خرید ماشین با ۶۰۰ میلیون تومان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۴ سال قبل
  • ۰

چند سالیست که خودروهای چینی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب و با هدف تنظیم بازار وارد کشور شده اند. نه

ظاهری متفاوت و امکانات رفاهی زیاد به نسبت ماشین های داخلی در کنار قیمت مناسبشان همه در کنار هم توانستند خیلی زود این ماشین های تازه وارد را به گزینه خوبی برای خرید ماشین در ایران تبدیل کنند. با خروج شرکت های خارجی بعلت تحریم ها، شرکت های چینی توانستند بازار ماشین های خارجی ایران را  خیلی زود تصرف کنند. اما موج بزرگ گرانی به ساحل ماشین های چینی رسید بطوریکه امروزه کمتر ماشین چینی میتوان یافت که بتواند با همان هدف اولیه ورود ماشین چینی به بازار ایران برآورده سازد. و باعث شد تا گزینه خرید ماشین چینی را از دفتریادداشت خیلی از خریداران خط بزند.

افزایش ناگهانی قیمت ماشین باعث شد خیلی از خریداران ماشین بجای خرید ماشین صفر کیلومتر، رو به خرید ماشین کارکرده بیاورند. خریداران میتوانند با مبلغی کمتر از ماشین نو، یک ماشین در حد نو و با قیمت کمتر خریداری کرده و به ماشین مورد نظر برسند. البته خرید این ماشین ها خیلی هم ساده نیست و دردسرهای خاص خود را دارد. با این حال مدل های اخیر ماشین های چینی خیلی با مدل های قیمی این ماشین ها تفاوتی ندارند و همین موضوع خرید ماشین چینی کارکرده را ارزشمند میکند. به همین دلیل در این مقاله میخواهیم با کمک سایت خرید ماشین همراه مکانیک، ماشین های چینی کارکرده با قیمت حدود ۶۰۰ میلیون را به شما معرفی کنیم.

هایما S5 توربو مدل ۹۷

در بازار ماشین های چینی کارکرده ایران، هایما S5 توربو مدل ۹۷ با قیمت حدود ۶۴۰ میلیون به فروش می‌رسد. هایما S5  نسل سوم کراس‌اوورهای شرکت هایما اتومبیل چین است که در ادامه راه هایما S7 به بازار ایران رسید. مونتاژ این ماشین در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت ایرانخودرو در ایران آغاز شد. اما میتوان گفت که ادامه مونتاژ هایما S5 تا سال ۹۹ برای ایرانخودرو بسیار نفس‌گیر بود. چرا که در زمان ورود این ماشین به بازار ایران رقبای قدرتمندی مانند چری تیگو ۵، جک S5 و هاوال H2 حضور داشتند. با این‌ حال هایما S5 توربو ایران خودرو را در جایگزینی سوزوکی گرند ویتارا سربلند کرد.
هایما S5 نیز همانند سایر کراس‌اوورهای هم‌ دوره خود از یک موتور ۱٫۵ لیتری برای تامین قدرت استفاده میکند. هرچند که این پیشرانه هایما S5 با فناوری توربوشارژ هم‌نشین شده است. این پیشرانه ۱٫۵ لیتری قدرتی برابر ۱۶۲ اسب بخار و گشتاوری حداکثر تا ۲۲۴ نیوتن متر را برای هایما S5 توربو به ارمغان می‌آورد. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را بر عهده گرفته است.

از دست نده:  ادمین پیج اینستا و رشد فروش

هایما S5 ماشین نسبتا سنگینی به شمار می‌آید، به همین دلیل گیربکس و پیشرانه این ماشین در مواجهه با سربالایی‌ها توان کافی را نداشته و درنتیجه ممکن است شما در این موارد دچار مشکل شوید. با این‌ حال سیستم تعلیق نرم و سواری نسبتا چالاک با توجه به وزن بالا، از ویژگی‌های خوب هایما S5 است.  به‌علاوه در سرعت‌های بالا نیز نرمی فرمان تا حدی حس ناامنی را در شما القا می‌کند.

هایما S7 اتوماتیک مدل ۹۷

هایما S7 اتوماتیک از نسل‌های اولیه کراس‌اوورهای هایما اتومبیل چین است که موفق به حضور در بازار ماشین ایران شد. این ماشین که از سال ۹۴ تاکنون مهمان خیابان‌های ایران شده است، در ابتدا به ‌عنوان نماینده ارزان ‌قیمت ایرانخودرو به بازار آمد. اما امروز هایما S7 اتوماتیک مدل ۹۷ با قیمت حدود ۶۶۵ میلیون به  معامله میشود. پیشرانه هایما S7 اتوماتیک یک پیشرانه ۱٫۸ لیتری است که می‌تواند قدرت و گشتاوری حداکثر تا ۱۷۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید کند. این قدرت که با یک گیربکس ۶ سرعته خودکار در اختیار محور جلو قرار می‌گیرد، هایما S7 اتوماتیک را در ۱۰٫۵ ثانیه از صفر به صد می‌رساند. مدل ۹۷ هایما S7  اتوماتیک آخرین نسل از این ماشین است. چرا که در این سال ایرانخودرو بخاطر بازخوردهای منفی خریداران  درباره ظاهر ساده و پیشرانه ضعیف هایما S7 اتوماتیک، تصمیم به توقف تولید آن گرفت. 

چری تیگو ۵ مدل ۹۷

چری تیگو ۵ از شاسی ‌بلندهای خوش‌ نام چینی در بازار ایران است. این ماشین که از سال ۹۵ به بازار ایران آمد، توانست با ارائه دو مدل استاندارد و فیس ‌لیفت خیلی زود به جایگاه خوبی بین مردم دست پیدا کند. چری تیگو ۵ مدل ۹۷ در بازار امروز ماشین ایران در بازه قیمتی ۵۸۰ تا ۶۳۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد. چری تیگو ۵ که رقیب اصلی هایما S5 و هایما S7  در بازار ماشین است، قدرت خود را از طریق یک پیشرانه ۲ لیتری تامین می‌کند. این پیشرانه ۴ سیلندری می‌تواند قدرتی برابر ۱۳۸  اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۸۳ نیوتن متر تولید کند. این نیرو بواسطه یک گیربکس CVT 7 سرعته اتوماتیک در اختیار چرخ‌های جلو قرار می‌گیرد، ومی‌تواند قدرت کافی برای ایجاد یک شتاب ۱۴٫۵ ثانیه‌ای را در این کراس‌اوور ۱٫۵ تنی ایجاد کند. هرچند مصرف سوخت چری تیگو ۵ در یک سیکل ترکیبی ۹٫۱ لیتر عنوان‌شده، اما مصرف بالای آن در مسیرهای کوتاه شهری به نقطه ‌ضعف اصلی این ماشین تبدیل‌ شده است. همچنین کمک فنرهای خشک و کشش نه‌چندان خوب در سربالایی‌ها نیز نارضایتی‌هایی را در میان کاربران در پی داشته است. با این ‌حال فضای جادار کابین و گیربکس اقتصادی، چری تیگو ۵ را به یک ماشین خانوادگی خوب تبدیل کرده است.

از دست نده:  روش‌های مهاجرت به دبی و اخذ ویزای امارات

در این مقاله کوتاه از همراه مکانیک تلاش شد تا شما را با مشخصات سه شاسی‌ بلند محبوب چینی تا حدود قیمتی ۶۰۰ میلیون آشنا کنیم. همراه مکانیک مجموعه ای از چند تیم تخصصی است که در طی هفت سال گذشته توانسته‌اند ماشینهای زیادی را بصورت دقیق کارشناسی و تعیین قیمت کنند. سایت خرید ماشین همراه مکانیک تنها جاییست که شما می‌توانید تنها با وارد کردن مشخصات ماشین موردنظر خود و با یک کلیک، به حدود قیمتی آن دست پیدا کنید.

به‌علاوه در سایت خرید ماشین همراه مکانیک خیلی راحت می‌توانید فرایند خرید ماشین دست‌دوم و کارشناسی شده را انجام دهید. در این سایت میتوانید با خرید مطمئن، دیگر دغدغه و نگرانی ناشی از خرید ماشین کارکرده را نداشته باشید. چرا که می‌توانید همه‌چیز را به کارشناسان حرفه ای همراه مکانیک سپرده و تا هفت روز پس از خرید خود نیز ضمانت جبران خسارت را دریافت کنید. این کارشناسان تمامی مراحل خرید ماشین کارکرده را به نمایندگی از شما انجام داده و حتی هنگام خرید ماشین یک کارشناس امور قرارداد نیز در کنار شماست تا یک معامله امن از نظر حقوقی داشته باشید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها