• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳: دانلود ۱۰۰ بازی اندروید آنلاین، آفلاین، دیتا دار و دخترانه

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳: دانلود ۱۰۰ بازی اندروید آنلاین، آفلاین، دیتا دار و دخترانه

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۹ روز قبل
  • ۵۱
بهترین بازی های اندروید 2020 : دانلود 100 بازی اندروید ۲۰۲۱ که باید نصب کنید

امروزه اکثر نوجوانان و جوانان در گوشی موبایل خود بازی‌های بسیاری دارند که روزانه زمانی زیادی را در آنها صرف می‌کنند. در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ نیز بازی‌های جذابی در سبک‌های مختلف و متنوع طراحی و عرضه شدند و توانستند توجه گیمرها را به خود جلب کنند. برخی از این بازی‌ها نسخه به روز شده بازی‌هایی هستند که در سال‌های گذشته رونمایی شدند و برخی دیگر نیز به تازگی طراحی و  منتشر شده‌اند. با این حال در سال ۲۰۲۴ بازی‌های بسیاری متناسب با تمام سنین و سلیقه‌ها در گوگل پلی رونمایی و با استقبال خوبی از سوی گیمرهای سراسر دنیا مواجه شدند. به همین بهانه در ادامه این مطلب ۱۰۰ مورد از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ افلاین، انلاین، دیتادار، دخترانه، اکشن، جنگی، ماشین و کم حجم و غیره را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال هیجان و بازی‌های چالشی هستید، برترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ افلاین، انلاین، دیتادار، دخترانه، اکشن، جنگی، ماشین و کم حجم که در ادامه معرفی می‌کنیم را حتما امتحان کنید.


بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش بهترین بازی های اندروید افلاین منتشر شده در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بد نیست بخوانید: معرفی پرطرفدارترین بازی های کریپتویی در سال ۲۰۲۴

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

دانلود بازی اندروید Star Wars: Knights of the Old Republic

 بازی اندروید Star Wars: Knights of the Old Republic – جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیمی

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ افلاین محسوب می‌شود که یک بازی حماسی و اکشن جذاب است. این بازی در واقع نسخه ارتقا یافته بازی Star Wars Roleplaying Game Wizards of the Coast به شمار می‌رود.

لینک دانلود بازی اندروید Star Wars: Knights of the Old Republic
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید بازی Lara Croft GO - لارا کرافت گو

بازی اندروید Lara Croft GO – لارا کرافت گو

بازی Lara Croft GO نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ افلاین بوده که طرفداران بسیاری دارد. این بازی، یک بازی هیجانی و معمایی است که در آن با کاراکترهای معروف بازی‌های توم ریدر در مکان‌های مختلف و هیجان‌انگیز به ماجراجویی می‌پردازید و در طول این مسیر نیز با دشمنان مبازره می‌کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Lara Croft GO
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید Limbo - لیمبو

بازی اندروید Limbo – لیمبو

بازی Limbo نیز یکی دیگر از بازی‌هی برگزیده افلاین ۲۰۲۳ برای اندروید است که سبک هیجانی و ماجراجویی دارد. شما در این بازی به جای یک پسر بچه به نام «لیمبو» قرار دارید که برای پیدا کردن خواهرش، در برزخ قرار گرفته است. لیمبو برای پیدا کردن خواهرش باید از موانع مختلفی عبور کرده و با شخصیت‌ها و موجودات ترسناک این مسیر مقابله کند.

لینک دانلود بازی اندروید Limbo
دانلود بازی 2020

 

دانولد بازی اندروید Spider-Man Unlimited- مرد عنکبوتی: بدون مرز

بازی اندروید Spider-Man Unlimited- مرد عنکبوتی: بدون مرز

بازی اندروید Spider-Man Unlimited نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ به صورت افلاین است که در دسته بازی‌های هیجان انگیز و اکشن قرار می‌گیرد. در این بازی شما به عنوان مرد عنکبوتی وظیفه دارید با تشکیل یک گروه قدرتمند به مبارزه با یک گروه شش نفره خطرناک به نام «شش مرد شوم» بروید و از تکثیر آنها در دنیا جلوگیری کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Spider-Man Unlimited
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید Smurfs’ Village - دهکده اسمورف ‌ها

بازی اندروید Smurfs’ Village – دهکده اسمورف ‌ها

بازی دهکده اسمورف‌ها نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ افلاین بوده که به سبک استراتژیک بوده و برای طراحی آن از کارتون اسمورف‌ها الهام گرفته شده است. اسمورف‌ها شخصیت‌های آبی کوچکی هستند که در یک دهکده کوچک زندگی می‌کنند اما «گارگامل» دشمن اسمورف‌ها است و دهکده آنها را خراب کرده است.

لینک دانلود بازی اندروید Smurfs’ Village
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید I Love Hue Too - من هم رنگ ها را دوست دارم

بازی اندروید I Love Hue Too – من هم رنگ ها را دوست دارم

بازی  I Love Hue Too نیز یکی دیگر از بازی‌های افلاین اندروید در سال ۲۰۲۳ است که در واقع نسخه دوم بازی I Love Hue بوده که بسیار سرگرم کننده و چالشی است. این بازی به صورت معمایی است و پازلی بوده که در هر مرحله باید معماهای جالبی را با ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر حل کنید.

لینک دانلود بازی اندروید I Love Hue Too
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید Robot Unicorn Attack 2 - حمله ربات تک شاخ 2

بازی اندروید Robot Unicorn Attack 2 – حمله ربات تک شاخ ۲

بازی Robot Unicorn Attack 2 نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندورید ۲۰۲۳ بدون نیاز به اینترنت بوده که در واقع نسخه دوم بازی Robot Unicorn Attack است. این بازی دارای محیط و گرافیک کلاسیک رنگارنگ است که در نوع خود بسیار جذاب بوده و در دسته بازی‌های رکوردزدنی قرار می‌گیرد. در بازی Robot Unicorn Attack 2 وارد دنیای افسانه‌ای اسب‌های تک شاخ می‌شوید که این اسب‌ها به دو گروه رنگین کمانی و جهنمی تقسیم می‌شوند.

لینک دانلود بازی اندروید Robot Unicorn Attack 2
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Dead Cells - سلول های مرده

بازی اندروید Dead Cells – سلول های مرده

بازی اندروید Dead Cells نیز از دیگر بازی های افلاین ۲۰۲۳ اندروید است که نوعی بازی هیجانی بوده و طرفداران بسیاری دارد. این بازی خط داستانی مشخصی ندارد و شما به عنوان شخصیت اصلی داستان ابتدا از یک محیط زندان مانند فرار می‌کنید و در مسیر راه باید با موجودات مختلفی مبارزه کرده و از موانع بسیاری عبور کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Dead Cells
دانلود بازی 2020

بازی اندروید Fallout Shelter - فال‌اوت شلتر

بازی اندروید Fallout Shelter – فال‌اوت شلتر

بازی اندروید Fallout Shelter نیز از دیگر بازی‌های افلاین جذاب و هیجانی برای اندروید است که در واقع نسخه موبایلی بازی Fallout کنسولی است. این بازی برای گیمرهایی که به زامبی‌ها و دنیای پسا آخرالزمانی علاقه دارند بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

لینک دانلود بازی اندروید Fallout Shelter
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید Crossy Road - جاده های پر خطر

بازی Crossy Road – جاده های پر خطر

بازی Crossy Road نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ افلاین است که ظاهری ساده دارد اما در باطن بسیار چالش برانگیز و پیچیده است. این بازی داستان خاصی ندارد و هدف آن نیز ساده است. شما باید به قهرمانان اصلی این بازی کمک کنید تا بتوانند از خیابان‌های شلوغ و پر تردد عبور کنند. شما باید مراقب باشید تا کاراکترهای بازی با اتوبوس‌ها و قطارها برخورد نکنند و آنها را صحیح و سلامت از خیابان رد کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Crossy Road
دانلود بازی 2020

 


بهترین بازی های اندروید آنلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش برترین بازی های اندروید آنلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ که در دسترس هستند را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید آنلاین

مسلما برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی گیمینگ هیچ چیزی بهتر از یک بازی جذاب که مخصوص اندروید باشد نیست که می‌تواند آنها را به راحتی چند ساعتی پای گوشی نگه دارد. ما در این بخش به معرفی چند بازی اندروید آنلاین جذاب در این زمینه می‌پردازیم.

بازی اندروید آنلاین Tom and Jerry Chase

بازی Tom and Jerry Chase – تعقیب تام و جری

بازی Tom and Jerry Chase یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین است که بر اساس کارتون محبوب تام و جری طراحی شده است. این بازی نیز مانند نسخه کارتونی آن درباره تعقیب و گریزهای موش و گربه است که شما را به هیجان می‌آورد. بازی Tom and Jerry Chase به صورت مسابقه‌ای اجرا می‌شود.

لینک دانلود بازی اندروید Tom and Jerry Chase
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی KartRider Rush+ -کارت رایدر راش پلاس

بازی KartRider Rush+ -کارت رایدر راش پلاس

بازی ماشین سواری KartRider Rush+ نیز یکی دیگر از بازی بهترین بازی های اندروید آنلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که در واقع دومین نسخه از بازی کامپیوتری و جذاب KartRider است. این بازی در سال ۲۰۲۳ برای نصب بر روی گوشی‌های موبایل طراحی شد و تمامی شخصیت‌های کارتونی نسخه کامپیوتری با بیش از ۳۰۰ بازیکن دیگر در آن حضور دارند.

 

لینک دانلود بازی اندروید +KartRider Rush
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Call of Duty: Mobile – ندای وظیفه: موبایل

بازی Call of Duty: Mobile – ندای وظیفه: موبایل

بازی Call of Duty نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندورید آنلاین است که جدیدترین نسخه این بازی معروف و پرطرفدار برای موبایل است. Call of Duty یک بازی اکشن و تفنگی است که به صورت آنلاین می‌توانید با کاربران دیگر بازی کنید و ماموریت‌های مهم و هیجانی انجام دهید.

 

لینک دانلود بازی اندروید Call of Duty: Mobile
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Game of Thrones Beyond the Wall – بازی تاج و تخت: آنسوی دیوار

بازی Game of Thrones Beyond the Wall – بازی تاج و تخت: آنسوی دیوار

بازی Game of Thrones Beyond the Wall یکی از برترین بازی های اندروید آنلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که بر اساس سریال معروف بازی تاج و تخت طراحی شده است.

لینک دانلود بازی اندروید Game of Thrones Beyond the Wall
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 – زامبی‌ها و گیاهان 3

بازی Plants vs. Zombies 3 – زامبی‌ها و گیاهان ۳

بازی Plants vs. Zombies 3 نیز یکی دیگر بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ آنلاین است که سومین نسخه از این بازی استراتژیک و تاکتیکال است.

لینک دانلود بازی اندروید Plants vs. Zombies 3
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Minecraft Earth – مانکرافت ارث

بازی Minecraft Earth – مانکرافت ارث

بازی Minecraft Earth نیز در فهرست بهترین بازی های اندروید آنلاین قرار دارد که در واقع نوعی بازی فکری بوده و شما باید در آن باید سازه‌های مختلفی بسازید. شما می‌توانید با بازیکنان آنلاین سراسر دنیا تیم تشکیل دهید و با کمک یکدیگر آثار جذابی خلق کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Minecraft Earth
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی SpellForce Heroes Magic – نیروی جادویی

بازی SpellForce Heroes Magic – نیروی جادویی

بازی SpellForce Heroes Magic یکی دیگر از برترین بازی های اندروید آنلاین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بوده که به سبک استراتژیک و جنگی است. شما باید در طول این بازی امپراطوری خود را بسازید، با دشمنان بجنگید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید.

لینک دانلود بازی اندروید SpellForce Heroes Magic
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Mario Kart Tour – تور ماریو کارت

بازی Mario Kart Tour – تور ماریو کارت

بازی Mario Kart Tour نیز یکی دیگر از بازی‌های جذاب و هیجانی ماشین بازی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای اندورید است. شما می‌توانید با انتخاب ماشین دلخواه خود در زمین مسابقه با رقبا به رقابت بپردازید و مراحل مختلف بازی را طی کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Mario Kart Tour
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad – تام کلنسی جوخه حرفه‌ای‌ها

بازی Tom Clancy’s Elite Squad – تام کلنسی جوخه حرفه‌ای‌ها

بازی Tom Clancy’s Elite Squad نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید آنلاین است که به سبک اکشن بوده و شما به عنوان بازیکن باید با سلاح‌های مختلف جنگی به رقابت با رقبا مشغول شوید. شخصیت‌های معروفی مانند Nomad, Caveira, Megan, El Sueno, Walker در این بازی حماسی و اکشن حضور دارند.

لینک دانلود بازی اندروید Tom Clancy’s Elite Squad
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی Apex Legends – اسطوره‌های اپکس

بازی Apex Legends – اسطوره‌های اپکس

بازی Apex Legends نیز آخرین بازی جذاب و پرطرفدار ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای اندروید است که مانند بازی Call of Duty بوده و شما به عنوان بازیکن اصلی به همراه تیم خود به نبرد با دشمنان خود بروید و آنها را شکست دهید. این بازی اکشن بسیار پرطرفدار است و یکی از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

لینک دانلود بازی اندروید Apex Legends
دانلود بازی 2020

 

 


 بهترین بازی های اندروید دخترانه ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش بهترین بازی های اندروید دخترانه ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دخترانه

قرار است در این بخش به معرفی بازی‌های جذاب دخترانه اندروید بپردازیم که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را برای دنیای دخترانه خواهند داشت.

 

بازی Disney Frozen Free Fall – عصر یخی

بازی Disney Frozen Free Fall – عصر یخی

بازی Disney Frozen Free Fall یکی از بهترین بازی های اندروید دخترانه ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به صورت پازل است که بر اساس انیمیشن محبوب فروزن طراحی شده است . این بازی درباره دو شاهزاده خواهر است که به وسیله طلسم‌های شیطانی یخی از یکدیگر دور افتاده‌اند و حالا باید تلاش کنند تا با طی کردن مراحل مختلف بازی به هم نزدیک شوند.

لینک دانلود بازی اندروید Disney Frozen Free Fall
دانلود بازی 2020

 

بازی Cooking Fever – تب آشپزی

بازی Cooking Fever – تب آشپزی

بازی Cooking Fever یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ دخترانه است که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۳ به شمار می‌رود. این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آشپزی است که شما در آن به عنوان سرآشپز یک رستوران حضور دارید و باید غذاهای مختلفی درست کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Cooking Fever
دانلود بازی 2020
از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

 

بازی Pastel Girl – دختر نقاشی شده

بازی Pastel Girl – دختر نقاشی شده

بازی Pastel Girl از دیگر بازی‌های اندروید دخترانه جذاب ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که دارای یک گیم پلی ساده اما جذاب است که می‌تواند شما را سرگرم کند. در این بازی با یک دختر ساده سر و کار دارید که می‌توانید با بیش از صد نوع لباس، کفش، گوشواره و همچنین تغییر رنگ مو، چشم و پوست او را به سلیقه خود زیبا کنید. پس از پایان کار نیز می‌توانید کاراکتر طراحی شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بازی Pastel Girl همچنین قابلیت تغییر تصویر پس زمینه را نیز دارد و در این بازی همه چیز طبق سلیقه شما تغییر پیدا می‌کند.

لینک دانلود بازی اندروید Pastel Girl
دانلود بازی 2020

 

بازی My Talking Angela – آنجلای سخنگوی من

بازی My Talking Angela – آنجلای سخنگوی من

بازی My Talking Angela یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دخترانه بوده که تقریبا شبیه به بازی Pou است. شما در این بازی با یک گربه سخنگو و جذاب به نام آنجلا سر و کار دارید که حیوان خانگی شماست و باید از او مراقبت کنید و تمامی کارهایش مانند غذا خوردن، لباس پوشیدن، مسواک زدن، حمام رفتن، تفریح و خواباندن او را انجام دهید.

لینک دانلود بازی اندروید My Talking Angela
دانلود بازی 2020

 

بازی Bakery Story – مغازه شیرینی پزی

بازی Bakery Story – مغازه شیرینی پزی

بازی Bakery Story نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دخترانه است که شما در آن مدیریت یک قنادی را بر عهده دارید. این بازی دارای گیم پلی رنگارنگ و جذابی است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم شیرینی‌پزی کند.

لینک دانلود بازی اندروید Bakery Story
دانلود بازی 2020

 

بازی Supermarket Mania – سوپرمارکت مانیا

بازی Supermarket Mania – سوپرمارکت مانیا

بازی Supermarket Mania نیز از دیگر بازی های اندروید دخترانه است که به سبک بازی‌های استراتژیک مدیریتی طراحی شده و بسیار سرگرم کننده است. شما در این بازی مدیر یک فروشگاه زنجیره‌ای هستید که باید در طول ۸۰ مرحله متنوع و جذاب بازی کرده و امتیاز خود را بالا ببرید.

لینک دانلود بازی اندروید Supermarket Mania
دانلود بازی 2020

 

بازی Candy Crush Soda Saga – پازل آبنبات سودا

بازی Candy Crush Soda Saga – پازل آبنبات سودا

بازی Candy Crush Soda Saga نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دخترانه است که در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ میلیون با توسط کاربران دانلود شده است. این بازی دارای گرافیک رنگارنگ و جذابی است که صداگذاری جالبی دارد و می‌تواند شما را سرگرم کند.

لینک دانلود بازی اندروید Candy Crush Soda Saga
دانلود بازی 2020

 

بازی My Cafe: Recipes & Stories – کافی شاپ من

بازی My Cafe: Recipes & Stories – کافی شاپ من

بازی My Cafe: Recipes & Stories نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دخترانه است که بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شده است. این بازی نیز نوعی بازی استراتژیک و مدیریتی جذاب و سرگرم کننده است که شما در آن مدیریت یک کافی شاپ را بر عهده دارید. داستان بازی My Cafe: Recipes & Stories از این قرار است که شما به همراه دوست خود یک کافی شاپ راه‌اندازی کردید و حالا باید کارهای مربوط به آن را انجام دهید.

لینک دانلود بازی اندروید My Cafe: Recipes & Stories
دانلود بازی 2020

 

بازی Cut The Rope 2 – طناب را ببر 2

بازی Cut The Rope 2 – طناب را ببر ۲

بازی Cut The Rope 2 نیز در فهرست برترین بازی های اندروید دخترانه قرار دارد که در واقع نسخه دوم بازی Cut The Rope است که بیش از صد میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. شخصیت اصلی این بازی یک قورباغه آبنبات‌خور است که وظیفه شما رساندن آبنبات به این موجود دوست داشتنی است.

لینک دانلود بازی اندروید Cut The Rope 2
دانلود بازی 2020

 

بازی Pet Rescue Saga – نجات حیوانات خانگی

بازی Pet Rescue Saga – نجات حیوانات خانگی

بازی Pet Rescue Saga نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دخترانه ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که به سبک بازی‌های فکری طراحی شده است. وظیفه شما در این بازی این است که با سرعت عمل بالا، بلوک‌های همرنگ و مشابه را در کنار یکدیگر بچینید تا حیوانات خانگی را از شر و خطر اهریمن حفظ کنید. به یاد داشته باشید که تعداد حرکات شما در طول بازی محدود است.

لینک دانلود بازی اندروید Pet Rescue Saga
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید دیتا دار ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


بازی اندروید دیتا دار به بازی‌هایی گفته می‌شود که دارای گرافیک بالایی هستند و تعداد مراحل آنها بالا است. دیتا قسمت مهمی از یک بازی است که برای اجرای بدون نقص و باکیفیت بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دانلود بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دیتا دار

در این بخش برترین بازی های اندروید دیتا دار ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی می‌کنیم.

بازی Asphalt 9: Legends – آسفالت ۹: اسطوره‌ ها

بازی Asphalt 9: Legends یکی از بهترین بازی های اندروید دیتا دار است که نسبت به نسخه پیشین خود یعنی Asphalt 8 تغییرات چشمگیری داشته است. در این بازی ماشین سواری جذاب، اتومبیل‌هایی از برندهای معروف دنیا مانند فراری و لامبورگینی حضور دارند. شما می‌توانید اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در مسیرهای مختلف و هیجان انگیز با رقبای خود مسابقه دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Asphalt 9: Legends
دانلود بازی 2020

 

 

بازی eFootball PES 2023 – فوتبال پی اس ۲۰۲۳

بازی eFootball PES 2023 نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید دیتا دار است که برای علاقه‌مندان به فوتبال طراحی شده است. کیفیت و گیم پلی این بازی دقیقا شبیه به دستگاه‌های کنسولی است و شما به راحتی با گوشی اندروید خود می‌توانید با تیم‌های مطرح دنیا فوتبال بازی کنید. بازی eFootball PES 2023 دارای دو نوع سیستم کنترلی و مدرن است و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. این بازی شامل حالات مختلفی مانند تورنومنت، لیگی و چالش‌های آنلاین است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم مسابقات فوتبالی با تیم‌های مطرح دنیا مانند بارسلونا و منچستر کند.

لینک دانلود بازی اندروید eFootball PES 2023
دانلود بازی 2020

 

 

بازی NBA 2K20

بازی NBA 2K20 از دیگر بازی های دیتا دار و جذاب سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای سیستم عامل اندروید است که به ورزش بسکتبال اختصاص داده شده است. سری بازی‌های ورزشی NBA 2K هر ساله منتشر می‌شوند و در هر نسخه جدید نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه می‌شود. در آخرین نسخه این بازی که در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شد از نسخه موبایلی آن رونمایی به عمل آمد و مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفت.

لینک دانلود بازی اندروید NBA 2K20
دانلود بازی 2020

 

 

بازی World of Tanks Blitz – نبرد آتشین تانک ها

بازی World of Tanks Blitz نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دیتا دار است که از زمان رونمایی حدود صد میلیون دانلود داشته و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.  World of Tanks Blitzیک بازی اکشن جذاب است که در حال و هوای جنگ جهانی دوم طراحی شده است و شما به عنوان بازیکن، کنترل بیش از صد تانک مختلف جنگی را بر عهده دارید. در جریان بازی دو تیم هفت نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و با تانک‌های خود سعی بر مغلوب ساختن یکدیگر دارند.

لینک دانلود بازی اندروید World of Tanks Blitz
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Fortnite – فورتنایت

بازی Fortnite نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دیتا دار است که به سبک اکشن ساخته شده است. این بازی نام آشنا و محبوب در ابتدا برای کنسول‌ها طراحی شده بود اما در سال ۲۰۲۳ نسخه موبایلی آن رونمایی شد و مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان قرار گرفت. در این بازی شما در قالب یک شخصیت به صورت تیمی یا انفرادی وارد یک جزیره می‌شوید و باید از جان خود محافظت کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Fortnite
دانلود بازی 2020

 

 

بازی ARK: Survival Evolved – بقا در جزیره دایناسورها

بازی ARK: Survival Evolved یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دیتا دار است که به سبک ماجراجویی و اکشن ساخته شده است. شما در این بازی به عنوان بازیکن وارد دنیای دایناسورهای بزرگ و غول‌آسا می‌شوید که باید با آنها مقابله کرده و در نهایت نیز وظیفه رام کردنشان را بر عهده دارید.

لینک دانلود بازی اندروید ARK: Survival Evolved
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Life is Strange – زندگی عجیب است

بازی Life is Strange از دیگر بازی‌های برتر دیتا دار اندروید در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که دارای سبکی ماجراجویانه است و شما را به چالش می‌کشد. داستان این بازی درباره دختری به نام مکسین کالفید است که به عکاسی علاقه دارد و به تازگی متوجه شده که می‌تواند زمان را به عقب برگرداند.

لینک دانلود بازی اندروید Life is Strange
دانلود بازی 2020

 

بازی Modern Ops – عملیات ویژه

بازی Modern Ops نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دیتا دار است که به سبک هیجان انگیز و اکشن ساخته شده است. این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص است که از دو تیم مختلف تشکیل شده است. یک تیم ترورویست و یک تیم ضد تروریست و شما می‌توانید طبق سلیقه خود یکی از این تیم‌ها را انتخاب کنید. هدف اصلی شما در این بازی، شکست دادن تیم مقابل است و در طول بازی باید به سرعت حرکت کرده، به موقع واکنش نشان دهید و از یک پناهگاه به پناهگاهی دیگر بروید.

لینک دانلود بازی اندروید Modern Ops
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Dead by Daylight – مرگ در صبحگاه

بازی Dead by Daylight یکی دیگر از برترین بازی های اندروید دیتا دار است که در دسته بازی‌های ترسناک قرار دارد و شخصیت‌های آن برای بقا و زنده ماندن در تلاش هستند. در هر بازی شما در یک رقابت پنج نفره شرکت می‌کنید. ۴ نفر در نقش بازمانده و یک نفر در نقش قاتل حضور پیدا می‌کند. شما در ابتدا می‌توانید انتخاب کنید که بازمانده باشید یا قاتل.

لینک دانلود بازی اندروید Dead by Daylight
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Clash Royale – کلش رویال

بازی Clash Royale نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید دیتا دار ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که یک بازی استراتژیک از سازنده بازی Clash of Clans است. این بازی نیز شبیه بازی کلش اف کلنز بوده و کاربران به صورت آنلاین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. هدف اصلی شما در این بازی شکست دشمن است و باید از طریق ارسال نیروهای خود به سمت سپاه دشمن و نابودی برج‌ها و قلعه‌های آنها، قلمرو پادشاهی آنان را از بین ببرید.

لینک دانلود بازی اندروید Clash Royale
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید ماشین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش برترین بازی های اندروید ماشین سواری را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ماشین

 مسلما برای علاقه مندان به دنیای بازی‌های اندرویدی ماشین ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و البته ماشین چیزی جذاب‌تر از بازی‌های سرعتی و رالی در گوشی‌ها نخواهد بود. ادامه این بخش معرفی این دست از بازی‌ها می‌پردازد.

بازی Real Racing 3 – ریل رسینگ ۳

بازی Real Racing 3 یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ ماشین سواری است که در آن ماشین‌های کمپانی‌های معروفی چون بوگاتی، پورشه و لامبورگینی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با ماشین‌های مورد علاقه خود در مسیرهای مختلف و هیجان‌انگیز با رقبای خود به رقابت بپردازید و از جلوه‌های بصری جذاب این بازی لذت ببرید.

لینک دانلود بازی اندروید Real Racing 3
دانلود بازی 2020

 

 

بازی GRID Autosport – گرید آتو اسپرت

بازی GRID Autosport نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ماشین ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ است که گرافیک بالایی دارد و دارای پیست‌های سه بعدی است. در این ماشیت بازی جذاب بیش از ۱۰۰ اتومبیل و ۱۰۰ زمین مسابقه مختلف و متنوع وجود دارد.

لینک دانلود بازی اندروید GRID Autosport
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Drive# – رانندگی

بازی Drive# یکی از هیجانی‌ترین بازی‌های ماشین سواری اندروید در سال ۲۰۲۳ است که به صورت مسابقه‌ای نیست و باید سعی کنید رکورد بهترین راننده را ثبت کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Drive#
دانلود بازی 2020

 

بازی Thumb Drift – Furious Racing – رانندگی دیوانه وار

بازی Thumb Drift – Furious Racing نیز در فهرست بهترین بازی های اندروید ماشین سواری قرار دارد. در این بازی بیش از ۵۰ ماشین مختلف وجود دارند که قفل آنها پس از طی کردن مراحل مختلف باز می‌شود و شما کنترل ماشین‌های را تنها با یک انگشت خود در اختیار دارید.

لینک دانلود بازی اندروید Thumb Drift – Furious Racing
دانلود بازی 2020

 

 

بازی CSR Racing – سی اس آر ریسینگ

بازی CSR Racing نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ماشین سواری ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که انواع ماشین‌های معروف دنیا در آن طراحی شده‌اند. این ماشین بازی به سبک مسابقه‌ای درون شهری است که گرافیک HD دارد و بسیار هیجان انگیز است.

از دست نده:  نقد و بررسی بازی موبایل Kingsman: The Secret Service + لینک دانلود و گیم پلی
لینک دانلود بازی اندروید CSR Racing
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Horizon Chase World Tour – تور جهانی اتومبیل رانی

بازی Horizon Chase World Tour نیز یکی از برترین بازی های اندروید ماشین سواری است که به سبک اتومبیل‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی طراحی شده است. این بازی ۱۶ اتومبیل مختلف دارد که با انتخاب آنها می‌توانید در مسیرهای مختلف با رقبای قدر خود به رقابت بپردازید.

لینک دانلود بازی اندروید Horizon Chase World Tour
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Forza Street – فروزا استریت

بازی Forza Street نیز از یکی دیگر از بازی‌های هیجانی و جذاب ماشین سواری اندروید در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که گرافیک بسیار بالایی دارد. زمان بندی مناسب در این بازی بسیار مهم است و مهارت رانندگی در آن اولویت اول نیست.

لینک دانلود بازی اندروید Forza Street
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Need For Speed No Limits – نیاز به سرعت: بدون مرز

بازی Need For Speed No Limits نیز یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ماشین سواری است که جدیدترین نسخه این بازی است. در این بازی انواع اتومبیل‌های معروف طراحی شده‌اند و با انتخاب آنها می‌توانید در پیست‌های مختلف و جذاب با رقبای خود رقابت کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Need For Speed No Limits
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Top Speed 2 – تاپ اسپید ۲

Top Speed 2 نیز از برترین بازی های اندروید ماشین محسوب می‌شود که نسخه دوم این بازی جذاب بوده و گیم پلی هیجان انگیزی دارد. این بازی نیز دارای بیش از ۱۰۰ اتومبیل تنوع است و در محیط‌های مختلف شهری می‌توانید با رقبای خود مسابقه دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Top Speed 2
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Beach Buggy Racing 2 – رسینگ مسابقات ساحل ۲

بازی Beach Buggy Racing 2 یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ماشین سواری است که نسخه دوم این بازی اتومبیل‌رانی بوده و بسیار هیجان‌انگیز است. در این بازی مکان‌های جدیدی چون اهرام مصر، قلعه اژدهایان  و آزمایشگاه‌های موجودات فضایی اضافه شده است و آیتم‌های جدیدی نیز در آن قرار داده شده است و دارای بیش از ۴۰ اتومبیل مختلف و متنوع است.

لینک دانلود بازی اندروید Beach Buggy Racing 2
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید اکشن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش با دانلود بهترین بازی های اندروید اکشن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ با شما همراه خواهیم بود. اگر به دنبال هیجان و چالش هستید، بازی‌های اکشن زیر را حتما امتحان کنید.

دانلود بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اکشن

در ادامه ۱۰ مورد از بهترین بازی اندروید اکشن یا لینک دانلود مستقیم معرفی کرده ایم.

بازی Modern Combat – نبرد مدرن

بازی Modern Combat یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین بازی های اندروید اکشن است. شما در این بازی یک سرباز آمریکایی هستید که باید با تروریست‌های شهر مبارزه کنید و برای انجام این ماموریت نیز انواع مختلف سلاح‌های جنگی مانند تفنگ‌، نارنجک و سلاح‌های اتوماتیک را در اختیار دارید.

لینک دانلود بازی اندروید Modern Combat
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Darkness Rises – ظهور شیاطین

بازی Darkness Rises نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اکشن و مهیج است. شما در این بازی باید با شیاطین و هیولاهای غول آسا مبارزه کنید و شهر را از دست آنها نجات دهید. در ابتدای بازی باید تیم حرفه‌ای خود را بچینید و سپس مبارزه را شروع کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Darkness Rises
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Afterpulse – Elite Army – افترپالس: ارتش ممتاز

بازی Afterpulse – Elite Army نیز یکی دیگر از بازی های اندروید اکشن سوم شخص است. این بازی تقریبا مشابه بازی Call of Duty است که شما در آن سربازی از یک گروه هستید و باید با گروه مقابل یعنی دشمنان مبارزه کنید. برای نبرد با دشمنان نیز بیش از ۳۵ سلاح جنگی مختلف در اختیار دارید و می‌توانید به صورت چند نفره بازی کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Afterpulse – Elite Army
دانلود بازی 2020

 

 

بازی World of Warships Blitz – نبرد ناوها

بازی World of Warships Blitz  از دیگر بازی‌های اکشن و جذاب ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای اندروید است. این بازی به شما امکان می‌دهد تا از میان کشتی‌های جنگی مختلف، کشتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید به جنگ دشمنان بروید. این بازی اکشن نبرد دریایی بسیار پرهیجان است و گرافیک بالایی دارد.

لینک دانلود بازی اندروید World of Warships Blitz
دانلود بازی 2020

 

 

بازی MARVEL Future Fight – مبارزه آینده مارول

بازی MARVEL Future Fight نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید اکشن است و تمام شخصیت‌های دنیای مارول در آن حضور دارند. در این بازی، دشمنان در حال تسخیر دنیا هستند و شما به کمک گروه خود باید در مقابل آنها مبارزه کرده و از نابودی دنیا جلوگیری کنید.

لینک دانلود بازی اندروید MARVEL Future Fight
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Alpha Guns 2 – سلاح‌های آلفا ۲

بازی Alpha Guns 2 نیز از برترین بازی های اندروید اکشن و هیجانی است که مانند نسخه پیشین خود به صورت دو بعدی طراحی شده است. در این بازی، دنیا توسط موجوداتی بیگانه در حال نبودی است و شما به عنوان کاراکتر «مکس» باید به تنهایی به جنگ با بیگانگان بروید و دنیا را نجات دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Alpha Guns 2
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Immortal Rogue – جنگجوی فناناپذیر

بازی Immortal Rogue یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید اکشن است که مشابه بازی‌های آرکید بوده و گرافیک آن نیز شبیه بازی‌های دهه ۹۰ میلادی است. شما در این بازی در نقش یک خون‌آشام هستید که هر ۱۰۰ سال یک بار از خواب بیدار می‌شود و به دنبال شکار و مکیدن خون قربانیان می‌رود. در این بازی با بیش از ۷۰ نوع دشمن مواجه می‌شوید و برای مقابله با آنها نیز بیش از ۳۰ نوع سلاح متنوع در اختیار دارید.

لینک دانلود بازی اندروید Immortal Rogue
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Shadow Fight 3 – نبرد سایه ۳

بازی Shadow Fight 3 نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اکشن و هیجانی است که نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات اساسی داشته است. در نسخه سوم این بازی، حریفان رقابتی شما دیگر به شکل سایه نیستند و به جنگجوهایی واقعی و تنومند تبدیل شده‌اند. حال شما باید با حریفانی واقعی بجنگید.

لینک دانلود بازی اندروید Shadow Fight 3
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Slaughter 3: The Rebels – قتل عام ۳

بازی Slaughter 3: The Rebels نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید اکشن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که گرافیک بالایی داشته و حس هیجان واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. شما در این بازی در نقش شخصی به نام «راسل» هستید که باید با زندانی‌هایی که از زندان فرار کرده و‌ شهر را تصرف کرده‌اند به مبارزه بپردازید.

لینک دانلود بازی اندروید Slaughter 3: The Rebels
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Bomb Squad – حملات بمبی

بازی Bomb Squad نیز از دیگر بازی‌های برتر اکشن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای اندروید است که دارای چندین مینی گیم جذاب بوده و همگی آنها با منفجر کردن بمب همراه هستند. در این بازی باید حریفان خود را با پرتاب بمب منهدم کرده و یا با تکه‌های یخ آنها را منجمد کنید. این بازی به صورت چند نفره نیز قابل اجرا است و برای جمع‌های دوستانه بسیار سرگرم کننده است.

 

لینک دانلود بازی اندروید Bomb Squad
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید فوتبال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


اگر از علاقه‌مندان فوتبال هستید در این بخش می‌توانید بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبالی را دانلود کنید و از بازی با آنها لذت ببرید.

 

دانلود بهترین بازی های اندروید فوتبال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

در ادامه چند بازی مهیج در زمینه فوتبال برای دانلود مستقیم به شما معرفی می‌شود.

بازی FIFA Mobile Soccer 2023 – فیفا موبایل ساکر ۲۰۲۳

بازی FIFA Mobile Soccer یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبال است که جدیدترین نسخه این بازی جذاب بوده و گرافیک بالایی دارد. در این بازی بیش از ۳۰ لیگ، ۶۵۰ تیم واقعی و ۱۷۰۰۰ بازیکن حقیقی وجود دارند. با انتخاب بازیکنان و تیم مورد علاقه خود می‌توانید بازی‌های فوتبالی هیجان انگیزی را تجربه کنید.

لینک دانلود بازی اندروید FIFA Mobile Soccer 2023
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Flick Shoot 2 – ضربات ایستگاهی ۲

بازی Flick Shoot 2 یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴  فوتبال است که نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات چشمگیری داشته است. شما در این بازی می‌توانید به صورت تک نفره در ۶ حالت مختلف و متنوع، فوتبال بازی کنید و به صورت آنلاین نیز در مسابقات چندنفره شرکت نمایید.

لینک دانلود بازی اندروید Flick Shoot 2
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Winner Soccer Evo Elite – وینر ساکر

بازی Winner Soccer Evo Elite نیز از دیگر بازی‌‌های جذاب فوتبالی ۲۰۲۳  و ۲۰۲۴ برای اندروید است که با نصب آن می‌توانید با ۳۲ تیم حاضر دنیا در بازی‌های جام جهانی شرکت کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Winner Soccer Evo Elite
دانلود بازی 2020

 

 

بازی World Soccer League – لیگ جهانی فوتبال

بازی World Soccer League نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید فوتبال است که دارای چهار حالت مختلف است.

لینک دانلود بازی اندروید World Soccer League
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Mobile Soccer League – لیگ فوتبال موبایلی

بازی Mobile Soccer League یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبال برای نسخه موبایل است که به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی شده است. شما می‌توانید پس از انتخاب تیم و بازیکنان به دو صورت فوری و لیگ شروع به بازی کنید و از گرافیک بالای این بازی لذت ببرید.

لینک دانلود بازی اندروید Mobile Soccer League
دانلود بازی 2020

 

 

بازی  Eleven×Eleven: Soccer Club Manager – یازده در یازده

بازی  Eleven×Eleven: Soccer Club Manager نیز یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین و بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبال است که سبک مدیریت تیم‌های فوتبالی طراحی شده است. شما باید در این بازی با بکارگیری روش‌های مدیریتی صحیح، تیم فوتبال خود را مدیریت کرده و پس از تشکیل یک تیم خوب، بازی‌های خود را شروع کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Eleven×Eleven: Soccer Club Manager
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Head Soccer LaLiga – سرزنی در لالیگا

بازی Head Soccer LaLiga نیز در فهرست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبال قرار دارد که بسیار جذاب و سرگرم کننده است. شما در این بازی، تیم فوتبال مورد علاقه خود را از میان تیم‌های مختلف جهان انتخاب کرده و به زمین مسابقه می‌روید.

لینک دانلود بازی اندروید Head Soccer LaLiga
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Table Football, Soccer 3D – فوتبال دستی سه بعدی

بازی Table Football, Soccer 3D نیز یکی از بهترین بازی های اندروید فوتبال برای علاقه‌مندان به فوتبال دستی است. محیط این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده و گرافیک کارتونی جذابی دارد. تنها کافی است تیم باشگاهی مورد علاقه خود مانند منچستر، بارسلونا، لیورپول و غیره را انتخاب کرده و وارد میدان شوید.

لینک دانلود بازی اندروید Table Football, Soccer 3D
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Futsal Football 2 – فوتسال فوتبال ۲

بازی Futsal Football 2 نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید فوتبال است که این با نصب آن می‌توانید فوتسال یا همان فوتسال سالنی را در گوشی خود تجربه کنید. گرافیک این بازی سه بعدی بوده و گیم پلی جذابی دارد و دارای چندین حالت متنوع و هیجان انگیز است.

لینک دانلود بازی اندروید Futsal Football 2
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Mobile Kick – موبایل کیک

بازی Mobile Kick نیز در فهرست برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوتبال قرار دارد که در سه حالت لیگ، جام قهرمانی و بازی‌های دوستانه طراحی شده است. پس از انتخاب تیم محبوب خود می‌توانید وارد میدان بازی شوید و تیم مقابل خود را شکست دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Mobile Kick
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فکری


در این بخش می‌توانید برترین بازی های اندروید فکری و معمایی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را دانلود کرده و ذهن خود را به چالش بکشید.

دانلود بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فکری

 در ادامه می توانید

بازی Samsara Room – اتاق سامسارا

بازی Samsara Room یکی از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فکری و معمایی است که با استفاده هوش و ذکاوت خود باید معمای بازی را حل کنید. شما در یک اتاق پر از وسیله گیر افتاده‌اید و باید با کمک نشانه‌ها و اشیای موجود، از این اتاق بیرون بیایید.

 

لینک دانلود بازی اندروید Samsara Room
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Love Poly – لاوپولی

بازی Love Poly نیز از برترین بازی های اندروید فکری و هوشی است که در عین سادگی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. شما در این بازی باید با چرخاندن و بررسی تصاویر سه بعدی که نمایش داده می‌شوند، حالت و شکل نهایی و صحیح آنها را حدس بزنید و به مراحل بالاتر بروید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel
لینک دانلود بازی اندروید Love Poly
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Dissembler – دیسمبلر

بازی Dissembler نیز در فهرست بهترین بازی های اندروید فکری قرار دارد. Dissembler

یک بازی معمایی است که دارای مراحل مختلفی است و به تدریج رو به دشواری می‌رود. شما در هر مرحله از این بازی باید کاشی‌های پیش روی خود را سه به سه و با رنگ‌های متناسب در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها را حذف کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Dissembler
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Hocus – هوکوس

بازی Hocus نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندورید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فکری و چالش برانگیز بوده که مبتنی بر پازل است. شما باید مکعب قرمز را از روی یک مسیر مشخص شده عبور دهید تا به مقصد نهایی برسد. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله و معمای مختلف است که همگی به دست این مکعب قرمز کوچک حل می‌شوند.

لینک دانلود بازی اندروید Hocus
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Brain It On! – مغز در آن

بازی Brain It On! نیز از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ فکری و معمایی است که در دسته بازی‌های پازل قرار می‌گیرد. این بازی در واقع با بهره‌گیری از قوانین فیزیک طراحی شده و برای رد کردن هر مرحله باید دست خود را بر اجسام مختلفی را که فکر می‌کنید قادر به حل معما هستند، بکشید و اجسام را سر جای خود قرار دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Brain It On!
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Total Party Kill

بازی Total Party Kill یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ فکری و پازلی است که شما در آن با همراهان خود وارد یک سیاه چال می‌شوید. در این بازی باید با گذراندن مراحل مختلف و نابودی رقیبان به گنج برسید.

لینک دانلود بازی اندروید Total Party Kill
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Microsoft Sudoku – سودوکو

Microsoft Sudoku نیز یکی از بازی‌های اندروید فکری و چالش برانگیز معروف است که ذهن شما را حسابی درگیر می‌کند. این بازی پازل محور است و شما باید سعی کنید اعداد ۱ تا ۱۰ را به صورت افقی و عمودی طوری کنار هم قرار دهید که تکراری نباشند.

لینک دانلود بازی اندروید Microsoft Sudoku
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Mr Pumpkin 2 – آقای کدوتنبل ۲

بازی Mr Pumpkin 2 نیز از بهترین بازی های اندروید فکری است که شما به عنوان آقای کدوتنبل باید در محیط اطراف خود، معماها و پازل‌های عجیب و غریب را حل کنید و به ماجراجویی مشغول شوید.

لینک دانلود بازی اندروید Mr Pumpkin 2
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Happy Glass – لیوان خوشحال

بازی پازل Happy Glass نیز یکی دیگر از برترین بازی های اندروید فکری است که شما باید آب را به کاراکتر اصلی بازی برسانید. در این بازی در هر مرحله مقداری آب از بالای صفحه به پایین ریخته می‌شود و شما باید با کشیدن خط‌های درست و مورب، آب را به داخل لیوان هدایت کرده و از ریختن آن جلوگیری کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Happy Glass
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Marvel Puzzle – پازل مارول

بازی Marvel Puzzle نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید فکری و معمایی است که باید تیم بزرگی از قهرمانان مارول تشکیل دهید و و پازل‌های مختلف را یکی پس از دیگری حل کنید. هریک از این قهرمانان توانایی خاص خود را دارند که می‌توانند در حل کردن پازل‌ها به شما کمک کنند.

لینک دانلود بازی اندروید Marvel Puzzle
دانلود بازی 2020

 

 


بهترین بازی های اندروید کم حجم ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش می‌توانید بهترین بازی های اندروید کم حجم و سبک را دانلود کرده و از بازی با آنها لذت ببرید.

 

دانلود بهترین بازی های اندروید کم حجم

 در ادامه می توانید به دانلود بهترین بازی اندورید کم حجم ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بپردازید

بازی Die in 100 Ways – مردن با ۱۰۰ روش

بازی Die in 100 Ways یکی از بهترین بازی های اندروید کم حجم ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که به سبک اکشن و ترسناک ساخته شد است. شما در این بازی باید شخصیت‌های مختلف آن را از شر فرشته مرگ و سرنوشت شومی که در انتظارشان است در امان نگه دارید. وظیفه اصلی شما در این بازی مقابله با فرشته مرگ است.

لینک دانلود بازی اندروید Die in 100 Ways
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Bike Racing 3D – موتور سواری سه بعدی

بازی Bike Racing 3D یکی دیگر از برترین بازی های اندروید کم حجم است که گرافیک بالایی دارد و بسیار هیجان انگیز است.

لینک دانلود بازی اندروید Bike Racing 3D
دانلود بازی 2020

 

بازی Basketball Shoot – پرتاب بسکتبال

بازی Basketball Shoot نیز یکی دیگر از بازی های کم حجم اما جذاب طراحی شده برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۲۳ است. شما در این بازی باید توپ‌هایی که در اختیارتان قرار دارند را داخل سبد بسکتبال بیندازید. هرچه توپ‌های بیشتری در سبد بیاندازید، امتیاز بیشتری کسب کرده و به مراحل بالاتر صعود می‌کنید.

لینک دانلود بازی اندروید Basketball Shoot
دانلود بازی 2020

 

 

بازیShadow Skate – اسکیت باز سایه ای

بازیShadow Skate نیز از دیگر بازی های برتر و هیجانی کم حجم برای اندروید است که به صورت دو بعدی طراحی شده و بسیار مهیج است.

لینک دانلود بازی اندروید Shadow Skate
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Prison Escape – فرار از زندان

بازی Prison Escape نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید کم حجم اما مهیج بوده که به صورت سه بعدی طراحی شده است. شما در این بازی در نقش یک زندانی هستید که حکم اعدامش صادر شده و باید هرطور که شده نقشه فرار از زندان خود را عملی کند.

 

لینک دانلود بازی اندروید Prison Escape
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Zombie Smasher – له کردن زامبی‌ها

بازی Zombie Smasher یکی دیگر از برترین بازی های اندروید کم حجم و سبک است که در دسته بازی‌های اکشن و هیجانی قرار دارد.

لینک دانلود بازی اندروید Zombie Smasher
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Auto Gangsters – سرقت گنگستری اتومبیل

بازی Auto Gangsters یکی از بهترین بازی های اندروید کم حجم است که بسیار شبیه به بازی GTA بوده اما حجم کمی از گوشی شما را اشغال می‌کند.

لینک دانلود بازی اندروید Auto Gangsters
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Modern Sniper – تک تیرانداز مدرن

بازی Modern Sniper یکی دیگر از برترین بازی های اندروید کم حجم است که به صورت اکشن و شوتر اول شخص طراحی شده است.

 

لینک دانلود بازی اندروید Modern Sniper
دانلود بازی 2020

 

 

بازی  Doodle Cricket – کریکت دودل

بازی Doodle Cricket یکی دیگر از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که با حجم ۳۱۴ کیلوبایت کم حجم‌ترین بازی این فهرست در نظر گرفته می‌شود.

لینک دانلود بازی اندروید Doodle Cricket
دانلود بازی 2020

 

 

بازی  Apple Knight: Action Platformer – شوالیه اپل: اکشن پلتفرمر

بازی اکشن Apple Knight: Action Platformer نیز یکی دیگر از بازی های مهیج و کم حجم برای سیستم عامل اندروید است.

لینک دانلود بازی اندروید Apple Knight: Action Platformer
دانلود بازی 2020

 

 


گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


در این بخش گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ که حتما باید آنها را امتحان کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دانلود گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

 در ادامه می توانید یه دانلود گرافیکی ترین بازی اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بپردازید.

بازی Pascal’s Wager – شرط بندی پاسکال

بازی Pascal’s Wager یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ محسوب می‌شود که به سبک اکشن و معمایی ساخته شده است. این بازی از یک افسانه قدیمی اقتباس شده و در طی یک اتفاق، خورشید به اعماق اقیانوس فرود کرده و زمین در دل تاریکی فرو می‌رود. در این میان شیاطینی که در روشنایی نمی‌توانستند از لانه‌هایشان بیرون بیایند وارد زمین شده و شما باید با آنها به مبارزه بپردازید.

لینک دانلود بازی اندروید Pascal’s Wager
دانلود بازی 2020

 

بازی Gris – گریس

بازی Gris نیز از در فهرست گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ قرار دارد که یک بازی معمایی، ماجراجویانه و سورئال است. این بازی گرافیکی و جذاب درباره دختری به نام گریس است که در دنیای خیالی و غمگین خود غرق شده است.

لینک دانلود بازی اندروید Gris
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Endless Nightmare – کابوس بی پایان

بازی Endless Nightmare نیز یکی دیگر از گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که در دسته بازی‌های ترسناک و هیجانی قرار دارد.

لینک دانلود بازی اندروید Endless Nightmare
دانلود بازی 2020

 

 

بازی The Gardens Between – باغ‌های رویایی

بازی The Gardens Between از دیگر بازی‌های گرافیکی و جذاب ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای سیستم عامل اندروید است که به سبک ماجراجویانه و فانتزی ساخته شده است. این بازی درباره دو دوست صمیمی است که به دنیایی عجیب و غریب وارد می‌شوند. شما باید به این دو دوست کمک کنید تا ماجراها و معماهای این دنیای سحرآمیز و عجیب را حل کنند.

لینک دانلود بازی اندروید The Gardens Between-
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Mindcell – زندان ذهن

بازی Mindcell نیز یکی دیگر از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴  است که به سبک اکشن و مهیج ساخته شده است. شما در این بازی در نقش مردی هستید که سعی دارد از یک منطقه امنیتی فرار کند و باید با ترفندهای مختلف از سلول خود فرار کرده و با پیدا کردن سلاح‌های مختلف از دست دشمن فرار کند.

لینک دانلود بازی اندروید Mindcell
دانلود بازی 2020

 

بازی The First Tree – اولین درخت

بازی The First Tree نیز یکی دیگر از گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به سبک ماجراجویی و فانتزی است. این بازی دو وجهی است و دو داستان مختلف را دنبال می‌کند. شما در هر دو داستان باید به دنبال گمشدگان خود بگردید و به هر نحوی که شده آنها را پیدا کنید.

لینک دانلود بازی اندروید The First Tree
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG – شمشیر آهنین

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG یکی دیگر از بازی‌های اکشن با گرافیک بالا است که در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر شده است. شما در این بازی باید با سلاح‌های مختلفی چون شمشیر آهنین به نبرد هیولاها و شیاطین بروید و دنیا را از دست آنها نجات دهید.

لینک دانلود بازی اندروید Iron Blade: Medieval Legends RPG
دانلود بازی 2020

 

 

بازی Infinity Ops

بازی Infinity Ops یکی دیگر از گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است که شما را وارد یک محیط علمی تخیلی می‌کند. Infinity Ops یک بازی تفنگی اول شخص است که در آینده دور اتفاق می‌افتد و شما در آن باید قبیله خود را ایجاد کرده و با سلاح‌هایی که در دست دارید به جنگ با دشمنان بروید.

لینک دانلود بازی اندروید Infinity Ops
دانلود بازی 2020

 

 

سخن پایانی در مورد بهترین بازی اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳

ما در این مقاله ۱۰۰ مورد از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ افلاین، انلاین، دیتادار، دخترانه، اکشن، جنگی، ماشین و کم حجم و غیره را در سبک‌های مختلف به شما معرفی کردیم. این برترین بازی‌های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ افلاین، انلاین، دیتادار، دخترانه، اکشن، جنگی، ماشین و کم حجم  با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شدند و چندین میلیون بار دانلود شده‌اند. در این فهرست برای هر سلیقه‌، چندین بازی مختلف را به همراه لینک دانلود آنها معرفی کردیم تا آنها را دانلود و نصب کرده و چندین ساعت سرگرم شوید.

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ کدام‌ها هستند؟

در مقاله بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ از بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ گفته‌ایم. بازی اندروید انلاینف افلاین، دیتادار، دخترانه، ماشین و فکری شاخص‌ترین بازی‌های ۲۰۲۴ هستند.

پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ کدام‌ها هستند؟

بازی های اندروید انلاین همیشه از جمله پرطرفدارترین بازی های اندروید بودند. از جمله این بازی های می توانیم به پابجی موبایل، بازی فورتنایت، بازی کش رویال، بازی کالاف دیوتی موبایل، کلش اف کلنز و پوکیمون گو اشاره کنیم. از بازی آفلاین نیز بازی کندی کرش ساگا و بازی Ballz ‌محبوبیت زیادی دارند.

بازی رایگان اندروید کدام ها را دانلود کنم؟

اگر به‌دنبال بازی بتل‌رویال می‌گردید، فورتنایت، پابجی و کالاف دیوتی موبایل بهترین گزینه‌ها هستند، اگر بازی ریسینگ می‌خواهید دو بازی ریل ریسینگ و آسفالت ۹ را پیشنهاد می‌کنیم. درصورتی یک بازی بسیار زیبای ماجراجویی می‌خواهید Genshin Impact‌ را به‌هیچ عنوان از دست ندهید. در نهایت اگر بازی کارتی می‌خواهید هارت استون، هشت خوان و بازی Gwent گزینه‌های خوبی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۵۱ دیدگاه در حال حاضر

  1. عالی. همه بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به همراه لینک دانلود ۱۰۰ بازی اندروید آنلاین، آفلاین، دیتا دار و دخترانه معرفی شدنو ولی چن تا بازی موبایل جا افتاده

  2. پرفکت

  3. Yes!.

  4. An excellent read..

  5. گوووووووووووود پست

  6. You are so awesome!

  7. Thank you, quite nice post.

  8. excellent

  9. مطلب خوبی بود در مورد بازی اندروید

  10. thanks for post best android games 2021

  11. awesome post android games 2021

  12. خوب بود

  13. عالی

  14. همه بازیهای اندروید ۲۰۲۱ رو معرفی نکردید

  15. hal kardm

  16. best android game 2020 2021

  17. عالی بازی های اندروید ۲۰۲۰

  18. دمت گرم. بازهای خوبی برای اندروید معرفی کردین

  19. Good site.

  20. خوب نبود. بازهای مورد علاقه اندرویدی من توش نبود

  21. همه بازی های موبایل اندروید ۲۰۲۱ رو معرفی کردین ممنون

  22. هایپ شدم. ممنون

  23. حال کردم. همه چی رو معرفی کردین. کاملترین مقاله بازی های اندرویدی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ بود که دیدم

  24. دمتتون گرم. عالیعه

  25. عالیه این بازی های اندرویدی ۲۰۲۱

  26. perfect

  27. ممنون بخاطر این مطلب بازی های موبایل اندروید ۲۰۲۱

  28. Gooooooooooooooooooooooood

  29. tnks 4 u

  30. thanks for providing these kinds of
    post android games 2021.

  31. کامل نبود

  32. عالی بود

  33. Good android games 2021 post
    tnks

  34. Your Thanks a lot

  35. very good post

  36. Best android game 2021

  37. Hi, I enjoyed this blog
    It was funny!

  38. This article very good

  39. بد نبود. اکثر بازی های اندروید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ معرفی شدن. خوبه

  40. عالی عالی عالی

  41. good post

  42. ممنون. عالی بود این بازهای اندروید

  43. ga Heⅼⲣ Yⲟu?

  44. Great article, totally what I needed.

  45. thankful to
    you.

  46. great blog

  47. Great article.

  48. best post android game 2021

  49. Thanks for finally writing about > بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ : دانلود ۱۰۰ بازی
    اندروید آنلاین، آفلاین، دیتا دار و دخترانه
    – سه گوش < Liked it!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها