• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم اسفند ۹۷

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته دوم اسفند ۹۷

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

با پشت سر گذاشتن دومین هفته آخرین ماه زمستان ۹۷، در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در روزهای گذشته در زومجی معرفی شده‌اند. به‌عنوان مثال اگر به بازی Plants vs. Zombies علاقه دارید، بازی اندروید و آیفون Hipster Attack با تنوع بسیار بالای خود می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای آن باشد. همچنین در بازی آرکید Spectrum Break می‌توانید مهارت خود را در یک بازی‌های پلتفرمینگ خوش‌ساخت به چالش بکشید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی بهدبازی اندروید و آیفون معرفی شده، بیندازید.

 

Hipster Attack

Hipster Attack

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل باشید، حتما نام Plants vs. Zombies به گوش‌تان خورده است یا حداقل یک‌بار آن را تجربه کرده‌اید. بازی Hipster Attack با الهام گرفتن از گیم‌پلی این بازی، شما در نقش کارکنان یک کافی‌شاپ قرار می‌دهد که باید در مقابل حمله هیپسترها از محل کار خود محافظت کنید. در ابتدای بازی سلاح شما فرم‌های استخدامی است که با پرتاب کردن‌شان به سوی هیپسترها، می‌توانید آن‌ها را نابود کنید. در Hipster Attack هرچه هیپستر بیشتری نابود کنید، امتیاز بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر واحد امتیازی که با فنجان قهوه مشخص شده است، شما یک واحد دلاری هم دارید می‌توانید به‌وسیله آن‌ها پاورآپ‌های گوناگون خریداری کرده و روند بازی را برای خود آسان‌تر کنید. تنوع دشمنان و کارکنان فروشگاه بسیار بالاست و بازی علاوه‌بر ارائه جلوه‌های بصری زیبا، با جلو رفتن مراحل، گیم‌پلی جذاب‌تر و چالش‌برانگیزتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر شخصیت‌های بازی، کافی‌شاپ هم از تنوع کافی برخوردار هستند و بازیکن به هیچ وجه از تجربه این بازی حوصله‌اش سر نمی‌برد. بازی Hipster Attack را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Pirates Outlaws
دانلود بازی Hipster Attack از گوگل پلی استور دانلود بازی Hipster Attack از اپ استور اپل

 

بازی MaskGun Multiplayer

MaskGun Multiplayer

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک شوتر آنلاین در گوشی‌های موبایل هستید، MaskGun Multiplayer می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شما در این بازی اول شخص در نوبت‌های مختلف Team Deathmatch شرکت می‌کنید و با کشتن بیشترین تعداد دشمن می‌توانید به پیروزی دست پیدا کنید. در بازی، دکمه‌ای برای تیراندازی تعبیه نشده است و بازیکنان تنها با نشانه‌گیری به‌سمت دشمنان می‌توانند آن‌ها را مورد هدف قرار دهند. از سمت دیگر سازندگان برای مواردی همچون نشستن، پرتاب نارنجک، استفاده از بسته‌های سلامتی و غیره دکمه‌ای جداگانه در صفحه‌نمایش قرار داده‌اند تا گیم‌پلی بازی از تنوع کافی برخوردار باشد. همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین دیگر، این بازی هم از خرید درون‌برنامه‌ای و آیتم‌های پر زرق و برق مستثنی نیست. در بازی نقشه‌های مختلف و متنوعی قرار داده شده است که درکنار موارد دیگر MaskGun Multiplayer را به یکی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون تبدیل کرده است. این بازی در حال حاضر به‌صورت رایگان در فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار دارد و همین الان می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی MaskGun Multiplayer از پلی استور گوگل دانلود بازی MaskGun Multiplayer از اپ استور اپل

 

بازی Shuyan Saga

Shuyan Saga

بازی بعدی، یک بازی ماجراجویی و داستان‌محور به نام Shuyan Saga است که داستان آن حول دختری به‌نام شوین و تبدیل شدن وی به یک مبارز بسیار بزرگ رخ می‌دهد. گیم‌پلی بازی Shuyan Saga به دو بخش مجزا تقسیم شده است. در بخشی از بازی شاهد میان‌پرده‌های کمیک‌ شکلی هستیم که بازیکن می‌تواند با انتخاب دیالوگ‌های مختلف، روند داستانی را براساس خواسته‌ خود پیش ببرد. اما در بخش دوم مبارزات بازی جای می‌گیرند که در دو حالت سه‌بعدی و ایزومتریک تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در مبارزات با دوربین ایزومتریک می‌توانید آزادانه در اطراف محیط بچرخید و دشمنان را از بین ببرید. درحالی‌که در حالت سه‌بعدی، باید در یک مباره حساس به‌حریف‌تان ضربه وارد کنید. این بازی با الهام از بازی‌های اپیزودیک و مبارزه‌ای، تجربه‌ای لذت‌بخش را در قالب سه چپتر داستانی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. اگر به بازی‌های ماجراجویی با سبک روایت داستانی خاص علاقه دارید، Shuyan Saga را از دست ندهید.

از دست نده:  تصاویری از ریمستر سه‌گانه مورتال کمبت - Mortal Kombat
دانلود بازی Shuyan Saga از پلی استور گوگل دانلود بازی Shuyan Saga از اپ استور اپل

 

بازی Spectrum Break

Spectrum Break

بازی اندروید Spectrum Break یک بازی آرکید و هیجان‌انگیز است که بازیکنان را در محیطی تیره و تاریک با اشکال هندسی نئونی قرار می‌دهد. بازیکنان در این بازی کنترل یک شخصیت اسکیت‌سوار را به عهده دارند که باید با حرکت روی این اشکال هندسی مختلف، آن‌ها را روشن کند. چالش اصلی زمانی آغاز می‌شود که این اشکال پس از روشن شدن سقوط می‌کنند و بازیکن را در جریان یک گیم‌پلی پلتفرمینگ قرار می‌دهند که باید با یک زمان‌بندی درست، هم تمامی اشکال را روشن کند، هم از شکست خوردن جلوگیری کند. کنترل بازی بسیار ساده است و تنها دو آنالوگ دیجیتال روی صفحه‌نمایش قرار داده شده است. بازیکنان با آنالوگ سمت چپ جهت حرکت کاراکتر بازی را کنترل می‌کنند و با استفاده آنالوگ سمت راست می‌توانند از روی سکوها پرش کنند. درکنار گرافیک بصری خیره‌کننده، سازندگان در هر مرحله یک موسیقی منحصربه‌فرد گوش‌نواز قرار داده‌اند تا بازیکنان به هیچ‌وجه از تجربه مراحل آن احساس خستگی نکنند. در مجموع بازی اندروید Spectrum Break یک تجربه لذت‌بخش با المان‌های پلتفرمینگ است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب خود را با کم‌ترین محتویات ممکن، سرگرم کند.

دانلود بازی Spectrum Break از گوگل پلی استور

 

بازی Hey Duggee

Hey Duggee

Hey Duggee یک بازی موبایل کژوال در سبک ماجراجویی است که با مینی‌گیم‌های جذاب و سرگرم‌کننده خود مخاطبان کم سن و سال را هدف قرار داده است. وظیفه بازیکنان در این بازی این است که به کمک سنجاب‌ها به‌دنبال ۷ مدال مختلف بگردد. محیط و گرافیک بازی همگی با دست طراحی شده‌اند و موسیقی زیبایی که به مینی‌گیم‌های بازی اضافه شده است، تجربه Hey Duggee را برای کودکان بسیار لذت‌بخش کرده است. Hey Duggee با مینی‌گیم‌های بسیار جذاب خود، می‌تواند مدت زمان زیادی کودکان را سرگرم کند و در عین حال برای‌شان آموزش‌دهنده هم باشد. به‌صورتی که هر بازی یک مهارت خاص را به کودک آموزش می‌دهد. برای مثال وقتی که بازیکنان به سمت سیاره‌های مختلف پرواز می‌کنند، می‌توانند درباره پرواز چیزهای زیادی یاد بگیرند. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ‌استور و پلی‌استور قابل خریداری است.

 

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها