دانلود بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰

طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Zooba را داشتیم که یک اثر بتل‌رویال متفاوت و سرگرم‌کننده به‌شمار می‌رود. همچنین بازی آیفون و اندروید نقش‌آفرینی و کارتی Lord of Estera را معرفی کردیم که در آن باید در نقش قهرمانی به‌نام گرالت قرار گیرید و ملکه‌ پلیدی را از سرزمین Estera بیرون برانید.


دانلود بهترین بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی اندرویدی و آیفون هستید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

بازی آیفون A Fairy Tale Of Lotus

بازی آیفون A Fairy Tale Of Lotus

اولین بازی موبایل این هفته را به یک اثر پلتفرمر جذاب به‌نام A Fairy Tale Of Lotus اختصاص داده‌ایم که روایت‌گر یک افسانه شرقی است. بازی آیفون با استفاده از المان‌های معمایی بازیکنان را در مسیری پیچیده قرار می‌دهد که باید از مکعب‌های سنگی بالا بروند و گل لوتوسی را که بالاترین نقطه قرار دارد، جمع‌آوری کنند. قوانین بازی به این شکل است که هر مکعب باید حداقل از یک لبه با سایر مکعب‌ها ارتباط داشته باشد و با مکعب دیگری در تماس نباشد. طراحی‌های گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و می‌توانند هر مخاطبی را مجذوب خود کنند. بازیکنان در این بازی در نقش پسری قرار می‌گیرند که حافظه خود را از دست داده است و باید با پیروی از استاد خود تعدادی گل لوتوس را جمع‌آوری کند. سازندگان با ۷۰ مرحله‌ای که برای بازی درنظر گرفته‌اند، بازیکنان را با رمز و راز داستان آن آشنا می‌شوند. بازی A Fairy Tale Of Lotus را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور دانلود کنید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [ هفته سوم فروردین 98 ]
دانلود بازی آیفون A Fairy Tale Of Lotus از گوگل پلی استور

 

بازی اندروید و آیفون ‎Zooba

بازی اندروید و آیفون ‎Zooba

بازی اندروید بعدی یک اثر بتل رویال متفاوت از استودیو Wildlife Sutdios است که به‌تازگی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. گیم‌پلی بازی Zooba شامل نبردهای آنلاین ۲۰ نفره است که در آن بازیکنان باید برای تبدیل شدن به بهترین کاراکتر باغ‌وحش با یکدیگر رقابت کنند. قوانین کلی بازی موبایل Zooba مشابه با دیگر آثار بتل رویال است و در آن شاهد کوچک شدن تدریجی نقشه بازی و برنده شدن آخرین بازیکن زنده هستیم. بازیکنان در ابتدای بازی بدون هیچ‌گونه تجهیزات رقابت را آغاز می‌کنند و باید با جمع‌آوری سلاح‌های مختلف از سراسر نقشه، به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازند. درمجموع شخصیت‌های بازی و سلاح‌های موجود در آن از تنوع خوبی برخوردار است. گرافیک بازی هم به‌صورت فانتزی و رنگارنگ است و انیمیشن‌های آن می‌تواند برای تمامی سنین مناسب باشد. موسیقی‌های استفاده شده در Zooba با ریتم اکشن و سریع بازی همخوانی خوبی دارند و صداگذاری بخش‌های مختلف مانند شلیک سلاح‌های متفاوت یا انفجار نارنجک به‌خوبی انجام شده است. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

دانلود بازی موبایل Train Station 2

دانلود بازی موبایل Train Station 2

Train Station 2: Tycoon Sim یک بازی اندروید شبیه‌ساز مدیریت قطار است که استودیو Pixel Federation Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. گیم‌پلی این بازی اندروید از روند آرامی برخوردار است و بازیکنان باید با کنترل کامل روی تمامی بخش‌ها، مأموریت‌های خود را انجام دهند. بازیکنان در ابتدا یک قطار در اختیار دارند و باید پس از پشت سر گذاشتن حالت آموزشی، کار خود را شروع کنند. شما در این بازی باید قراردادهای مختلف ببندید، با سکه‌های به‌دست آمده قطار بخرید و آن‌ها را ارتقا دهید. بازی در این زمینه‌ها از تنوع خوبی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند روزها مشغول تجربه آن شوند. هدف نهایی بازیکنان در بازی آیفون Train Station 2 تبدیل شدن به قدرت شماره یک راه‌آهن در جهان است. گیم‌پلی بازی برای صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی شده است و به‌راحتی می‌توان آن را تجربه کرد. اگر به‌بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی علاقه دارید، Train Station 2: Tycoon Sim را از دست ندهید.

 

دانلود بازی اندروید Icing on the Cake

دانلود بازی اندروید Icing on the Cake

Icing on the Cake یک بازی اندروید کژوال و آرکید از استودیو Lion Studios است که با کنترل و گیم‌پلی ساده خود توانسته است مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند. محوریت این بازی به موضوع شیرینی‌پزی و تزیینات آن مربوط می‌شود. درهر مرحله یک تصویر الگو برای بازیکنان به‌نمایش درمی‌آید و بازیکنان باید با اضافه کردن Icingهای رنگارنگ و با کار کردن روی کیک، آن را مشابه الگو نمایش داده شده، طراحی کنند. الگوها در ابتدا ساده هستند و با پیش‌روی در بازی کم‌کم پیچیده‌تر می‌شوند. در انتهای هر مرحله هم بازی ساخته شما را با الگو مطابقت می‌دهد و بنا به مشابهت این دو مدل، از سه ستاره به شما یک امتیاز می‌دهد. بازی از لحاظ گرافیکی کیفیت نسبتا مناسبی دارد و تنوع خوبی را از لحاظ رنگ‌پردازی پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. Icing on the Cake یک بازی موبایل کاملا آفلاین است و می‌توانید هم‌اکنون آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

بازی موبایل Lord of Estera

بازی موبایل Lord of Estera

آخرین بازی اندروید و آیفون هفته را به یک اثر نقش‌آفرینی کارتی از استودیو Dunia Games اختصاص داده‌ایم. Lord of Estera روایت‌گر داستان قهرمانی به‌نام گرالت است که وظیفه دارد ملکه پلیدی و ظلم سرزمین Estera را از بین ببرد. او با انجام این کار تبدیل به لرد این سرزمین می‌شود و در این راه باید تیمی از قهرمان‌ها را تشکیل دهد. شما باید قبل از ورود به بازی میز کارت خود را بچینید. در گیم‌پلی بازی اندروید Lord of Estera با ورود به هر مرحله، یک نوار انرژی در پایین صفحه مشاهده می‌شود. هرکارت بازی که نماینده مبارزان شما است، انرژی مخصوص به‌خود را مصرف می‌کنند. باید حواس‌تان باشد که از همان ابتدا کارت‌های مناسبی را بازی کنید و اجازه ندهید حریف شما را غافل‌گیر کند. سازندگان همچنین یک بخش ارتقای کارت هم در بازی قرار داده‌اند که به‌وسیله آن می‌توانید نیروی‌های خود را بهبود دهید. بازی علاوه‌بر بخش داستانی و تک‌نفره، یک حالت آنلاین و PvP هم در خود جای داده است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. Lord of Estera به‌عنوان یک بازی موبایل نقش‌آفرینی و کارتی اثری جذاب به‌شمار می‌رود و تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان این سبک توصیه می‌شود.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها