• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • چلسی ژانگ بازیگر نقش رز ویلسون در فصل دوم سریال تایتان‌ها – Titans

چلسی ژانگ بازیگر نقش رز ویلسون در فصل دوم سریال تایتان‌ها – Titans

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
چلسی ژانگ بازیگر نقش رز ویلسون در فصل دوم سریال تایتان‌ها - Titans

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارش سایت دِدلاین، چلسی ژانگ، ستارهٔ این روزهای شبکه دیزنی (Disney Channel) که در سریال Andi Mack (اندی مک) نقش‌آفرینی می‌کند، نقش شخصیت رز ویلسون – Rose Wilson ، دختر اسلید ویلسون که با نام روجر (Ravager) نیز شناخته می‌شود را در فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) شبکه دی سی یونیورس (DC Universe) ایفا خواهد کرد.

شخصیت رز ویلسون یا روجر هم به عنوان دشمن و هم یکی از اعضای تیم ابرقهرمانی تایتان‌ها و دختر شخصیت دث‌استروک است؛ این شخصیت به نویسندگی مارو وولفمن و طراحی هنری آرت نیکولز خلق شده ‌است و برای اولین بار در شمارهٔ ۳۴ از داستان کامیک دث‌استروک (اکتبر ۱۹۹۲) حضور پیدا کرد.

طبق خبری که دِدلاین چندی پیش منتشر کرده بود، اسای مورالس، بازیگر فصل اول سریال Ozark (اوزارک) و سریال How to Get Away with Murder (چگونه از مجازات قتل فرار کنیم)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Titans اضافه شده و قرار است نقش شخصیت اسلید ویلسون ملقب به دث استروک را بازی کند. دث استروک شخصیت شرور فصل دوم این سریال خواهد بود که در حال حاضر قرار است در چند قسمت فصل دوم سریال Titans حضور داشته باشد که احتمالاً در ادامه نقش پررنگ‌تری دریافت می‌کند. شخصیت اسلید ویلسون که بیشتر با نام دث‌استروک شناخته می‌شود، توسط مارو وولفمن و جرج پرز خلق و برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک The New Teen Titans (تایتان‌های نوجوان جدید) که در دسامبر ۱۹۸۰ منتشر شد، شاهد حضور این شخصیت در دنیای کامیک DC بودیم. چلسی ژانگ اولین نفری خواهد بود که نقش شخصیت رز ویلسون را در سینما و تلویزیون ایفا خواهد کرد.

از دست نده:  اسای مورالس بازیگر نقش دث استروک در فصل دوم سریال تایتان‌ها - Titans

چلسی ژانگ بازیگر نقش رز ویلسون در فصل دوم سریال تایتان‌ها - Titans

چند روز پیش نیز شبکه دی سی یونیورس با انتشار توییتی در توییتر رسمی سریال Titans، رسماً حضور جریکو، پسر دث استروک را در فصل دوم این سریال تأیید و اعلام کرده بود که چلا من قرار است نقش شخصیت جوزف ویلسون ملقب به جریکو (Jericho) را در فصل دوم این سریال از مجموعه DC بازی کند. چلا من که بیشتر برای کانال یوتیوب خود شناخته می‌شود، یک مرد ناشنوای چینی است و این اولین نقش او در یک سریال یا فیلم است.

شخصیت رز ویلسون یا روجر هم به عنوان دشمن و هم یکی از اعضای تیم ابرقهرمانی تایتان‌ها و دختر شخصیت دث‌استروک است؛ این شخصیت به نویسندگی مارو وولفمن و طراحی هنری آرت نیکولز خلق شده است

این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که کمپانی دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی که رابین جدید وارد داستان می‌شود. پیش‌تر در خبرها خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت.

گفتنی است چندی پیش  کمپانی دی سی اینترتینمنت اعلام کرد که سریال Titans برای فصل دوم تمدید شده است. جزئیات بیشتری از فصل دوم این سریال در دسترس نیست و در حال حاضر طبق گفته سازندگان سریال، فصل دوم سریال Titans مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. فصل اول سریال Titans در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر ماه) از سرویس استریم شبکه دی‌سی یونیورس پخش شد و این فصل در ۱۲ قسمت تولید شده است. آکیوا گلدزمن،جف جانز و گرگ برلانتی که وظیفهٔ ساخت فصل اول سریال Titans را بر عهده داشته‌اند، برای ساخت فصل دوم سریال Titans نیز باز خواهند گشت و مراحل نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال را آغاز کرده‌اند. علاوه بر مورالس و من،جاشوا اورپن دیگر بازیگر جدید فصل دوم سریال Titans است که او قرار است نقش کانر کنت ملقب به سوپربوی را بازی کند. علاوه بر این سه بازیگر، برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث و سیموس دور در نقش ترایگان، دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل دوم سریال Titans بازگردند. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها