• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • کارگردان Birds of Prey ایده ای عالی برای ساخت دنباله این فیلم دارد

کارگردان Birds of Prey ایده ای عالی برای ساخت دنباله این فیلم دارد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۳۰ روز قبل
  • ۰
فیلم پرنده‌های شکاری (Birds of Prey) با بازی مارگو رابی

با اینکه هنوز ساخت دنباله فیلم پرندگان شکاری – Birds of Prey به طور رسمی تایید نشده، اما کارگردان آن گفته ایده ای عالی برای دنباله این فیلم دارد.

بازار همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا این روزها بسیار داغ است و به‌همین‌دلیل برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش این ویروس سینماها بسته شده و بسیاری از فیلم‌ها در نسخه دیجیتالی یا آنلاین ارائه می‌شود. در همین راستا، با ارائه نسخه دیجیتالی اولیه فیلم پرنده‌های شکاری – Birds of Prey و تماشای آن توسط فیلم‌دوستان، کارگردان فیلم، کاتی یان (Cathy Yan)، با ادعا ارائه ایده‌ای عالی به دنبال ساخت دنباله فیلم است.

فیلم پرنده‌های شکاری یک اثر ابرقهرمانی بر اساس یکی از آثار دی سی کامیکس با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کویین است. این فیلم با بازی بازیگران بزرگی همچون مارگو رابی به روی پرده سینماها رفت و توانست نمرات قابل قبولی را از منتقدان راتن تومیتوز و متاکریتیک دریافت کند اما نتوانست در باکس‌آفیس فروش چندان خوبی داشته باشد و همین مورد آن را با شکست مواجه کرد. حال در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، کاتی یان (Cathy Yan) کارگردان فیلم Birds of Prey اذعان داشته با اینکه هنور تایید رسمی برای ساخت دنباله اعلام نشده ولی ایده ای عالی برای ساخت ادامه این فیلم دارد.

 

 

کاتی یان (Cathy Yan) کارگردان فیلم Birds of Prey در گفتگو با The Wrap اذعان داشته که: « اگر به او فرصتی دوباره برای کار برروی ساخت دنباله فیلم فیلم پرندگان شکاری داده شود، بر روی شخصیت‌های هارلی کوین با بازی مارگوت رابی و پویزن آی‌وی (Poison Ivy) تمرکز خواهد کرد ». وی افزود که: « من دوست دارم که کاراکتر پویزن آی‌وی (Poison Ivy) را وارد فیلم کنم و دوست دارم بر روی رابطه هارلی کوین با این شخصیت جدید در فیلم کار کنم ».

پویزن آی‌وی (Poison Ivy) با نام اصلی پاملا لیلیان آیزلی، یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که اغلب به عنوان دشمن شخصیت ابرقهرمان بتمن به‌شمار می‌رود.

شخصیت پویزن آی‌وی در فصل دوم انیمیشن سریال Harley Quinn  قرار است به‌عنوان معشوقه هارلی کوین نقش‌آفرینی کند.

از دست نده:  فیلم روزی روزگاری در هالیوود و سوالاتی از کوئنتین تارانتینو در جشنواره کن 2019

کاتی یان (Cathy Yan) کارگردان فیلم پرنده‌های شکاری در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال ساخت دنباله فیلم وجود دارد یا خیر، گفت که: «مطمئن نیستم؛ من فکر می‌کنم از یک طرف مردم هنوز از هارلی کوین فعلی لذت کافی را نبرده‌اند و از سمت دیگر مارگوت رابی هنوز آمادگی لازم برای ساخت دنباله فیلم را ندارد». این فیلم در حدود ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، این برای فیلمی در حدواندازه‌های Birds of Prey یک شکست محسوب می‌شود. اما یان گفته این مقدار فروش به معنی شکست نیست و اگر این فیلم مدت طولانی‌تری نیز در سینماها می‌ماند، به فروش خود ادامه می‌داد.

فیلم اکشن پرندگان شکاری توانست رتبه ۳۸ را در فهرست بهترین آثار سینمایی و رتبه ۲ را در فهرست مورد بحث‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۲۰ به‌دست بیاورد. در مجموع این فیلم میانگین امتیاز ۶۲ را از متاکریتیک و امتیاز ۸۲ را از راتن‌تمیتوز دریافت کرد.

منبع: GameSpot

امتیاز دهید

متاکریتیک

میانگین امتیاز فیلم پرندگان شکاری
۶.۲
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها