دانلود بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰

در مقاله دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Trap Labs را معرفی کردیم که بازیکنان را در قالب شخصیتی به‌نام بیلی قرار می‌دهد که باید در یک آزمایشگاه مرموز به ماجراجویی بپردازد. همچنین بازی آیفون و اندروید آرکید Crazy Kick را داشتیم که با گیم‌پلی‌ و کنترلی ساده، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای علاقه‌مندان ورزش فوتبال رقم می‌زند.


دانلود بهترین بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی اندرویدی و آیفون هستید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون Trap Labs

بازی اندروید و آیفون Trap Labs

اولین بازی موبایل هفته یک اثر جذاب فکری از استودیو تازه‌کاری به‌نام Packet1337 است که در آن شما باید در یک آزمایشگاه مرموز به ماجراجویی بپردازید. در بازی اندروید Trap Laps شما در قالب یک شخصیت با‌مزه به‌نام بیلی قرار می‌گیرید که به‌منظور ساخت دستگاه مورد علاقه خود باید پول به‌دست بیاورد. در این راه شما با آزمایشگاهی آشنا می‌شوید که می‌توانید پول مورد نیاز خود را از آن‌جا تهیه کنید. بدین منظور بیلی باید به بالاترین سطح آزمایشگاه برسد و در هر طبقه از این آزمایشگاه مرموز، مجموعه‌ای از معماهای منحصربه‌فرد را حل کند. جالب است بدانید که شما علاوه‌بر حالت تک‌نفره، بازی را می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود نیز تجربه کنید. وظیفه اصلی شما در مراحل این‌گونه است که باید بیلی را از یک سر اتاق سالم به دیگر سمت اتاق برسانید. سازندگان در بخش داستانی بازی ۱۰۰ مرحله مختلف قرار داده‌اند که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. همچنین با جمع‌آوری امتیاز بیشتر می‌توانید برای بیلی کلاه‌های عجیب و خنده‌داری خریداری کنید تا بازی از حالت یکنواخت خارج شود. بازی اندروید و آیفون Trap Labs را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

 

بازی موبایل Crazy Kick

بازی موبایل Crazy Kick

بازی اندروید و آیفون بعدی هفته را به یک اثر آرکید و فوتبالی به‌نام Crazy Kick اختصاص داده‌ایم. این بازی موبایل توسط استودیو Voodoo توسعه یافته است و موفق شده امتیاز بالایی را از کاربران کسب کند. Crazy Kick گیم‌پلی‌ای ساده و اعتیادآور دارد. شما در این بازی باید یک توپ را کنترل کنید و با دریبل زدن آدمک‌های قرمز رنگ، به دروازه حریف گل بزنید. کنترل‌ بازی نیز به‌نوبه خود بسیار ساده است و تنها کافی است با کشیدن انگشتان خود به سمت‌های مختلف، بازیکنان را دریبل زده و گل به ثمر برسانید. سازندگان مکان‌های مختلفی را برای تجربه فوتبال درنظر گرفته‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به پشت‌بام ساختمان‌ها، ساحل و پارک اشاره کرد. بازی اندروید Crazy Kick نسبتا آسان است و بیشتر مخاطبان کم‌سن‌و‌سال را هدف قرار داده است. ضمنا بازی درمجموع از فیزیک خوبی برخوردار است و کنترل‌ها در آن به‌خوبی طراحی شده‌اند. از آن‌جا که برای بازیکنان دروازه‌ای طراحی نشده، گل خوردن در این بازی تعریف نشده است و باختن در مراحل بازی به وسیله خروج توپ از محوطه‌ی مشخص شده تعیین می‌شود. اگر از علاقه‌مندان ورزش فوتبال هستید و می‌خواهید با یک بازی آرکید فوتبالی خود را سرگرم کنید، Crazy Kick می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون inbento

دانلود بازی اندروید و آیفون inbento

بازی موبایل inbento اثری ساده و معمایی از استودیو Afterburn است که به‌صورت خلاقانه برای کودکان ساخته شده است. این بازی اندروید و آیفون با حال‌وهوایی کودکانه بازیکنان را وارد دنیایی می‌کند که باید با حل کردن انواع معما، غذای گربه‌های دوست‌داشتنی را فراهم کنند. در گیم‌پلی بازی شما باید سبدها را مطابق با چیزی که بازی از شما می‌خواهد بچینید. بدین منظور چندین تکه مختلف به شما داده می‌شود. این تکه‌ها می‌توانند روی یکدیگر قرار بگیرند و پوشش مناسبی برای قسمت‌های اشتباه باشند. بازی از زیبایی شناسی ساختاری ژاپنی‌ها الهام گرفته است و غذاهای رسمی بنتو در آن دیده می‌شود. گرافیک و انیمیشن‌های کارتونی بازی بدون شک برای کودکان جذاب است و باعث می‌شود آن‌ها از تجربه این بازی لذت ببرند. تکه‌های پازل بازی موبایل inbento از تنوع و رنگ‌بندی خوبی برخوردار هستند و شامل سبزیجات، گوشت و شیر می‌شوند. بازیکنان تنها باید با چیدن آن‌ها روی یکدیگر و ترکیب آن‌ها به پاسخ صحیح برسند. با پیشرفت در بازی مکانیزم‌های جدیدی پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد که باعث بهتر شدن تجربه بازیکنان می‌شود. علاوه‌بر آن تعداد حرکت‌های مورد نیاز نیز بیشتر می‌شود و بیشتر از قبل بازیکنان را به چالش می‌کشد. بازی اندروید و آیفون inbento درمجموع الگوهای جذاب و متنوعی را در خود جای داده است که این مسئله باعث شده تا به اثری لایق تجربه شدن برای کودکان تبدیل شود.

 

دانلود بازی موبایل OkuGame - DJ Runner

دانلود بازی موبایل OkuGame – DJ Runner

در بازی اندروید و آیفون OkuGame – DJ Runner شما در نقش دی‌جی‌ای به‌نام اکو قرار می‌گیرید که معروف‌ترین و محبوب‌ترین دی‌جی کشور فنلاند است. اکو باید به یک مهمانی جدید برسد و در راه خود در خیابان‌های هلسینکی در مقابل نینجاهای شیطانی و شرور و همچنین مادربزرگ‌های بداخلاق جان خود را نجات دهد! اکو در بین راه می‌تواند از دوستان خود به‌نام‌های مووترون و کورال کمک بگیرد و سی‌دی‌های مختلف را جمع‌آوری کند. پس از رسیدن به‌مهمانی وظیفه اصلی اکو تازه آغاز می‌شود. او باید در بالاترین قدرت و به‌بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد تا امتیاز بیشتری کسب کند. سازندگان در بازی موبایل OkuGame – DJ Runner مینی‌گیم‌های مختلف و جذابی نیز قرار داده‌اند که می‌توانید با انجام آن‌ها امتیاز بیشتری جمع‌آوری کنید. بازی کاملا آفلاین است و به‌صورت افقی روی گوشی شما اجرا می‌شود. علاوه‌برآن هیچ‌ پرداخت درون‌برنامه‌ای در بازی دیده نمی‌شود و می‌توانید آن را به‌صورت کاملا رایگان روی موبایل خود تجربه کنید.

 

دانلود بازی آیفون و اندروید Powerpuff Girls: Monkey Mania

دانلود بازی آیفون و اندروید Powerpuff Girls: Monkey Mania

آخرین بازی اندروید و آیفون هفته را به یک اثر کارتونی از شبکه Cartoon Network اختصاص داده‌ایم. بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania داستان دختران پاورپاف را روایت می‌کند که باید از خراب‌کاری‌های میمون شروری به‌نام Mojo Jojo جلوگیری کنید. در این بازی اندروید Mojo Jojo دستگاهی ساخته که به‌وسیله آن دو دختر پاورپاف یعنی بابلز و بلاسوم را گیر انداخته است. روند بازی به اینگونه است که شخصیت باترکاپ در یک کمان بزرگ قرار گرفته است و بازیکن با تنظیم کمان به سمت باس آن مرحله، این شخصیت را پرتاب می‌کند. باید توجه داشته باشید که هرچه نیروی پرتابی بیشتر باشد، رسیدن به مقصد نهایی آسان‌تر خواهد بود. با شکست دادن باس هر مرحله، مسیر حرکتی جدیدی برای بازیکنان باز می‌شود و بازیکنان باید آن مسیر را ادامه دهند. درواقع بازی اندروید Powerpuff Girls: Monkey Mania در اصل یک بازی رکوردی و آرکید است که در آن بازیکن باید دختران پاورپاف را آزاد کند. سازندگان قابلیت شخصی‌سازی نیز در بازی قرار داده‌اند و بازیکنان با جمع‌آوری سکه می‌توانند آیتم‌های مختلفی را برای کاراکتر مورد علاقه خود خریداری کنند. لازم به‌ذکر است تمامی صداپیشگان مجموعه اصلی در این بازی ایفای نقش کرده‌اند و لذت تجربه بازی را افزایش داده‌اند. اگر به‌بازی‌های کارتونی و جذاب علاقه‌مند هستید، Powerpuff Girls: Monkey Mania را از دست ندهید.

3/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها