• خانه
  • >
  • اختصاصی
  • >
  • +۴۰ فیلم خون آشام ترسناک دوبله فارسی: فیلم خون آشام جدید بدون سانسور ۲۰۲۴

+۴۰ فیلم خون آشام ترسناک دوبله فارسی: فیلم خون آشام جدید بدون سانسور ۲۰۲۴

  • توسط نویسنده
  • ۲ ماه قبل
  • ۲
فیلم خون آشام

دراکولا و خون‌اشام حتی قبل از ساخت هالیوود وجود داشته‌اند. اگر از طرفداران پروپاقرص فیلم خون آشام هستید، با ما همراه باشید تا فیلم‌های برتر این ژانر وحشت را از گذشته تا سال ۲۰۲۳ مرور کنیم.

فیلم خون آشام را می‌توان به نوعی شالوده سینمای وحشت دانست. حتی در سالیان ابتدایی تولد هالیوود و قبل از اینکه کمپانی یونیورسال تابوت دراکولا را باز کند، باز هم داستان‌هایی از خون آشام وجود داشتند. از آن زمان تا کنون، ما انواع و اقسام خون‌آشام‌ها را در ژانرهای مختلف دیده‌ایم؛ از عاشقان خوش‌تیپ و جذاب گرفته تا زشت‌ترین موجودات و هم اتاقی‌های شوخ و ابداعات دیگر. به هرحال همیشه خون‌آشام‌هایی در سایه‌ها خزیده‌اند و به نظر می‌رسد که تا ابد بال‌های خفاشی‌شان را در زیر نور ماه باز خواهند کرد. با توجه به جذابیت این موجودات و حضورشان در سینما، قصد داریم بهترین فیلم‌ خون‌ آشام سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. البته نگران محدودیت فیلم‌ها نباشید این فهرست به قدری طولانی است که در آن گذری به سینمای کلاسیک و به طور کلی بهترین فیلم‌های خون‌آشام محور کل تاریخ نیز خواهیم داشت. شما را با اربابان تاریکی تنها می‌گذاریم! beautyworm.com

بیشتر بخوانید: فیلم و سریال خون آشامی : ۵۶ مورد از بهترین فیلم خون آشام ترسناک، عاشقانه و گرگینه ای

 

معرفی ۱۰ فیلم خون آشام جدید ۲۰۲۳

فیلم‌های خوب و دیدنی با محوریت خون آشام یا ومپایر فقط مختص به سینما و هالیوود نیستند. گاهی در شبکه‌های استریم مانند آمازون و نتفلیکس گزینه‌هایی پیدا می‌شود که از بسیاری از فیلم‌های پرهزینه تماشایی‌ترند. در ادامه به معرفی ۱۰ فیلم خون آشام محور خواهیم پرداخت که احتمالاً اسم تعدادی از آن‌ها را تا به حال نشنیده‌اید.

فیلم خون آشام Last Voyage of the Demeter

فیلم آخرین سفر دمتر (Last Voyage of the Demeter)

کارگردان: آندره اووردال

این فیلم خون آشام ترسناک بر اساس بخش «دست‌نوشته‌های کاپیتان» از رمان دراکولای برام استوکر ساخته شده و به طور کامل حول وقایع کشتی تجاری که دراکولا را حمل می‌کرد، متمرکز است. خدمه کشتی «دمتر» متوجه می‌شوند که اتفاقات عجیبی برای کشتی آن‌ها رخ می‌دهد و قتل خدمه کشتی را در پی دارد. آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که تحت نظر یک هیولای خونخوار هستند که جان همه سرنشینان را تهدید می‌کند. ماجرا به سرعت به یک مبارزه هیجان‌انگیز برای بقا در دریاهای آزاد تبدیل می‌شود. کارگردانی این فیلم ترسناک را آندره اووردال (کالبد شکافی جین دو، داستان‌های ترسناک برای تعریف کردن در تاریکی) به عهده دارد و بازیگرانی چون کوری هاوکینز، آیسلینگ فرانسیوسی، لیام کانینگهام، دیوید دستمالچیان و خاویر بوتت در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم خون آشام reinfield

فیلم رنفیلد (Renfield)

کارگردان: کریس مک کی

همه داستان کنت دراکولا را می‌دانند، اما به ندرت از دست راست او یعنی شخصیت «رنفیلد» یاد می‌شود. همه چیز در این کمدی ترسناک که ماجرایش در نیواورلئان اتفاق می‌افتد تغییر می‌کند و رنفیلد به جای دراکولا در مرکز داستان قرار دارد. او وقتی عاشق یک پلیس راهنمایی و رانندگی بداخلاق به نام ربکا کوئینسی می‌شود، به این نتیجه می‌رسد که جز خدمت به ارباب خون‌آشامش، چیزهای زیباتری هم در دنیا وجود دارد. اما آیا می‌تواند به خاطر عشق به قلب سیاه دراکولا غلبه کند؟ این تصویر جدید از دراکولا به کارگردانی کریس مک کی (فیلم لگو بتمن) و با داستانی از رابرت کرکمن (مردگان متحرک) ساخته شده است و بازیگرانی چون نیکلاس هولت، آکوافینا، بن شوارتز و نیکلاس کیج در آن ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم Renfield

فیلم خون آشام salem

فیلم زمین سیلم (Salem’s Lot)

کارگردان: گری دابرمن

Salem’s Lot بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۷۵ نوشته استیون کینگ، ساخته شده است. نویسنده‌ای به نام بن میرز در جست‌وجوی سوژه و انگیزه کتاب بعدیش به خانه دوران کودکی خود در Jerusalem’s Lot باز می‌گردد، اما متوجه می‌شود که زادگاهش مورد چپاول یک خون آشام بی‌رحم قرار گرفته شده است. نویسنده برای از میان برداشتن این تهدید مرگبار با گروهی از آدم‌های عجیب و غریب متحد می‌شود. در این فیلم خون آشام به کارگردانی گری دابرمن (Annabelle Comes Home, IT: Chapter Two) بازیگران جوانی نظیر لوئیس پولمن، مکنزی لی، بیل کمپ، پیلو آسبک، آلفره وودارد و ویلیام سادلر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم خون آشام slayer

فیلم قاتلان خونین (Slayers)

کارگردان: کی آشر لوین

گروهی از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی با هدف ساخت محتوا برای پیچشان به عمارت یک میلیاردر دعوت می‌شوند. اما چیزی که انتظار ندارند این است که داخل عمارت با یک خون آشام به دام بیفتند. تنها امید آن‌ها به یک گیمر و یک شکارچی خون آشام کهنه‌کار است تا آن‌ها را از این وضعیت خطرناک نجات دهند. اگر با همکاری کار کنند، شاید زنده بمانند تا بازهم بتوانند پست‌های احمقانه بگذارند. کارگردان آشر لوین (Too Cool For School) این کمدی ترسناک را با بازی ابیگیل برسلین، مالین آکرمن و توماس جین هدایت می‌کند.

دانلود فیلم Slayer

فیلم خون آشام dayshift

فیلم شیفت روز (Day Shift)

کارگردان: جی جی پری

گذراندن زندگی برای یک کارگر استخر آسان نیست. او به پول بیشتری نیاز دارد تا بتواند زندگی بهتری برای دختر خردسالش فراهم کند. خوشبختانه حین تمیز کردن کف استخر او شغل دیگری هم دارد. وقتی استخرها را تمیز نمی‌کند، شهر را از خون‌آشام‌های تشنه پاک می‌کند. خون‌ آشام‌هایی که پس از غروب خورشید، زندگی مردم بیگناه را تهدید می‌کنتد. اما اوضاع زمانی خطرناک می‌شود که در مقابل مکنده‌های خون، شانس با قهرمان داستان یار نباشد. در این کمدی ترسناک دارک به کارگردانی جی جی پری (هماهنگ کننده بدلکاری در جان ویک) بازیگرانی چون جیمی فاکس، استیو هوی و اسکات ادکینز بازی می‌کنند.

دانلود فیلم Day Shift

فیلم خون آشام dead and beautiful

فیلم مرده و زیبا (Dead & Beautiful)

کارگردان: دیوید وربیک

گروهی از بچه‌های پولدار سرگرم یک مهمانی پرزرق و برق شبانه در شهر هستند. اما در این شب اوضاع وقتی ترسناک می‌شود که این جوانان خوش‌گذران یکباره تبدیل به خون آشام می‌شوند. این  تحول و جهش ژنتیکی جدید در راستای مکیدن خون و شب زنده داری، زندگی آن‌ها را پیچیده و روابطشان را تهدید می‌کند. تریلر ترسناک «مرده و زیبا» توسط دیوید وربیک (Full Contact, Club Zeus) ساخته شده است و گیج بلوم، فیلیپ خوان و آنا مارچنکو در آن بازی می‌کنند.

دانلود فیلم Dead & Beautiful

فیلم خون آشام موربیوس

فیلم موربیوس (Morbius)

 کارگردان: دانیل اسپینوزا

این فیلم خون آشام از دنیای مارول ماجرای دانشمندی را روایت می‌کند که به دنبال راهی برای درمان بیماری خونی خود می‌گردد، اما به طور تصادفی خود را به یک تشنگی غیرقابل توقف برای خون تبدیل می‌کند. کارگردان سوئدی فیلم، دانیل اسپینوزا برای اجرای نقش اصلی (موربیوس) از جرد لتو استفاده کرده است. مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، آل مادریگال و تایریس گیبسون از دیگران بازیگرانی هستند که در این فیلم خون آشام جدید ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم Morbius

فیلم خون آشام نیش شب

فیلم نیش شب (Night Teeth)

کارگردان: آدام رندل

بنی یک دانشجوی کالج است که برای ادامه تحصیل به پول نیاز دارد. به این ترتیب شب‌ها به مسافرکشی می‌پردازد. او یک شب، رانندگی دو زن جوان را به عهده می‌گیرد که به یک مهمانی شبانه می‌روند. آن‌ها در ابتدا مثل همه دخترانی پرشوری هستند که می‌خواهند تمام شب را خوش بگذرانند. اما پس از مدت کوتاهی بنی خود را در دنیای ترس و خون آشام‌های تشنه می‌یابد. خون و مرگ به سرعت در یک شب وحشی شکل می‌گیرند و وقتی موجودات خونخوار بنی را مورد هدف قرار می‌دهند او باید برای بقا دست‌ به انتخاب‌های سختی بزند. در این فیلم خون آشام ترسناک به کارگردانی آدام رندال، بازیگرانی چون خورخه لندبورگ جونیور، دبی رایان، مگان فاکس، سیدنی سوینی، لوسی فرای، آلفی آلن، رائول کاستیلو و الکساندر لودویگ به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم Night Teeth

فیلم خون آشام سیاه مثل شب

فیلم سیاه مثل شب (Black as Night)

کارگردان: ماریت لی گو

بلوغ برای یک دختر نوجوان می‌تواند دوران سختی باشد. مخصوصاً دختری که از عدم اعتماد به نفس رنج می‌برد. در ماجرای فیلم دختری جوان و خجالتی از نیواورلئان راهی نامتعارف برای بیرون آمدن از لاکش پیدا می‌کند. او از توطئه تاریک خون آشام‌هایی پرده برمی‌دارد که از خون شهروندان بیچاره تغذیه می‌کنند. با کمک پسر رویاهایش و دختری ثروتمند و کمی خودشیفته، خودش را باور می‌کند و وارد نبردی با خون آشام‌های  نیواورلئان می‌شود. در این فیلم ترسناک به کارگردانی ماریت لی گو، کیث دیوید، آسجه کوپر، آل میچل، ابی گیل و فابریزیو گویدو ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم Black as Night

فیلم خون آشام

فیلم خون آشام (Vampir)

کارگردان: برانکو توموویچ

روستایی دورافتاده در صربستان دارای گورستان تاریک و مرموز است. مردی از لندن وظیفه مراقبت از این مکان را بر عهده دارد. با این حال، چیزی که اون انتظارش را ندارد، کابوس‌هایی است که زندگی در چنین مکانی می‌تواند به همراه داشته باشد. وقتی هاله‌ای شوم به روی این روستا سایه افکنده و کابوس‌های مرد بیشتر می‌شوند، دیگر مطمئن نیست که به چه کسی اعتماد کند. برانکو توموویچ مسئولیت کارگردانی و نویسندگی این فیلم ترسناک تاریک را برعهده دارد و خودش به همراه گوریکا رگودیچ و یوآکیم تاسیچ در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

از دست نده:  تریلر فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی - Pet Sematary

معرفی فیلم خون آشام ترسناک ۲۰۲۳

همانطور که در فهرست بالا به آن اشاره شد «رنفیلد» تماشایی‌ترین فیلم‌های خون‌آشامی سال ۲۰۲۳ است که هم اکنون در دسترس قرار دارد. اما اکران فیلم «آخرین سفر دمتر» در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ خواهد بود. با این حال دو تا از آثار مورد انتظار در ژانر فیلم خون آشام ترسناک، بازسازی اثر کلاسیک «نوسفراتو» محصول سال ۱۹۲۲ و ریبوت شخصیت بلید از دنیای سینمایی مارول هستند. تاریخ دقیقی برای اکران این دو فیلم وجود ندارد.

فیلم خون آشام ترسناک دوبله فارسی ۱۴۰۲

فیلم رنفیلد به کارگردانی و تهیه کنندگی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی، در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز به اکران عمومی در آمد. این فیلم ۹۳ دقیقه‌ای که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری توسط دو استودیو فیلمسازی Skybound Entertainment و Universal Pictures به تولید رسیده، از سایت راتن تومیتو امتیاز ۵۸% و از سایت IMDB امتیاز ۶٫۴ را کسب کرده است. نسخه دوبله فارسی فیلم رنفیلد هم اکنون برای دانلود در دسترس قرار دارد.

معرفی ۵ فیلم خون آشام دوبله فارسی ۲۰۲۳

تعدادی از فیلم‌هایی که پیش‌تر از آن‌ها نام برده شد، هم‌اکنون با دوبله فارسی در دسترس قرار دارند. در ادامه به معرفی تعدادی فیلم خون آشام محور ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

فیلم خون آشام

فیلم خون (Blood)

کارگردان: برد اندرسون

فیلم ماجری پرستاری به نام جس را دنبال می‌کند که به تازگی حضانت دخترش تایلر و پسر کوچکش اوون را به دست آورده است. او به خانه‌ی مزرعه قدیمی‌اش برمی‌گردند و سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. اما پس از زمان کوتاهی سگ خانواده، وحشی شده و با گاز گرفتن اوون باعث عفونت وحشتناکی در پسر می‌شود. تنها درمان برای زنده نگه داشتن او یک مسیر مرگبار است که اخلاقیات جس را مورد آزمایش قرار می‌دهد. کارگردانی فیلم را برد اندرسون (The Machinist, The call) برعهده دارد و بازیگرانی چون میشل موناهن و اسکیت اولریچ در آن بازی ‌‌می‌کنند.

دانلود فیلم Blood

فیلم خون آشام بیزانتیوم

فیلم بیزانتیوم (Byzantium)

کارگردان: نیل جوردن

حضور ناگهانی دو زن مرموز در یک شهر ساحلی، همه چیز را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. این دو زن به‌دنبال یک خانه یا سرپناه می‌گردند و از طرفی اهالی شهر نمی‌دادند که با چه خطر بزرگی روبه‌رو خواهند شد. آن‌ها خون‌آشام‌هایی هستند که به دلایل نامعلومی خود را از سایر خون‌آشام‌ها پنهان کرده‌‌اند و از آن‌ها فرار می‌کنند. حضور این دو زن خون‌آشام در شهر برای اهالی آن عواقبی بسیار خطرناک و مرگباری به‌دنبال دارد که داستان این فیلم را شکل می‌دهد. سرشا رونان، جما آرترتون، کلارا وب و سم رایلی از بازیگران این فیلم مرموز و دیدنی هستند.

دانلود فیلم Byzantium

فیلم خون آشام ها در برابر محله برانکس

فیلم خون آشام ها در برابر محله برانکس (Vampires vs. the Bronx)

کارگردان: عثمانی رودریگز

داستان فیلم در مورد سه جوانان اهل برانکس به نام های میگل، لوئیس و بابی است. با خرید تمامی خانه‌های محله‌ توسط افراد جدید و پولدار، این سه دوست متوجه یکسری اتفاقات مرموز در برانکس می‌شوند. تعدادی از افراد محله هرروز ناپدید می‌شوند و طولی نمی‌کشد که آن‌ها می‌فهمند افراد ثروتمندی که خانه‌های محله را خریداری کرده‌اند خون آشام هستند و باید هرچه سریعتر راهی برای نابودی آن‌ها پیدا کنند و ساکنین محله را نجات دهند. در این فیلم ۸۳ دقیقه‌ای از عثمانی رودریگز بازیگرانی چون جیدن مایکل، سارا گادون، جرالد جونز، گرگوری دیاز، متود من، کوکو جونز و کریس رد ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم Vampires vs. the Bronx

فیلم خون آشام ویروس خون آشام

فیلم ویروس خون آشامی (Vampire Virus)

کارگردان: چارلی استید

داستان این فیلم خون آشام ۸۰ دقیقه‌ای حول دختری جوانی به نام جنیفر جریان دارد. اون پس از یک رابطه جنسی به ویروس ناشناخته‌ای مبتلا می‌شود که عطش سیری‌ناپذیر خون را به همراه دارد. ناتالی مارتینز، درک نلسون و جسیکا آلونسو از بازیگران این فیلم ترسناک خون آشام هستند.

دانلود فیلم Vampire Virus

فیلم خون آشام رنفیلد

فیلم رنفیلد (Renfield)

کارگردان: کریس مک کی

این فیلم با بازی نیکلاس کیج در نقش ارباب تاریکی ماجرای کمتر پرداخت شده دستیار وفادار دراکولا یعنی رنفیلد را روایت می‌کند. او با علاقه‌مند شدن یک زن پلیس در دوراهی انتخاب قرار می‌گیرد.

دانلود فیلم Renfield

معرفی ۸ فیلم خون آشام عاشقانه دوبله فارسی

مسلماً جذاب‌ترین بخش این فهرست مربوط به فیلم خون آشام عاشقانه است. غالب نوجوانان از سوژه‌های خون‌آشام محور لذت می‌برند، چه بسا که این فیلم‌ها با عنصر عشق نیز مخلوط شده باشند. همانطور که خودتان احتمالاً حدس زده‌اید نام فرنچایز گرگ و میش (twilight) را در این فهرست زیاد خواهید دید. اما چند اثر عاشقانه دیگر نیز در این لیست معرفی خواهند شد که شاید شما را غافلگیر کنند.

فیلم خون آشام گرگ و میش

فیلم گرگ و میش (Twilight)

کارگردان: کاترین هاردویک

ایزابلا سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس آریزونا به شهر کوچک فورکس در ایالت واشنگتن برود و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. او در مدرسه با جوانی جذاب به نام ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد درواقع خون‌آشامی ۱۰۹ ساله‌ است که به دلیل روند کند افزایش سنش ظاهری جوان دارد. ادوارد که برخلاف غالب خون‌آشام‌ها فقط از خون حیوانات تغذیه می‌کند، پس از ملاقات با بلا دچار عطش غیرقابل کنترلی برای خون می‌شود. او که از به خطر انداختن جان بلا توسط خودش هراس دارد، در ابتدا تلاش می‌کند از این عشق بگریزد، ولی با این حال آن دو دلبسته یکدیگر می‌شوند. کریستین استوارت، رابرت پتینسون و بیلی بروک از بازیگران این فیلم خون آشام عاشقانه هستند.

دانلود فیلم Twilight

فیلم خون آشام ون هلسینگ

فیلم ون هلسینگ (Van Helsing)

کارگردان: استیون سامرز

یک شکارچی هیولا به اسم آبراهام ون هلسینگ در اواخر سده ۱۹ میلادی به واتیکان فراخوانده می‌شود. مأموریت اون از سمت واتیکان این است که به سرعت راهی ترانسیلوانیا در کشور رومانی شود و با کشتن کنت دراکولا جنایت‌های این هیولای خون‌خوار و همسرانش را متوقف کند. ون هلسینگ با همراهی دستیارش کارل و با تجهیز به ابزارهای پیشرفته جهت شکار دراکولا عازم کشور رومانی می‌شود. او در آنجا با زنی زیبا به نام آنا آشنا می‌شود که آخرین فرد از خاندانی است که به داشتن زندگی جاودان طلسم شده‌اند و تنها با نابودی دراکولا قادر هستند به آرامش ابدی دست پیدا کنند. بازیگران نام آشنایی چون هیو جکمن، ریچارد روکسبرگ و کیت بکینسیل در این فیلم حضور دارند.

دانلود فیلم Van Helsing

فیلم خون آشام فقط عشاق زنده ماندند

فیلم فقط عشاق زنده ماندند (Only Lovers Left Alive)

کارگردان: جیم جارموش

وقتی فیلم خون‌آشام مورد انتظار جیم جارموش «فقط عاشقان زنده ماندند»، اکران شد اصلاً ناامیدکننده نبود و بلافاصله در زمره فیلم‌های خون آشام خوب عاشقانه قرار گرفت. جارموش در سبک کمیک شاعرانه و مرده خود به عشق پایدار ۲ خون آشام‌ با بازی تام هیدلستون و تیلدا سوینتون (مثل همیشه مسحورکننده) می‌پردازد که به طعنه آدام و حوا نامیده می‌شوند. این فیلم به زیبایی ثابت کرد که «ژانر خون‌آشامی» و «سینمای کلاسیک» لزوماً در مقابل یکدیگر نیستند.

دانلود فیلم Only Lovers Left Alive

فیلم خون آشام دنیای زیرزمین

فیلم دنیای زیرین (Underworld)

کارگردان: لن وایزمن

حدود ۶۰۰ سال است که خون‌آشام‌ها با گرگینه‌ها می‌جنگند. گرگینه‌ها که به تدریج در حال انقراض هستند، توسط رهبرشان لوسین با کشف یک ترکیب خونی مخصوص از خون‌آشام و گرگینه، موفق به ایجاد نسلی جدید از گرگینه می‌شوند. از طرفی سلن، خون آشامی که به دلیل حمله مرگبار گرگینه یتیم شده است، برای یک قبیله خون آشام به عنوان یک قاتل آموزش دیده کار می‌کند. او برای نجات مایکل، یک پزشک ماهر، از دسیسه گرگینه‌ها وارد ماجرایی پرخطر می‌شود. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیت بکینسیل، اسکات اسپیدمن، مایکل شین، بیل نای، شین برولی، سوفیا مایلز و رابی جی اشاره کرد.

دانلود فیلم Underworld

فیلم خون آشام گرگ و میش ماه نو

فیلم گرگ و میش: ماه نو (The Twilight Saga: New Moon)

کارگردان: کریس ویتز

بلا اکنون ۱۸ ساله است؛ در حالی‌که او سنش بالا می‌رود، ادوارد کماکان ۱۷ساله خواهد ماند و این موضوع او را نگران می‌کند. عشق و علاقه این دو هر روز به هم شدیدتر می‌شود. بلا تمایل دارد به یک خون‌آشام تبدیل شود و تا ابد با ادوارد زندگی کند. از طرف دیگر ادوارد نمی‌خواهد شانس زندگی انسانی را از او بگیرد و به همین دلیل نیز از فرط عشق زیادش به بلا او را ترک می‌کند. در این فیلم عاشقانه خون آشام تمامی بازیگران قسمت اول: کریستین استوارت و رابرت پتینسون ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم The Twilight Saga: New Moon

فیلم خون آشام بگذار وارد شوم

فیلم بگذار وارد شوم (Let Me In)

کارگردان: مت ریوز

اوون یک پسر ۱۲ساله تنها و غمگین است که هیچ دوستی ندارد. پدر و مادرش در حال جدایی‌اند. اوضاع مدرسه هم چندان برایش مساعد نیست و مورد آزار قرار می‌گیرد. شبی او متوجه نقل مکان پدر و دختری به نام ابی در همسایگی‌شان می‌شود. اوون و ابی، به‌تدریج به هم نزدیک‌تر می‌شوند و ابی مرموز به اوون می‌گوید که در مواقع آزار و تهدید دیگران می‌تواند به او کمک کند. اوون در ابتدا این پیشنهاد ابی را خیلی جدی نمی‌گیرد، اما ابی نشان می‌دهد که قدرتی فراتر از انتظار دارد. در این فیلم ۲ ساعته به کارگردانی مت ریوز بازیگران جوانی چون کودی اسمیت و کلوئی گریس بازی می‌کنند.

از دست نده:  پیوستن کیلین مورفی به امیلی بلانت در فیلم ترسناک یک مکان ساکت ۲ - A Quiet Place 2

دانلود فیلم Let Me In

فیلم خون آشام دنیای زیرین تکامل

فیلم دنیای زیرین: تکامل (Underworld: Evolution)

کارگردان: لن وایزمن

بعد از کشته شدن ویکتور، سیلین همراه با مایکل کوروین که موجودی دورگه است، در حال فرار از دست خون‌آشامان هستند. در طرف دیگر داستان تنها فرمانروای خون‌آشام‌ها یعنی مارکوس، که اکنون از خواب برخاسته و به هیولایی قدرتمند تبدیل شده است، قصد دارد برادر گرگینه‌اش ویلیام را از زندان همیشگی‌ خود رها کند. بنابراین سیلین و مایکل باید با یکدیگر متحد شده و با کشف اسرار ارتباطی بین نیاکان آن دو، قبل از آنکه دیر شود مارکوس را متوقف کنند. کیت بکینسیل، اسکات اسپیدمن، تونی کورران، درک جاکوبی و استیون مکینتاش از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

دانلود فیلم Underworld: Evolution

فیلم خون آشام دراکولای برام استوکر

فیلم دراکولای برام استوکر (Bram Stoker’s Dracula)

کارگردان: فرانسیس فورد کاپولا

یک سردار رومانیایی به نام ولاد، که به دراکولا (اژدها) شهرت دارد، از نبرد با سپاهیان عثمانی بازمی‌گردد و پی می‌برد که همسرش الیزابتا به تصور مرگ او، خودکشی کرده‌ است. دراکولا ایمانش به مسیح و خداوند را از دست می‌دهد و به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. پس از گذشت چند قرن از خواب برمی‌خیزد و کالبد همسرش را در زنی جوان به اسم مینا هارکر می‌یابد. در دراکولای برام استوکر ساخته کارگردان نام آشنای سینما یعنی فورد کاپولا بازیگران محبوبی چون کیانو ریوز، آنتونی هاپکینز، گری اولدمن، مونیکا بلوچی و وایونا رایدر بازی می‌کنند.

دانلود فیلم Bram Stoker’s Dracula

معرفی ۸ فیلم خون آشام زیبا دوبله فارسی

اگر فیلم خون آشام را فقط به خاطر علاقه به این ژانر دوست دارید، پس برایتان عاشقانه بودن یا نبودن داستان تفاوتی زیادی ندارد. شاید حتی گاهی چاشنی اکشن هم در این دنیای تاریک و ترسناک بد نباشد. در ادامه به معرفی چند فیلم زیبای خون آشامی خواهیم پرداخت که هم اکنون با دوبله‌های خوب در دسترس قرار دارند.

فیلم خون آشام شب وحشت

فیلم شب وحشت (Fright Night)

کارگردان: کریگ گیلسپی

داستان فیلم حول یک پسر نوجوان به نام چارلی بروستر جریان دارد که در حومه شهر لاس‌وگاس در ایالت نوادا زندگی می‌کند. پس از گذشت مدتی یک همسایه جدید به محله آن‌ها می‌آید و چارلی متوجه می‌شود که همسایه جدید آن‌ها یک خون‌آشام است. بعد از مدتی دوست قدیمی چارلی یعنی ادوارد درمی‌یابد که بسیاری از دوستانشان از جمله آدام ناپدید شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا چارلی همسایه جدیدشان یعنی جری را دشمن خود بداند. از جمله نکات مثبت این فیلم می‌توانیم به موسیقی متن زیبای آن اشاره کنیم که توسط رامین جوادی ساخته شده است. آنتون یلچین، کالین فارل، دیوید تننت، تونی کولت در این فیلم خون آشام محور به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم Fright Night

فیلم خون آشام بلید

فیلم بلید (Blade)

کارگردان: استیون نورینگتون

زنی سیاهپوست در هنگام زایمان توسط یک خون‌آشام کشته می‌شود، اما پسرش (بلید) زنده می‌ماند. بلید که برخلاف سایر خون‌آشام‌ها توانایی راه رفتن زیر آفتاب را دارد، پس از بزرگ شدن به یک شکارچی خون‌آشام ماهر تبدیل می‌شود تا علاوه‌ بر گرفتن انتقام مادرش بتواند خون‌آشام‌هایی که به تمام مراکز مهم نفوذ کرده‌اند را از بین ببرد. قسمت نخست مجموعه سینمایی ‌Blade به‌ نظر بسیاری از اهالی سینما و طرفداران این مجموعه بهترین فیلم در میان سری فیلم‌های بلید به ‌شمار می‌رود. وسلی اسنایپس، کریس کریستوفرسون، استیون درف، دانل لوگ از بازیگران این فیلم اکشن خون آشام از سینمای مارول هستند.

دانلود فیلم Blade

فیلم خون آشام از غروب تا سحر

فیلم از غروب تا سحر (From Dusk Till Dawn)

کارگردان: رابرت رودریگز

این فیلم برخلاف بیشتر فیلم‌ خون‌ آشام خیلی زود از خون‌آشام‌های حاضر در فیلم رونمایی نمی‌کند و تقریبا در یک ساعت نخست فیلم خبر از هیچ خون‌آشامی در داستان نیست. داستان حول دو برادر و دزد حرفه‌ای جریان دارد که در یکی از مأموریت‌های خود مرتکب قتل می‌شوند. آن‌ها در پناه یک خانواده سه نفره قصد دارند تا از تکزاس به مکزیک بروند تا پس از ملاقات با دوست خودشان پول‌های دزدیده شده را با او تقسیم کنند. پس از گذشت تقریباً یک ساعت از فیلم شخصیت سانتانیکو که یک خون‌آشام بوده با دیدن خون ریچی او را گاز می‌گیرد و آن‌ها متوجه می‌شوند که آن مکان محل زندگی تعداد زیادی از خون‌آشام‌ها است. در این کمدی ترسناک بازیگرانی چون کوئنتین تارانتینو، جورج کلونی و سلما هایک بازی می‌کنند.

دانلود فیلم From Dusk Till Dawn

فیلم خون آشام سپیده دم

فیلم سپیده دم (Daybreakers)

کارگردان: مایکل و پیتر اسپیریگ

Daybreakers یک فیلم خون آشام ترسناک اکشن، محصول سال ۲۰۰۹ است. داستان فیلم در دیستوپیایی آینده‌نگر می‌گذرد که توسط خون‌آشام‌ها تسخیر شده است و حول یک شرکت خون‌آشام متمرکز می‌شود . این شرکت در راستای تحقیق برای جایگزینی خون انسان، قصد دارد انسان‌های باقی‌مانده را بیابد و آن‌ها را مانند گیاه، کشت کند. ادوارد دالتون خون‌شناس خون‌آشامی است که کارش توسط بازماندگان انسانی به رهبری خون‌آشام سابق «الویس» متوقف می‌شود. الویس درمانی دارد که می‌تواند گونه‌های انسانی را نجات دهد. ایثان هاوک، ویلم دافو و سم نیل از بازیگرانی فیلم Daybreakers هستند.

دانلود فیلم Daybreakers

فیلم خون آشام کشیش

فیلم کشیش (Priest)

کارگردان: اسکات استوارت

حوادث فیلم در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد. نبرد بین انسان‌ها و خون‌آشام‌ها قرن‌ها وجود داشته و خون‌آشام‌ها تقریباً پیروز شده‌اند. طی یکی از همین درگیری‌ها، این موجودات تاریکی به خانواده‌ای هجوم برده و دختری را به اسیری می‌برند. کشیش جنگجویی که در شهری محصور شده زندگی می‌کند، پی می‌برد دختری که توسط خون‌آشام‌ها دزیده شده، برادرزاده اوست. او به رغم مخالفت اصحاب کلیسا و همراه با دوست برادزاده‌اش که کلانتر یک شهر کوچک است، تصمیم می‌گیرد جهت مقابله با خون‌آشام‌ها خود را آماده کند. بعد از پیدا کردن سرنخ‌ و یافتن ردی از برادرزاده‌اش، پی می‌برد این گروگان‌گیری درواقع یک تسویه حساب قدیمی است. در این اکشن هیجان‌انگیز کریستوفر پلامر، پال بتانی، مگی کیو و کارل اربن به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم Priest

فیلم خون آشام آبراهام لینکن

فیلم آبراهام لینکن: شکارچی خون آشام (Abraham Lincoln: Vampire Hunter)

کارگردان: تیمور بکمانبتوف

مادر آبراهام لینکلن (شانزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا) در کودکی به شکل مرموزی کشته می‌شود. او که حالا بزرگ شده به فکر انتقام است؛ اما قاتل مادرش انسان عادی نیست و یک خون‌آشام است که به روش‌های معمولی کشته نخواهد شد. لینکلن جوان در حین اینکه با خون‌آشام‌ها مبارزه کند، سعی دارد برده‌داری در آمریکا را نیز از بین ببرد. در این فیلم جذاب بنجامین واکر، آدام مک کی، مری الیزابت و دامنیک کوپر به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter

فیلم خون آشام ناگفته های دراکولا

فیلم ناگفته‌ های دراکولا (Dracula Untold)

کارگردان: گری شور

در ترانسیلوانیای قرن پانزدهم، ولاد سوم، شاهزاده والاچیا، به عنوان یک حاکم عادل شناخته می‌شود. ولاد با همسر محبوبش، میرنا یک دوره طولانی صلح را بین حکومت عثمانی برقرار کرده و تضمین می‌کند که مردمش در مقابل این امپراتوری قدرتمند محافظت می‌شوند. با این حال، هنگامی که سلطان محمد دوم از کشورش ۱۰۰۰ پسر بچه، از جمله پسر خود ولاد را برای ارتش عثمانی درخواست می‌کند، ولاد به ناچار با هیولایی وارد معامله می‌شود که او را قادر می‌سازد ترک‌ها را شکست دهد، اما این پیروزی به قیمت انسانیت او تمام خواهد. Dracula Untold اولین پروژه بزرگ گری شور بود و در آن لوک ایوانز، دامنیک کوپر، سارا گوردون و چارلز دنس ایفای نقش می‌کنند.

دانلود فیلم Dracula Untold

فیلم خون آشام بلید 2

فیلم بلید ۲ (Blade II)

کارگردان: گیرمو دل ‌تورو

این فیلم که در ادامه قسمت اول ساخته شده، داستان بلید برای جلوگیری از انقراض انسان‌ها و خون‌آشام‌ها را روایت می‌کند. یک جهش نادر باعث تولد گونه جدیدی از  خون آشام به نام ریپر (فرشته مرگ) می‌شود که هم به انسان‌ها و هم به خون آشام‌ها حمله می‌کنند. از بلید، همراه با یک تیم خون آشام حرفه‌ای، خواسته می‌شود تا ریپرها را یک بار برای همیشه از بین ببرند. در این اثر متفاوت از گیرمو دل تورو بازیگرانی چون وسلی اسنایپ، نورمن ریداس، لنور وارلا، کریس کریستوفرسن، ران پرلمن و دانی ین حضور دارند.

دانلود فیلم Blade II

معرفی ۱۰ فیلم خون آشام دوبله فارسی بدون سانسور

غالب فیلم‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به شکل دوبله شده و بدون سانسور در بسیاری از سایت‌های معتبر دانلود فیلم در دسترس قرار دارند.

معرفی فیلم خون اشام و گرگینه ۲۰۲۳

اگر از طرفداران فانتزی‌های ترسناک باشید، احتمالاً می‌دانید که خون آشام‌ها میانه خوبی با گرگینه‌ها ندارند. اگر به دنبال یک فیلم زیبا و مهیج در این باب هستید، در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت. فقط توجه داشته باشید که برخی از آثار زیر، پیش‌تر نیز نام برده شده‌اند. بنابراین از پرداختن به خلاصه داستان آن‌ها پرهیز خواهیم کرد.

فیلم خون آشام گرگ و میش

فرنچایز گرگ و میش (Twilight)

از دست نده:  بررسی فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی - Pet Sematary از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

مجموعه فیلم‌های گرگ‌ و میش جزو محبوب‌ترین فیلم های خون‌ آشام و گرگینه تاریخ سینما محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. بدون شک این فرنچایز موفقیت کنونی‌ خود در تاریخ سینما را مدیون نخستین قسمت یعنی گرگ‌ و میش (Twilight) است که در سال ۲۰۰۸ اکران شد. این فیلم به کارگردانی کاترین هاردویک، توانست به‌واسطه گروه بازیگری خوب و داستان جذابش به موفقیت زیادی در باکس‌آفیس دست پیدا کند.

فیلم خون آشام دنیای زیرین

فرنچایز دنیای زیرین (Underworld)

دنیای مردگان (Underworld) جزو پرهیجان‌ترین آثار خون آشامی گرگینه‌ای این فهرست است. فیلم در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. Underworld نخستین فیلم از مجموعه فیلم‌های جهان زیرین است که بعد از موفقیت، راه را برای ساخت فیلم‌های دیگر این مجموعه هموار کرد. مجموعه فیلم‌های جهان زیرین شامل ۵ فیلم است که به عقیده بسیاری از سینما دوستان فیلم نخست بهترین آن‌ها محسوب می‌شود. اگر دنبال یک نبرد تمام عیار بین گرگینه‌ها و خون آشام‌ها هستید، دنیای زیرین شاید بهترین گزینه شما باشد.

فیلم خون آشام ون هلسینگ

فیلم ون هلسینگ (Van Helsing)

شاید ون هلسینگ نتوانسته باشد نظر مثبت منتقدان را خیلی جلب کند، اما بدون شک یکی از به یادماندترین آثار خون آشام محور است. اگر خلاصه فیلم را پیش‌تر خوانده باشید، لابد می‌پرسید چرا اسم این فیلم در بخش گرگینه آورده شده است؟ خب اگر با کمی اسپویلر مشکلی ندارید این پاراگراف را تا آخر بخوانید اگر نه، بروید سراغ فیلم بعدی… . ون هلسینگ برای مبارزه با دراکولا به گرگینه تبدیل می‌شود.

سریال گرگ نوجوان

سریال گرگ نوجوان (Teen wolf)

سریال خون آشامی گرگ نوجوان (Teen wolf) بعد از آغاز پخشش در سال ۲۰۱۱ خیلی زود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به محبوبیت بالایی دست یافت. پخش این سریال بعد از ۶ فصل و ۱۰۰ قسمت در سال ۲۰۱۷ به اتمام رسید. در داستان این سریال، شخصیت اصلی اسکات مک‌کال، یک دانش‌آموز بی‌اعتماد به نفس و منزوی است که توسط یک گرگینه گاز گرفته می‌شود. اسکات سعی می‌کند جهت حفظ یک زندگی عادی، راز گرگینه شدن خود را از بقیه پنهان نگه دارد. در این راه، بهترین دوستش، استایلز استیلینسکی و یک گرگینه مرموز دیگر با نام درک هیل او را یاری می‌کنند. تایلر پوزی، کریستال رید، دیلن اوبرایان و تایلر هوچلین از بازیگران این سریال جذاب هستند.

معرفی ۷ فیلم خون آشام قدیمی

و اما بهترین بخش این فهرست! همیشه جدید بودن ملاک بر بهتر بودن نیست. شاید این موضوع در سینما بیشتر از هر مقوله دیگری صدق کند. سینمای کلاسیک همیشه مخاطب خاص خودش را داشته و فیلم خون آشام و ژانر ترس نیست ازین قائده مستثنی نیستند. پس بهتر است بدون اتلاف وقت به معرفی چند فیلم خون آشام قدیمی و دیدنی بپردازیم.

فیلم بوسه خون آشام

فیلم بوسه خون‌آشام (Vampire’s Kiss)

کارگردان: رابرت بیرمن

داستان فیلم حول شخصیت پیتر لو جریان دارد. وکیل موفقی که در دهه ۸۰ اصطلاحاً به رویای آمریکایی دست یافته است. او روزها سخت کار می‌کند، پول خوبی درمی‌آورد و بیشتر اوقات فراغت خود را خوش می‌گذراند. تا اینکه یک شب، زنی مرموز، گردن او را گاز می‌گیرد و صبح روز بعد، پیتر با زخمی روی گردنش از خواب بیدار می‌شود. به‌همین‌دلیل علاوه‌ بر کارهای خودش دغدغه جدیدی در ذهن او ایجاد شده که فکر می‌کند به یک خون‌آشام تبدیل شده است. نیکلاس کیج، ماریا آلونسو، جنیفر بیلز و الیزابت اشلی در این درام خون آشامی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سیرک خون آشام

فیلم سیرک خون‌آشامی (Vampire Circus)

کارگردان: رابرت یانگ

داستان فیلم سیرک خون‌آشامی در دهه ۹۰ میلادی در یک روستای کوچک جریان دارد. طبق شایعات مردی در آن روستا زندگی می‌کند که یک خون‌آشام خطرناک به‌شمار می‌رود. پس از گذشت مدتی مشخص می‌شود که این شایعه‌ها واقعیت داشته‌اند و روند اصلی داستان فیلم از همینجا شکل می‌گیرد. در این روستا که طاعون نیز در آن شیوع پیدا کرده یک سیرک موفق می‌شود که ذهن مردم را از این مصیبت کمی دور کند ولی مشکلات به همین سادگی از بین نمی‌روند. آدرین کوری، آنتونی هیگینز و جان مولدر براون از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم خون آشام مارتین

فیلم مارتین (Martin)

کارگردان: جورج رومرو

فیلم مارتین یکی از بهترین آثار کلاسیک خون آشامی است که با گذشت حدود نیم قرن هنوز هم ارزش تماشا دارد. فیلم زندگی شخصیت مارتین را روایت می‌کند؛ شخصیتی که فکر می‌کند یک خون‌آشام است و تصمیم می‌گیرد با پسرعمویش در یک شهر کوچک در پنسیلوانیا زندگی کند و از این طریق عطش خون‌خواهیش را سرکوب کند. او در این راه با مشکلات ریز و درشت زیادی روبه‌رو می‌شود و همین موضوع داستان اصلی فیلم مارتین را شکل می‌دهد. جان آمپلاس، تام ساوینی، جرج رومرو و راجر کین در این اثر کلاسیک به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مصاحبه با خون آشام

فیلم مصاحبه‌ با خون‌آشام (Interview with the Vampire)

کارگردان: نیل جوردن

دنیل مالوی یک خبرنگار حرفه‌‌ای است که با لویی دو پونت دو لاک مصاحبه‌ای انجام می‌دهد. لویی ادعا می‌کند که یک خون‌آشام است و در همین راستا مصاحبه به یک گفت‌وگوی جذاب تبدیل می‌شود که داستان پستی‌وبلندی‌های هیجان‌انگیز زندگی او را به‌ تصویر می‌کشد. حضور بازیگرانی برجسته و بسیار محبوب مانند تام کروز، برد پیت، آنتونیو باندراس و کیرستن دانست به‌خوبی نشان می‌دهد که با فیلمی جذاب و با کیفیت طرف هستیم.

دانلود فیلم Interview with the Vampire

فیلم خون آشام ها

فیلم خون ‌آشام‌ ها (Vampires)

کارگردان: جان کارپنتر

داستان فیلم درباره یک گروه بسیار حرفه‌ای و سرسخت است که در کشتن خون‌آشام‌ها تبهر دارند و به‌ همین‌ دلیل از طرف کلیسای محلی حمایت می‌شوند.. پس از کشته شدن ۹ خون‌آشام به‌ دست اعضای این گروه، شخصیت والک که رهبر خطرناک خون‌آشام‌ها به‌ شمار می‌رود، همسر جک، سردسته گروه را به خون آشام تبدیل می‌کند و دیگر اعضای گروه را به قتل می‌رساند. فیلم Vampires از آن دسته فیلم‌های خون‌آشامی است که یکراست به‌ دنبال داستان اصلی می‌رود و مخاطب را درگیر حاشیه نمی‌کند. جیمز وودز، دنیل بالدوین، شریل لی، توماس ایان گریفیت از بازیگران این فیلم خون آشام اکشن هستند.

دانلود فیلم Vampires

بیاید جسیکا را تا حد مرگ بترسانیم

فیلم بیایید جسیکا را تا حد مرگ بترسانیم (Let’s Scare Jessica to Death)

کارگردان: جان هانوک

Let’s Scare Jessica to Death همانطور که از اسمش پیداست حول شخصیتی به نام جسیکا جریان دارد. او پس از خارج شدن از یک آسایشگاه روانی به‌ همراه همسرش به یک دهکده دورافتاده می‌رود تا زندگی آرامی را شروع کند، غافل از این که این دهکده یک مکان آرام و معمولی نیست. شب هنگام زمانی‌که جسیکا برای شنا به دریاچه می‌رود جسم مشکوکی را زیر آب می‌بیند و چند روز بعد در شهر متوجه می‌شود که زنی به نام ابیگیل در همان دریاچه غرق شده و جسد او هیچوقت پیدا نشده است. مردم آن شهر باور دارند که ابیگیل اکنون به یک خون آشام تبدیل شده که در شهر و مزرعه‌های اطراف آن پرسه می‌زند. زُهرا لمپرت، بارتون هیمن، کوین اُکانر و گرچن کربت در این اثر مستقل ترسناک به ایفای نقش پرداختند.

فیلم خون آشام نوسفراتو

فیلم نوسفراتو (Nosferatu)

کارگردان: فریدریش ویلهلم مورنائو

ماجرای نوسفراتو مانند اکثر اقتباس‌های کتاب برام استوکر حول یک مشاور املاک جریان دارد که در این فیلم نامش ناک است. کارفرمای ناک او را به ماموریتی در ترانسیلوانیا می‌فرستد تا مقدمات فروش خانه‌ای به شخصیتی به نام کنت دراکولا را فراهم کند. غافل ازینکه کنت یک خون آشام چندصدساله است و هر شب از خون او تغذیه می‌کند. Nosferatu لقب قدیمی‌ترین فیلم ترسناک سینما را یدک می‌کشد. پس از ساخت این فیلم همسر برام استوکر از مورنائو، کارگردان فیلم به‌دلیل نقض حق کپی‌رایت شکایت کرد و و به‌ همین‌ دلیل تمام نسخه‌های فیلم به جز آن‌هایی که کپی شده بودند، نابود شدند.

دانلود فیلم Nosferatu

دانلود فیلم خون آشام ۲۰۲۳

اگر این مقاله را از ابتدا تا به اینجا دنبال کرده باشید، پس متوجه شده‌اید لینک دانلود اکثر فیلم‌ها در زیر خلاصه فیلم قرار داده شده‌اند. اگر هم ازین موضوع بی‌اطلاع بودید، پس احتمالاً مقاله را نخوانده‌اید و فقط سراغ این تیتر رفته‌اید. کمی بالاتر بروید و فهرست فیلم‌ها را مرور کنید؛ پشیمان نخواهید شد!

سوالات متداول فیلم خون اشام

در ادامه به مرور برخی سوالات متداول در مورد فیلم خون آشام خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم خون آشام کدام است؟

به طور کلی هیچ جواب مطلقی برای این سوال وجود ندارد. طیف فیلم خون آشام محور از اکشن تا ترسناک و درام گسترده است و انتخاب هرکس براساس سلیقه‌اش می‌تواند متفاوت باشد.

سخن پایانی

خب این هم از لیست پروپیمان ما. مثل همیشه، فیلم‌های خوبی وجود دارند که در این فهرست قرار نگرفتند، اما همچنان مستحق یادآوری هستند. اثر مستقل کارگردان ایرانی- آمریکایی آنالیلی امیرپور «دختری که شب‌ها تنها قدم می‌زند»، کالت کلاسیک پسران گمشده با بازی کیفرساندرلند یا فیلم Suck یک موزیکال خون‌آشام از راب استفانیوک و مسلماً کلی فیلم جذاب دیگر که احتمالاً فراموش کرده‌ایم. بد نیست بعضی از فیلم‌ها را شما به ما معرفی کنید! حالا که فهرست را کامل خوانده‌اید، نظرتان را راجع به مقاله با ما در میان بگذارید و فیلم خون آشام مورد علاقه خودتان را نام ببرید.

5/5 - (3 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. تشکر فیلم های و سریال های دبله فارسی کامل را یک جا معرفی کنید خیلی بهتر می‌شود از زحمات بیدریق شما تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها