• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی مردی بدون سایه در هفته اول اکران

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی مردی بدون سایه در هفته اول اکران

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۴
مردی بدون سایه

گیشه سینمای ایران در این هفته میزبان فیلم‌های تازه‌اکرانی بود. به همین دلیل، بالاخره و پس از چند هفته نام‌های تازه‌ای بالای جدول را از آن خود کرده‌اند. در این هفته، فیلم سینمایی کلوب همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده روی پرده رفته است و در همین هفته اول به رتبه نخست دست پیدا کرده است. فیلم سینمایی کلوب همسران با بازی محمدرضا شریفیان، میترا حجار، شقایق فراهانی و بیژن بنفشه خواه در این هفته ۱۰۷ سینما در اختیار داشته است. این فیلم سینمایی که با رده‌بندی سنی بالای پانزده سال اکران شده است، در اولین هفته اکران خود ۵۶۵ میلیون تومان فروخته است. کلوب همسران داستان فرار سه مرد به جزیره کیش است. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی تولید شده است. رتبه دوم این هفته در اختیار تازه‌اکرانی دیگر است: فیلم سینمایی مردی بدون سایه، ساخته علیرضا رئیسیان. این فیلم ایرانی با بازی بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی، علی مصفا و امیر آقایی در اولین هفته اکران خود ۸۷ سینما در اختیار داشت. مردی بدون سایه در اولین هفته اکران ۳۹۳ میلیون تومان فروخته است و رتبه‌ی دوم این هفته را در اختیار دارد.

فیلم سینمایی شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی با بازی مهناز افشار و هادی حجازی فر 

سومین فیلم پرفروش این هفته، صدرنشین هفته پیش است. فیلم سینمایی ایده اصلی، ساخته آزیتا موگویی برای هفتمین هفته روی پرده رفت. این فیلم ایرانی با نمایش در ۱۰۲ سینما ۳۴۱ میلیون تومان فروخت. ایده اصلی با این فروش ۳۴۱ میلیون تومانی به مجموع درآمد ۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان دست پیدا کرده است. ایده اصلی نه‌تنها در هفته گذشته که در چند هفته گذشته به تنهایی صدرنشین گیشه بود. چهارمین فیلم پرفروش هفته گذشته، تازه‌اکرانی است با نام شاه کش. فیلم سینمایی شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی با بازی مهناز افشار و هادی حجازی فر برای اولین هفته روی پرده ۱۱۴ سینما رفته است. شاه کش در این هفته به فروشی ۳۳۰ میلیون تومانی دست پیدا کرده است. رتبه پنجم این هفته به فیلم سینمایی سرخپوست، ساخته نیما جاویدی اختصاص دارد. این فیلم ایرانی برای شانزدهمین هفته روی پرده رفته است. سرخپوست پس از نمایش در ۴۳ سینما ۲۰۱ میلیون تومان فروخت. این ساخته نیما جاویدی که در جشن خانه سینما به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد، تاکنون ۱۴ میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان فروخته است. گیشه سینمای ایران هفته‌های شلوغ‌تری در پیش دارد. فیلم سینمایی ماجرای نیمروز: رد خون به تازگی اکران شده است و فیلم‌‌های مسخره باز و زیر نظر نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور اکران خواهند شد. ماجرای نیمروز: رد خون ادامه‌ای بر فیلم سینمایی ماجرای نیمروز است. مسخره‌باز اولین ساخته همایونی غنی‌زاده با بازی علی نصیریان و رضا کیانیان است. زیر نظر نیز فیلمی کمدی با حضور رضا عطاران و امیر جعفری است. شما در ادامه می‌توانید فهرست ده فیلم پرفروش هفته گذشته را مرور کنید.

از دست نده:  گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و شروع پرقدرت تگزاس 2 با سام درخشانی و پژمان جمشیدی

۱۰ فیلم پرفروش گزارش فروش سینمای ایران در هفته اول مهر ۹۸

ردیف فیلم هفته تعداد سینما فروش هفتگی فروش کل
۱ کلوب همسران ۱ ۱۰۷ ۵۶۵,۴۲۹,۰۰۰ ۵۶۹,۵۶۸,۰۰۰
۲ مردی بدون سایه ۱ ۸۷ ۳۹۳,۶۵۸,۰۰۰ ۳۹۳,۶۵۸,۰۰۰
۳ ایده اصلی ۷ ۱۰۲ ۳۴۱,۵۱۵,۰۰۰ ۳,۴۹۴,۲۴۰,۰۰۰
۴ شاه کش ۱ ۱۱۴ ۳۳۰,۴۸۰,۰۰۰ ۳۳۰,۴۸۰,۰۰۰
۵ سرخپوست ۱۶ ۴۳ ۲۰۱,۴۲۵,۰۰۰ ۱۴,۵۴۲,۷۸۱,۰۰۰
۶ قسم ۸ ۷۳ ۱۷۴,۳۶۳,۰۰۰ ۲,۶۴۰,۵۴۴,۰۰۰
۷ شبی که ماه کامل شد ۱۶ ۶۲ ۱۴۹,۳۰۲,۰۰۰ ۱۸,۷۴۷,۸۵۳,۰۰۰
۸ ایکس لارج ۱۳ ۴۹ ۱۳۳,۱۷۷,۰۰۰ ۶,۰۸۲,۴۱۳,۰۰۰
۹ قصر شیرین ۹ ۶۲ ۱۱۹,۵۱۵,۰۰۰ ۳,۳۳۷,۶۵۶,۰۰۰
۱۰ کروکودیل ۱ ۷۲ ۱۰۲,۵۹۱,۰۰۰ ۱۰۲,۵۹۰,۰۰۰
4/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۴ دیدگاه در حال حاضر

  1. مردی بدون سایه یک فاجعه به تمام معناست. دور هم جمع شدن گفتن بریم یه سر اسپانیا گردی، یه فیلنامه بنویسیم لوکیشن اسپانیا داشته باشه. والسلام

  2. چقدر خوبه که فیلم هایی مثل سرخپوست و شبی که ماه کامل شد و متری شیش و نیم زیاد میفروشن و چقدر بد که فیلمایی مثل قصر شیرین اونطور که باید نمیفروشن و فیلم های مضخرفی که فقط به خاطر یه دختر خارجی که تو فیلم میاندازن میفروشن!

  3. حتی تحمل تیزر ۲ دقیقه ایی فیلم کلوپ همسران هم سخت بود . یعنی نتونستم تا آخر تیزر صبر کنم . حالا چه جوری میشه ۹۰ دقیقه این فیلم و تحمل کرد ….؟

  4. به به, بالاخره یه چند تا فیلم جدید اومد. چند هفته است پشت هم همه سینما ها برنامه های اصلیشون ایده اصلی و قصر شیرینه. توی تهران چون سالن سینما زیاده این موضوع اصلا به چشم نمیاد ولی متاسفانه توی استان های کوچک تر به شکل بدی اذیت کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها