• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بررسی بازی آنتم – Anthem + ویدیو بررسی، گیم پلی بازی و گالری والپیپر

بررسی بازی آنتم – Anthem + ویدیو بررسی، گیم پلی بازی و گالری والپیپر

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۳۰
بررسی بازی آنتم - Anthem

بعضی از سازنده‌ها پس از شکست‌ها و اشتباهاتی که انجام می‌دهند، در ساخته‌های بعدی‌شان تلاش می‌کنند تمامی اتفاقات بد گذشته را جبران کنند. در این میان استودیوهایی مثل بایوور (BioWare)، وجود دارند که جدا از درس نگرفتن از گذشته، مجددا آن‌ها را تکرار می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ بایوور بازی Mass Effect: Andromeda را عرضه کرد که مشکلاتی را از نظر روایت داستان و طراحی‌های فنی به‌خود اختصاص داده بود. حال آنتم – Anthem، جدیدترین ساخته بایوور، عرضه شد تا بایوور به‌مخاطبان نشان دهد که همان استودیو دوست داشتنی گذشته است، اما بایوور اصلا از اشتباهات خود درس نگرفته است و آنتم – Anthem را به‌یک بازی خسته کننده تبدیل کرده است.

داستان بازی آنتم – Anthem روایت‌گر سیاره‌ای بی‌نام و نشانی است که انسان‌ها در آن به‌مبارزه با گروهی از موجودات به‌نام Urgoth مشغول بوده‌اند. در ادامه هلنا تارسیس و گروهش از تکنولوژی شیپرز (Shapers) استفاده کردند تا لباس‌هاییی با فناوری بالا را بسازند که جاولین نام داشت. ازاین‌رو توان مقابل با نژاد اورگاث را پیدا کردند و توانستند پیروز شوند. از طرفی یک شیء باستانی به‌نام The Anthem of Creations در جهان بازی قرار دارد که انسان‌ها هنوز قادر به‌کنترل کامل آن نیستند. این شیء باستانی می‌تواند دروازه‌ای را باز کند تا هیولاهای مختلفی وارد سیاره بازی شوند یا باعث تغییرات زیست محیطی شود. حال بازیکنان در نقش یک فریلنسر وارد بازی می‌شوند تا بتوانند با کمک سایر گروه‌های بازی مثل سنتینال‌ها، مانع از دست‌یابی گروه Dominion به شیپرز و کنترل The Anthem of Creations شوند، زیرا این گروه معتقد است که از طریق تکنولوژی شیپرز می‌توان The Anthem of Creations را کنترل کرد. به‌عبارتی فریلنسرها جنگجویانی هستند که با انجام ماموریت‌های مختلف، سعی می‌کنند روزگار خود را سپری کنند.

بازی با یک شروع مناسب تمامی اتفاقات گذشته، فلسفه‌ی بازی و وجود انسان‌ها را توضیح می‌دهد، اما رفته رفته داستان‌سرایی بازی از جذابیش کاسته می‌شود و جای خود را به‌مراحلی خسته کننده و داستانی کسل کننده می‌دهد. درواقع ساختار گیم‌پلی بازی آنتم – Anthem باعث شده‌ است تا داستان نتواند آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد و بازیکن به‌جای پیشرفت در داستان، ترجیح می‌دهد فعالیت‌های دیگری را انجام بدهد که اصلا ربطی به‌داستان بازی ندارند. البته در این میان بعضی از کاراکترهای فرعی داستان، شخصیت‌پردازی خوبی دارند و بازیکنان با انجام مراحل مربوط به این شخصیت‌ها می‌توانند داستان‌شان را پیش ببرند. در طول بازی می‌توانید با شخصیت‌های هاب که فورت تارسیس (Fort Tarsis) نام دارد، صحبت کنید و شاهد سیستم انتخاب دیالوگ خواهید بود. با انتخاب جواب مناسب (دو گزینه بیشتری برای‌تان در نظر گرفته نمی‌شود) می‌توانید سطح اعتماد آن‌ها را افزایش دهید و ماموریت‌های جدیدتری را کسب کنید.

آنتم – Anthem یک بازی کاملا آنلاین است که از حالت مشارکتی (کوآپ) چهار نفره پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو بازیکنان می‌توانند تمامی مراحل اصلی و فرعی و سایر فعالیت‌های بازی را با دوستان‌شان تجربه کنند. یکی از مشکلات بزرگ بازی آنتم – Anthem به‌همین بخش آنلاین بازی مربوط می‌شود. ساختار مراحل و طراحی‌شان به‌نحوی است که اگر به‌تنهایی آن‌ها را انجام بدهید، پس از گذشت چند ساعت حسابی از روند تکراری بازی خسته خواهید شد. در صورتی که استودیو بایوور اعلام کرده بود آنتم – Anthem اثری است که کاربران را به‌صورت تک‌نفره هم جذب خواهد کرد. با‌این‌حال می‌توان بازی را به‌صورت مشارکتی انجام داد، اما حضور بازیکنانی که هیچ شناختی به‌ آن‌ها ندارید، باعث می‌شوند سرعت و هیجان انجام مراحل کاهش پیدا کند. از طرفی امکان دارد اصلا کمک شما نکنند و فقط تماشاچی باشند.

از دست نده:  85 میلیون دلار درآمد بازی‌های موبایل نینتندو در سه ماهه‌ اول 2019

بررسی بازی آنتم - Anthem

 

بزرگ‌ترین مشکل حالت مشارکتی بازی آنتم – Anthem، سیستم Matchmaking بازی است. معمولا در بازی‌هایی که برپایه لوت‌کردن و ارتقای قدرت کاراکتر است، سیستم مچ‌میکینگ به‌نحوی است که بازیکنان با افرادی هم‌گروه می‌شوند که از نظر قدرت و سطح کلی، در یک محدوده باشند، اما در آنتم – Anthem امکان دارد با بازیکنانی هم‌گروه شوید که سطح‌شان دو یا سه‌برابر شما است. این اتفاق باعث می‌شود مبارزات آنطور که باید و شاید شما را سرگرم نکنند و باس فایت‌ها هم در کسری از ثانیه کشته شوند. به‌عبارتی سیستم Matchmaking بازی آنتم – Anthem لذت کشتن باس‌ها، کارگروهی و مبارزات تیمی را از شما می‌گیرد. جدا از این موارد کیفیت سرورهای آنتم – Anthem آن‌چنان کیفیت مناسبی ندارند و حتی به‌صورت تک‌نفره هم بازی را تجربه کنید، مشکلاتی نظیر قطع شدن از سرورها یا لگ شما را اذیت خواهد کرد.

بررسی بازی آنتم - Anthem

ساختار کلی گیم‌پلی بازی آنتم – Anthem هم بدین صورت است که در ابتدای بازی کاراکترتان را انتخاب می‌کنید و به‌عنوان یک استفاده کننده از جاولین رنجر وارد بازی می‌شوید. بازیکنان با انجام مراحل اصلی که همان مراحل داستانی هستند و همچنین انجام مراحل فرعی می‌توانند XP و آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنند. هرقدر که سطح شما افزایش پیدا کند (از طریق XP) می‌توانید آیتم‌های بهتر و قوی‌تری را کسب کنید. از طرفی در جهان آنتم – Anthem مراحل دیگری به‌نام Stronghold هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توان آن‌ها را به‌سیاه‌چال‌های بازی‌های مشابه نسبت داد. زمانی که به‌سطوح مختلفی در بازی و خط داستانی برسید، می‌توانید سه جاولین دیگر  آنتم – Anthem را هم آزاد کنید و از طریق آن‌ها به انجام مراحل بپردازید.

بررسی بازی آنتم - Anthem

یکی از نکات قوت و خوب بازی آنتم – Anthem، جاولین‌ها و مکانیزم‌های‌شان هستند. هر جاولین دو مهارت منحصربه‌فرد و یک مهارت ویژه دارد. با لوت کردن محیط می‌توانید مهارت‌های مختلفی را کسب کنید یا از طریق بخش ساخت و ساز بازی، آن‌ها را بسازید و استفاده کنید. ساختار بازی آنتم – Anthem به‌نحوی است که بازیکنان با هرکدام از جاولین‌ها می‌توانند مراحل بازی را تجربه کنند و هیچ محدودیتی از نظر قدرت و مکانیزم‌های استفاده از جاولین‌ها برای شما در نظر گرفته نشده است. البته این گفته بدین معنا نیست که با چالش روبه‌رو نمی‌شوید، بلکه هر جاولین و استفاده از آن در طول مراحل چالش‌های مخصوص به‌خودش را دارد. با‌این‌حال زمانی مبارزات و گیم‌پلی بازی به اوج جذابیت‌شان می‌رسند که بازیکنان در تیم‌های چهارنفره‌شان، هرکدام از جاولین‌های متفاوتی استفاده کنند تا بتوانند از کومبوهای درگیر کننده‌تری استفاده کنند. البته در این میان در مورد لوت‌های بازی به این مورد اشاره کنم که لوت‌های انتم – Anthem شاید در سطوح پایین کمک حال شما باشند، اما رفته رفته در سطح‌های بالا با توجه به‌مراحلی که انجام می‌دهید، لوت‌های ارزشمندی را کسب نمی‌کنید.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پرقدرت آنتم - Anthem در هفته اول انتشار

بررسی بازی آنتم - Anthem

مراحل اصلی، فرعی، قراردادها و Strongholdها هم تنظیمات‌شان به‌شکلی است که باید با توجه به‌ آن چیزی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، مراحل را انجام بدهید. برای مثال بازیکنان مراحل اصلی، فرعی و قرار دادها را می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا مشارکتی انجام بدهند، اما Strongholdهای بازی و گشت‌وگذار در جهان انتم (Free Roam) تنها در حالت مشارکتی (قرار دادن پارتی‌تان در حالت عمومی یا همان Public) امکان پذیر است. درابتدای متن گفته شد که روند داستان به‌دلیل گیم‌پلی و مراحل دچار اختلال می‌شود. بعضی از مراحل بازی شما را مجبور می‌کنند که برای پیشروی در داستان چالش‌های مختلفی را انجام بدهید. این چالش‌ها شامل استفاده از ضربات ترکیبی، باز کردن صندوق‌های داخل محیط و موارد مشابه می‌شوند. بااینکه این دسته از مراحل خیلی کم در بازی قرار داده شده‌اند، اما درابتدا باعث می‌شوند که وقت زیادی را صرف فعالیت‌هایی کنید که شاید به آن‌ها علاقه نداشته باشید. از طرفی تکراری بودن طراحی چالش‌ها و مراحل بازی، حسابی بازیکن را در طول انجام این‌گونه از مراحل خسته می‌کند.

بررسی بازی آنتم - Anthem

پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای بازی آنتم – Anthem در نظر گرفته شده است. البته پرداخت‌های درون برنامه‌ای انتم – Anthem صرفا در آیتم‌های تزئینی مثل عوض کردن ظاهر یا رنگ جاولین‌ها خلاصه می‌شود. انتم – Anthem از نظر طراحی همانند دو روی متفاوت یک سکه عمل می‌کند. روی اول زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری بازی است که شدیدا شما را به‌خودش جذب می‌کند و روی دیگر، مشکلات فنی گرافیک و گیم‌پلی است. از نظر بصری آنتم – Anthem را می‌توان یکی از زیبا‌ترین بازی‌های نسل هشتم دانست. از نورپردازی‌های چشم‌نواز گرفته تا افکت‌های داخل آب یا پرواز کردن از روی آب سبب شده‌اند تا مدام به این زیبایی‌ها خیره شوید و بیخیال انجام بازی و پیشرفت در آن شوید. البته وقتی پای طراحی‌های فنی و باگ‌ها به‌وسط می‌آید، انتم – Anthem تیر خلاصی را به‌بازیکن می‌زند. از کرش کردن‌های متفاوت در طول انجام مراحل گرفته تا باگ‌های مربوط به‌مراحل بازی سبب می‌شوند که تمامی زیبایی‌های بازی از بین برود. طراحی مراحل اصلی و فرعی بازی هم پس از گذشت مدتی خسته کننده می‌شوند. فلسفه‌ی اجرایی مراحل اصلی و فرعی تقریبا یکی است و به‌دفعات زیادی تکرار می‌شوند. درکل مراحل بازی از ردیابی سیگنال، پیدا کردن آرتیفکت و محافظت از یک آبجکتیو مخصوص تشکیل شده‌اند. شاید با خود بگویید انجام این کارها در قسمت‌های مختلف جهان آنتم – Anthem می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما مشکل این است که نقشه‌ی بازی اصلا در خور یک بازی نقش‌آفرینی نیست و کوچک طراحی شده است. مشکل این است که دشمنان و هیولاها هم در طولانی مدت شما را خسته خواهند کرد. وجود هیولاهای متنوع و چالش‌برانگیز در میان مراحل جنگیدن با سربازان Dominion می‌توانست یک تنوع را به‌وجود بیاورد، اما بایوور حتی هیولاهای بازی را هم تکراری و کم‌تعداد طراحی کرده است.

از دست نده:  حضور بازی سایبر پانک 2077 - Cyberpunk 2077 در E3 2019 + تریلر بازی

بررسی بازی آنتم - Anthem

از دیگر نقاط ضعف بخش طراحی انتم – Anthem هم می‌توان به نبود Mini Map و همچنین علامت‌گذاری مقصد اشاره کرد. در طول انجام مراحل شاید این مورد آن‌چنان شما را اذیت نکند، زیرا بازی یک مسیر مشخص را برای‌تان انتخاب می‌کند و به‌ اجبار مجبورتان می‌کند که این مسیر را دنبال کنید، اما در گشت‌وگذار آزادانه در بازی و زمانی که هم‌تیمی‌های‌تان در نقاط مختلفی قرار دارند، پیدا کردن یکدیگر کار واقعا سختی است. بازیکنان نه Mini Map درست و حسابی‌ای دارند که از روی آن مسیر را پیدا کنند و نه اینکه علامت‌گذاری در بازی قرار داده اشت. ازاین‌رو در طول پرواز کردن مدام باید نقشه‌ی بازی را باز کنید و مسیر خود را پیدا کنید.

بااین‌حال گل سر سبد طراحی در آنتم – Anthem را می‌توان به‌‌پرواز کردن با جاولین‌ها اختصاص داد. جدا از مکانیزم خوب‌شان، به‌شما قابلیت پرواز را می‌دهند. پرواز کردن برفراز جنگل‌های سرسبز یا آب‌های خروشان بازی بسیار لذت بخش است و می‌توانید ساعت‌ها بدون خسته شدن آن را تکرار کنید. البته اشاره کنم که پس از گذشت مدتی، موتور جاولین شما داغ می‌شود و باید مراقب این موضوع باشید. بازیکنان با ورود به‌داخل آب یا رد شدن از زیر آبشارها، می‌توانند موتور جاولین خود را خنک کنند و برای مدت بیشتری به‌پرواز کردن مشغول شوند. از نظر موسیقی و صداگذاری، بازی در جایگاه خوبی قرار دارد. صدای به‌کار گرفته شده برای سلاح‌ها و مهارت‌ها بسیار خوب هستند و حس و حال یک نبرد واقعی را به‌شما القا می‌کنند. همچنین صداگذاری کاراکترهای بازی هم به‌خوبی انجام شده است و بعضی از مواقع شاهد برقراری دیالوگ‌های طنز میان کاراکترها هستیم.

درانتها بازی انتم – Anthem جزو آن دسته از بازی‌هایی است که پتانسیل بالایی دارند، حتی در طول بازی زیبایی‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد، اما بایوور نتوانسته است در ارائه محتویات کافی و کیفیت لازم، آنتم – Anthem را در جایگاه شایسته‌ای قرار بدهد. همین مورد باعث شده است تا بازی انتم – Anthem به‌جای اینکه یک بازی گروهی جذاب باشد، به‌یک بازی تیمی خسته کننده و بدون برنامه تبدیل شود. گفتنی است بررسی بازی روی پلتفرم پی سی انجام شده است. منبع: زومجی/

2.2/5 - (10 امتیاز)

متاکراتیک

میانگین امتیاز بازی
۵.۵
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۳۰ دیدگاه در حال حاضر

  1. بازی اندرومدا بعد از ۲ سال خیلی از مشکلات گرافیکی و فنی اش حل شده و الان تبدیل به یک بازی خوب شده؛ درسته که در حد و اندازه سه گانه ش نیست. اما بازی واقعا خوبیه.
    اما در مورد بازی آنتم شک دارم که اینطور بشه. خودم که هنوز با اوضاع بد اقتصادی تجربه ش نکردم،
    بایوور افت کرده، اما احتمالا یه بازگشت خوب داشته باشه (یعنی امیدوارم که داشته باشه)

    • دمتون گرم که با انصاف و نظر درست حسابی کامنت میده و حرف بیخود نمی زنی

    • هنوز هم میمیک صورت کاراکترا تو اندرومدا خنده داره و نمیشه بازیش کرد! انگار نه انگار که صورتشون داغونه یه اپدیتی هم نمیدن????

  2. شرکت های مثل راک استار / ناتی داگ / کپکام و… انقدر سطح سلیقه های مارو بالا بردن که همچین بازی های متوسطی مثه آنتم به چشمون هم نمیاد????

  3. مقایسه این دو بازی کار درستی نیست ولی برای مثال من رد دد رو یه سه چهار ماهی هست دارم بازی میکنم و انقدر محتوا داره که با همچین بازی میشه صد ها ساعت زندگی کرد نه مثل آنتم که بازی کم محتوایی که فقط تنها نکته مثبتش گرافیکش هست

  4. یه زمانی میشد با دلار چهار تومنی سری به همچین به بازی هایی هم زد اما با این وضع خوشحال شدم که حداقل به خودم میگم ، آنتم یه بازی مضخرفه و دیگه حسرتش رو نمیخورم?????

  5. من یکساعت رو ایکس باکس دوستم با یه نت «خداگونه» بازیش کردم اتمسفر بازی آنتم آدمو دیوونه میکنه.فک کنم ۵ نمرش واسه اتمسفرشه….نیم نمرشم عشقی دادن

  6. دوستان همچین بازی رو هیچ جای دیگه پیدا نمی کنید همکاری تیمی ایده نو شما حالا با بازی های یوبی مقایسه کنید یعنی شما یه اساسین بازی کنید همه اساسین ها رو بازی کردید یه فارکرای بازی کنید همه رو بازی کردید اونوقت برید ببینید آخرین کپی یوبی نمرش چند شد

  7. هر چی از اونور هوای یوبی رو دارین از این سمت دشمنی مطلق با ea اینطور که معلومه اخ ۵٫۵ شایدم با نمره یکی از بازی های یوبی اشتباه شده
    ابن بازی نمرش ۹ یه شاهکار فوق العاده…..همین یوبی که طرفداریش رو میکنین یکی از شرکت هایی که سرور هاش روی ایران بسته اونوقت اخرین بازی که انلاین هم بود نمره بالایی گرفت ولی شما به عنوان منتقد باید بازی رو با توجه به شرایط خودمون نقد کنید خودتون اشاره کردید بازی کردنش تقریبا به خاطر پینک بالا غیر ممکن چطور همچین نمره ای برای بازی دادین که تمام ارزشش به انلاین بودنش ولی به علت پینگ بالا غیر قابل بازی.

    • عزیزم حالت خوبه قبل از اینکه اینقدر یه شرکت و بکوبی اول یدونه از بازی هاشو بازی کن بعد اینجوری حرف بزن یوبیسافت الآن یه شرکته که داره بازی های خوب و سرگرم کننده ای می سازه و این ea هست که فعلا خراب کرده اون از بتلفیلد ۵ که اونقدر محتوا کم داشت این از آنان که ترکونده

    • نظر من بازی کلا چیز سلیقه ای هست. اما اینکه EA و ubisoft از سال ۲۰۱۴ به اینور افت کردن و کمتر به مخاطباشون اهمیت دادن شکی توش نیست.

    • داداش از تعریفت در مورد بازی چرت گفتی تا کوبیدن و ایرادا بیخودت از بازیا یوبی و از همه خنده دار تر گفتنت در باره بستن سرورا! الان من رینبو سیکس رو بازی میکنم بدون هیچ تغیر آیپی. اما اپکس که یه بازی رایگان بدون تغییر آی پی اصن باز نمیشه و بدرد نخوره! یاد بگیر وقتی یچیز رو دوست داری فقط در مورد اون صحبت کنی و با دلیل خوبی هاش رو بگی. نه اینکه عین بچه ها بگی چرا بقیه نمرشون بیشتره و دربارشون از خودت آسمون ریسمون ببافی

    • نه داداش اشتباه میگی … نمره ی بازی آنتم باید ۱۰ از ۱۰ باشه
      اصن چرا ۱۰ ؟ ۱۱ از ۱۰
      اصن این باید بشه بهترین بازی قرن… گرافیکش خداس

    • تو رو خدا قبل از کامنت دادن یه ذره فکر کنید بابا…. بازی آنتم انقدر از نظر روند مراحل و بخش داستانی و همچنین از نظر فنی ضعف داره که کلا سابقه ی bioware رو خدشه دار کرده بعد میای میگی یه شاهکاره که باید بهش ۹ داد ؟؟؟ حتما نکنه fallout 76 هم باید نمره ی ۸ یا ۸٫۵ میگرفته ها ؟؟؟????

    • تقریبا تمام بازی هایی که به عنوان game as a service منتشر شدن خراب کردن یه نمونشم بازی آنتم
      و به نظرم کلا سیاست اشتباهی هست…اما امثال این دوست عزیز هستن که باز هم بازی رو میخرن و تجربه میکنن و پول (هدف اصلی EAکه مهم نیس به چه قیمتی بدست بیاد) رو میریزن تو جیبش

  8. برو بابا بازی anthem افتضاحه . حتی به گرد بازی های ubisoft هم نمیرسه

  9. دیگه وقتشه بایوور یاور بازی های تک نفره رو استاد کنه

  10. وقتی توی E3 معرفی شد گفتم از اون بازی های معرکه هست ولی حیف که نمره اش خیییییییلی پایین شده مخصوصا نمره سایت های معتبر???

  11. ۵٫۵ هم برا بازی انتم زیاده… باید بره جلو بوق بزنه????

  12. گرافیکش عالی بود میشد با افلاین کردن مراحل اصلی بیشتر این کرش ها رو حذف کرد.

  13. من EA کاپتان بلکی میخوام این چ وضعشه . ترترتر داره جلو میره . بابا یه زمان بهترین بازی شوتر سال رو ساختی( ps2 Black) … بایوور م ک دیگ هیچی پریده بغل EA دسته جمی همه بازیاشونو به فنا دارن میدن این پوله ک ما نداریم همه رو عوض میکنه . EA رو هم هدشات کرده ته پول پرستا شده

  14. نقد کاملا واضح و بی طرفانه اس. به عنوان کسی که طرفدار سری مس افکت هستم و بازی انتم رو هم تمومش کردم واقعا هیچ حرفی غیر از دستاوردای فنی خوب نداشت. مسلما بدون شک پرگرافیک ترین بازیه که تو کنسولهای نسل هشت اجرا میشه ولی واقعا محتوای خیلی کمی به عنوان بازی جهان باز داره. فقط شخصی سازی جاولین ها خیلی خوب کار شده و هر کلاس گیم پلی متفاوتی ارائه میده

  15. ای باباااااااااااااااااااااااااااااااااا…چرا رو ps4 بررسی نکردید????

  16. دیگه ببخشید ولی شورشو دراورده متا مضخرف داره نمره پایین میدن یکم منطقی فکر کنین خب دیترویت دادین نمیدونم۵؟؟ همین حدودا اینم نمره ۵٫۵ حقش نیست خیییلی کمه بعضی مواقع ادم فکر میکنه که شما با شرکت سازنده مشکل دارین! عه عجبا

  17. واقعا هر بار یه بازی که بخش داستانی هم داشته و کلا انلاین بوده ضعیف عمل کرده اصلا چرا باید یه بازی بخش داستان هم باید انلاین باشی البته ea بجز fifa بیشتر بازی های جدیدش انلاین و فقط میخواد پول در ییاره خدا کنه fifa رو دیگه کلا انلاین نکنه با این وضیعت کجان بازی های افلاین با داستان خوب مثل bioshock قابل توجه بعضی ها که میگن داستان اصلا مهم نیست

  18. بازی انجام دقیقا همان چیزی بود که فکر می کردم(البته همین یکبار نه اینکه بگن هرچی پیش بینی می کنم همون میشه)از بیرون قشنگ و با گرافیک فوق العادش بتزی که می کنی و چشمت به جلوه ها عادت میکنه دیگه جذابیت نداری به خودت میگی چرا من این را خریدم

  19. حیف انتم پتانسیل بالایی داش برای خوب بودن. ولی اینطور نشد

  20. بایوور از درگون ایجز به این روزا افتاده ….بتسدا با اون فال اوت ٧۶ عابروى خودش رو برد
    اسکوئر انیکس که روزى هیتمن بلاد مانى و توم ریدر هاى خفن میداد الان کارش کشیده به Left alive

  21. این والپیپرهای خوشگلو از کجا آوریدن؟ خیلی خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *