• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • تریلر بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part 2 : انتشار بازی ۲ اسفند ۹۸ (۲۱ فوریه)

تریلر بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part 2 : انتشار بازی ۲ اسفند ۹۸ (۲۱ فوریه)

  • توسط WentWorthMiller
  • ۴ سال قبل
  • ۲۷
تریلر بازی The Last of Us Part 2

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری در دست ساخت سونی، بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II از استودیو خوش‌نام ناتی‌داگ است؛ بازی‌ای که پس از تریلر جذابش در جریان E3 2018، دیگر خبر خیلی زیادی در مورد آن منتشر نشده و نمایشی هم از آن تماشا نکرده بودیم. با این حال همان‌طور که چند روز پیش نیل دراکمن، کارگردان بازی، اعلام کرده بود، بالاخره در جریان سومین قسمت از برنامه State of Play سونی شاهد تریلر جدیدی از بازی بودیم؛ تریلری که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شوند و شاهد ماجراجویی شخصیت‌های اصلی از جمله الی در محیط‌های برفی هستیم که جزییات گرافیکی آن‌ها هم بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد. این تریلر همچنین در ثانیه‌های پایانی سورپرایز بزرگی هم برای طرفداران مجموعه The Last of Us دارد. پس بدون معطلی بیش‌تر، در ادامه تریلر جدید بازی The Last of Us 2 را تماشا کنید:

بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II برای تعداد زیادی از کاربران جزو مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ به‌حساب می‌آید. تابه‌حال شایعات زیادی از زمان عرضه این بازی به‌گوش می‌رسد. چندی پیش یکی از خرده‌فروشی‌ها اعلام کرده بود که بازی The Last of Us Part 2 در ماه اکتبر ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

در جریان اخبار بازی، آنتونی نیومن، یکی از کارگردان‌های The Last of Us Part II، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که به‌دنبال استخدام تعدادی انیماتور، برنامه نویس و طراح بازی برای تیم The Last of Us Part II هستند.

در ادامه نیومن اعلام کرده است که روند ساخت بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II در آخرین مراحل خود قرار دارد. همچنین او گفته است که عرضه در سال ۲۰۱۹، موردی قطعی نیست. بااین‌حال کاربران و هواداران بازی می‌توانند خوشحال باشند؛ زیرا به‌نظر می‌رسد خبری از تاخیر خوردن برای توسعه بهتر بازی نخواهد بود. ازطرفی با وجود استخدام افراد جدید، تعلیم آن‌ها و اینکه با روند ساخت The Last of Us Part II آشنا شوند، خود مورد زمان‌بری است و احتمال دارد این بازی در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرد.

از دست نده:  تریلر فیلم جمینی من - Gemini Man با بازی ویل اسمیت و کارگردانی انگ لی

تریلر بازی لست آو آس 2

همانطور که در پایان تریلر مشاهده کردید، قرار است در این نسخه هم شاهد شخصیت جوئل باشیم که تا به امروز تئوری‌های مختلفی در مورد حضور یا عدم حضور وی در بازی مطرح می‌شدند. از همه این‌ها مهم‌تر در جریان تریلر تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 هم اعلام شد و بر اساس آن، در تاریخ ۲ اسفند ۹۸ (۲۱ فوریه) شاهد انتشار بازی خواهیم بود و نسخه فیزیکی آن هم دارای دو دیسک خواهد بود. منبع: زومجی/

4/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲۷ دیدگاه در حال حاضر

  1. بهترین خبر ممکن در چند ماه گذشته و قطعا آینده

  2. من واسه همین لعنتی ۵ سال پیش ps4 خریدم ❤️❤️۲ اسفند عید منه !

  3. سال ۲۰۲۰ ترافیک بازی ها خیلی زیاده جیب ما هم خالی تر از همیشه است.

  4. تنها چیزی که آدمو میترسونه قدرته قویترین کنسوله نسل فعلیه سونیه، باید منتظر ماند تا بازی از روی PS4 بروی PS5 لانچ بشه به مانند نسل قبل که بشه نتیجه گیریه نهایی کرد، این بازیو قطعا باید بر روی PS5 هم تجربه کرد تا متوجه قدرت این بازی بشیم. از PS4 Pro میترسم که نتونه در حدو اندازه گرافیک بازی ظاهر بشه

  5. دلست ۲ دلست ۲ که میگفتن همین بود چقد شخصیتا بد طراحی شدن گرافیکشم انگار کهنه ست یا من اینجوری احساس کردم گان پلیش به نظر من پبشرفتی نداشته این همه تعریف همین بود نیل جون

  6. بی شوخی وقتی جوئل اومد تو صفحه اینه این ماهی ها که از اب میگیرن تشنجی شدم خونواده فک کردن اسکلی چیزی ام بابام که به نشانه ی تاسف سرشو تکون داد خدا اخر عاقبتمو بخیر کنه:)

  7. این بازیه یا فیلم…فکم افتاد

  8. کمترین چیزی که در وصف این تریلرو بازی میشه گفت شاهکاره!!! خدا رو شکر اسفند میرسه دستمون بازی (البته میرسه که… نه امیدواریم برسه… موانع زیادی برای خریدش هست)

  9. شما بعضیهاتون بازی نکرده نمره هاشو دادین و گوتیش کردین!! اونم فقط با چنتا تریلر سینمایی…منم سر anthem اینطوری بودم و بعد بدجوری تو ذوقم خورد »:

  10. آقایون و خانوما این بازی تا ۲ ماه اول انتشار به لطف دلال ها با قیمت های غیرواقعی به فروش می رسه حتمن. بیاییم با خرید دیجیتالی این بازی مشت محکمی بر دهان قاچاقچیان و دلال های مفت خور بزنیم.

  11. به نظر گرافیکش افت کرده. اما واسه شخص من چندان مهم نیست.

  12. فک کنم بازی تو نقش دینا تو لحظه ای که کلیکره تنوره کشید تایید شد

  13. دوستان حتما همچین تریلرهایی رو تو یو.تیوب ببینید. جدای از کیفیت پایینی که قرار دادن، آپا.رات فشرده سازی به شدت افتضاخی داره.

  14. انتظار برای این بازی واقعا سخته

  15. آقا من که ps ندارمم تریلر رو دیدم جوئل رو دیدم چسبیدم به سقف شماهارو نمیدونم. منتظر ۲۱ فوریه هستم تا بازی رو از یوتیوب دنبال کنم و ازش لذت ببرم. زندگی همینقدر آسونه شما ها سخت میگیرین بخدا.

  16. سایبرپانک
    دث استرندینگ
    کالاف
    لست او آس
    سال پیش برخودم میگفتم از این بهترم مگ میشه ک شد

  17. جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

  18. باز یه انحصاری دیگه از سونی و باز همون حرفای تکراری همیشگیه مربوط به دانگرید گرافیکی. این حرفارو سر اسپایدرمن و GOW هم میزدن ولی ما بازی کردیم و چیزی احساس نکردیم و لذت بردیم

  19. عجب گرافیک فوق العاده ای داره. مطمئنا یکی از شانسهای اصلی ۲۰۲۰ برای گوتی شدنه

  20. به به واقعا زیباست این بازی و تمش خیلی جدی و خشنه من که نمیتونم تا اسفند صبر کنم

  21. باره ششمه دارم نگاه میکنم و وقتی جوئل رو میبنیم باز ذوق مرگ میشم !!خداوکیلی چیه این بازی ! تمام برگامون ریخت ! با ۳ دقیقه تریلر !

  22. به بازی و جذاب بودنش ایمان داریم.الان تنها مشکل قیمت فضایی بازی در ماه های اول عرضه هست.

  23. وقتی که جول رو دیدم بغضم گرفت..خیلی پیر شده لعنتی…راستی دقت کردین دستبند توی عکسای باندلش چشم نظره؟

  24. خدایا ناتی داگ و کپکام رو از ما خطی بازا نگیر..اشکم در اومد

  25. چقدر احساسات چهره کارکترها به واقعیت نزدیکه …ناتی داگ چرا اینقدر خوبی …چطوری آخه…

  26. این بازی دیوانست دیوانهههه من شدیدا منتظرشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها