• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم و سریال خون آشامی : ۵۶ مورد از بهترین فیلم خون آشام ترسناک، عاشقانه و گرگینه ای

فیلم و سریال خون آشامی : ۵۶ مورد از بهترین فیلم خون آشام ترسناک، عاشقانه و گرگینه ای

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۹ روز قبل
  • ۴۲
فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی

در سال هایی که گذشته فیلم های خون آشامی و به خصوص فیلم خون آشام عاشقانه و سریالهای خون اشامی و فیلم های گرگینه ای بسیاری به سینما و تلویزیون معرفی شدند که بر خلاف دهه‌های قبل خیلی بیشتر نبود. حال در این مقاله پنجاه فیلم خون آشام عاشقانه و فیلم های گرگینه ای را معرفی می کنیم که خون در رگ‌هایتان خشک می‌کند.

بیشتر بخوانید: +۴۰ فیلم خون آشام ترسناک دوبله فارسی: فیلم خون آشام جدید بدون سانسور

همه می دانند که فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی هرگز کهنه نمی‌شوند. موجودات نامیرای خون خوار موضوعات اصلی داستان های خون آشامی بوده اند و هنوز نیز به همین گونه است. از زمان اکران فیلم های گرگ و میش – Twilight شهرت این فیلم ها نیز افزایش یافته است. با این حال سال ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱برای فیلم خون آشام ترسناک و فیلم گرگینه ای سال چندان موفقی نبود. اگر این موجودات خون خوار را دوست دارید، از نبود فیلم های خون آشامی در این سال ناراحت نباشید. در این مطلب فهرستی از ۵۰ فیلم و سریال های خون آشامی و فیلم گرگینه عاشقانه برتر همه سال ها را به شما معرفی می کنیم. فیلم های خون آشامی عاشقانه، کلاسیک، فیلم های خون آشامی رمانتیک، فیلم ترسناک خون آشام و سریالهای خون اشامی و فیلم گرگینه عاشقانه شامل این فهرست می شوند. درب پارکینگ


۳۱ فیلم خون آشام عاشقانه برتر طول تاریخ سینما که روح از جسم جدا می کنند


در ادامه ۲۴ مورد از سریال های خون آشامی و فیلم خون آشام ترسناک ۳۰ سال اخیر را به شما معرفی می کنیم. فیلم خون آشام عاشقانه، فیلم مدرسه خون آشام، فیلم های خون آشامی رمانتیک، فیلم های گرگینه ای، فیلم گرگینه عاشقانه و …

۰- فیلم خون آشام ترسناک : آکادمی خون‌آشام‌ها (فیلم) – Vampire Academy 

دانلود فیلم خون آشام آکادمی خون‌آشام‌ها (فیلم) - Vampire Academy

فیلم آکادمی خون آشام محصول سال ۲۰۱۴ است و داستان آکادمی خون‌آشام‌ها (فیلم) از این قرار می باشد که رز یک دمپایر است ( دمپایر ها از ازدواج خون آشام و انسان به وجود آمده اند و وظیفشان مراقبت از خون آشامی است که مسئولیت او را بر عهده دارند.) او نگهبان لیزا که پرنسس آینده ی خون آشامان است می شود ولی بنا به اجبار مدتی است که از آکادمی که محل زندگی خون آشامان و دمپایر ها است فرار کرده اند. وظیفه ی رز محافظت از لیزا در برابر تشنگی، خون آشام های شرور و استراگری ها است. استراگری ها دشمنان خون آشامان هستند.


۰۰- فیلم بوسه خون آشام – Vampire’s Kiss

دانلود فیلم بوسه خون آشام - Vampire's Kiss

فیلم بوسه خون آشام محصول سال ۱۹۸۹ به کارگردانی رابرت بیرمن است. در فیلم بوسه خون آشام بازیگرانی همچون نیکلاس کیج، ماریا کونچیتا آلونسو،جنیفر بیلز، الیزابت اشلی، کیسی لمونز، مایکل نوولز، جان مایکل هیگینس، جودی مارکل، مارک کوپولا و دیوید هاید پیرس ایفای نقش کرده‌اند. رزین سختی گیر


۱- فیلم خون آشام ترسناک : نوسفراتو – Nosferatu

دانلود فیلم خون اشام نوسفراتو - Nosferatu

اولین فیلم خون آشام ترسناک تاریخ سینما که البته مشکلات حقوقی بسیاری را بابت جنگ و جدل به جهت کپی رایت دراکولای برام استوکر به خود دید. « نوسفراتو » برخلاف دراکولای برام استوکر، اثری است که بیشتر به سمت و سوی اکسپرسونیسم گرایش پیدا می کند و شخصیت اصلی داستانش هم تمایل دارد تا عضوی از دنیایی باشد که او را پس می زند و انکار می کند. « نوسفراتو » گاه عاشقانه است و گاه معترض به شرایط آن دوران آلمان. در هر صورت، این اثر را می توان مهمترین اثر خون آشامی تاریخ سینما لقب داد و شاید بتوان گفت هنوز هم بالا رفتن مکس شرک با ان گریم سنگین و چنگال های تیزش، پس از گذشت نزدیک به یک قرن توانایی ایجاد وحشت در مخاطب را دارد.


۲- فیلم ترسناک خون اشام دراکولا – Dracula

فیلم خون آشام دراکولا - Dracula

نمی توان صحبت از خون آشام کرد و صاحب تاج و تخت اصلی این عنوان را در لیست قرار نداد. تابحال اقتباس های بسیار زیادی از داستان فیلم سینمایی خون آشام دراکولا انجام شده است که می توان به نسخه مشهور فرانسیس فورد کاپولا با بازی گری اولدمن اشاره کرد. اما نسخه ای از فیلم سینمایی خون آشام دراکولا که در این لیست قرار گرفته، مربوط به سال ۱۹۳۱ است که به جهت هیبت جناب دراکولا با بازی بلا لوگوسی در این لیست قرار گرفته و یکی از مشهورترین دراکولاهای تاریخ سینماست و آن نگاه سنگینش هنوز هم او را به جذاب ترین خون آشام تاریخ سینما تبدیل می کند.


۳- فیلم خون آشام ترسناک آنچه در سایه ها انجام می دهیم – What We Do in the Shadows 

دانلود فیلم خون آشام آنچه در سایه ها انجام می دهیم - What We Do in the Shadows 

این اثر نیوزیلندی جالب تر از آن هست که فکرش را می کنید. داستان فیلم خون آشام ترسناک که بصورت مستند تهیه شده، درباره ۴ خون آشامی است که می بایست سبک زندگی مدرن را بیاموزند اما در این میان اتفاقات مختلفی رخ می دهد.  آنچه در سایه ها انجام می دهیم کمدی جذاب و تماشایی است که لحظات بامزه فراوانی دارد و دیدنش می تواند برای مخاطب جالب توجه باشد.  آنچه در سایه ها انجام می دهیم با کمترین بودجه ممکن ساخته شده اما سرشار از خلاقیت است. کافی هست به تصویر این فیلم ترسناک خون اشام نگاه کنید تا متوجه شوید قرار است با چه افرادی در فیلم مواجه شوید!


۴- فیلم ترسناک خون اشام فرد درست را به قلبت را بده – Let the Right One In

دانلود دانلود فیلم خون آشام فرد درست را به قلبت را بده - Let the Right One In

این فیلم خون آشام ترسناک سوئدی شاید خیلی در میان آثار پر سر و صدای هالیوود شناخته شده نباشد اما سایت راتن تومیتوز بیش‌ترین نمره‌ را به یکی از بهترین فیلم‌های ومپایری دهه ۲۰۰۰ یعنی فیلم خون آشام ترسناک Let The Right One In – آدم درست را راه بده اختصاص داده. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جان آیویده لینکوئیست ساخته شده است که به کارگردانی توماس آلفردسن در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و از بازیگران آن می‌توان به لینا لئاندرشون اشاره کرد. در این فیلم سوئدی، دختر بچه‌ای تنها به نام الی همسایه پسری به نام اسکار می شود. با وقوع چند قتل در اطراف خانه آنها کم کم متوجه می‌شویم الی یک دختر بچه معمولی نیست.


۵- فیلم خون آشام ترسناک مصاحبه با خون آشام – Interview with the vampire

دانلود فیلم مصاحبه با خون آشام - Interview with the vampire

 این فیلم خون آشام ترسناک که براساس یک رمان پرفروش ساخته شده بود را می توان یک اثر ” بادی مووییز ” از دغدغه های دو خون آشام دانست که در اواسط داستان با مفاهیم فلسفی دنیای خون آشامان و انسانها مواجه می شوند. دو ستاره فیلم برد پیت و تام کروز هستند که کماکان یکی از سلبریتی ترین خون آشامان تاریخ سینما محسوب می شوند.


۶- فیلم ترسناک خون اشام خون آشام جشن خون – Blood Fest

دانلود فیلم خون آشام جشن خون – Blood Fest

گرچه این یک فیلم کاملا خون آشامی نیست اما در کنار موجودات دیگر خون آشام هایی هم در آن دیده می شوند. داستان درباره پسری به نام دکس است که دیدن فیلم های ترسناک را دوست دارد، اما زمانی که در حین تماشای این فیلم ها مادرش در خانه کشته می شود،  همه چیز تغییر می کند. سال ها گذشته و اکنون دکس با دیدن فیلم های ترسناک مرگ مادر را تحمل می کند.

چیزی که در گذشته یک علاقه بوده اکنون به یک شیفتگی جدی بدل شده است. از سوی دیگر، پدر دکس از چنین فیلم هایی متنفر بوده و سازندگان این فیلم ها را مقصر قاتل شدن جوانان می داند. یک روز دکس این شانس را به دست می آورد که در یک جشن خون شرکت کند. یک جشن طنز برای علاقه مندان فیلم های ترسناک. زمانی که پدرش متوجه می شود به دکس اجازه نمی دهد اما دکس برای فریب دادن پدرش راهی یافته و به جشن می رود. اما نمی داند که اتفاقات ترسناکی در انتظار او و دوستانش است. وحشت موجود در فیلم ها اکنون حقیقی شده است. رزین آنیونی


۷- فیلم خون آشام ترسناک ویدار خون آشام – Vidar the Vampire

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه ویدار خون آشام – Vidar the Vampire

این فیلم خون آشام عاشقانه داستان یک مرد ۳۳ ساله است که تمام عمرش در مزرعه بوده است. هیچ جایی نرفته، هیچ چیزی به دست نیاورده و تنها زنی که با رابطه آن دارد همسرش است که از او مراقبت می کند. او به جایی میرسد که دیگر نمی تواند زندگی پوچ و بی هدف خود را ادامه دهد. بنابراین از خدا می خواهد تا او را به موجود بهتری تبدیل کند. آرزوی او براورده میشود، اما نه آنطور که انتظار داشت. پس از اینکه خدا را در خواب میبیند، بیمار شده و از دنیا می رود. اما این پایان او نیست، زیرا بیدار شده و متوجه میشود که دلش خون می خواهد و نمیتواند نور را تحمل کند. او که متوجه میشود به یک خون آشام تبدیل شده، تصمیم می گیرد تا جایی که می تواند از زندگی لذت ببرد. این کمدی نروژی درباره مردی که به دنبال هوا و هوسش رفته، مضامین مختلفی را به تصویر میکشد. طنز تلخ و هجو این فیلم ترسناک خون اشام محدودیت نداشته و مضامین مذهبی نیز قربانی او خواهند شد. گاهی اوقات این عناصر طنز تلخ خواهند.


۸- فیلم خون آشام ترسناک کوربین ناش – Corbin Nash

دانلود فیلم خون آشامی کوربین ناش – Corbin Nash

کوربین ناش یک پلیش شهر نیویورک است که پس از قتل والدین اش توسط یک موجود عجیب، زندگی اش دگرگون می شود. ناش به دنبال یافتن قاتل به لس آنجلس میرود، و متوجه میشود که یک شکارچی شیطان بوده و آخرین باقی مانده نسل خودش است. او که نمی تواند هویت جدید خود را قبول کند، درباره گفته های والدین اش، اطلاعاتی که از او دارد و چیزهایی که از او پنهان کرده اند، تحقیق می کند. در همین حین قاتلین روانی که والدین اش را به قتل رساندند دنبال می کند. اما قدرت آن ها را دست کم گرفته و شکست می خورد. او که رها شده تا بمیرد توسط یک زن یافت شده که به او کمک می کند. اما او اکنون یک فرد متفاوت است نه فردی که در گذشته بوده.


۹- فیلم خون آشامی ترسناک خون خانواده – Family Blood

دانلود فیلم خون آشامی و ترسناک خون خانواده – Family Blood

اعتیاد به هرچیزی همیشه بد است. الی به مواد مخدر اعتیاد دارد. تا به حال چندین بار برای ترک اقدام کرده و همیشه شکست خورده است. دختر و پسر نوجوانش با صبر و حوصله به او کمک می کنند اما مشکلات او تمامی ندارد. پس از مدتی فرزندانش دیگر نمی توانند شرایط او را تحمل کنند زیرا زندگی خودشان هم تحت تاثیر قرار گرفته است. یک بار دیگر الی تلاش می کند تا ترک کرده و به یک گروه معتادان پاک می پیوندد. در این گروه با کریستوفر آشنا می شود. او که به ترک اعتیاد امیدوار است، تصور می کند که می تواند از اول شروع کند. اما کریستوفر هم اعتیاد خود را دارد، اعتیادی که از مواد هم بدتر است. و سعی می کند الی را نیز به سمت این اعتیاد ترغیب کند. به همین دلیل به خانه او نقل مکان کرده و به فرزندان او دستور می دهد. کایل، پسر الی، به رفتارهای کریستوفر شک کرده و از صمیم قلب از او متنفر است. آیا الی حقیقت کریستوفر را درک می کند یا خانواده خود را قربانی او خواهد کرد؟


۱۰- فیلم ترسناک خون اشام زندگی میان ما – Living Among Us

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه زندگی میان ما – Living Among Us

یکی از سوالاتی که قرن هاست پرسیده می شود این است: آیا موجودات فراطبیعی مانند خون آشام و گرگینه ها در میان ما زندگی می کنند؟ اگرچه این سوال ذهنمان را مشغول می کند اما به این فکر می کنیم که در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال، زندگی شان چگونه خواهد بود. این قبیل سوالات باعث خلق داستان های مختلف شده که هرکدام از این داستان ها این موجودات را به شکل خاص تداعی می کنند. با این حال هویت آن ها هنوز پنهان بوده و شاید تنها برخی به حقیقت دست یابند. “زندگی میان ما” در کنار بیان این داستان مسیر متفاوتی را برمی گزیند. در دنیای این داستان، خون آشام بودن در نتیجه یک ویروس رخ می دهد، بنابراین این مشکل یک شرایط پزشکی تلقی شده و خون آشام ها دیگر هویت خود را پنهان نمی کنند. با این حال، مردم هنوز از آن ها ترسیده و نمی توانند آن ها را به عنوان عضوی از جامعه بپذیرند. جامعه خون آشام ها برای اینکه به عنوان دشمن انسان تلقی نشوند تصمیم می گیرند یک فرد رسانه ای را دعوت کنند تا از زندگی آن ها فیلم گرفته و ثابت کنند که آن ها به کسی آسیب نمی رسانند. سه گزارشگر قبول می کنند که این داستان را به تصویر بکشند. به زودی به این نتیجه می رسند که این کار می تواند موثر باشد زیرا زندگی شان با یک خطر بزرگ تهدید می شود. رزین میکس بد


 ۱۱- فیلم خون آشام ترسناک با یک بوسه میمیرم – With A Kiss I Die

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه با یک بوسه میمیرم – With A Kiss I Die

داستان این فیلم خون آشام ترسناک تراژدی “رومئو و ژولیت” شکسپیر با مرگ رمانتیک دو شخصیت اصلی به پایان میرسد. این پایان رومئو بود نه ژولیت. پس از اینکه او با خنجر رومئو خودش را می‌کشد، به عنوان یک خون آشام بیدار می‌شود. او که از مرگ معشوقه اش اندوهگین شده به زندگی بی هدفش ادامه داده و منتظر مرگ است. با این حال او یک خون آشام خاص است. زیرا هرگز کسی را نکشته، هرگز خون ننوشیده و نور خورشید او را آزار نمی دهد. او برخلاف خون آشام های دیگر می تواند روزها همانند شب ها پیاده روی کند. یک روز با زنی آشنا شده که به او نشان می دهد عشق واقعی تنها یک بار رخ نمی دهد. ژولیت مخفیانه عاشق این زن شده اما می ترسد که همانند عشق اول اش او را هم از دست بدهد. اما این ترس او بیهوده نیست، زیرا خون آشام های دیگر می خواهند ژولیت را شکست داده و از عشق جدید او برای پیشبرد نقشه شان استفاده کنند.

از دست نده:  بازگشت چاکی به تریلر فیلم ترسناک Child's Play

۱۲- فیلم ترسناک خون اشام وحشی – Wildling

دانلود فیلم ترسناک خون اشام وحشی – Wildling

آنا از زمان کودکی تنها یک نفر را در زندگی می شناخت. او پدرش بود که همیشه آنا را زندانی می کرد و او را از موجودات شرور و ترسناک بیرون می ترساند. او آنا را متقاعد کرده بود که با بیرون آمدن از کمد توسط موجودات شرور کشته می شود. اما این تنها چیزی نبود که به آنا می گفت، زیرا به آنا گفته بود که بیمار است و به  این بهانه همیشه به او تزریق می کرد. عوارض این تزریقات به زودی افزایش یافت و پدر آنا به سر خود شلیک کرد. کلانتر شهر آنا را یافته و او را به بیمارستان می برد. آنا در آنجا متوجه می شود که آن مرد پدرش نبود و آن تزریقات کشنده بودند. آنا در این جامعه جدید تلاش می کند تا با عوارض آن تزریقات کنار بیاید. او متوجه می شود که حواس قوی داشته و به نوشیدن خون تمایل دارد. گرچه مستقیما گفته نمی شود که اون خون آشام است، اما ویژگی های خون آشام ها را داراست (بیشتر شبیه خون آشام های “گرگ و میش” تا “دراکولا”، اما بهتر و کم اهمیت تر!)


۱۳- فیلم ترسناک خون اشام تابوت دراکولا – Dracula’s Coffin

دانلود فیلم خون آشامی تابوت دراکولا – Dracula’s Coffin

این فیلم خون آشام ترسناک کمدی کوتاه شخصیت های افسانه ای ون هلسینگ و کنت دراکولا را به گونه ای نشان می دهد که هرگز ندیده بودید. ون هسلینگ با موفقیت دراکولا را دستگیر کرده است، او را در تابوت قرار داده و حالا که کارش به پایان رسیده می خواهد کمی لذت ببرد. او دوست دارد در سراسر جهان سفر کند، اما باید کسی را مامور کند که مراقب تابوت باشد. او نمی خواهد در غیبت اش اشتباهی رخ دهد، زیرا همه زحماتش نابود شده و همکارانش کشته می شوند. او یک دختر نوجوان به نام جوزی را به کار می گیرد تا مراقب خانه اش باشد و قول می دهد که به او حقوق خوبی پرداخت کند. اما او اشتباه بزرگی مرتکب شده زیرا جوزی کسی نیست که بتواند از این راز محافظت کند. جوزی که در این خانه تنهاست، دوست پسرش را به آنجا می آورد. دوست پسرش با شنیدن صدا از زیرزمین مشکوک شده و برای تحت تاثیر قرار دادن جوزی به آن جا می رود. اما به جای او فرد دیگری بازخواهد گشت.


۱۴- انیمیشن خون اشام ترسناک هتل ترنسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی – Hotel Transylvania ۳: Summer Vacation

دانلود انیمیشن خون اشام هتل ترنسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی – Hotel Transylvania ۳: Summer Vacation

سری سوم فیلم انیمیشن هتل ترنسیلوانیا”بازهم دراکولا و همراهانش را به تصویر می کشد. در سری قبل دیدم که دراکولا برای خود هتلی ساخته که هیولاهای دیگر بتوانند در آن خوشگذرانی کنند و خودش هم در آن زندگی می کند. اکنون که دخترش ماویس ازدواج کرده و خانواده خود را دارد، دراکولا به فکر زندگی خودش است که پس از مرگ همسر راکد باقی مانده بود. او به این نتیجه می رسد که هرگز نمی تواند عاشق شود زیرا تصمیم خود را گرفته و می خواهد تنها باشد. ماویس تصور می کند که برای تغییر روحیه پدرش، بهتر است از مهمانی ها دست کشیده و مدتی را به تنهایی و برای خود زندگی کند. بنابراین یک سفر دریایی را ترتیب می دهد. در آنجا دراکولا کاپیتان کشتی را دیده و عاشق او می شود. اما اریکا رازی دارد که می تواند دراکولا و همراهانش را از بین ببرد. در این فیلم شاهد نزدیک شدن دراکولا به اریکا، و تلاش اریکا برای انجام ماموریت و پنهان کردن هویت اش هستیم.


۱۵- فیلم خون آشام ترسناک : خون آشام ها – Vamps

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه خون آشام ها – Vamps

این فیلم خون آشام عاشقانه که غول ها هم نام دارد، یک فیلم روسی است که قرن ۱۸ را نشان می دهد. یک پیام رسان سزار برای دیدار از یک راهب پیر که در یک صومعه دوردست زندگی می کند راهی کوه های کارپاتیان می شود. او به راهب می گوید که شاه از او دعوت کرده تا سال های پایانی زندگی اش را در پایتخت و یک مکان بهتر زندگی کند. اما راهب این دعوت را نپذیرفته و می گوید که مردم روستا برای مبارزه با نیروهای شر به کمک او نیاز دارند. این پیام رسان و خدمتکارش که نمی توانند راهب را مجاب کنند، برمی گردند اما به دلیل سرمای هوا شب را در روستا می مانند. در آنجا پیام رسان با دختری به نام میلنا آشنا شده و آن دو عاشق هم می شوند. در این حال، خدمتکاران خون آشام بزرگ او را زنده کرده و برای حمله به روستا ارتش خود را  آماده می کنند. این خون آشام ها نمی توانند آفتاب روز را تحمل کنند اما ارباب شان برای این مشکل راه حلی برمی گزیند. این راه حل میلنا است. با نزدیک شدن خون آشام ها، راهب، مرد پیام رسان و روستایی ها خود را برای جنگی آماده می کنند که تنها چند تن شان زنده می مانند.


۱۶- فیلم ترسناک خون: آخرین خون آشام – Blood: last Vampire

دانلود فیلم خون: آخرین خون آشام - Blood: last Vampire

فیلم خون: آخرین خون‌آشام داستان یک دختر خون آشام بنام سایا، از طرف سازمان‌های دولتی وارد یک مدرسه می‌شود تا بتواند در آنجا شیاطینی را شکار و نابود کند.


۱۷- فیلم خون آشام عاشقانه : گرگ و میش – Twilight

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه گرگ و میش - Twilight

گرگ‌ومیش – Twilight فیلم خون آشام عاشقانه محصول سال ۲۰۰۸ است که بر اساس رمانی تخیلی و رمانتیک به نام سپیده‌دم ساخته شده‌است. در این فیلم کریستینا استوارت در نقش بلا سوان و رابرت پتینسون در نقش خون‌آشامی به اسم ادوارد کالن نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم داستان دخترنوجوانی به اسم ایزابلا «بلا» سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس (Forks)در ایالت واشینگتن نقل مکان کند و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. در مدرسه بلا با همکلاسی اش ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد در اصل خون‌آشام ۱۰۹ ساله‌ای است که در ظاهر نوجوان ۱۷ ساله‌ای به نظر می‌آید. البته ادوارد و خانواده اش فقط از خون حیوانات می‌آشامند. هر چند در ابتدا ادوارد سعی می‌کرده از این عشق دوری کند ولی با این حال آن دو دل به یکدیگر می‌بازند. بلا ادوارد را خاطرجمع می‌سازد که مشکلی با خون‌آشام بودن او و خانواده اش ندارد. وقتیکه سه خون‌آشام مسافر جیمز، لورن و ویکتوریا به شهر فورکس گذر می‌کنند، زندگی بلا دستخوش خطر از جانب آنها می‌شود. خانواده ادوارد، یعنی آلیس، کارلایل، اِزمه، جاسپر، اِمت، و روزالی به او کمک می‌کنند که از دست خون‌آشام‌ها فرار کند و زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا او را حفظ کنند. جیمز تمام سعی خودش را می‌کند تا بلا را پیدا کند.


۱۸- فیلم خون آشام Underworld

دانلود فیلم خون آشام Underworld

فیلم خون آشام Underworld عنوان فیلم اکشن ترسناکی به نویسندگی دنی مک‌براید و کارگردانی لن وایزمن است که در سال ۲۰۰۳ درباره راز تاریخ خون‌آشام‌ها و نوعی از گرگینه‌ها به نام لایکن ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های جهان زیرین، و دومین نسخه به ترتیب زمانی این سری به شمار می‌رود. داستان فیلم درباره سیلین (کیت بکینسیل)، خون‌آشامی است که لایکن‌ها را شکار می‌کند.


۱۹- فیلم خون آشام ترسناک ۳۰Days Of Night

فیلم خون آشام ترسناک 30Days Of Night

جالب است که بدانید دیوید اسلید پس از کارگردانی این فیلم خون آشام ترسناک، هدایت سومین فیلم از مجموعه گرگ‌ومیش یعنی The Twilight Saga: Eclipse (گرگ‌ومیش: خسوف) را نیز برعهده داشته است. سی‌روز شب (۳۰Days Of Night) عنوان فیلم ترسناک خون اشام است که در سال ۲۰۰۷ اکران شد. این فیلم بر اساس داستان مصوری به همین نام ساخته شده. داستان این فیلم خون اشام در آلاسکا اتفاق می‌افتد، در شهری به‌نام بارو که هر سال “۳۰ روز ” در تاریکی فرو میرود. دوره‌ای در زمستان که در تاریکی به سر می‌برد و روز نمی‌شود. پس از آماده شدن شهر برای یک ماه تاریکی، یک غریبه از یک کشتی بزرگ در ساحل وارد شهر می‌شود و ارتباطات و حمل و نقل شهر را با دنیای بیرون خراب می‌کند. در این شرایط گروهی از خون‌آشام‌ها ، به سرپرستی مارلو، به اکثر شهرها حمله کرده و مردم را به قتل می‌رسانند. استلا و چند بازمانده دیگر مجبور می‌شوند تا در یک خانه مسکونی با یک اتاق زیر شیروانی پنهان شوند.


۲۰- فیلم خون آشام ترسناک Blade II

دانلود فیلم خون آشام ترسناک Blade II

تیغه (Blade) را می‌توان جزو نخستین آثار اقتباسی موفق از کمیک‌بوک‌ها دانست. در سال ۲۰۰۲، گیرمو دل ‌تورو، فیلم‌ساز مطرح مکزیکی، قرارداد همکاری خود برای کارگردانی دنباله Blade را امضا و آن را ساخت. تیغه ۲ (Blade II) فیلمی خون‌آشام ـ ابرقهرمانی بر اساس شخصیتی به همین نام از کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. این دومین قسمت در مجموعه فیلم‌های تیغه به حساب می‌آید و دنباله‌ای بر فیلم خون آشام ترسناک تیغه محصول سال ۱۹۹۸ است. در این فیلم ترسناک خون اشام بازیگرانی همچون وسلی اسنایپس، کریس کریستوفرسون، ران پرلمن، لئونور وارلا و نورمن ریداس، لوک گاس، به ایفای نقش پرداخته‌اند.


۲۱- فیلم خون آشام ترسناک Thirst

دانلود فیلم خون آشام ترسناک Thirst

این فیلم کره‌ای خون آشامی داستان سنگ-هیون (سونگ کانگ-هو ستاره فیلم انگل)، کشیش کاتولیکی را به تصویر می‌کشد که داوطلب واکسن جدیدی شده اما نتیجه آن چیزی نمی‌شود که انتظارش را داشتند. او به خون علاقه پیدا میکند و تنها با نوشیدن آن زنده می ماند. مانند بسیاری از آثار پارک، «عطش» نیز یک مثلث عشقی عجیب را به تصویر می‌کشد که در آن کشیش فیلم و زن دوست او قرار دارند. از بازیگران فیلم خون آشام ترسناک Thirst می‌توان به سونگ کانگ-هو، کیم اوک-بین، شین ها کیون، و اریک ابوآنی اشاره کرد.


۲۲- فیلم خون آشام ترسناک Shadow Of The Vampire

دانلود فیلم خون آشام ترسناک Shadow Of The Vampire

فیلم سینمایی خوناشام سایه خون‌آشام – Shadow Of The Vampire فیلمی ۹۲ دقیقه‌ای به کارگردانی ئی الیاس مرهیگه با بازی جان مالکوویچ است که در سال ۲۰۰۰ اکران شد. مرهیگه در ساخت این فیلم از عنوان نوسفراتو – Nosferatu اثر فریدریش ویلهلم مورنائو الهام گرفته بود. فیلم خون آشام ترسناک Shadow Of The Vampire در واقع نسخه‌ای دیگر از نوسفراتو به شمار می‌رود که جلوه‌ای از سینمای اکسپرسیونیسم المان در سال ۱۹۲۲ است.


۲۳- فیلم خون آشام عاشقانه دراکولای برام استوکر – Bram Stoker’s Dracula

دانلود فیلم خون آشام ترسناک دراکولای برام استوکر - Bram Stoker's Dracula

فیلم خون آشام عاشقانه دراکولای برام استوکر – Bram Stoker’s Dracula بعد از اکران در سال ۱۹۹۲ با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد و نمرات بسیار خوبی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. منتقدان فیلم دراکولای برام استوکر را به دلیل داستان جذاب، عملکرد عالی گروه بازیگری، کارگردانی فوق‌العاده و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار دادند. این فیلم طی مراسم اسکار سال ۱۹۹۳ در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود که درنهایت در سه بخش بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین صدا و بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو موفق به کسب این جایزه شد. فیلم دراکولای برام استوکر توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد.


۲۴- فیلم خون آشام عاشقانه سایه‌های سیاه – Dark Shadows

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه سایه‌های سیاه - Dark Shadows

فیلم خون آشام عاشقانه سایه‌های سیاه – Dark Shadows یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما محسوب می‌شود که توسط تیم برتون ساخته شد. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ البته افرادی چون جانی دپ، دیوید کندی، ریچارد دی زانوک و کریستی دمبرووسکی نیز در امر تهیه‌کنندگی برتون را همراهی کردند. داستان فیلم سایه‌های سیاه توسط ست گراهام اسمیت نوشته شد. فیلم سایه‌های سیاه بر اساس مجموعه‌ای گوتیک به همین نام ساخته شد. این فیلم خون آشام عاشقانه بعد از اکران نقدهای مختلفی را از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان عملکرد گروه بازیگری و فضای جذاب فیلم را مورد تحسین قرار دادند.


۲۵- فیلم خون آشام ترسناک کشیش – The Priest

دانلود فیلم خون آشام ترسناک کشیش - The Priest

فیلم خون آشام ترسناک کشیش – The Priest توسط اسکات استوارت کارگردانی شد. داستان فیلم کشیش توسط کوری گودمن به رشته تحریر درآمد. مایکل دی لویس، سم ریمی و جاش دنویل نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشتند. فیلم کشیش در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد؛ منتقدان اعتقاد داشتند این فیلم هیچ پیچش داستانی ندارد.


۲۶- فیلم خون آشام عاشقانه گرگ‌ومیش: خسوف – The Twilight Saga: Eclipse

دانلود فیلم خون آشام عاشقانه گرگ‌ومیش: خسوف - The Twilight Saga: Eclipse

فیلم خون آشام عاشقانه گرگ‌ومیش: خسوف – The Twilight Saga: Eclipse موفقیت‌های تجاری دو فیلم قبلی را تکرار کرد و موفق شد طرفداران این فرنچایز را به اوج هیجان برساند. در این فیلم خون آشام عاشقانه دیوید اسلید بر صندلی کارگردانی نشست؛ ویک گادفری و کارن روزنفلد نیز تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. مانند دو فیلم قبلی داستان این فیلم نیز توسط استفانی میر و ملیسا رزنبرگ نوشته شد. خلاصه داستان فیلم خون آشام ترسناک گرگ‌ومیش: خسوف بدین شرح است که بلا بعد از فارغ‌التحصیلی در دبیرستان قصد ازدواج با ادوارد را دارد؛ اما خون‌آشامی به نام ویکتوریا که بلا سوان را دلیل اصلی مرگ نامزدش جیمز می‌داند بار دیگر بازگشته و قصد دارد با ایجاد ارتشی از تازه متولدشده‌ها (خون‌آشام‌هایی که به تازگی به خون‌آشام تبدیل شده‌اند) انتقامی سخت از بلا و خانواده کالن بگیرد. اما …


۲۷- فیلم خون آشام ترسناک آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام – Abraham Lincoln: Vampire Hunter

دانلود فیلم خون آشام ترسناک آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام - Abraham Lincoln: Vampire Hunter

فیلم خون آشام ترسناک آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام – Abraham Lincoln: Vampire Hunter یکی از فیلم های خون آشامی جذاب سینما به‌حساب می‌آید که توسط تیمور بکمامبتوف کارگردانی شد. فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بر پایه رمانی به همین نام اثر سث گراهام-اسمیث ساخته شد. تیمور بکمامبتوف علاوه بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم همکاری داشت. خلاصه داستان فیلم خون آشام آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بدین شرح است: مادر آبراهام لینکلن در کودکی به شکل مرموزی کشته می‌شود. او که حالا بزرگ شده به فکر انتقام است؛ اما …


۲۸- فیلم خون آشام عاشقانه خون آشام ها – Vampires‎

دانلود فیلم خون آشام ترسناک خون آشام ها - Vampires‎

فیلم خون آشام ترسناک خون آشام ها – Vampires‎ یکی دیگر از بهترین فیلم های خون‌ آشامی محسوب می‌شود که توانست توجه بسیاری از طرفداران این ژانر را به سمت خود جلب کند. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جان کارپنتر قرار داشت. فیلم خون‌آشامان براساس رمانی به همین نام اثر جان استیکلی ساخته شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط دان جاکوبی به رشته تحریر در آمد. سندی کینگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. خلاصه داستان فیلم خون آشام ها از این قرار است جک کرو رهبر سرسخت و خشن یک گروه حرفه‌ای خون‌آشام‌کش است که از سوی کلیسا حمایت می‌شود. بعد از شکار نه خون‌آشام به دست این گروه، سرکرده قدرتمند و بسیار خطرناک خون‌آشام‌ها به نام والک، به مهمانی شبانه خون‌آشام‌کش‌ها حمله کرده و معشوقه جک یعنی کاترینا را می‌گزد و تمام افرادش، جز دستیار او مونتویا را می‌کشد.

از دست نده:  انتشار تریلر فیلم غلامرضا تختی

۲۹- فیلم خون آشام ترسناک ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها – The Mortal Instruments: City of Bones

دانلود فیلم خون آشام ترسناک ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها - The Mortal Instruments: City of Bones

فیلم خون آشام ترسناک ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها – The Mortal Instruments: City of Bones یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی است که در سال ۲۰۱۳ اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده هارالد زوارت قرار داشت و دان کارمودی نیز تهیه‌کننده این پروژه بود. یلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود و نمرات بسیار پایینی را از جانب آن‌ها دریافت کرد. خلاصه داستان این فیلم خون آشام ترسناک بدین شرح است کلاری فرای یک نوجوان اهل شهر نیویورک است که با دیدن و ترسیم نماد‌های عجیبی، مادر خود جوسلین فری و دوست خانوادگی‌اش، لوک گاروی را نگران می‌کند. در ادامه اتفاقات عجیبی برای این نوجوان رخ می‌دهد که باعث شگفتی مخاطب می‌شود.

 


۱۲ مورد از بهترین سریال های خون آشامی عاشقانه و سریال خون آشام و گرگینه تاریخ سینما و تلویزیون


در ادامه ۱۲ مورد از بهترین سریال های خون آشامی عاشقانه و سریال خون آشام و گرگینه تاریخ سینما و تلویزیون معرفی می شوند.

 

۰- سریال خون آشامی میراث ها – Legacies

دانلود سریال خون آشامی میراث ها - Legacies

Legacies را می‌توان یکی از بهترین سریال های خون آشامی دانست که درواقع یکی دیگر از اسپین‌آف‌های سریال خاطرات خون آشام به حساب می‌آید. پخش این سریال از سال ۲۰۱۸ توسط شبکه The CW آغاز شد. میراث‌ها به کارگردانی جافری وینگ شاتز، کریس گریزمر، مایکل کاراسیک، آنجلا بارنز گومز و نویسندگی جولی پلک، ال جی اسمیت، توماس براندون، پنی کاکس یک اسپین اف از سریال اصیل‌ها و خاطرات خون آشام است که بازهم توانست طرفدارانش را راضی نگه دارد و حتی بهتر از آن‌ها باشد. منتقدان و مخاطبین امتیازات بالایی را به این سریال داده‌اند که سریال را به سه فصل کشاند و فصل سوم آن قرار است در پایان ژانویه ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود. سریال خون آشامی میراث ها – Legacies، داستان دختری به نام هوپ را به تصویر می‌کشد. هوپ که دختر نیکولاس مایکلسون و هیلی مارشال از سریال اصیل‌ها است برای آموزش کنترل قدرتهایش به مدرسه سالواتوره که در واقع یک پناهگاه امن برای افراد فراطبیعی است می‌رود تا زیر نظر مدیران آنجا آلاریک و کرولاین، مسیر زندگیش را پیدا کند، ولی هیچوقت زندگی یک مایکلسون آسان نیست.

۰۰- سریال خون اشامی کره ای دانشمند شبگرد – The Scholar Who Walks the Night

دانلود سریال های خون اشامی کره ای دانشمند شبگرد - The Scholar Who Walks the Night

از سریال های خون اشامی کره ای می توان به دانشمند شبگرد اشاره کرد که در ژانر تاریخی، ملودرام، عاشقانه، خون آشام مجموعه تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۱۵ است که براساس منهویی به همین نام نوشته جو جو هی و توسط هان سئونگ هی تصویرگری شده است. این از سریال های خون اشامی کره ای کمتر دیده شده با بازی لی جون گی، لی یو بی، شیم چانگ مین، لی سو هیوک و کیم سو یون» در ۲۰ قسمت یکی از بهترین سریال های خون اشامی کره ای در این ژانر است؛ که محبوبیت فراوانی در میان بینندگان کره‌ای دارد.

داستان سریال های خون اشامی کره ای دانشمند شبگرد – The Scholar Who Walks the Night با محوریت دختری شکل گرفته است که پس از مجرم شناخته شدن و دستگیر شدن پدرش همه چیزش را از دست می‌دهد. از آن پس او با لباس مبدل مردانه شروع به فروش کتاب می‌کند. در یکی از روز‌ها او با دانشمندی مرموز و خوش قیافه مواجه می‌شود که خون‌آشام است. علاوه بر این دانشمند خون آشام، خون آشام دیگری هم در قصر حضور دارد که در عرصه‌ی سـیاست بازیگری قابل است و برای اینکه ولیعهد به تاج و تخت نرسد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

۱- سریال خون آشامی بافی شکارچی خون آشام – Buffy the Vampire Slayer

دانلود سریال خون آشامی بافی شکارچی خون آشام - Buffy the Vampire Slayer

بیش از ۲۰ سال از زمان پخش سریال Buffy the Vampire Slayer در سال ۱۹۹۶ زمان می‌گذرد و این مجموعه هنوز هم به عنوان یکی از بهترین سریال های خون آشامی تمام دوران شناخته می‌شود. بافی با ارائه سریالی ترسناک، هوشمندانه، خنده‌دار و اکشن، سطح جدیدی را برای این سبک تعیین کرد. داستان این سریال خون آشامی درباره یک شکارچی خون آشام نوجوان است که با کمک دوستانش به مبارزه با خون آشام ها و شیاطین می‌پردازد. با اینکه جلوه‌های ویژه این سریال قدیمی به نظر می‌رسند، اما مشکلاتی که این نوجوان با آن‌ها مواجه می‌شوند واقعا مربوط به زمان خاصی نیستند و هنوز هم می‌توان از آن لذت برد.


۲- سریال خون اشامی عاشقانه خاطرات خون آشام – The Vampire Diaries

دانلود سریال خون آشامی خاطرات خون آشام - The Vampire Diaries

سریال خون اشامی عاشقانه خاطران خون آشام – The Vampire Diaries درباره دختر نوجوانی به نام الینا است که با دو برادر خون آشام به نام‌های استفان و دیمون آشنا می‌شود. در حالی که استفان سعی می‌کند به صورت آرام بین انسان‌ها زندگی کند، دیمون هنوز ماهیت شکارگرانه خود را حفظ کرده و باعث وجود مشکلات می‌شود. الینا هم در این میان سعی می‌کند تا یک تجربه دوران دبیرستان عادی داشته باشد، اما این کار وقتی که موجودات نامیرا به دنبال شما هستند کار چندان آسانی نیست. بله در این سریال موجودات دیگری مانند گرگینه‌ها و جادوگرها نیز وجود دارند. این سریال یکی از بهترین سریال های خون آشامی چند سال اخیر است.


۳- سریال خون آشامی انسان بودن – Being Human

سریال خون آشامی انسان بودن - Being Human

سریال خون آشامی Being Human بازسازی یک سریال بریتانیایی با همین نام است. با تیم بازیگری خوب و مضامین جذاب، این سریال توانست روی پای خود ایستاده و در طول پخشش، ترکیبی از کمدی، درام و ترس را در قسمت‌های خود ارائه دهد.


۴- سریال خوناشامی خون واقعی – True Blood

دانلود سریال خوناشامی خون واقعی - True Blood

سریال خون آشام خون حقیقی – True Blood یکی از سریال‌های محبوب تلویزیون بود که پخشش از سال ۲۰۰۸ توسط شبکه اچ بی او آغاز شد و پس از هفت فصل در سال ۲۰۱۴ به اتمام رسید. داستان این سریال درواقع برداشتی آزاد از رمان اسرار خون‌آشام جنوب اثر شارلین هریس است. وظیفه ساخت سریال خون حقیقی برعهده آلن بال قرار داشت. این سریال واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و نمرات متوسطی را دریافت کرد. سریال خون اشامی True Blood یک سریال خونین و جذاب بوده که داستان آن در مورد سوکی، یک خدمتکار دارای توانایی تلپاتی است که در شهر کوچک خود عاشق یک خون آشام می‌شود. داستان این مجموعه در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد که در آن، انسان‌ها و خون آشام‌ها به خاطر اختراع خون مصنوعی، می‌توانند بدون نیاز به خشونت در کنار هم زندگی کنند. در این دنیا، خون آشام‌ها در تلاش هستند تا حقوق مساوی با انسان‌ها به دست آورند و سوکی هم در میان تمام این ماجراها قرار می‌گیرد.


۵- سریال گرگینه ای و خون آشامی اورجینالز – The Originals

دانلود سریال گرگینه ای و خون آشامی اورجینالز - The Originals

سریال خون اشامی عاشقانه اورجینالز –  The Originals اسپین آف سریال خاطرات خون آشام –  The Vampire Diaries است که در سال ۲۰۱۳ شروع به پخش کرد. داستان این سریال خون آشامی درباره خانواده خون آشام های اصیل به نام میکلسون (Mikaelson) به رهبری کلاوس (Klaus) است. او که ترکیبی از سریال گرگینه ای و خوناشام است، به نیو اورلئان بازگشته و متوجه می‌شود که شاگرد قبلی او در حال حکومت بر جامعه موجودات فراطبیعی است. کلاوس با کمک برادرش الایژا (Elijah) سعی می‌کند شهر را پس بگیرد اما در این حین خبری شگفت انگیز دریافت می‌کند. این سریال گرگینه ای یکی از بهترین سریال های خون آشامی است.


۶- سریال خوناشامی آنجل – Angel

دانلود سریال خون آشام و گرگینه آنجل - Angel

سریال خون آشام و گرگینه انجل – Angel در سال ۱۹۹۹ به عنوان اسپین اف سریال خون آشامی Buffy Buffy the Vampire Slayer ساخته شد؛ درست مانند همان اتفاق که برای سریال خون اشامی عاشقانه The Vampire Diaries و اسپین آف آن یعنی The Originals افتاد. داستان سریال درباره خون آشامی به نام Angel است که از سانی دیل (Sunnydale) به لوس آنجلس می‌آید و به مبارزه با نیروهای شیطانی در شهر فرشته‌ها می‌پردازد. بعد از سال‌ها شکار انسان‌های ضعیف، آنجل به دنبال رستگاری است و تمام تلاش خود را می‌کند تا به انسان‌های ناتوان کمک کند.


۷- سریال خون آشامی کشیش – Preacher

سریال خون آشام کشیش - Preacher

این سریال خون آشامی درباره یک کشیش است که قدرت خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورد. وی سعی می‌کند این قدرت تازه به دست آورده‌اش را درک کرده و در این راه، به دوست دختر قدیمیش به همراه یک خون آشام کمک می‌کند. طولی نمی‌کشد که آن‌ها در ماجراهایشان به دنبال خدا می‌گردند.


۸- سریال خوناشامی ون هلسینگ – Van Helsing

دانلود سریال خوناشامی ون هلسینگ - Van Helsing

این مجموعه تاریک درباره ونسا ون هلسینگ (Vanessa Van Helsing) از نسل ابراهام ون هلسینگ است گه در یک دنیای پسا آخرالزمانی که توسط خون آشام ها فرمانروایی می‌شود، از کما بلند می‌شود. خون منحصربه‌فرد ونسا به او اجازه می‌دهد تا خون آشام‌ها را به انسان تبدیل کند و به این ترتیب، او تبدیل به آخرین امید نسل بشر می‌شود. او یک جبهه مقاومت در برابر خون آشام‌ها تشکیل می‌دهد که می‌خواهند او را بکشند.


۹- سریال خون آشام و گرگینه رگه – The Strain

سریال خون اشامی رگه - The Strain

وقتی یک هواپیما در حالی فرود می‌آید که تمام سرنشینان آن مرده هستند، سازمان CDC برای تحقیق فراخوانده می‌شود. تیم تحقیق، ۴ بازمانده را پیدا کرده و می‌فهمند که با یک شیوع بیماری ویروسی روبه‌رو هستند که شبیه گونه خون آشام گرایی کهن است. آن‌ها باید با شیوع ویروس مقابله کرده و از نابودی نژاد بشر جلوگیری کنند. این سریال خون آشامی یکی از بهترین سریال های گرگینه ای است.


۱۰- سریال خون آشام و گرگینه From Dusk till Dawn

دانلود سریال خون آشام و گرگینه From Dusk till Dawn: The Series

اگر با فیلم مجموعه From Dusk till Dawn: The Series آشنا نیستید، می‌توانید در بخش فیلم های سینمایی خون آشامی در ادامه مقاله درباره آن بخوانید. سریال خون آشامی From Dusk till Dawn درباره دو برادر به نام‌های سث (Seth) و ریچی گکو (Richie Gecko) است که پس از دستبرد زدن ناموفق به یک بانک، تحت تعقیب FBI قرار می‌گیرند. آن‌ها با فرار به سمت مرز مکزیک، یک خانواده را به گروگان می‌گیرند. یک گروه خلافکار آن‌ها را مجبور می‌کند تا به یک کلاب بروند که این دو برادر در آنجا توسط انسان‌های مار مانندی مواجه می‌شوند و باید تا طلوع آفتاب با آن‌ها بجنگند.


۱۱- سریال خون آشام خون حقیقی – True Blood

 


۱۴ فیلم های گرگینه ای و خون آشام ترسناک به همراه فیلم گرگینه عاشقانه برتر تاریخ سینما


در ادامه ۱۳ مورد از بهترین فیلم های گرگینه ای و خون آشامی برتر سینما را معرفی کنیم. فیلم خون آشام عاشقانه جدیدی فعلا معرفی نشده ولی خوب است بدانید که گرگینه ها موجوداتی خیالیند و پتانسیل ترسناک و خون آشام شدن را هم دارند؛ اما تعداد بسیار محدودی قابل قبول هستند و در بین عنوان های خوب هم تنها چندتایی مورد پسند بودند.

۱- فیلم گرگینه ای Brotherhood of the Werewolf

دانلود فیلم گرگینه ای Brotherhood of the Werewolf

کارگردان : Christophe Gans
نویسنده : Stéphane Cabel
بازیگران : Samuel Le Bihan, Mark Dacascos, Monica Bellucci, Jérémie Renier, Vincent Cassel, Émilie Dequenne, Jacques Perrin, Philippe Nahon

اگر به دنبال فیلمی هستید که با دیگر عناوین گرگینه ای مقداری متفاوت باشد فیلم گرگینه ای Brotherhood of the Werewolf فیلم مورد نظر شماست این فیلم به کارگردانی Christophe Gans ترکیبی از فیلم های گرگینه ای است که نبردهای مستعمارتی فرانسه با حکومت اشرافی قرن ۱۸ و نبردهای تن به تن دقیق و یک فیلم برداری فوق العاده که پر از خون و خون ریزی است در این فیلم همچنین مسائل مذهبی و اسطوره شناسی هم وجود دارند در کل چیزهای زیادی در فیلم است که ترکیب همه این موارد باهم عنوان قابل قبولی را ارائه کرده. فیلم براساس افسانه ای گمنام بنام افسانه هیولا Gévaudan ساخته شده است. داستان فیلم گرگینه عاشقانه در دوران انقلاب فرانسه روایت می شود که یک شوالیه فرانسوی به همراه یک طبیعت شناس و یک شخص امریکایی باهم می شوند تا با یک هیولا که روستایی را به خطر انداخته مقابله کنند اما انها به توطئه ای پی می برند که از هیولا هم مهم تر است. فیلم گرگینه ای Brotherhood of the Werewolf جزو عناوینی است که نباید از دستش دهید.


۲- فیلم گرگینه ای Silver Bullet

دانلود فیلم گرگینه ای و خون آشامی Silver Bullet

کارگردان : Daniel Attias
نویسنده : Stephen King
بازیگران : Gary Busey, Corey Haim, Megan Follows, Everett McGill

نکته ای که باید درباره این فیلم گرگینه ای بدونید اینه که Silver Bullet به هیچ وجه عنوان شاهکاری نیست اما یک عنوان خانوادگی دوست داشتنی است که توانسته عده زیادی را مجذوب خود کند Silver Bullet به اندازه رمان اصلی اش بنام Cycle of the Werewolf که فیلم براساس ان ساخته شده ترسناک نیست اما مقداریخنده دار و البته در نوع خود جذاب است.در اول قرار بود که Don Coscarelli کارگردانی فیلم را برعهده داشته باشد اما از پروژه کناره گیری کرد و Daniel Attias که تا قبل از این فقط کارگردانی چند سریال را انجام داده بود به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد اما مشکل فیلم در زمینه فیلم نامه است با این که خود King ان را نوشته اما اصلا به اندازه رمان اصلی خوب نیست همچنین شخصیت عمو رد در این فیلم به عنوان یکی از بهترین شخصیت های فیلم های ترسناک تینیجری انتخاب شده است.


۳- فیلم گرگینه ای Wolf

دانلود فیلم گرگینه ای Wolf

کارگردان : Mike Nichols
نویسنده : Jim Harrison
بازیگران : Jack Nicholson, Michelle Pfieffer, Christopher Plummer, Richard Jenkins, Kate Nelligan, Eileen Atkins, David Hyde Pierce

از دست نده:  اضافه شدن دیو باتیستا به فیلم ترسناک ارتش مردگان - Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر

Jack Nicholson افسانه ای در فیلم گرگینه ای Wolf در نقش یک ناشر ناموفق ایفای نقش می کند که مشکلات زیادی دارد و در این حال زن او هم خیانت می کند او بعد از اینکه توسط یک حیوان وحشی درکنار جاده گاز گرفته می شود دگرگونی ای برایش شروع می شود که کم کم او را تبدیل به یک گرگینه می کند بعد از این اتفاق او با زن زیبایی اشنا می شود که دختر یک ناشر بسیار معروف و موفق است اما این ناشر نمی خواهد دخترش با یک انسان ناموفق ازدواج کند. Nicholson نقش یک گرگینه را اینقدر زیبا بازی می کند که بیننده احساس می کند او واقعا یک گرگینه است صحنه های تغییر او به یک گرگینه بسیار عالی ساخته شده اند و همگان را خیره می کند فیلم خالی از خشونت و خون ریزی است که این مورد نشان می دهد که چقدر کارگردان فیلم را جدی گرفته و سعی کرده عنوانی متفاوت خلق کند Wolf قطعا عنوانی ترسناک نیست اما تا آخرین لحظه از جذابیت ان کم نمی شود.


۴- فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Late Phases

دانلود فیلم خون آشامی و گرگینه Late Phases

کارگردان : Adrián García Bogliano
نویسنده : Eric Stolze
بازیگران : Nick Damici, Ethan Embry, Tom Noonan, Lance Guest, Erin Cummings, Tina Louise

فیلم خون آشامی و گرگینه Late Phases شاید یکی از بهترین طراحی های صحنه یک عنوان فیلم گرگینه ای در تمام دوران را داشته باشد. داستان فیلم درباره یک منطقه ارام است که ساکنین ان افراد بازنشسته هستند که قتل های خشونت امیزی در انجا صورت می گیرد و پلیس هم از یافتن عامل اصلی ماجرا بازمانده تا اینکه یک سرباز کهنه کار جنگ ویتنام به این منطقه می اید و یک شب با هیولا گلاویز می شود و بعد از این ماجرا به تنهایی بدنبال نابودی هیولا می رود.شروع فیلم دگرگونی یک فرد به یک گرگینه را نشان می دهد که بسیار خوب ساخته شده و در صحنه های دگرگونی بسیار خوب کارشده اند همچنین خون و خون ریزی در فیلم به اندازه و زیباست نکته مثبت دیگر فیلم گرگینه ای شخصیت اصلی است.


۵- فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Wolfen

دانلود فیلم گرگینه و خون آشام Wolfen

فیلم گرگینه ای Wolfen تنها عنوان موفق Michael Wadleigh است که بازیگران ان هم مقداری عجیب هستند و چندان ترکیب جالبی نیستند انها عبارتند از : Albert Finney, Diane Venora, Gregory Hines ,Edward James Olmos. فیلم یک عنوان کاملا ترسناک است شروع فیلم با زوایه دید درنده اصلی شروع می شود که پایین مانده و ارام ارام در حال نزدیک شدن به قربانیان است و گرمای انها را احساس می کند.در فیلم مفاهیمی از جمله از بین رفتن حقوق بومیان آمریکا هم گنجانده شده.اما Wolfen ها چه موجوداتی هستند ؟ انها گونه ای پیشرفته از گرگ ها هستند که روح خود را با قبایل خاصی از انسان ها معامله می کنند انها در یک مکان دورافتاده زندگی می کنند اما بعد از اینکه چند تاجر پولدار سعی می کنند خانه انها را خراب کنند و بجای ان یک مکان جدید بسازند با مقاومت این موجودات روبرو می شوند.فیلم Wolfen یک فیلم ترسناک چند لایه ای است که نشان می دهد هر نژاد و گونه ای حق دارد از زمینی که صاحب ان است محافظت کند.


۶- فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Teen Wolf

دانلود فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Teen Wolf

کارگردان : Rod Daniel
نویسنده : Jeph Loeb
بازیگران : Michael J. Fox, James Hampton, Susan Ursitti, Jerry Levine, Matt Adler

یکی از معروف ترین فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی در دهه ۸۰ که الهام بخش سریالی به این نام بود که به تازگی تمام شد. فیلم Teen Wolf یک عنوان تینیجری دهه هشتادی موفق است و داستان درباره پسری ۱۷ ساله است که ارزویش این است یک بازیکن بسکتبال حرفه ای بشود اما نمی تواند تا اینکه تبدیل به یک گرگینه می شود و می فهمد این را از پدرش به ارث برده و حالا در یک بلوغ گرگینه ای است بعد از دگرگونی مهارت های فیزیکی اش تغییر می کنند و تبدیل به خفن ترین پسر مدرسه می شود فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی در زمان خودش به عنوان یکی از احمقانه ترین فیلم ساخته شده توسط کمپانی Fox شناخته شد اما دلیل نمی شود در این لیست جایی نداشته باشد چون فیلم های گرگینه ای بسیار احمقانه تری هم وجود دارد.


۷- فیلم گرگینه ای The Howling

فیلم گرگینه ای The Howling
کارگردان : Joe Dante
نویسنده : John Sayles

فیلم گرگینه ای The Howling ساخته Joe Dante عنوانی خوش ساخت است که افکت های مربوط به صحنه های دگرگونی ان به خوبی ساخته شده اند. شاید مهم ترین دلیلی که این فیلم نتوانسته به محبوبیتی که لایقش بوده دست یابد این بوده که در همان سالی اکران شده که An American Werewolf اکران شد و شاید فیلم به خوبی رقیبش نباشد اما در نوع خودش یک عنوان موفق است که کارگردان تمام پتانسیل خود را برای ساخت ان استفاده کرده.داستان فیلم درباره خبرنگار زنی است که بعد از رودرو شدن با یک قاتل سریالی دچار کابوس هایی می شود که برای درمان انها نزد پزشکی می رود و در همین حین اتفاقاتی می افتد که او را تبدیل به یک گرگینه می کنند.فیلم در کل یک عنوان سرگرم کننده گرگینه ای است که بینندگان را تا لحظه اخر سرگرم می کند.


۸- فیلم گرگینه ای Curse of the Werewolf

فیلم گرگینه Curse of the Werewolf

کارگردان : Terrence Fisher
نویسنده : Anthony Hinds
بازیگران : Oliver Reed, Clifford Evans, Catherine Feller, Yvonne Romain, Anthony Dawson

فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Curse of the Werewolf پر است از صحنه های درام عالی و وحشیانه که از یک عنوان گرگینه ای توقع دارید همچین این فیلم اولین بازی Oliver Reed در نقش شخصیت اصلی است.داستان فیلم درباره مردی بنام لئون است که در شرایط اسف باری متولد شده مادر او یک خدمتکار لال است که توسط یک زندانی روانی مورد تجاوز قرار گرفته او موقع تعمید شدن باعث بجوش امدن اب مقدس می شود و از دوران کودکی علاقه به خون و خون ریزی دارد ۱۵ سال بعد او می فهمد که نمی تواند غرایزش را کنترل کند و دچار مشکلاتی می شود.فیلم یک عنوان ترسناک ملودرام کلاسیک است که پایان قشنگی هم دارد و جلوه های ویژه ان در زمان خودش بسیار خوب بوده البته تا قبل از اکران فیلم American Werewolf in London.


۹- فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی The Company of Wolves

 فیلم گرگینه The Company of Wolves

کارگردان : Neil Jordan
نویسنده : Angela Carter
بازیگران : Sarah Patterson, Angela Lansbury

Neil Jordan فیلم سازی است که دارای یک استعداد خاص است و فیلم های او عجیب و شگفت انگیزند و ما شاهد این استعداد او در دومین فیلمی که ساخته است یعنی عنوان The Company of Wolvesهستیم.فیلم در قالب داستان های شاه پریان روایت می شود و برپایه شخصیت های مونث می چرخد.فیلم براساس افسانه شنل قرمزی ساخته شده است و داستان ان درباره دختری نوجوان است که در قرن ۱۷ زندگی می کند بعد از اینکه گروهی از گرگ های درنده از جنگل خارج می شوند او به پیش مادربزرگش پناه می برد و مادربزرگش ذهن او را با داستان هایی از گرگینه ها  و حسادت انها و تهدید های جنسی انها پر می کند.Jordan با گفتن داستان جدیدی یکی از بهترین فیلم های گرگینه ای را روایت می کند طراحی صحنه و لباس و فیلم برداری بسیار خوب کار شده است. همچنین فیلم در زمینه خشونت کم و کاستی ندارد.


۱۰- فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی Ginger Snaps

فیلم خون آشام Ginger Snaps

این فیلم سینمایی گرگینه و خون آشام به کارگردانی John Fawcett یک داستان جدید را ارائه می دهد و صحنه های دگرگونی بسیار خلاقانه گنجانده شده اند. Ginger Snaps یک داستان خودمانی را روایت می کند درباره دو خواهر که بسیار به هم وابسته اند و غیر مستقل هستند و روابطشان کم کم فرو می پاشد بعد از اینکه خواهر بزرگی توسط یک گرگینه گاز گرفته می شود.صحنه های دگرگونی در فیلم تنها یک دگرگونی ساده نیستند و بعد از هرکدام این صحنه ها ما شاهد بلوغ شخصیت ها هستیم.Ginger Snaps یک عنوان ترسناک خوش ساخت است شخصیت های فیلم به خوبی با یکدیگر رابطه برقرار می کنند و روابط انها بسیار خالص و دلسوزانه است بازیگران همگی خوب بازی می کنند اما بازی Kris Lemche بسیار درخشان تر از بقیه است. Ginger Snaps یک داستان زنانه را در قالب گرگینه ها روایت می کند و در انجام این کار هم بسیار موفق عمل کرده.”


۱۱- فیلم گرگینه ای The Wolf Man

دانلود فیلم گرگینه ای The Wolf Man

کارگردان : George Waggner
نویسنده : Curt Siodmak
بازیگران : Lon Chaney Jr., Claude Rains, Ralph Bellamy, Warren William, Bela Lugosi, Maria Ouspenskaya, Evelyn Ankers

The Wolf Man از معروف ترین فیلم های گرگینه ای تاریخ است که به تازگی نسخه ریبوت ان هم معرفی شده هرچند که استودیو سازنده چندان از ساخت فیلم در ان زمان راضی نبود اما با گذشت زمان فیلم یک عنوان کلاسیک محبوب وخوش ساخت شده است همچنین نقطه قوت ان گریم شخصیت اصلی است که یکی از بهترین گریم های تاریخ سینماست شاید صحنه های دگرگونی در فیلم تنها چند ثانیه باشند اما ساخت انها و گریم شخصیت اصلی ساعت ها زمان برده.مدت زمان فیلم تنها ۷۰ دقیقه است که وقت زیادی برای دیدن ان در این زمان از بیننده نمی گیرد داستان فیلم درباره مردی است که بعد از مرگ برادرش به عمارتشان در روستایی برمی گردد و در انجا با دختری اشنا می شود اما یک نفرین گرگینه ای او را تبدیل به یک موجود جدید می کند.وقایع فیلم بسیار سریع رخ می دهند و سرتا سر ان هیجان انگیز است این فیلم هنوز بعد از ۷۵ سال یک عنوان نفس گیر محسوب می شود.


۱۲- فیلم خون آشامی و گرگینه ای Dog Soldiers

دانلود فیلم گرگینه ای Dog Soldiers

کارگردان : Neil Marshall
نویسنده : Neil Marshall
بازیگران : Kevin McKidd, Sean Pertwee, Liam Cunningham, Emma Cleasby, Darren Morfitt, Leslie Simpson

Neil Marshall از ان دسته از فیلم سازانی است که فیلم های هیجان انگیزی بسیار خوبی می سازد حتی اولین فیلمی هم که ساخته یعنی فیلم گرگینه ای Dog Soldiers یک عنوان اکشن بسیار خوب و قابل ستایش است.داستان فیلم درباره گروهی سرباز است که در یک منطقه کوهستانی دورافتاده گیر افتاده اند و توسط گرگینه ها محاصره می شوند حالا انها با هرچه که دارند به جنگ این موجودات می روند.گروه بازیگران فیلم بسیار خوب است و بیننده هرانچه که از چنین عنوانی توقع دارد را دریافت می کند صحنه های انفجار عالی,جلوه های ویژه بسیار کارشده و خوب, گرگینه های ترسناک که بسیار خوب طراحی شده اند. فیلم Dog Soldiers هم بخش وحشت خود را به خوبی انجام داده و هم بخش اکشن.


۱۳- فیلم خون آشام و گرگینه ای An American Werewolf in London

فیلم خون آشام و گرگینه An American Werewolf in London

کارگردان : John Landis
نویسنده : John Landis
بازیگران : David Naughton, Griffin Dunne, Jenny Agutter, Joe Belcher, John Woodvine, Frank Oz, Paul Kember

وقتی که نام John Landis می اید احتمالا به یاد فیلم های کمدی موفق دهه ۷۰ و ۸۰ او می اوفتید مثل : Animal House,The Blue Brothers,Coming to America اما یک عنوان موفق ترسناک اسکاری بسیار خوب هم در کارنامه او است فیلم گرگینه ای An American Werewolf in London که البته ادامه ان با همین نام و پسوند In Paris بسیار ناموفق ظاهر شد.داستان فیلم درباره دو مرد امریکایی است که قصد دارند پیاده به انگلیس بروند در میان راه یک گرگینه به انها حمله می کند و یکی از انها می میرد و دیگری تبدیل به یک گرگینه می شود تا اینجا که همون داستان کلیشه ای اکثر فیلم های گرگینه ای را داشتیم اما Landis یک قدم جلو تر می رود تمام قربانی های فیلم در یک حالت احیای مجدد به سر می برند تا اینکه بالاخره خون انها تمام بشود یعنی یک حالت زامبی مانند. از بازی خوب بازیگران و حس ترس فوق العاده فیلم بگذریم بزرگ ترین نقطه قوت ان جلوه های ویژه ان است که توسط Rick Baker افسانه ای و تیم خلاقش ساخته شده که هنوز که هنوز است جزو بهترین جلوه های ویژه محسوب می شود متاسفانه Landis سعی دارد نسخه بازسازی شده این عنوان را به کاگردانی پسرش بسازد که همگی می دانیم ایده بدی است.


۱۴- فیلم خون آشام و گرگینه ای The Little Vampire

فیلم خون آشام و گرگینه ای The Little Vampire

در دهه ۲۰۰۰ دو فیلم ومپایری با موضوع دوستی بین پسری جوان و کودکی خون‌آشام ساخته شده بود که یکی از آن‌ها مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. فیلم خون آشام و گرگینه ای The Little Vampire عنوان فیلمی به کارگردانی اولی ادل است که بر اساس کتاب‌های کودکان اثر Angela Sommer-Bodenburg در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. فیلم داستان جوانی به نام «تون» را دنبال می‌کند که می‌خواهد در زندگی‌اش مقداری ماجراجویی داشته باشد.

آیا فیلم سینمایی گرگینه ها و خون آشام ها دوبله فارسی و دانلود فیلم گرگینه ای جدید در این لیست وجود دارد؟

این لیست براساس مهم ترین و بهترین فیلم و سریال های گرگینه و خون آشام ۳۰ سال اخیر تهیه شده و شما همه نوع فیلم خون آشام عاشقانه دوبله فارسی، فیلم خون آشام عاشقانه جدید، فیلم های خون آشامی دوبله فارسی، دانلود فیلم خون آشام دوبله فارسی بدون سانسور، فیلم امریکایی گرگینه، دانلود فیلم گرگینه ای جدید، فیلم گرگینه عاشقانه دوبله فارسی و غیره در آن بیابید.

فیلم مدرسه خون آشام در این لیست است؟

بله، فیلم مدرسه خون آشام در این لیست وجود دارد.

سریال های خون اشامی کره ای در این لست نام برده شده اند؟

بله، سریال های خون اشامی کره ای در این لیست وجود دارد.

فیلم خون آشام ترسناک ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در این لیست است؟

فیلم خون آشام ترسناک ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در این لیست وجود دارد.

4.6/5 - (125 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۴۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. در بین فیلم های زیبایی که از طرف ادمین عزیز معرفی شد فیلم سربازان سگی معرفی نشد که در نظر شخصی بنده ارزش جایگاه داشتن رو داره

  2. خاطرات خون اشام واقعا محشره

  3. اگه فیلم خاص خون آشامی میخواین فقط گرگ و میش و بس. 😉 😉 😉

  4. واقعا هیچ فیلمی، فیلم ترسناک خون اشام خاطرات خون اشام نمیشه.

  5. فیلم خون آشام عاشقانه ومپایر فقط سربازان سگی

  6. فیلم ترسناک خون اشام خاطرات یک خون آشام ک ۸ فصل هست هر فصلش باز چن قسمته ایا؟

  7. سریالهای خاطرات یک خون آشام و اصیلها خیای خوبن ، تو vampire واقعا شخصیت دیمین عالیه ولی تو originals واقعا نمیشه از کلاوس به راحتی گذشت اصلا صدای جوزف مورگان مثل چشمای آنتونیو هاپکینزه که واقعا مرد میخواد ۵ دقیقه زل بزنه به چشماش اما قسمت ۲۱ از فصل ۲ vampire زمانی که کلاس مشغول شکستن طلسم گرگینشه و کت گراهام (بانی بنت) سر میرسه عالیه من شتید ۵۰ بار اون سکانس رو دیدم و دقیقا ۷ بار از فصل یک تا آخر فصل ۸ خون آشام رو دیدم و همیشه هم باز برام جذا به حتی لورنزو

  8. من فقط گرگ و میش و کامل دیدم و همه شخصیت هاش و دوستداشتم بخصوص آلیس و خاطرات خون آشام رو هم دارم نگا میکنم واقعا فوق العاده ست همه رو دوست دارم مخصوصا نینا دوبرو تو نقش کاترین و ایان سالدرمن و پل وسلی در نقش های دیمن و استفن فوق العاده ست حتما ببینید عاشق فیلمش می شید و نمیتونید از نگا کردنش دس بکشید 🙂 🙂

  9. بهتر از فیلم خون آشام عاشقانه خاطرات خون اشامم مگه داریم؟
    نداریم 😆

  10. فیلم خون آشام عاشقانه جالب ۱٫ خاطرات یک خون اشام ۸ فصل ۲٫اصیل ها تا به حال ۵فصل ادامه دارد ۳٫ گرگینه ی جوان ۶ فصل ۴٫گرگ ومیش ۵قسمت وناگفته های دراکولا از دست ندین

  11. فیلم گرگ و میش عالیه حتما ببینیدش 😉 🙂

  12. vampire daires رو حتما ببنید عاااالیه من که عاشق شخصیت دیمن سالواتور شدم یه خوناشام مغرور و بی احساس

  13. فیلم های خون آشامی رمانتیک گرگ و میش فوق العادس پیشنهاد میکنم از دستش ندین 😉

  14. 😐 فیلم های خون آشامی گرگ ومیش خیلی قشنگه حتما ببینینش

  15. اهل فیلم ترسناک نیستم ولی نوسفراتو رو دیدم از ترس تا آخر نتونستم نگاه کنم فیلم صامت هست و با موسیقی فوق العاده وحشت آور

  16. سلام فیلم ترسناک خون اشام گرگ و میش خیلی عالیه ببینید حتما باید دید. این فیلم جز بهترین فیلم های خون آشامی رمانتیک

  17. بابا هر چی بالا و پایین کردم عنوان فیلما رو و چشمامو مالیدم فیلم دراکولای رضا عطاران رو ندیدم 😆 بابا چه وعضشه! 😆
    بهترین فیلم ومپایری ایرانه:)))

  18. از بام تا شام فیلمی به کارگردانی رودریگز و فیلمنامه ای از تارانتینو! دراکولای برام استوکر به کارگردانی کاپولا :///

  19. جالب بود ممنون البته من شماره ۴ دو نسخه ازش دیدم که نسخه ای که شما گذاشتید جالب تر بود تو نسخه ی دیگش کلویی گریس مورتز بازی میکنه

  20. پسران گمشده هم خوب بود … یه فیلم ایرانی خوب هم هست به اسم … دختری در شب تنها به خانه میرود … که البته درون مایه های ضد ایرانی داشت

  21. چون من فقط گرگ و میش رو دیدم میگم اون از همشون بهتره خدایی خیلی عالی بود مجموعش

  22. خاطرات خون آشام قطعا بهترین جز فیلم های خون آشامی رمانتیک هستش

  23. خیلی عالی بود مطلبتون. ممنونم من Twilight رو خیلی دوست دارم.

  24. فیلم اکادمی خوناشام بهترین فیلم خون اشامی که دیدم. ومپایر فقط آکادمی خون آشام :///

  25. سریال ترسناک خونآشام بافی شکارچی خون اشام عالیه. حتی از خاطرات خوناشام. فیلم ترسناک خون اشام ومپایر واقعی رو باید با این سریال تجربه کرد

  26. فیلم خون آشام و سریالهای خون اشامی و گرگینه ای آنچه در سایه ها انجام می دهیم واقعا مسخرس. نمی دونم چرا اینو به اسم ومپایر ساختن. برن از گرگ و میش یاد بگیرن فیلم خوناشامی ساختنو

  27. فیلم ومپایر نوسفراتو اولین فیلم خوناشامی که ساخته شده. عالیه به نظر من. در کل سریالهای خون اشامی و گرگینه ای عالین

  28. Hello! 3goosh.com

    We put up of the sale

    Sending your message through the Contact us form which can be found on the sites in the Communication partition. Contact form are filled in by our program and the captcha is solved. The profit of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This technique increases the chances that your message will be open.

    Our database contains more than 25 million sites around the world to which we can send your message.

    The cost of one million messages 49 USD

    FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.

    This message is automatically generated to use our contacts for communication.

    Contact us.
    Telegram – @FeedbackFormEU
    Skype – FeedbackForm2019
    Email – FeedbackForm@make-success.com
    WhatsApp – +44 7598 509161

  29. Look at an amazing offers for winning. 3goosh.com

  30. EVROSIS Technologies’s turnkey solutions: we customize our products and services to meet the exact requirements of our clients. At EVROSIS TECHNOLOGIES, our developers, engineers, and data scientists are experts in Financial Engineering, High Frequency Trading, Trading Platform & financial markets.

    Our competitive strengths: High Speed Networks Development, High Performance Computing, Deep Learning A.I., High Sharpe Ratio Trading models, and talented Quant Traders.

    You can Get custom Trading Solutions for any Exchanges/ECNs in The World or use pre-prepared Solutions and Profit from a state-of-the-Art Model. You will save Time and Money by Working with Us.

    Contact us and we will implement your needs.

    Kind regards

  31. Ciao! 3goosh.com

    We propose

    Sending your commercial proposal through the Contact us form which can be found on the sites in the contact section. Contact form are filled in by our application and the captcha is solved. The superiority of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This technique improve the probability that your message will be read.

    Our database contains more than 25 million sites around the world to which we can send your message.

    The cost of one million messages 49 USD

    FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.

    This message is automatically generated to use our contacts for communication.

    Contact us.
    Telegram – @FeedbackFormEU
    Skype FeedbackForm2019
    WhatsApp – +44 7598 509161

  32. Behold is nice cash prize for win. 3goosh.com

  33. Hi!, 3goosh.com

    Our client want to fund in your sector for good returns.

    Please contact us for more information on +973 650 09688 or mh@indobsc.com

    Best regards
    Mr. Mat Hernandez

  34. تو قسمت فیلماتون یه فیلم که ب نظر من از همشون بهتررو معرفی نکردید فیلم ون هلسینگ واقعا فوق العادس هرکی ندیده بره ببینه تو سریالا هم که دیگ ومپایر دایریس از همه سرتره

  35. Cephalexin Mixed With Diclofenac Effects ethelefelf – Cialis smaliasosy Misoprostol Retained Placenta Tymnmift buy cialis pills Iodili Viagra No Prescrip

  36. تمام سریال های مورد علاقه من توش بود

  37. فیلم فقط فیلم خون اشامی. بقیه بچه بازیه

  38. گرگ میش /خاطرات خون اشام/اصیل ها/میراث/گرگینه جوان/اورجینالز فوق العادن

  39. very gooooooooooooooooood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها