دانلود بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
دانلود بازی اندروید و آیفون

طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ چهار بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید ایرانی تور کلمات را داشتیم که استودیو اردیبهشت وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی شما می‌توانید از بین حروفی که پیش روی‌تان قرار گرفته است، کلمه مورد نظر خود را حدس بزنید و امتیاز کسب کنید. همچنین بازی آیفون Black Paradox را داشتیم که در آن باید در نبردی همه‌جانبه به جنگ بیگانگانی بروید که در حال حمله و یورش به سیاره‌های مختلف هستند.


دانلود بهترین بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی اندرویدی و آیفون هستید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Merge Magic!

دانلود بازی اندروید و آیفون Merge Magic!

اولین بازی موبایل هفته Merge Magic! نام دارد که استودیو Gram Games Limited وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته که پیش از این آثاری همانند Merge Dragons! ،۱۰۱۰! Block Puzzle Game ،Six! ،Merge Town! و غیره را عرضه کرده است. شما در این بازی باید افسانه‌ها و مأموریت‌های اسرارآمیز را کشف کنید و تمامی آن‌ها را با موفقیت انجام دهید. همان‌طور که از نام بازی برمی‌آید، شما باید این کار را با ادغام آیتم‌های مختلف با یکدیگر و بیرون کشیدن موجودات جادویی از آن‌ها انجام دهید. در مسیر شما پازل‌های مختلفی قرار گرفته است که باید آن‌ها حل کنید و امتیاز به‌دست بیاورید. با انجام مراحل و کسب امتیاز، می‌توانید موجودات جادویی را به باغ خود ببرید و آن‌ها را بزرگ و قدرتمند کنید. هدف شما کشف کردن موجودات شگفت‌انگیز و برداشتن طلسم شیطانی باغ است. سازندگان در بازی اندروید Merge Magic! بیش از ۵۰۰ آیتم مختلف برای ادغام کردن قرار داده‌اند که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. تعداد مراحل بازی ۸۱ عدد است و از نظر محتوا می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود و می‌توانید آن را به‌صورت آفلاین تجربه کنید. Merge Magic! را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

دانلود بازی موبایل Q*bert

دانلود بازی موبایل Q*bert

Q*bert یک بازی اندروید ماجراجویی بود که اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و مخاطبان بسیاری را جذب خود کرد. حال شرکت سونی پیکچرز به سراغ این بازی قدیمی رفته است و با عرضه آن روی پلتفرم موبایل خاطرات بازیکنان قدیمی را زنده کرده است. شما در نسخه بازسازی شده Q*bert باید به شخصیت اصلی کمک کنید تا بدون آن‌که با دشمنان برخوردی داشته باشد، معماهای ایزومتریک مختلف را حل کند. در این بازی شما در هر مرحله با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. برای مثال باید روی مکعب‌های مختلف بپرید و رنگ‌ آن‌ها را همانند قبل تغییر دهید. همچنین شما می‌توانید با اتمام مراحل کلاسیک و جدید بازی، شخصیت‌های جدیدی را باز کنید. سازندگان قابلیت شخصی‌سازی هم در بازی آیفون و اندروید قرار داده‌اند و به‌وسیله آن قادر خواهید بود تا ظاهر شخصیت بازی را تغییر دهید. بازی رایگان است، اما برای دسترسی به برخی از امکانات و قابلیت‌های ویژه باید پول واقعی پرداخت کنید. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

دانلود بازی آیفون و اندروید Partia 2

دانلود بازی آیفون و اندروید Partia 2

Partia 2 اثری نقش‌آفرینی و سرگرم‌کننده از استودیو Image Software است که با الهام از بازی‌های فانتزی SNES روی پلتفرم موبایل منتشر شده است. داستان بازی در جهانی فانتزی رخ می‌دهد که بازیکنان را وارد ماجراجویی می‌کند که در آن جادو و شمشیر با هم تلاقی کرده و دوستی و خیانت در آن خودنمایی می‌کند. بازی از ۲۲ مرحله مختلف تشکیل شده است که هرکدام چالش‌های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. با پیشروی در بازی تجهیزات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد و کم‌کم می‌توانید شوالیه‌های سرزمین خود را هم وارد نبردهای اصلی کنید. دنیای بازی شامل محیط‌های سرسبز مختلفی است که هیچ‌وقت از گشت‌وگذار در آن‌ها خسته نمی‌شوید. بازی اندروید Partia 2 گزینه‌های بیشتری را بعد از حملات در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با اسب نیروهای خود را به عقب هدایت کنید. در بازی سیستم ارتقای واحدها هم در نظر گرفته شده است و این وظیفه شما است که با برنامه‌ریزی مناسب مشخص کنید با پیشروی در بازی کدام‌یک از نیروها باید به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنند. سبک بازی نوبتی است و نسبت به نسخه اول بهبودهایی داشته است. اگر قصد دارید یک بازی کلاسیک نقش‌‌آفرینی و سرگرم‌کننده را تجربه کنید، بازی موبایل Partia 2 را با قیمت ۵.۹۹ دلار روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

 

بازی اندروید و آیفون Ulala Idle Adventure

بازی اندروید و آیفون Ulala Idle Adventure

در بازی موبایل Ulala Idle Adventure شاهد روایت ماجراهای عصر سنگی توسط گروهی از اولالاها هستیم. این بازی نقش‌آفرینی توسط استودیو X.D. Global توسعه داده شده است و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و اعتیادآور را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی هیجان‌انگیز شما می‌توانید با دیگر بازیکنان همراه شوید و مسیر خود را انتخاب کنید. در بازی حتی قادر هستید یک حیوان خانگی برای خود بخرید و برای پیش بردن مسیر از آن کمک بگیرید. فقط باید حواس‌تان باشد که در این مسیر خطرناک، جادوگران و اژدهایان بسیاری منتظر شما هستند. در بازی Ulala Idle Adventure تله‌های مختلفی وجود دارد که برای عبور از آن‌ها باید معماهای گوناگون را حل کنید. وظیفه اصلی شما شکار کردن است و باتوجه‌به اینکه بازی تنها یک برنده خواهد داشت، در انتها این شکارچی برتر است که زنده می‌ماند. شخصیت‌های اصلی بازی اندروید Ulala Idle Adventure اولالاهایی هستند که گویا در حاشیه یک کوهپایه آتشفشانی زندگی می‌کنند و عقلانیت تعریف خاصی در این منطقه ندارد. گرافیک بازی قابل قبول است و انیمیشن‌های زیبا و پویایی را از شخصیت‌های بازی مشاهده می‌کنیم. بازی از رقابت‌های فصلی بسیاری تشکیل شده است که می‌تواند امتیازهای زیادی را برای شما به‌همراه داشته باشد. در مجموع بازی آیفون و اندروید Ulala Idle Adventure اثری رایگان است که می‌تواند به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی بسیار سرگرم‌کننده باشد.

 

دانلود بازی موبایل Black Paradox

دانلود بازی موبایل Black Paradox

آخرین بازی موبایل هفته را به یک اثر کژوال از استودیو Tiny Games اختصاص داده‌ایم. داستان بازی آیفون Black Paradox در مورد بیگانگانی است که از جهنم آمده‌اند و می‌توانند با کمک سایه‌چاله‌ها در زمان سفر کنند. آن‌ها حالا سازمانی خطرناک را تشکیل داده‌اند و با استفاده از توانایی‌های خود مشغول جرم و جنایت شده‌اند. شما در این بین قصد دارید با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین خود به نبرد آن‌ها بروید و این سازمان را نابود کنید. سرعت و تمرکز در بازی Black Paradox حرف اول را می‌زند و برای آن‌که بتوانید در مقابل حملات گسترده دشمنان پیروز شوید باید از تمامی توانایی‌های خود استفاده کنید. دشمنان بازی با پیشروی شما قوی‌تر می‌شوند و همزمان شما هم باید تجهیزات و امکانات خود را ارتقا دهید. همچنین ویژگی سفارشی‌سازی بازی بسیار گسترده است و شما می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر به‌شکل کاملی از آن بهره ببرید. الگوهای حمله دشمنان از هوش مصنوعی برخوردار هستند و شما نیز باید از تکنیک‌های بهتر برای نابودی آن‌ها استفاده کنید. گرافیک پیکسلی بازی چشم‌نواز است و شما را ناامید نمی‌کند. همچنین کنترل بازی روی دستگاه‌های موبایل بسیار لذت‌بخش است و باعث شده تا Black Paradox به‌اثری سرگرم‌کننده روی این پلتفرم تبدیل شود. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها