• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۴: از ترسناک و ابرقهرمانی تا کمدی و انیمیشن

بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۴: از ترسناک و ابرقهرمانی تا کمدی و انیمیشن

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۲ روز قبل
  • ۳۷

سال ۲۰۲۳ پایان یافت ولی بسیاری از سریال‌های نیمه تمام آن به سال ۲۰۲۴ انتقال یافت و کاربران بسیاری منتظر تماشای ادامه بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۴ هستند.

سال ۲۰۲۳ با تمام فرازونشیب‌های سینمایی، چند ماهی است به پایان رسیده و از بسیاری جهات احساس می‌شود که ۲۰۲۳ یک دوره انتقالی برای تلویزیون است. پس از ساخت سریال‌های بسیار زیاد در این سال، شرکت‌های دیزنی و اپل سیستم‌های پخش استریم خود را با سرعت بسیار بالا در اواخر سال راه‌اندازی کردند و همچنین قرار است در سال ۲۰۲۴ با خدمات متنوع دیگری مانند HBOMax ،WarnerMedia و Peacock از NBCUniversal چشم‌ها را به خود خیره کنند. جالب است به نکته اشاره شود که برای نخستین بار چند سال اخیر، تسلط کمپانی Netflix بر بازار پخش استریم زیر سوال رفته است.

با اینکه آینده پخش استریم فیلم و سریال نامشخص است اما در حال حاضر، این تکنولوژی خبر بسیار خوبی برای مخاطبان‌ست و همه فیلم‌و‌سریال‌بازها منتظرند تا ادامه فصول ناتمام سریال‌های سال ۲۰۲۳ و همچنین عناوین جذاب جدید را در سال ۲۰۲۴ به تماشا بنشینند. حال با این وصف، سرویس‌های پخش استریم در این بازار بسیار سخت رقابتی به منظور به دست آوردن مخاطبان وفادار، درتلاشند سریال‌های خوبی را تولید و در سال ۲۰۲۴ به نمایش بگذارند.

نکته‌ای که باعث تفاوت کاری و حتی پخش سریال‌های جذاب در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۴ شده شیوع ویروس همه‌گیر کرونا است. تفاوتی که باعث ایجاد اختلالی اساسی در کل صنعت سرگرمی (فیلم، بازی و موسیقی) شده است. زمان پخش و انتشار و حتی پیش تولید درصد بالایی از فیلم و سریال‌های به تعویق افتاده و هر روز کمپانی‌ها زمانی جدیدی را برای ارائه آنها اعلام می‌کنند. زمانی که چند روز بعد دوباره تغییر می‌کند و نتیجه تاخیر‌ها این است که بسیاری از سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای انتشار در چند ماه آینده، تا اواخر سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه نشوند و همچنین عناوین جذابی که ما برای سال ۲۰۲۳ انتظار آنها را می‌کشیدیم تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتند.

با تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم در چند ماه آینده چند سریال جذاب بر روی پرده نمایش خواهند رفت و مخاطبان شاهد تماشای چند نمونه از بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۴ خواهند بود. فصل سوم سریال Killing Eve، سریال جدید کمپانی دی‌سی به نام Stargirl و عناوین متنوع دیگری که در پلتفرم جدید ویدیویی کوتاه Quibi پخش می‌‎شوند. در این مقاله سه گوش بهترین سریال‌های ۲۰۲۴ که برای تماشای آنها منتظرید را نام برده است. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سریال خارجی ترسناک، درام و کمدی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳

در ادامه با معرفی بهترین سریال‌های خارجی سال ۲۰۲۴ که قرار است بدون تاخیر در زمان انتشار، پخش شوند با سه گوش همراه باشید.

سریال ترسناک خارجی 50 States of Horror 

سریال ترسناک ۵۰ States of Horror 

پخش از ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ در پلتفرم جدید ویدیویی کوتاه Quibi

سریال ترسناک ۵۰ State of Horror یک سری جدید دلهره‌آور برای پلتفرم ویدیویی کوتاه Quibi است. Quibi یک سرویس استریم جدید است که حداکثر طول هر اپیزود سریال در آن بیشتر از ۱۰ دقیقه نیست. همانطور که از عنوان این سریال پیداست، داستان آن حول و حوش افسانه‌های شهری در سراسر آمریکا می‌چرخد و قسمت جدید سریال ترسناک ۵۰ State of Horror از ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ (۲۵ فروردین ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

 

این سریال خارجی ترسناک توسط سازنده Evil Dead یعنی Sam Raimi کارگردانی شده و از بازیگران آن می‌توان به تیسا فارمیگا (Taissa Farmiga) بازیگر فیلم راهبه، کریستینا ریچی (Christina Ricci) بازیگر فیلم Black Snake Moan، مینگ-نا وِِن (Ming-Na Wen) بازیگر فیلم مولان، رِِن لیوینگستون (Ron Livingston) بازیگر فیلم کمدی Office Space و مینی سریال Band Of Brothers و روری کالکین (Rory Culkin) بازگیر فیلم Signs اشاره کرد.

 

فصل سوم سریال خارجی Killing Eve 

فصل سوم سریال خارجی Killing Eve 

پخش از ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ در شبکه BBC America

شبکه BBC America از بازگشت و ادامه پخش سریال جاسوسی Killing Eve در ماه آوریل ۲۰۲۴ خبر داد. با اینکه هنوز داستان فصل سوم سریال خارجی Killing Eve مشخص نیست اما بازگشت و حضور همیشگی ساندرا اوه (Sandra Oh) در نقش Eve Polastri به عنوان مامور MI5، جودی کومر (Jody Comer) در نقش Villanelle به عنوان قاتل وسواسی و فیونا شو (Fiona Shaw) در نقش Carolyn Martens به عنوان مامور MI6 مشخص است. فصل جدید سریال کشتن ایو به گفته شورانر جدید سریال، Suzanne Heathcote، ادامه فصول قبل خواهد بود و انتظار می‌رود نمایشی پر از پیچ‌وخم و رازآلود باشد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Virus War: Space Shooting Game

 

سریال ابرقهرمانی Stargirl 

سریال ابرقهرمانی Stargirl 

پخش از ۱۱ می ۲۰۲۴ در شبکه CW و DC Universe

سریال‌های ابرقهرمانی مانند سوپرگرل (Supergirl)، بت‌گرل (Batgirl) و فلش (The Flash) همیشه مورد استقبال مخاطبان بوده و هست. سریال استار گرل (Stargirl) با بازی برک باسینگر (Brec Bassinger) نیز از همان دست نمایش‌هاست. این محصول ابرقهرمانی و آخرین ساخته کمپانی DC قرار است از ۱۱ می ۲۰۲۴ از دو شبکه CW و DC Universe پخش شود. این سریال داستان یه دختر نوجوان به نام Courtney Whitmore (نام مستعار Stargirl) است. استار گرل عضو یک تیم کیهانی و صاحب سلاحی قدرتمند می‌شود که تنها توسط اعضای ابرقهرمان و میراث استارمن قابل کنترل است. از بازیگران این سریال خارجی می‌توان به جوئل مک‌هیل (Joel McHale) در نقش استارمن، لوک ویلسون (Luke Wilson) بازیگر فیلم Legally Blonde، نیل جکسون (Neil Jackson) بازیگر فیلم Sleepy Hollow، امی اسمارت (Amy Smart) بازیگر سریال Felicity اشاره کرد.

 

سریال ابرقهرمانی خارجی The Falcon And The Winter Soldier

سریال خارجی The Falcon And The Winter Soldier

زمان پخش نامشخص از شبکه دیزنی پلاس

با اینکه کمپانی دیزنی پلاس (+Disney) هنوز از نظر تولید و نمایش محتوایی به حد نتفلیکس نرسیده است اما پخش فیلم و سریال‌هایی پرطرفدار جهانی مانند جنگ ستارگان و تولیدات MCU را انجام داده است. در همین راستا، شبکه دیزنی پلاس بار دیگر عهده‌دار پخش اولین ساخته دنیای سینمایی مارول با نام The Falcon And The Winter Soldier را در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. با توجه به شواهدات، آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) برای ایفای نقش‌های خود بازخواهند گشت و دنیل برول (Daniel Brühl) بازیگر Captain America: Civil War همان نقش را در این سریال ایفا خواهد کرد.

 

فصل دوم سریال خارجی Doom Patrol

فصل دوم سریال خارجی ابرقهرمانی Doom Patrol

زمان پخش نامشخص از شبکه DC Universe و HBO Max

سریال Doom Patrol از بهترین تولیدات پخش استریم DC Universe است. این سریال برخلاف هر نمایش ابرقهرمانی دیگر در تلویزیون دارای داستانی کاملاً غیرقابل پیش‌بینی، خارق‌العاده و دیوانه‌کننده است. سریال Doom Patrol توسط سرویس DC Universe برای طرفداران اصلی کمیک‌بوک تولید شده و حال قرار است علاوه بر شبکه دی‌سی یونیورس از HBO Max نیز پخش استریم شود تا مخاطبان لحظات بیشتری را از بازی برندن فستر (Brendan Fraser) در نقش ربات یا افراد در ابعاد جیبی لذت ببرند. اگرچه هنوز تاریخ انتشار فصل دوم سریال خارجی دووم پاترول مشخص نشده اما احتمال آن وجود دارد که پخش این سریال ابرقهرمانی از ماه می در شبکه HBO Max استارت بخورد.

 

سریال Y

سریال Y

زمان پخش نامشخص از شبکه FX

Y: The Last Man یکی از محبوب‌ترین سری کمیک‌بوک‌های Vertigo است و سریال Y نیز بر پایه همین کمیک‌بوک ساخته و از شبکه FX پخش خواهد شد. داستان این سریال بر پایه مردی به نام یوریک (Yorick) و میمونش Ampersand در دنیایی پساآخرالزمانی است که در آن یک رویداد فاجعه‌آمیز باعث کشته شدن هر موجود نر و زنده ماندن جنس مونث می‌شود. از روی این سری کمیک‌بوک قبلا یک فیلم و سریال خارجی ساخته شده بود و در حال حاضر نیز این سریال در حال ساخت است. اخیراً نیز مشخص شد که الیزا کلارک (Eliza Clark) به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده این سریال وارد پروژه شده است.

از دست نده:  امتیاز فیلم سریع و خشن: هابز و شاو از دید سایت های معتبر دنیا

 

سریال ترسناک خارجی The Walking Dead: World Beyond

سریال ترسناک The Walking Dead: World Beyond

زمان پخش نامشخص از شبکه AMC

کسی نیست که با سریال مردگان متحرک آشنا نباشد. این سریال در اولین تجربه اسپین‌آف یعنی Fear the Walking Dead، بر روی زامبی‌های پساآخرالزمانی تمرکز داشت. حال در این سری جدید اسپین‌آف سریال ترسناک خارجی The Walking Dead: World Beyond شخصیت‌های جوانی را وارد داستان کرده که در زمان ارواح بزرگ شده‌اند. برخلاف رویکرد دو سری قبل با پایان باز داستان، سریال World Beyond در ۲ فصل ساخته خواهد شد؛ به‌همین دلیل شاید بخواهید بدانید که آیا داستان این سری از اسپین‌آف مردگان متحرک تغییر چندانی کرده است یا خیر. برای اطلاع از این موضوع باید برای تماشای آن صبر کنید و باتوجه به تعویق افتادن ساخت سریال The Walking Dead: World Beyond باید تا چند آینده منتظر بمانید.

 

فصل دوم سریال تخیلی The Mandalorian

فصل دوم سریال تخیلی-لایو اکشن The Mandalorian

زمان پخش نامشخص از شبکه دیزنی پلاس

درحالی‌که سریال Rise of Skywalker صف مخاطبان و منتقدان را از هم جدا کرد و همه دوستداران مجموعه جنگ ستارگان را راضی نکرد، به نظر می‌رسد سریال ماندلورین (The Mandalorian) تقریباً همه طرفداران جنگ ستارگان را خوشحال کرده است. این سریال که با نام کامل Star Wars: The Mandalorian شناخته می‌شود یک مجموعه تلویزیونی وسترن فضایی است که توسط Jon Favreau ساخته و دیزنی پلاس انتشار آن را برعهده داشت. این مجموعه اولین لایو اکشن در فرانچایز جنگ ستارگان است که وظیفه دشوار ارائه یک نمایش با کاراکترهای کاملاً جدید را داشت و توانست روح طرفداران را تسخیر و نظر آنها را جلب کند. سریال The Mandalorian همچنین وظیفه معرفی یک جهان با پدیده فرهنگ پاپ به نام Baby Yoda را داشت. Jon Favreau به عنوان شورانر و نویسنده این مجموعه اعلام کرد که ساخت فصل ۲ این سری در ماه نوامبر استارت خورده و هم‌اکنون تولید آن به پایان رسیده است. اما با اتفاقات مربوط به کرونا معلوم نیست پخش آن تا چه زمانی به تعویق بیفتد.

 

سریال خارجی The Stand

سریال The Stand

زمان پخش نامشخص از CBS All Access

سال پیش‌رو برای CBS All Access بسیار بهتر خواهد بود؛ زیرا این سرویس دارای چند برنامه اصلی جدید از جمله اقتباس دیگری از حماسه استفان کینگ با نام The Stand برای پخش خواهد بود. در ماه ژانویه اعلام شد CBS All Access دستور تولید یک مینی‌سریال خارجی ۱۰ قسمتی جدید حول سیاره‌ای که توسط طاعون نابود شده، را داده است. سریالی که داستانش با نبرد بین بازماندگان خوب و بد شکل گرفته است.

 

سریال خارجی ترسناک Twilight Zone

سریال خارجی Twilight Zone

زمان پخش نامشخص از سرویس CBS All Access

فصل اول سریال Twilight Zone – به میزبانی و روای‌گری جردن پیل – بهترین سریال اورجینال است که از CBS All Access در سال ۲۰۲۳ پخش شد. این سریال خارجی با پیچیدگی مدرنی که در داستان آن وجود دارد همه ذهن‌ها را محصور خود کرده است. در ماه می اعلام شد که دومین فصل از منطقه گرگ و میش درحال ساخت است. هنوز اطلاعاتی در مورد فصل ۲ سریال Twilight Zone از تاریخ اکران یا چه کسی در این سریال حضور خواهد داشت، در دسترس نیست؛ اما انتظار می رود که در سال ۲۰۲۴ به سرویس پخش CBS برسد.

 

فصل دوم سریال ترسناک ابرقهرمانی خارجی The Boys

فصل دوم سریال ابرقهرمانی The Boys

زمان پخش نامشخص از سرویس Amazon Prime Video

فصل اول سریال ابرقهرمانی The Boys در سال ۲۰۲۳ وارد آمازون شد و این یک خبر غافلگیرکننده برای طرفداران بود. این سریال خارجی برپایه کمیک‌بوکی به همین نام ساخته شده و در مورد گروهی است که سعی می‌کنند در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت ابرقهرمانی‌شان سوءاستفاده می‌کنند، ایستادگی کنند. فصل اول سریال ابرقهرمانی The Boys نسبتاً کوتاه بود، اما انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال تا چند ماه آینده سال ۲۰۲۴ آماده پخش از سرویس Amazon Prime Video شود.

از دست نده:  حضور زندیا کلمن در فصل دوم سریال The OA

 

سریال ترسناک خارجی Lovecraft Country

سریال ترسناک Lovecraft Country

زمان پخش نامشخص از شبکه HBO

سریال ترسناک Lovecraft Country براساس رمانی از مت راف (Matt Ruff) ساخته شده است. داستان سریال خارجی حول زندگی سه نفر است که در دوره Jim Crow-era در آمریکا – دهه ۱۹۵۰ – زندگی و آنها برای یافتن پدر مفقودشان به سراسر کشور در حال سفر هستند. این سه نفر در این ماجرای سفرهایشان با تهدیدهایی مانند نژادپرستی روبرو می‌شوند. در این سریال ترسناک ها مایکل کنت ویلیامز (Michael Kenneth Williams)، مونتروس فریمن (Montrose Freeman)، کورتنی بی ونس (Courtney B. Vance) و جاناتان مایرز (Jonathan Majors) بازی می‌کنند.

 

سریال خارجی انیمیشنی Jurassic World: Camp Cretaceous

سریال انیمیشنی Jurassic World: Camp Cretaceous

زمان پخش نامشخص از شبکه Netflix

Jurassic World: Camp Cretaceous یک سریال انیمیشنی خارجی برپایه داستان گروهی از نوجوانان است که عازم یک اردوی ماجراجویی در جریزه Isla Nubar می‌شوند. در ادامه آنها با دایناسورها روبرو می‌شوند که برای زنده ماندن، مجبورند از دست آنها فرار کنند. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره زمان پخش این سریال کارتونی در دست نیست. گفته می‌شود اسکات کریمر (Scott Kreamer) و لین لوئر ( Lane Lueras) به عنوان شورانر و تهیه‌‎کننده‌های اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، فرانک مارشال (Frank Marshall) و کالین ترورو (Colin Trevorrow) در ادامه برای ساخت این انیمیشن حضور خواهند یافت.

 

سریال خارجی ترسناک The Haunting Of Bly Manor

سریال ترسناک The Haunting Of Bly Manor

زمان پخش نامشخص از شبکه Netflix

پخش The Haunting of Hill House در سال ۲۰۱۸ موفقیتی چشمگیر برای نتفلیکس (Netflix) بود و به گفته سایت GameSpot این سریال خارجی رتبه نمایش تلویزیونی در آن سال بود. The Haunting of Hill House یکی از ترسناک‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال بود، به‌همین‌دلیل وقتی در فوریه امسال اعلام شد که فصل ۲ این سریال ساخته و پخش خواهد شد، جای تعجب نداشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و زمان پخش سریال در دسترس نیست اما قرار است در ماه‌های آینده سال ۲۰۲۴ پخش شود. مایک فلنگن (Mike Flannagan) شورانر و کارگردان سریال می‌گوید که داستان فصل جدید سریال ترسناک The Haunting Of Bly Manor براساس رمان هنری جیمز (Henry James) یعنی The Turn of The Screw ساخته شده است. کاترین پارکر (Catherine Parker)، تنیا میلر (T’nia Miller) ، راهول کوهلی (Rahul Kohli) و آملیا حوا (Amelia Eve) از بازیگران The Haunting of Hill House هستند. علاوه‌بر آنها ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti)، الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen)، هنری توماس (Henry Thomas) و کیت سیگل (Kate Seigel) قرار است در ادامه به این سریال ترسناک اضافه شوند.

 

سریال خارجی ترسناک Ju-On: The Grudge

سریال خارجی ترسناک Ju-On: The Grudge

زمان پخش نامشخص از شبکه Netflix

با اینکه یک فیلم ریبوت شده به نام Grudge برای پخش در سال ۲۰۲۴ وجود دارد، یک سریال خارجی نیز با همین نام برای پخش در شبکه نتفلیکس در حال تولید می‌باشد. با اینکه اطلاعات چندانی از این سریال در دسترس نیست اما در صفحه رسمی این سریال در سایت نتفلیکس آمده که Ju-On: The Grudge فرانچایز ساخته شده از روی J-Horror است و اتفاقات ترسناک چهل دهه اخیر را به تصویر می‌کشد. داستان کلی سریال Ju-On برپایه دشمنی انتقام‌جو بنا شده که بیشتر مانند ویروس رفتار می‌کند. Shô Miyake این سریال را کارگردانی می‌کند و قرار است Ju-On در اواخر سال ۲۰۲۴ به شبکه نتفلیکس برسد.

 

سریال خارجی I Think You Should Leave with Tim Robinson

فصل دوم سریال خارجی کمدی I Think You Should Leave with Tim Robinson

زمان پخش نامشخص از شبکه Netflix

می‌توان به راحتی اذعان داشت که سریال خارجی I Think You Should Leave with Tim Robinson یکی از عجیب‌ترین سریال‌های کمدی در این سال‌هاست. اطلاعاتی از ساخت فصل آینده این سریال در دست نیست و آهنگساز سریال یعنی Zach Kanin به ورایتی گفته که در آینده‌ای نزدیک درگیر ساخت آهنگ The Lonely Island خواهد شد.

منبع: GameSpot

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۳۷ دیدگاه در حال حاضر

  1. I take pleasure in, cause I discovered just what I
    was having a look for. You’ve ended my four day long hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

  2. cialis clinical trials ethelefelf – Cialis smaliasosy Formula Of Amoxicillin Tymnmift Iodili cialis de mujer

  3. Helpful info Thanks a lot!
    ۵۶۰ Credits Pack

  4. buy viagra online without viagra canada online pharmacy

  5. viagra online no prior prescription usa cheapest generic viagra

  6. عالی

  7. tomar viagra de joven hace viagra and drinking beer

  8. wo kann man billig viagra kaufen comprar viagra valladolidlmaz viagra albГјm

  9. marcas de viagra en guatemala buybuyviamen what effect does viagra have on normal men

  10. At this time it seems like Movable Type is the top blogging platform out there right now.
    (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

  11. Thank you a lot for sharing this with all ffolks you actually know what
    you aare talking about! Bookmarked. Please also discuss with my site =).
    We may have a link alternate arrangement between us>

  12. It’s an awesome paragraph in favor of all the internet people; they will take benefit from
    it I am sure.

  13. Greetings from Carolina! I’m bored at work so I decided to
    browse your site on my iphone during lunch break. I love the info you
    provide here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m amazed at how quick your blog loaded on my phone .. I’m not even using WIFI, just 3G ..
    Anyhow, great blog!

  14. Is anyоne օn 3goosh.ⅽom ƅe interеsted in testing ɑnd reviewing Allueur Beѕt Hemp and CBD Anti-Wrinkle Cream?

    <3

  15. Just simply want to say Now i’m happy I stumbled upon your internet page!

  16. I read this post fully concerning the comparison of latest and previous technologies, it’s awesome article.

  17. Whats up this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors
    or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding experience so I
    wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

  18. Shiatsu massage has several benefits which promote a fantastic a feeling
    of well-being and health in all individuals. We have to think about though that regardless of whether these stones
    are exceptional with regards to maintaining heat and works magnificently when talking about hot stone massage, marble stones hold the tendency to become a better tool for clients
    with regards to this therapy. When doing so, it can be also important to seek the
    advice of the licensed and certified massage therapist.

  19. dysfunction pills
    Hi to all, how is the whole thing, I think
    every one is getting more from this web site, and your views are pleasant for new people.

  20. Quality posts is the important to attract the people to pay a visit
    the website, that’s what this web site is providing.

  21. I like this website – its so usefull and helpfull.

  22. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the site
    is also very good.

  23. ĐỊA CHỈ GIAO HÀNG

  24. hal kardam

  25. very good

  26. goooooooooooooooooooooooooooood

  27. دمتتون گرم

  28. خیلی حال کردم. تمام سریالای مورد علاقه ام بود

  29. وری وری گووووووووود

  30. Wow, attractive

  31. bad naboooood

  32. همه سریال های خوب ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ معرفی شدن. ممنون

  33. سو سو

  34. خوب نبود

  35. عالی

  36. gooooooooooooood

  37. Among the very best complimentary motion picture sites
    on the web is 123 films.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها