• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • دانلود فیلم سریع و خشمگین ۹ : تریلر، تاریخ اکران و بازیگران

دانلود فیلم سریع و خشمگین ۹ : تریلر، تاریخ اکران و بازیگران

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۱
فیلم سریع و خشمگین 9 یا سریع و خشن 9 : تریلر، تاریخ اکران و بازیگران

فیلم سریع و خشمگین ۹ یا سریع و خشن ۹ به انگلیسی فیلم Fast & Furious 9، اثری اکشن به کارگردانی جاستین لین از مجموعه فیلم سریع و خشن است. در این فیلم وین دیزل، جان سینا، تایرس گیبسون، شارلیز ترون، هلن میرل و میشل رودریگز ایفای نقش می‌کنند. فیلم سریع و خشن ۹، ۳ ماه دیگر یعنی در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود و برای انتشار بلوری و تماشا و دانلود سریع و خشن ۹ احتمالا باید اواخر ژوئن ۲۰۲۱ صبر کنیم.


بازیگران سریع و خشن ۹


 

در زیر می‌توانید لیست کامل بازیگران سریع و خشن ۹ را مشاهده کنید:

  • وین دیزل در نقش دومینیک تورتو
  • جان سینا در نقش جیکوب تورتو
  • تایریس گیبسون در نقش رومن پیرس
  • میشل رودریگز در نقش لتی اورتیز
  • جوردانابوروستر در نقش میا تورتو
  • ناتالی امانوئل در نقش مگان رمزی
  • لوداکریس در نقش تج پارکر
  • سانگ کانگ در نقش هان
  • شارلیز ترون در نقش سایفر
  • هلن میرن در نقش مگدلین شاو
  • لوکاس بلک در نقش شان بازول
  • کاردی بی در نقش لیسا

تریلر سریع و خشن ۹


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز از تاخیر دوباره تاریخ اکران دو فیلم بلاک باستری خود در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، فیلم سریع و خشن ۹ که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود، اکنون اکران آن یک ماه عقب افتاده و حالا فیلم Fast and Furious 9 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود تا طرفداران مجموعه فیلم سریع و خشن حداقل یک ماه بیشتر برای تماشا قسمت جدید آن صبر کنند.


داستان فیلم سریع و خشمگین ۹


همراه با تریلر نخست، یک خلاصه داستان رسمی نیز از فیلم سریع و خشمگین ۹ منتشر شد که بدین شرح است:

«دام تورتو دارای یک زندگی آرام با لتی و پسرش، برایان کوچک، است؛ اما آن‌ها می‌دانند که خطر همیشه در کمین زندگی آرام آن‌هاست. این بار دام برای نجات اشخاصی که بیشتر از همه آن‌ها را دوست دارد، مجبور است با گناهان گذشته خود مواجه شود. گروه او دور یکدیگر جمع شده‌اند تا مانع از یک تهدید خطرناک جهانی شوند که توسط ماهرترین قاتل و بهترین راننده‌ای که با آن روبه‌رو شده‌اند، رهبری می‌شود. این مرد همچنین گویا برادر رهاشده دام، جیکوب، است.

دیزل طی مصاحبه با Total Film راجع به داستان فیلم سریع و خشمگین ۹ گفت:

«موضوعی که تا به این نقطه روی آن کار کردیم راجع به خانواده‌ای بود که با افراد مختلفی که وارد زندگی‌تان شده‌اند، آن را تشکیل دادید؛ خانواده‌ای که خونی نیست. چیزی که بر جذابیت داستان فیلم نهم اضافه می‌کند آن است که چگونه این نگاه نوع‌دوستانه می‌تواند موجب غفلت از خانواده با نسبت خونی شود.»

با توجه به تریلر، چیز زیاد دیگری راجع به چرایی یا چگونگی بازگشت هان نمی‌توانیم بگوییم؛ اما قول می‌دهیم که منطقی باشد. از زمان پایان فیلم سریع و خشمگین ۸، به نظر می‌رسد سایفر زندانی شده است؛ او طی یک سخنرانی شرورانه کلاسیک به جیکوب می‌گوید:

«می‌تونی اونو بکشی؟ چون اگر تو بتونی من آماده‌ام.»

آیا جیکوب جهت همکاری با سایفر او را از سلولش نجات می‌دهد؟ یا در ادامه این دو دچار مشکلات اساسی با یکدیگر می‌شوند؟ درهرصورت سایفر یک هواپیمای منحصربه‌فرد دارد که از آن برای خارج کردن جیکوب از وضعیتی خطرناک استفاده می‌کند.

خوشبختانه گویا دام نیز مگدلین شاو را در کنار خود دارد که برای ادامه راهش نصیحت‌هایی مهم را به او گوشزد کند. آیا مگدلین تنها عضو خانواده شاو است که در فیلم نهم حضور خواهد داشت؟ یا اینکه طی فیلم شاهد سورپرایز جدیدی خواهیم بود؟ اوون شاو (با بازی لوک ایوانز) در فیلم هابز و شاو حضور نداشت، بنابراین آیا او می‌تواند در فیلم نهم حضور داشته باشد یا او مرده است؟

از طرف دیگر تریلر فیلم نهم صحنه‌های اکشن جذابی را به طرفداران نشان داد که پرواز ماشین توسط دام بین کوه‌ها یکی از همین صحنه‌های نفس‌گیر بود.

میشل رودریگز راجع به صحنه‌های اکشن این فیلم با شوخی گفت:

«وقتی صحبت از فیزیک شود شما تا حد زیادی این فیلم را زیر سوال می‌برید. در این لحظات شما به خود می‌گویید الان دقیقا چه اتفاقی رخ داد؟! این فیلم پر از لحظات این چنینی است.»

احتمال دارد ایتن، سازمان شروری که در فیلم هابز و شاو با آن آشنا شدیم نیز در اتفاقات فیلم سریع و خشمگین ۹ نقشی داشته باشند؛ البته این موضوع در حد گمانه‌زنی است.

طی یک گمانه‌زنی جالب ستاره فیلم سریع و خشمگین ۹، لوداکریس، اظهار داشت که ممکن است سریع و خشمگین درنهایت به فضا برود. این بازیگر طی یک برنامه تلویزیونی این موضوع را بیان کرد که البته بیشتر جنبه شوخی داشت؛ اما با توجه به سابقه‌ای که از مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین سراغ داریم، سفر به فضا موضوع دور از ذهنی به ‌نظر نمی‌رسد.

از دست نده:  زمان فیلم دارک فنیکس - Dark Phoenix کمتر از ۲ ساعت

 


نقد و بررسی فیلم سریع و خشن ۹


نقدها و انتقادات امروزه بسیار به سمت فیلم های سینمایی دنباله دار کشیده شده است. با توجه به این موضوع فیلم سریع و خشن ۹ یا همان F9: The Fast and Furious 9 شامل انقادات بسیار زیاد کاربران می شود. سؤالی که پیداس این می باشد که انتهای فیلم قرار است به چه صورت باشد، چرا که این سری چندین سال است کاربران را درگیر داستانی مشاهبه به یکدیگر کرده و تنها کاربران سعی دارند این موضوع را دنبال کرده تا در نهایت داستان را در آخر متوجه شده باشند. نکته ای که در خصوص سریع و خشن ۹ وجود دارد فیدبک های بسیار منفی است که در خصوص فیلم به حجم بسیار بالایی درحال انتشار است. شاید تنها موردی که سبب پربازدید شدن این سینمایی شده است پیگیری کاربران برای اطلاع از پایان داستان می باشد. F9 اینبار نیز به مانند سری های قبل سعی دارد داستان را به قسمت ۴ بازگرداند و شخصیت از دست رفته سری قبل را زنده کرده تا کمی تغییرات در موضوع سینمایی ایجاد کند. دلیل این موفقیت و علاقه کاربران به تماشای قسمت نهم نیز نشان دادن این شخصیت ژاپنی در تریلر سینمایی بوده و هست.


تاریخ اکران سریع و خشمگین ۹


در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به شکل رسمی تایید شد که فیلم نهم مجموعه سریع و خشمگین با یک ‌سال تاخیر، در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) در انگلستان و آمریکا اکران می‌شود.

دانلود سریع و خشن 9

بعد از دیدی تریلر فیلم سریع و خشن ۹ در ویدیو بالا، در ویدیو زیر نگاهی می‌کنیم به تریلر جدید فیلم F9، جدیدترین فیلم مجموعه سریع و خشن و ببینیم این تریلر چقدر از واقعیت دور است.

بعد از اکران ۲ یا ۳ قسمت از این مجموعه و موفقیت‌های چشمگیر آن کم‌کم ورق برگشت و فیلم‌های این مجموعه از مسابقات غیرقانونی به یک سری فیلم‌های اکشن هالیوودی تبدیل شدند و بعضی اوقات حتی منطق این صحنه‌ها را هم زیر پا گذاشته‌اند. قسمت اول مجموعه سریع و خشن در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۰۱ منتشر شد و چهره‌های مطرحی همچون وین دیزل، پائول واکر و میشل رودریگز در آن به ایفای نقش پرداختند. حال در فیلم Fast and Furious‌ ۹ نیز همچنان وین دیزل و میشل رودریگز را به عنوان بازیگر شاهد هستیم. همچنین حضور جان سینا و شارلیز ترون نیز می‌تواند به جذابیت این فیلم بیفزاید. این فیلم بعد از چندین بار تاخیر، در نهایت قرار است در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. مثل همه‌چیز در دنیا، صحنه‌های اکشن هم منطقی دارند و نمی‌توان به‌سادگی از آن‌ها عبور کرد. اگر در دنیایی مانند Avangers باشیم صحنه‌های اکشن آن به‌خودی خود مشکلی ندارند ولی وقتی داستان فیلم در واقعیت جریان دارد نمی‌توانیم پا را روی گاز بگذاریم و از منطق و واقعیت کیلومترهای زیادی فاصله بگیریم. شما اگر قسمت اول این مجموعه را تماشا کنید و بعد از آن تریلر فیلم F9 را ببینید، گویی از یک جهان به یک جهان کاملا تازه وارد شده‌اید. جهانی که پر شده از صحنه‌های اکشن که غالبا منطقی پشت‌سر آن‌ها نیست؛ از فیلم‌های اصلی اخیر این مجموعه گرفته تا اسپین‌آف‌هایی مانند Hobbs and Shaw. منبع: زومجی/


دانلود فیلم Fast and Furious 9 2020 سریع و خشن ۹ با زیرنویس و دوبله فارسی


بعد از اتفاقات سرنوشت خشمگین ۲۰۱۷، اکنون دومنیک تورتو به همراه گروهش؛ باید با برادر کوچکتر دومنیک که یک قاتل حرفه ای و در حال همکاری با سایفر است، رو برو شوند. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با سه گوش همراه باشید.

دانلود فیلم اکشن Fast and Furious 9 2020 سریع و خشن ۹ با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی Fast & Furious 9 2020 با کیفیت HD از سایت سه گوش

با بازی بازیگران مشهوری همچون شارلیز ترون ، جوردانا بروستر ، میشل رودریگز و جان سینا

دانلود رایگان فیلم Fast & Furious 9 سریع و خشن ۹ با حجم کم و عالی بهمراه پیش نمایش فیلم

دانلود تند و سریع ۹ با زیرنویس فارسی چسبیده (کلیک کنید)
——————————————–

دانلود فیلم جدید ۲۰۲۱

لینک های دانلود سریع و خشمگین ۹ با زیرنویس فارسی چسبیده
===============================

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ HD (کیفیت پرده ای)


اخبار و شایعات حول سریع و خشن ۹


مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) در طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین مجموعه‌های هالیوود تبدیل شده که فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین فیلم فرعی این مجموعه خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) شاهد بازگشت لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، هستیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون تایید کرده که او قرار نیست در قسمت جدید مجموعه اصلی بازگردد. در مصاحبه با MTV News، جانسون توضیح داد که فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) به زودی برای اکران در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و او یا استاتهام قرار نیست در آن حضور داشته باشند. جانسون گفت:

این برنامه همیشه برای رشد و گسترش مجموعه فیلم سریع و خشن – Fast and Furious وجود داشته است. در حال حاضر ما قرار نیست در فیلم Fast 9 حضور داشته باشیم، چرا که آن‌ها آماده هستند تا به زودی فیلمبرداری آن را شروع کنند، اما چه کسی در مورد Fast 10 و انتهای جاده خبر دارد. چون حقیقت این است که هابز و دام هنوز کار ناتمامی دارند.

فیلم سریع و خشمگین 9 (Fast and Furious 9) بدون دواین جانسون

وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، تهیه کننده مجموعه فیلم سریع و خشمگین – Fast and Furious نیز هست و پیش از این می‌دانیم که او و جانسون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) درگیر شده بودند و پس از آن خبرهایی مبنی بر عدم بازگشت جانسون در قسمت نهم این مجموعه شنیده شد.

دیزل اخیرا تایید کرده که از ماه آینده فیلمبرداری و تولید فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) از ماه آینده در لندن آغاز خواهد شد. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود.

از دست نده:  تام هالند و فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه - Spider-Man: Far From Home

 

فیلم Fast and Furious 9 و اضافه شدن جان سینا

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در قسمت نهم مجموعه فیلم سریع و خشمگین – Fast and Furious تایید و اعلام شده است. وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که جان سینا، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Daddy’s Home 2 (خونه بابا ۲)، فیلم Blockers (بازدارندگان) و فیلم بامبل بی – Bumblebee به جمع بازیگران فیلم سریع و خشمگین ۹ – Fast and Furious 9 اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش سینا در این فیلم در دسترس نیست، اما طبق ویدیو دیزل که سینا نیز در آن حضور داشت، به نظر می‌رسد که او قرار است یکی از اعضای جدید تیم تورتو در این قسمت باشد. همچنین به نظر می‌رسد که هنوز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن آغاز نشده و این پروژه هنوز مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند.

فیلم سریع و خشن 9 - Fast and Furious 9 و اضافه شدن جان سینا به جمع بازیگران

این در حالی است که سینا در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad نیز است که با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad قرار نیست زودتر از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود و مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم سریع و خشمگین ۹ – Fast and Furious 9 احتمالا به زودی آغاز خواهد شد، بعید است که تداخلی در برنامه‌های سینا ایجاد کند و او احتمالا در ابتدا در قسمت نهم و بدون عنوان فیلم سریع و خشن – Fast and Furious حضور خواهد داشت و در ادامه شاهد حضور او در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad خواهیم بود. کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم سریع و خشن – Fast and Furious خواهد بود. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم سریع و خشن – Fast and Furious را بر عهده داشته است.

باگ‌ های داستانی در سریع و خشن ۹

اکنون که فیلم اکران شده و مورد توجه بینندگان و طرفداران این فرنچایز قرار گرفته است، این مقاله را به‌روزرسانی کردیم تا شما عزیزان را از چند و چون داستان آگاه کنیم. شاید بازیگران سریع و خشن ۹ نام‌های آشنا و محبوب صنعت فیلم‌سازی باشند. اما این موضوع نمی‌تواند ما را از باگ‌ها و نواقص فیلم‌نامه منحرف کند. با تماشای سریع و خشن ۹ مطمئناً سوال‌های بی‌جواب زیادی در ذهنتان شکل خواهد گرفت که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. البته باید هشدار دهیم که خطر اسپویل داستان وجود دارد.

چرا جیکوب پیشتر حقیقت را در مورد پدرشان به دام نگفته بود؟

در سریع و خشن ۹ جیکوب با شخصیت‌های شرور معمولی تفاوت داشت، زیرا در واقعیت شخصیت دلسوزی بود که دام به ناحق او را دلیل مرگ پدرشان می‌دانست. در رویارویی آن‌ها قبل از کلایمکس داستان، جیکوب فاش کرد که پدرش به او گفته بود ماشینش را خراب کند و این تصادف تقصیر خودش بوده است.

چیزی که منطقی نیست این است که چرا جیکوب این اطلاعات را در فقط طول سریع و خشن ۹ به دام ارائه داد و زمانی که آن‌ها جوانتر بودند، چیزی نگفت. او هیچ مشکلی با به اشتراک گذاشتن حقیقت در پایان نداشت، با اینکه اگر این کار را زودتر انجام می‌داد رابطه‌اش با دام مساعد می‌شد.

تلاش ناگهانی سایفر برای انتقام از دام

با اتفاقات فیلم، دام و لتی چند سالی بود که به تنهایی زندگی می‌کردند و سایفر هرگز آن‌ها را تهدید نکرده بود. او تا آغاز سریع و خشن ۹ آزاد بود تا این‌که توسط جیکوب دستگیر شد. به این ترتیب زمان لازم برای انتقام از دام را داشت.

با این حال، سایفر تصمیم گرفت این کار را در اواسط فیلم سریع و خشن ۹ با استفاده از پهپاد خود انجام دهد و وقتی ناموفق بود، خشمگین شد. نکته بی‌منطق فیلم این است که حمله سایفر درست در زمانی انجام گرفت که دام کاملاً خودش را برای چنین حرکتی آماده کرده بود. بنابراین مشخص نیست که چرا سایفر زمانی که دام انتظارش را نداشت، به او حمله نکرد و در بدترین شرایط ممکن این کار را کرد.

از دست نده:  تریلر گیم‌ پلی بازی ریج 2 - Rage 2 در جنگل

چرا میا جای جیکوب را از طریق آقای هیچکس ردیابی نکرد؟

میا به لتی گفت که مدتی پس از تبعید جیکوب با او در تماس بوده است و حتی وقتی ارتباطش با او قطع شد به پایگاه داده پلیس نفوذ کرده تا او را ردیابی کند. در حالی که دام هرگز موضع خود را در مورد عدم وفاداری جیکوب به خانواده تغییر نداد، میا به وضوح امیدوار بود که دام با برادرش آشتی کند.

اگر قضیه این‎طور است، منطقی نیست که چرا او از آقای هیچکس نخواست که رد جیکوب را در طول Furious 7 بزند. بدون شک آقای هیچکس ارتباطاتی در سراسر جهان داشت و به راحتی او را پیدا می‌کرد. علاوه بر این، مشخص شد که جیکوب قبلاً نماینده آقای هیچکس بوده است، بنابراین یافتن او حتی ساده‌تر می‌شد.

برنامه‌های جیکوب و اتو برای ایریس

در فیلم هرگز گفته نشد که اتو و جیکوب قصد داشتند از ایریس برای اهداف شرورانه استفاده کنند، در حالی که اتو حتی به سایفر گفت که نقشه‌شان آن‌ها را به «آدم‌ خوب‌های داستان» تبدیل می‌کند. نه تنها نقشه واقعی هرگز فاش نشد، بلکه منطقی نیست که چگونه می‌توانست برای کسی مفید باشد.

به هر حال، فعال کردن ایریس شامل یافتن دختر خوانده هان و استفاده از DNA او برخلاف رضایتش بود. علاوه بر این، اتو و جیکوب کلی آدم کشتند تا به ایریس دست یابند، این همه خون‌ریزی آن‌ها را بیشتر «آدم بدهای داستان» تبدیل می‌کند تا آدم خوب!

چه اتفاقی برای آقای هیچکس افتاد؟

اگرچه آقای هیچکس عمداً به عنوان یک شخصیت مرموز نگه داشته شده است، هیچ توضیحی وجود ندارد که چگونه او هرگز پیدا نشد. همه ما دیدیم که او طی یک حمله کشته می‌شود، اما جسد آقای هیچ‌کس هرگز پیدا نشد و هیچ یک از مکان‌های فعلی او مشخص نشد.

از آنجایی که دلیل اصلی وارد شدن گروه دام طی درگیری در سریع و خشن ۹ این بود که آقای هیچکس را پیدا کنند، عجیب است که چگونه آن‌ها سعی نکردند اطلاعاتی را در مورد مکان احتمالی او و چگونگی ناپدید شدنش در وهله اول بازیابی کنند.

فیزیک یک ماشین در فضا

سریع و خشن ۹ مرزهای باورپذیری را تا حد زیادی جابجا می‌کند زیرا رومن و تج به فضا (به معنای واقعی کلمه نه اینکه مواد مخدر مصرف کنند) می‌روند. جنبه واقعا عجیب و غریب در مورد این بخش این بود که آن‌ها به جای یک سفینه فضایی، سوار ماشین بودند.

طبق این فیلم، تنها وسیله مورد نیاز این بود که یک موشک به ماشین بسته شود تا این دو نفر بتوانند فضانورد شوند. فیزیک پشت این قضیه، هرگز توضیح داده نشد جز اینکه موشک برای تقویت آن‌ها برای رفتن به فضا کافی بود.

رها شدن ناگهانی جیکوب از مأموریتش

سریع و خشن ۹ علیرغم داشتن تعدادی شخصیت جذاب، از کمبود قوس‌های داستانی رنج می‌برد، البته جیکوب یک قوس از نوع غیرمنطقیش را دارد. ماموریت اصلی او فعال کردن ایریس بود که به همین دلیل حتی خانواده‌اش را تهدید کرد و رئیس سابقش آقای هیچکس را کشت.

با این حال، در پایان، جیکوب مایل بود که پس از خیانت اتو، بیخیال نقشه خودش شود. این منطقی نیست زیرا جیکوب فقط از اتو به خاطر منابعش استفاده می‌کرد و هدف او در استفاده از ایریس جدا از این موضوع بود. با این حال، جیکوب به راحتی مأموریت خود را پس از آشتی با دام رها کرد، گویی که هیچ معنایی برایش نداشت.

چرا آقای هیچکس هویت جیکوب را از دام پنهان می‌کند؟

سریع و خشن ۹ به چندین سوال طولانی در مورد دومینیک تورتو پاسخ داد، یکی از آن‌ها داستان خانواده‌اش است. مشخص شد که جیکوب مأمور نافرمان آقای هیچکس بوده، به این معنی که هیچکس او را قبل از ملاقات با دام در Furious 7 می‌شناخت.

با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی نیست که چرا آقای هیچکس در تمام مدت درباره برادر کوچکترش به دام نگفته باشد، به خصوص که دام تا حدودی او را بخشی از خانواده خود می‌دانست. آقای هیچکس همچنین از تاریخچه خانواده تورتو آگاه نبود، بنابراین پنهان کردن اطلاعات در مورد جیکوب هیچ سودی برایش نداشت.

جمع‌ بندی

نگارش اولیه این مقاله قبل از اکران فیلم سریع و خشن ۹ بود و اکنون که به پایان سه‌گانه نهایی نزدیک می‌شویم، باگ‌های داستانی و سوالات بی‌جواب فیلم، بیشتر توجه ما را به خودشان جلب می‌کنند. در پایان به تعدای از نکات بی‌منطق F9 پرداختیم و البته بخش بزرگی از فیلم را اسپویل کردیم. چه طرفدار این فرنچایز باشید چه به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده آن را تماشا کرده‌اید، مطمئناً موارد بی‌منطقی بیشتری وجود دارند که نظرتان را به خودشان جلب کرده‌اند. می‌توانید آن‌ها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید یا در کل نظرتان را در مورد فیلم یا هنرپیشه های سریع و خشن ۹ به ما انتقال دهید.

5/5 - (3 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه در حال حاضر

  1. عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها