• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • همه آنچه باید از بازی فورتنایت بدانید: از رایگان بودن تا پلاس و شیطانی بودن

همه آنچه باید از بازی فورتنایت بدانید: از رایگان بودن تا پلاس و شیطانی بودن

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۶
بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

Fortnite Battle Royale یک بازی با ۱۰۰ نفر بازی‌کننده است که می‌توانید در آن به تنهایی یا به عنوان عضوی از یک تیم بازی کنید و بعد از پریدن با چتر در یک جزیره با دیگران مبارزه کنید تا در نهایت تنها شما در آن جزیره باقی بمانید و برنده شوید. برای سخت‌تر شدن بازی، جزیره مدام در حال کوچک‌تر شدن است و شما باید در آن دوام بیاورید. برای این کار باید تله بکارید، سلاح‌های جدید به دست بیاورید و مواضع دفاعی بسازید. همین‌طور که نقشه‌ی بازی آب می‌رود، بازی‌کنندگان به هم نزدیک‌تر می‌شوند و بدین ترتیب باید مدام در حال پیشرفت و تطبیق شرایط باشید. با این‌که بازی فقط یک نقشه دارد، این نقشه بسیار وسیع است و مدام در حال گسترش و تغییر. سازنده‌ی بازی یعنی اپیک گیمز هم هر بار این نقشه را به‌روزرسانی می‌کند. در آخرین آپدیتی که برای بازی عرضه شده اپیک گیمز آن را گسترش داده و یک شهر جدید اضافه کرده است. به طور کلی اپیک به قسمت‌های غربی نقشه علاقه‌ی بیشتری نشان داده است.

بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

بازی Fortnite: Save The World یک بازی در سبک بقا است که به صورت دو نفره‌ی همکاری (co-op) بازی می‌شود. در این بازی با همان ابزارها و ادوات بازی می‌کنید و باید در مقابل زامبی‌های هوش مصنوعی مقاومت کنید. برای این‌کار باید در روز مواضع دفاعی بسازید و حسابی جای پای خود را محکم کنید تا بتوانید شب را دوام بیاورید. هر دو بازی Fortnite و Fortnite Battle Royale را اپیک گیمز هنوز در حال گسترش دادن است و وعده داده که آن‌ها را بهبود خواهد داد.

از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به پیشرفت حس تیراندازی و دقت اشاره کرد. همچنین احتمال اضافه شدن یک نقشه به بازی وجود دارد. با این وجود هنوز برنامه‌ی دقیقی برای اضافه شدن وسایل نقلیه به بازی وجود ندارد و زاویه دید اول شخص در برنامه نیست. این‌ها همه‌ی چیزهایی بودند که باید در مورد بازی فورتنایت بدانید. اگر به سراغ بازی فورتنایت بتل رویال می‌روید امیدواریم شما را در این بازی ملاقات کنیم!


آیا بازی رایگان فورتنایت است؟ 


بازی Fortnite Battle Royale را می‌توانید به صورت رایگان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی دانلود و بازی کنید. این بازی یک حالت و یک نقشه دارد و به تازگی توانسته رکورد ۲ میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان را به ثبت برساند. همین نسخه از بازی است که همه بازی می‌کنند و با توجه به جمعیت بازی‌کننده،‌ بهتر است همین نسخه را انتخاب کنید.

اما چند نکته‌ی دیگر هم باید در مورد این بازی بدانید. یکی از این نکات این است که بازی Fortnite در استیم عرضه نشده و شما باید نسخه‌ی پی‌سی این بازی را به طور مستقیم از سایت اپیک گیمز دریافت کنید.

سایت اپیک اجازه‌ی ساخت اکانت برای افرادی که در ایران (و چند کشور دیگر) زندگی می‌کنند را نمی‌دهد. به دلیل تحریم‌ها. برای این‌کار باید از راه‌های دور زدن مثل وی‌پی‌ان استفاده کنید.


ایا فورتنایت پلاس می خواهد؟


اگرچه بازی فورتنایت بتل رویال برای دانلود رایگان است، در کنسول ایکس‌باکس وان برای بازی کردن آن نیاز به اشتراک پولی ایکس‌باکس لایو دارید. بازی‌کنندگان البته در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ نیازی به داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارند و واقعا می‌توانید آن را در پلی‌استیشن ۴ به طور رایگان بازی کنید.

از دست نده:  اخبار حول بازی بوردرلندز 3 - Borderlands 3 و کمپانی گیرباکس

اگر می‌خواهید در بازی پول خرج کنید می‌توانید Battle Pass را خریداری کنید که به شما لباس‌های جدید، گلایدرها، تبر و دیگر آیتم‌ها را هدیه می‌دهد، که هیچ‌کدام تاثیری در گیم‌پلی بازی ندارند. در حال حاضر قیمت این پک ۹۵۰ واحد پول داخل بازی V-Bucks است که معادل ۹٫۵ دلار است.

باید توجه داشته باشید که بازی Fortnite رایگان نیست. برای این بازی باید بهایی بپردازید اما چون به اندازه‌ی فورتنایت بتل رویال محبوبیت ندارد، فعلا به سراغ آن نروید. به نظر می‌رسد که این بازی فعلا بیش از آن‌چه که باید گران است و مهم‌تر از همه، به زودی در سال ۲۰۱۸ این بازی رایگان خواهد شد. پس خرید آن اصلا منطقی نیست. پیشنهاد ما این است که فعلا Fortnite Battle Royale را دانلود و به رایگان بازی کنید تا زمانی که بازی Fortnite رایگان شد، اگر همچنان مشتاق بودید آن را خریداری کنید.


ایا فورتنایت شیطانی است؟


بازی Fortnite به استقبال هالووین می‌رود. این بازی حالا در سبک رویال بتل خود حالتی را اضافه کرده است که در آن بازیکنان باید با دشمنان کامپیوتری خود نیز مبارزه کنند. تریلر یک دقیقه‌ای به همین مناسب توسط کمپانی توسعه دهنده بازی، Epic Games منتشر شده است که در آن می‌توانید موجودات شیطانی اضافه شده به بازی را مشاهده بفرمایید.

بازیکنان در آپدیت جدید مجبور خواهند بود با موجودات هیولا مانندی که از جعبه‌های Cube Fragment که بر روی نقشه ظاهر می‌شود مبارزه کنند. کشتن این رواح برای بازیکنان لوت به همراه خواهد داشت. این ارواح گاه و بیگاه در نقشه ظاهر می‌شوند جا و زمان مشخصی ندارند. بزرگترین آپدیت بازی فورت‌نایت که اپیک گیمز آن را Fortnitemares نام‌گذاری کرده، همین وجود موجودات ترسناک است. البته گزارشات حاکی از آنست که ایپک در حال حاضر این حالت از بازی را غیرفعال کرده است. به نظر می‌رسد که مشکلات تشکیل گروه برای بازی و زمان طولانی که بازیکنان برای دسترسی به این حالت باید منتظر می‌ماندند، دلایل این تصمیم بوده است.

بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

البته چند آپدیت جالب دیگر نیز با بازی اضافه شده است. نام هفت تیر بازی حالا به “Six Shooter” تغییر یافته است. آیتم‌هاو لباس‌های جدید برای خرید در دسترس قرار گرفته است و علاوه‌براین توانایی کنترل گلایدر توسط بازیکنان بیشتر شده است. با این حال بزرگترین راز بازی کوین (Kevin) مکعب بنفش رنگ شوم با موانع و دشمنان جدید است. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تریلر جدید بازی فورت‌نایت که مربوط به آپدیت Fortnitemares به مناسب فرارسیدن هالووین است، تماشا بفرمایید:


ایا بازی فورتنایت برای اندروید امده است؟


بازی Fortnite چندی پیش در حالت بتا، برای اندروید منتشر شد و البته ابتدا، چند روزی در انحصار کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ بود. با این حال حتی پس از تمام شدن این مدت زمان انحصاری هم نسخه اندروید فورتنایت تنها برای افرادی قابل بازی بود که برای تجربه آن، ثبت نام و در ادامه دعوت‌نامه دریافت می‌کردند. با این حال طبق اعلام کمپانی اپیک گیمز، از این پس دیگر نیازی به دریافت دعوت‌نامه برای تجربه این بازی نیست و همه قادر به بازی کردن آن هستند.

از دست نده:  تریلر هنگام عرضه بازی جنگ جهانی زد - World War Z و کشتار زامبی‌ها

بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

بر این اساس، در صورتی که گوشی شما توان اجرای بازی اندروید Fortnite را داشته باشید، تنها کافی است تا آن را دانلود کنید و بدون نیاز به اقدام دیگری، به تجربه بازی بپردازید. فورتنایت بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده است و در پلتفرم موبایل هم عملکرد خیلی خوبی داشته است؛ به طوریکه نسخه iOS این بازی، تا به امروز درآمدی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار کسب کرده است و نسخه اندروید هم با اینکه حالت محدودی داشت و همه قادر به تجربه آن نبودند، چیزی در حدود ۶۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است و طبیعیتا با عمومی شدن بازی، این درآمد بیش‌تر هم خواهد شد.


فورتنایت برای چه گوشی هایی هست؟ لیست گوشی‌های اندرویدی سازگار با بازی


Fortnite در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) همزمان با معرفی گلکسی نوت ۹ به صورت انحصاری و برای اولین بار برای یک دستگاه اندرویدی عرضه کرد. گفته می شود که این بازی به مدت ۳۰ روز فقط برای پرچمدار جدید سامسونگ در دسترس بود. اما شاید برای شما هم سوال باشد که آیا گوشی اندرویدی شما از این بازی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. در لیست زیر می توانید نام تمام دستگاه های اندرویدی سازگار با این بازی که در وب سایت فورت نایت منتشر شده است را مشاهده کنید:

Google Pixel 2/Pixel 2 XL
Huawei Mate 10/Huawei Mate 10 Pro
Huawei Mate 10 Lite
Huawei Mate 9/Mate 9 Pro
Huawei P10/P10 Plus
LG G6
LG V30/V30 Plus
Motorola Moto E4 Plus
Motorola Moto G5/G5 Plus
Motorola Moto G5S
Motorola Moto Z2 Play
Nokia 6
Razer Phone
Samsung Galaxy A5 2017
Samsung Galaxy A7 2017
Samsung Galaxy J7 Prime 2017/J7 Pro 2017
Samsung Galaxy Note 8
Samsung Galaxy On7 2016
Samsung Galaxy S9/S9 Plus
Samsung Galaxy S8/S8 Plus
Samsung Galaxy S7/S7 Edge
Sony Xperia XA1/XA1 Ultra/XA1 Plus
Sony Xperia XZ
Sony Xperia XZs
Sony Xperia XZ1

توجه: این لیست پیش از عرضه بازی و در وب‌سایت Epic Games منتشر شده بود. اما لیست نهایی گوشی‌هایی که از این بازی پشتیبانی می‌کنند متفاوت است.


می‌توان بازی Fortnite را در خانه چندنفره بازی کرد؟ بازی کراس-پلتفرم است؟


بازی Fortnite Battle Royale قابلیت اسپلیت-اسکرین (تقسیم صفحه نمایش) ندارد و نمی‌توانید آن را در یک پلتفرم با یک یا چند نفر دیگر بازی کنید. این بازی چنین از قابلیت کراس-پلتفرم (امکان بازی با کاربران دیگر پلتفرم‌ها) برخوردار نیست و این یعنی شما نمی‌توانید بر روی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ خود با دوستانتان در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و یا پی‌سی بازی کنید.

از دست نده:  معرفی کاراکتر Ruin برای بازی فورتنایت - Fortnite

با این‌حال، بازی‌کنندگان پلی‌استیشن ۴ می‌توانند با استفاده از روشی غیررسمی با بازی‌کنندگان پی‌سی وارد یک بازی شده و بازی کنند. برای این‌کار، دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ باید حساب کاربری اپیک گیمز بسازند و طی مراحلی وارد بازی شوند. (آموزش این مراحل را در صورت درخواست کاربران به زودی در سایت گیم‌نیوز قرار خواهیم داد.)

بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

بین حساب‌های کاربری پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی که در سایت اپیک گیمز با هم مرتبط شده باشند می‌شود اطلاعات پیشرفت در بازی را به اشتراک گذاشت، اما توجه داشته باشید که برای اولین باری که این حساب‌ها را با هم مرتبط می‌کنید، پیشینه‌ی بازی حذف می‌شود و همه چیز به حالت شروع برمی‌گردد. همچنین باید بدانید که بازی Fortnite معمولی با Fortnite Battle Royale هیچ سنخیتی ندارد و این دو بازی کاملا از هم جدا هستند.


اخبار حول فصل نهم بازی فورتنایت


با اتمام هر فصل از بازی فورتنایت – Fortnite، معمولا استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، سعی می‌کند با انتشار تصاویر مختلف، اطلاعاتی را از فصل آینده در دسترس قرار دهد و مخاطبان را با حال‌وهوای محتویات بتل‌پس هم آشنا کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی فورتنایت – Fortnite، تصویری را پست کرده است که آن را در بالا تماشا می‌کنید. همچنین در توضیحات تصویر نوشته شده است که آینده، نامعلوم است. با دقت به تصویر منتشر شده، شاهد کاراکتری هستیم که ظاهری ربات شکل دارد و احتمال دارد فصل نهم با حال‌وهوای زمان آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد. فصل هشتم ظاهر دزدان دریایی را در دسترس کاربران قرار داد و همچنین شاهد اضافه شدن آتش‌فشان به نقشه‌ی فورتنایت – Fortnite بودیم.

بازی رایگان فورتنایت - Fortnite یک بازی شیطانی بدون پلاس | بازی فورتنایت چیست؟

البته چند روز پیش یک رویداد کوچک برگزار شد که در جریان آن بازیکنان می‌توانستند تنها یکی از سلاح یا موارد حذف شده از فورتنایت – Fortnite را به بازی برگردانند. پس از آن شاهد فعال شدن آتش‌فشان بازی بودیم و دو منطقه‌ی Tilted Towers و Retail Row از بین رفتند. باید منتظر باشیم و ببینیم فصل نهم چه تغییرات دیگری را در نقشه‌ی بازی اعمال می‌کند و بتل‌پس فصل نهم هم چه محتویاتی را برای کاربران در نظر گرفته است.

آخرین سری از چالش‌های فصل هشتم هفته گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت و چهارشنبه این هفته ۱۸ اردیبهشت (هشت مِی) فصل هشتم به اتمام می‌رسد. ازاین‌رو تنها تا پایان امشب فرصت دارید چالش‌های اورتایم را بگیرید و شکل دوم سه تن از کاراکترهای بازی را آزاد کنید. نظر شما کاربران سه گوش چیست؟ فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite با چه ظاهری در روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ مِی) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؟ منبع: زومجی/

4.5/5 - (10 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۶ دیدگاه در حال حاضر

  1. مطلب خوبی بود

  2. یه بازی شیطانی ترسناکه

  3. Tadalafil No Prescription ethelefelf – Cialis smaliasosy Xenical Orlistat 120 Mg Tymnmift Iodili Comprar Cialis Y Pagar Con Paypal

  4. چرا چرت و پرت مینویسی اسکل زامبی از کی تا حالا شده چیز شیطانی اونا تو مراسمشون هالویین دارن هالویین هم هیولا داره معروف ترینشم زامبی چه رربطی به شطانی بودنش داره اطلاعات نداری زر مفت نزن

    • خوشحالیم که خوندین و نظر دادین. از این به بعد با نویسنده میگیم با شما هماهنگ باشه چی بنویسه

  5. سلام من الان اگر برم و فورتنایت رو دانلود کنم بدونم اکانت پلی استیشن پلاس میشه بازی کرد آخه تو چندتا سایت خونده بودم که نمیشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها