دانلود بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰

در هفته سوم آبان ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Track Mayhem را داشتیم که رقابتی جذاب و هیجان‌انگیز را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین بازی آیفون معمایی Lily’s Garden را داشتیم که با الهام از بازی Homescapes، بازیکنان را به عمارت قدیمی خانواده لازورا می‌برد.


دانلود بهترین بازی اندروید و بازی آیفون


در صورتی که به‌دنبال دانلود بازی‌ موبایل برای گوشی اندرویدی و آیفون هستید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی آیفون و اندروید معرفی شده بیندازید.

 

بازی اندروید و آیفون Track Mayhem

بازی اندروید و آیفون Track Mayhem

اولین بازی موبایل هفته را به یک اثر اکشن و آرکید از استودیو Best Free Games Inc اختصاص داده‌ایم. بازی اندروید Track Mayhem اثری جذاب است که با الهام از بازی Wipeout، بازیکنان را وارد رقابتی هیجان‌انگیز و تک‌نفره وارد می‌کند. در این بازی شما سفینه‌ای دراختیار دارید که باید به‌وسیله آن سعی کنید در ۱۰ مرحله به‌هم پیوسته از موانع عبور کرده و رکورد‌های جدیدی را ثبت کنید. بازیکنان درواقع می‌توانند این بازی در چند ساعت به‌پایان برسانند و در تمام مدت تجربه خود از آن لذت ببرند. کنترل Track Mayhem از چند حرکت ساده همانند پرس، چرخش و سپر دفاعی تشکیل شده است و شما در طول مسیر باید سعی کنید با حرکت سفینه خود به‌سمت چپ و راست، از برخورد با موانع پرهیز کنید. مسیر بازی به‌صورت هشت‌ضلعی است و از طراحی بصری چشم‌نوازی برخوردار است. گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که در ابتدا تنها دو ضلع از این هشت‌ضلعی دارای موانع است و با پیش‌روی در مراحل و سخت‌تر شدن بازی، تعداد اضلاعی که در خود موانع جای داده است، زیاد می‌شود. در طول مسیر، بازی به شما این شانس را می‌دهد که تا چهار بار با موانع برخورد کنید و شما می‌توانید با برداشتن بسته‌های طلایی‌رنگی، یک سپر دفاعی به سفینه خود افزوده و شانس پیروزی را بالا ببرید. سازندگان همچنین در طول مسیر چک‌پوینت‌های مختلفی قرار داده‌اند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید بعدا بازی را از جایی‌که پیش برده بودید، ادامه دهید. این بازی آیفون و اندروید هیجان‌انگیز را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

بازی موبایل Hot Dot

بازی آیفون Hot Dot

بازی آیفون بعدی یک اثر کژوال به‌نام Hot Dot است که توسط برنامه‌نویسی به‌نام Maciej Zak به‌صورت انحصاری برای سیستم‌عامل iOS توسعه‌ داده شده است. این بازی چالش‌برانگیز تنها ۹۰ مگابایت حجم داشته و به‌دقت بالای بازیکنان نیاز دارد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازیکنان باید با زمان‌بندی صحیح، زمانی‌که نقطه تحت کنترل‌شان، داخل مربعی که از بالای صفحه سقوط می‌کند قرار بگیرد، سمت چپ صفحه نمایشگر را لمس کنند. بازیکنان همچنین باید با لمس مداوم سمت راست صفحه لمسی گوشی خود، مانع سقوط نقطه شوند. سازندگان به‌منظور سخت‌ شدن روند بازی، چرخ‌دنده‌هایی پیش روی بازیکنان قرار داده‌اند که به‌صورت پیوسته از دوسمت صفحه‌نمایش‌گر وارد بازی می‌شوند و اگر بازیکنان به آن‌ها برخورد کنند، خواهند باخت. گرافیک بصری بازی به‌صورت مینیمال و ساده است و باوجود انیمیشن‌های کم، جزئیات زیادی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازی شاید در نگاه اول بسیار ساده به‌نظر برسد، اما با تجربه آن و با پیش‌روی در مراحلی که سازندگان برای به‌چالش‌کشیدن بازیکنان طراحی کرده‌اند، متوجه می‌شوید که با یک بازی بسیار سخت روبه‌رو هستید. پس اگر قصد دارید تا کمی خود را به چالش بکشید و مهارت‌های خود را بسنجید، Hot Dot را روی فروشگاه اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی آیفون Hot Dot از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Mafia's Secret's

دانلود بازی اندروید و آیفون Mafia’s Secret’s

Mafia’s Secret’s اثری اکشن است که با وجود ساختار ساده و البته جذاب خود، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. این بازی اندروید توسط Andrei Naumov توسعه داده شده است و داستان آن حول مبارزه شخصیت اصلی با باند مافیا روایت می‌شود. شخصیت اصلی بازی تمامی دوستان و خانواده خود را به‌خاطر مافیا از دست داده است و حالا قصد دارد تا با مبارزه با آن‌ها و ازبین‌بردن کسب‌وکارشان، انتقام خود را بگیرد. در بازی موبایل Mafia’s Secret’s شما باید به مکان‌های جذاب و بسیار زیبایی که به سبک خاص نقاشی شده‌اند، سفر کنید و دشمنان خود را از بین ببرید. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به طراحی بصری چشم‌نواز، گیم‌پلی و کنترل روان، سیستم بسیار خوب ارتقا سلاح‌ها و همچنین مراحل بسیار جذاب و هیجان‌انگیز اشاره کرد. درطول بازی، شما به‌صورت مداوم دسته‌های پول دریافت می‌کنید و می‌توانید از آن‌ها برای بهبود تجهیزات خود استفاده کنید. همچنین درطول مسیر کیت‌های پزشکی‌ای دریافت می‌کنید که درصورت اصابت گلوله به‌شما، می‌توانید به‌وسیله آن‌ها خود را درمان کنید. درمجموع بازی آیفون و اندروید Mafia’s Secret’s می‌تواند گزینه مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد. این بازی جذاب را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

دانلود بازی موبایل Lily's Garden

دانلود بازی موبایل Lily’s Garden

اثر بعدی یک بازی اندروید و آیفون معمایی و سرگرم‌کننده به‌نام Lily’s Garden است که با الهام‌گیری از بازی Homescapes، تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی توسط استودیو Tactile Games ساخته شده است و داستان زندگی زنی جوان به‌نام لیلی را روایت می‌کند. لیلی شخصی است که به‌علت بدشانسی‌های زیادی که در زندگی داشته، دچار افسردگی شده است. طولی نمی‌کشد که نامه‌ای به‌دست او می‌رسد که خبر فوت عمه‌اش و رسیدن ارثیه‌ای بزرگ در آن نوشته شده است. او پس از رفتن به عمارت قدیمی خانواده لازورا با وکیل عمه مرحوم خود ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که تنها ۳۰ روز زمان دارد تا عمارت را به دوران اوج خود بازگرداند. لیلی باید برای تعمیر بخش‌های مختلف عمارت، پازل‌های بازی را که مشابه با بازی کندی کراش طراحی شده‌اند، حل کنید. با حل هرکدام از پازل‌های بازی، به شما ستاره‌های طلایی داده می‌شود که باید با استفاده از آن‌ها، عمارت را تعمیر کنید. بازی به شما این اجازه را می‌دهد که هربخش از عمارت را به‌دلخواه خود تعمیر کنید، تنها باید حواس‌تان باشد که حتما این کارها را در ۳۰ روزی که به‌شما مهلت داده شده است، انجام دهید. Lily’s Garden را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

 

از دست نده:  دانلود بازی اندروید و آیفون

دانلود بازی اندروید و آیفون Tennis Clash: 3D Sports

دانلود بازی اندروید و آیفون Tennis Clash: 3D Sports

آخرین بازی موبایل هفته را هم به یک اثر ورزشی اختصاص می‌دهیم. بازی Tennis Clash: 3D Sports همان‌طور که از نامش پیدا است، شما را وارد رقابت‌های نفس‌گیر ورزش تنیس می‌کند. این بازی توسط استودیو وایلد لایف (Wildlife Studios) توسعه داده شده که پیش از این بازی Zooba: Free-For-All Battle Game را در کارنامه خود داشته است. Tennis Clash: 3D Sports سعی کرده است تا به‌واسطه المان‌های گیم‌پلی و همچنین حرکتی خود تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده از ورزش تنیس را پیش روی مخاطبان خود قرار دهد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما کنترل حرکت شخصیت بازی را به‌عهده ندارید و تنها باید با زمان‌بندی مناسب، انگشت خود را روی صفحه‌نمایش کشیده و به توپ ضربه وارد کنید. البته که شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود به‌سمت چپ یا راست صفحه، به توپ زاویه دهید و همچنین سرعت ضربه را نیز کنترل کنید. توجه داشته باشید که Tennis Clash یک بازی اندروید کاملا آنلاین و رقابتی است و امتیازهایی که به‌دست می‌آورید رتبه جهانی شما را مشخص می‌کنند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی و رنگارنگ است و می‌توان کیفیت آن را مورد قبول قلمداد کرد. درمجموع اگر دل‌تان برای تجربه بازی تنیس روی موبایل تنگ شده است، Tennis Clash می‌توانید انتخاب مناسبی برای‌ شما باشد.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها