اکرانی به نام مسخره باز، ساخته‌ی همایون غنی‌زاده است. فیلم سینمایی مسخره باز در اولین هفته اکران ۶۰ سینما در اختیار داشت، اما با این حال ۸۷۸ میلیون تومان فروخت. مسخره باز تنها یک سوم سالن‌های فیلم اول گیشه این هفته را در اختیار داشته است که این کمتر بودن تعداد سالن، فروش فیلم سینمایی مسخره باز را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد. فیلم سینمایی مسخره باز با بازی بازیگرانی مانند صابر ابر و علی نصیریان جلوی دوربین رفته است.

ماجرای نیمروز ۲: ردخون ساخته محمدحسین مهدویان

سومین فیلم پرفروش هفته جاری، فیلم سینمایی کلوپ همسران، ساخته مهدی صباغ زاده است. این فیلم سینمایی در چهارمین هفته ۱۲۴ سینما در اختیار داشته است. کلوپ همسران در این هفته ۳۵۳ میلیون تومان فروخت و به مجموع فروش یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان دست پیدا کرد. کلوپ همسران از جمله فیلم‌هایی است که نسبت به هفته گذشته افت فروش داشته است.

از دست نده:  بازی‌های ساخته شده از روی سریال بازی تاج و تخت - Game of Thrones

فیلم درخونگاه

فیلم سینمایی درخونگاه، ساخته سیاوش اسعدی چهارمین فیلم پرفروش این هفته محسوب می‌شود. این فیلم ایرانی با بازی امین حیایی در دومین هفته اکران ۱۰۲ سینما در اختیار داشت. فیلم سینمایی درخونگاه در این هفته ۳۲۸ میلیون تومان فروخت. مجموع فروش فیلم سینمایی درخونگاه حالا به ۶۸۶ میلیون تومان رسیده است. ساخته جدید سیاوش اسعدی در این هفته کمی بیشتر از هفته گذشته فروخته است. در رتبه پنجم این هفته فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من، ساخته رسول صدرعاملی را داریم. این فیلم ایرانی در دومین هفته اکران ۱۰۵ سینما در اختیار داشت. سال دوم دانشکده من ۲۴۶ میلیون تومان فروخت و حالا به مجموع فروش ۴۷۷ میلیون تومان دست پیدا کرده است. این فیلم ایرانی البته نسبت به هفته گذشته رشد فروشی جزئی داشته است. در ادامه به رسم هفته‌های گذشته فهرست ده فیلم پرفروش هفته گذشته را آورده‌ام.

۱۰ فیلم پرفروش گزارش فروش سینمای ایران در هفته چهارم مهر ۹۸

ردیف نام فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی فروش کل
۱ ماجرای نیمروز ۲: رد خون ۳ ۱۸۰ ۹۰۳,۳۴۱,۰۰۰ ۳,۳۳۰,۹۶۷,۰۰۰
۲ مسخره باز ۱ ۶۰ ۸۷۸,۹۷۳,۰۰۰ ۸۷۸,۹۷۲,۰۰۰
۳ کلوپ همسران ۴ ۱۲۴ ۳۵۳,۳۴۷,۰۰۰ ۱,۹۶۵,۵۹۰,۰۰۰
۴ درخونگاه ۲ ۱۰۲ ۳۲۸,۲۱۷,۰۰۰ ۶۸۶,۰۳۱,۰۰۰
۵ سال دوم دانشکده ۲ ۱۰۵ ۲۴۶,۳۳۰,۰۰۰ ۴۷۷,۵۵۹,۰۰۰
۶ مردی بدون سایه ۴ ۶۲ ۱۵۱,۰۸۵,۰۰۰ ۱,۱۳۱,۰۵۶,۰۰۰
۷ پیلوت ۳ ۷۹ ۱۳۷,۹۱۲,۰۰۰ ۴۴۱,۳۰۹,۰۰۰
۸ شاه کش ۴ ۷۱ ۱۲۸,۸۲۵,۰۰۰ ۸۹۴,۵۹۳,۰۰۰
۹ ایده اصلی ۱۰ ۳۴ ۱۰۶,۱۷۵,۰۰۰ ۳,۹۶۷,۳۵۶,۰۰۰
۱۰ سرخپوست ۱۹ ۲۰ ۷۳,۹۴۸,۰۰۰ ۱۴,۸۳۸,۵۰۴,۰۰۰
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۹ دیدگاه در حال حاضر

  1. بین تازه اکران ها مسخره باز رو بیشتر پسندیدم. البته سرخپوست هم هنوز در لیست هست و نمی تونم ادعا کنم که مسخره باز از اون بهتر هستش.

  2. این کاراکتر «صادق» توی رد خون (جواد عزتی)، واقعا عالی از آب درومده، خیلی خوبه

  3. مسخره باز خودارضایی با سینماس.من چیزی جز قطرات انسانی ندیدم.کسانی که دیدن میدونن منظورم چیه.برای سینه‌فیلی ها بشدت مناسبه،?اونایی که خیلی خاطره دارن بااین فیلم ها یه ملقمه س براشون.

    • کمدیش هم هیچ قهقه ای نداره،نهایتا یه لبخند بزنید و خیلی هم حس شکنه و این ماجرای جلوه های ویژه هم که تصنعی و مصنوعیه.به مدل فانتزی اصلا جلوه ویژه کار خاصی نمیکنه.اصلا هم سخت نیست این مدل ساختن.فقط هزینه بره.

  4. و من نمیدونم این چه دردیه که به جون سینمای ایران(و خارج) افتاده که همه فیلمها فقط هزینه‌دار هستن.فیلمها بیخودی هزینه میکنن و صرفا این هزینه هاس که داره میبلعه و جذب میکنه مخاطب رو

  5. مسخره باز رو شدیدا به مخاطب ایرانی عاشق سینما (به خصوص هالیوود و به خصوص سینمای کلاسیک) پیشنهاد می کنم. شاید فیلم افت و خیز هایی داشته باشته و بهترین فیلم سال نباشه، اما قطعا یکی از لذت بخش ترین ها برای تماشاست. بنده البته توقع دیگری هم جز یک اثر خاص و شدیدا تماشایی از همایون غنی زاده نداشتم، تئاتر کالیگولا که ایشون آن را روی پرده بردن یکی از بهترین تجربه های غیر سینمایی زندگی ام بود.

  6. فک میکنم ماجرای نیمروز تو این لیست قویترین فیلمه درسته؟

  7. نکته جالب ماجرا اینجاست که از حدود نهصد میلیون فروش مس.خره باز ،هفتصد میلیونش مربوط به تهرانه

    • بخاطر نداشتن سالن سینما تو اغلب شهر ها ایران.تا تعداد سالن های سینما افزایش پیدا نکنه ، وضع همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها