حضور زندیا کلمن در فصل دوم سریال The OA

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
حضور زندیا کلمن در فصل دوم سریال The OA

جمعه هفته گذشته بود که پس از یک انتظار بسیار طولانی، سرانجام فصل دوم سریال The OA (اُ.اِی) از شبکه استریم نتفلیکس منتشر شد. در فصل دوم این سریال رازآلود شاهد ادامه اتفاقات فصل اول بودیم که در نهایت به سوالات زیادی پاسخ داده شد و سوالات زیادی نیز برای طرفداران به وجود آمده است. سریال The OA Part II با استقبال منتقدان نیز مواجه شده و نقدهای مثبت‌تری نسبت به فصل اول دریافت کرده است و مانند فصل اول، بینندگان شبکه Netflix نیز استقبال بسیاری خوبی از فصل دوم این سریال کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فصل دوم سریال The OA شاهد حضور غافلگیر کننده یک بازیگر بودیم. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، در فصل دوم این سریال شاهد حضور مهمان و غافلگیر کننده زندیا کلمن، بازیگر فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، هستیم.

حضور زندیا کلمن در فصل دوم سریال The OA

زندیا کلمننقش شخصیتی به نام فولا را در فصل دوم سریال The OA بر عهده داشت و او در سه قسمت از هشت قسمت فصل دوم این سریال به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این، شبکه نتفلیکس حضور این بازیگر را در سریال The OA Part II تایید نکرده بود و همین موضوع باعث شد تا بینندگان سریال غافلگیر شوند. زندیا کلمن سال نسبتا پر کاری را دارد. او در سریال Euphoria (سرخوشی)، سریال جدید شبکه HBO نیز نقش اصلی را بر عهده دارد که پخش آن به زودی آغاز خواهد شد. همچنین زندیا برای نقش آفرینی دوباره در نقش میشل جونز در فیلم Spider-Man: Far From Home نیز بازگشته است. علاوه بر این، زندیا در ریبوت فیلم تل ماسه – Dune نیز حضور دارد که به تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.

از دست نده:  تریلر فیلم متری شیش و نیم به مناسبت فروش 10 میلیاردی

علاوه بر زندیا کلمن، ریت مارلینگ، اموری کوئن، کینگزلی بن-ادیر، شارون ون ایتن، ویل بریل، برندان میر، اسکات ویلسون، فیلیس اسمیت، آلیس کریج، پاتریک گیبسون، برندان میر، جیسون ایساکس، براندون پریا، کلویی لوین، ایان الکساندر، پاز وگا، ایرن ژاکوب، وینسنت کارتیسر، شیلا وند و ریز احمد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The OA Part II حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها