• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۱ روز قبل
  • ۰
بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

بازی‌های اشاره و کلیک یکی از سبک‌های قدیمی و محبوب بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. سبکی مهیج و جذاب که ساعت‌ها بازیکنان را به صفحه‌نمایش میخکوب می‌کند. این سبک از بازی دارای معماهای چالش‌برانگیز است که لذت بازی را دوچندان کرده است. این محبوبیت باعث شد که سبک اشاره و کلیک یا Point & Click وارد پلتفرم‌های موبایلی شود. در چند سال اخیر شاهد بازی‌های جذابی از این سبک در گوشی‌های موبایل بودیم که مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. حال، استودیو مستقل Pewter Games بازی موبایل جدیدی توسعه داده است که در سبک اشاره و کلیک می‌باشد. بازی موبایل The Little Acre اثری است که محیط و فضای آن یادآور دوران موفق این سبک در دهه ۹۰ میلادی است. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را بررسی کنیم. پس تا پایان همراه سه گوش باشید.

ماجراهای بازی موبایل The Little Acre در سال ۱۹۵۰ میلادی در کشور ایرلند جریان دارد. داستان بازی درباره اِیدن و دخترش لیلی است که یک روز صبح متوجه می‌شوند پدر ایدن ناپدید شده است. پس از بررسی‌ها و پیدا کردن ردهایی از پدر، ایدن متوجه وجود سرزمینی به نام Clonfira می‌شود که پدر دانشمندش در آن‌جا گرفتار شده است. داستان بازی با فضایی معمایی و رمزآلود شروع می‌شود، اما از میانه راه ریتم داستان کند می‌شود و آن هیجان اولیه خود را از دست می‌دهد. این روند نزولی تا پایان بازی حفظ می‌شود و با یک پایان سطحی و عجیب از داستان رو‌به‌رو می‌شویم که رضایت‌بخش نیست. شخصیت‌های بازی بسیار سطحی و تک‌بعدی هستند که نمی‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. حضور شخصیت نینا کمرنگ و عجیب به نظر می‌رسد و تا پایان بازی، منتظر هستیم که اتفاق مهمی از طرف نینا رخ بدهد، اما هرگز این اتفاق رخ نمی‌دهد. همچنین، شخصیت Merr که به‌عنوان آنتاگونیست یا نقش منفی بازی شناخته می‌شود، دلیل مهم و منطقی به بازیکن داده نمی‌شود که چرا باید این کاراکتر فردی بد و انتقامجو باشد. نکته عجیب آن است که در صحنه پایانی صحبت از انتقام Merr از خانواده ایدن می‌شود، اما متوجه نمی‌شویم که چرا Merr قصد انتقام از خانواده ایدن دارد. Merr در ابتدا به کمک ایدن می‌آید و تلاش می‌کند پدر ایدن را پیدا کند اما نحوه تغییر رویکرد Merr بسیار عجیب و سؤال‌برانگیز است. صداپیشه‌های شخصیت‌ها کلمات را مصنوعی و بی‌احساس ادا می‌کنند؛ انگار متنی را دارند برای آماده کردن امتحان، سریع و عجولانه روخوانی می‌کنند. صداپیشگی کاراکتر لیلی نسبت به دیگر افراد بهتر و قابل قبول است اما صداپیشه شخصیت ایدن بسیار ضعیف است. صداپیشه کاراکتر ایدن کلمات را بی‌احساس ادا می‌کند و در بخشی از داستان که خبر ناگواری را می‌شنود، بسیار منفعلانه و خنثی نسبت به خبر واکنش نشان می‌دهد و از موضوع می‌گذرد و ادامه داستان پیش می‌رود. در مجموع داستان بازی نتوانسته است رضایت‌بخش و جذاب باشد و ایراداتی در روایت داستان وجود دارد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید The Little Acre همانند داستان بازی سیر نزولی به خود می‌گیرد. تمام اتفاقات بازی با کلیک و اشاره به پیش می‌رود و پازل‌هایی نیز در بازی وجود دارند که می‌توان گفت پازل‌ها به مرور آسان‌ و ساده می‌شوند. ابتدای بازی چند پازل خوب و جذاب مانند پازل روشن کردن ماشین مرموز اتاق پدر ایدن وجود دارند که بازیکن برای حل آن نیاز به گشتن و یافتن آیتم‌هایی پیدا می‌کند. شاید بتوان گفت تنها پازل مهم و جذاب بازی، همین پازل ذکر شده باشد. تمامی پازل‌ها ساده و راحت هستند که خیلی سریع حل می‌شوند. اگر سازندگان مانند پازل‌های ابتدایی بازی، پازل‌های جذابی در طول اثر خود قرار می‌دادند، بازی موبایل The Little Acre به اثری جذاب و قابل تحسین تبدیل می‌شد. اما در این بخش سازندگان کوتاهی کردند و با یک گیم‌پلی ساده رو‌به‌رو هستیم.

بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

بازی موبایل The Little Acre دارای گرافیکی انیمیشنی است که استودیو Pweter Games برای ساخت بازی از موتور بازی‌سازی Unity استفاده کرده است. شایان ذکر است، این استودیو تمام محیط و شخصیت‌ها را به‌صورت دستی طراحی کرده‌ است؛ بازی از محیط‌ها و فضاهای متنوعی بهره می‌برد که دارای جزئیات بالایی است. همچنین، طراحی انیمیشن شخصیت‌ها روان و زیبا هستند که توانسته است تجربه بصری جذابی برای بازیکن به وجود بیاید. هر مکان بازی دارای موسیقی مخصوص به خود است که هر قطعه زیبا و شنیدنی ساخته شده است. صداهای طراحی شده به خوبی در بازی صداگذاری شده است، اما همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، بخش صداپیشگی بازی چنگی به دل نمی‌زند و بازیگران بسیار سریع و عجولانی دیالوگ‌ها را اجرا کرده‌اند. در مجموع، بخش فنی بازی توانسته است نمره قبولی را کسب کند.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Pinball Fantastic

بررسی بازی موبایل The Little Acre + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

در بازی‌های اشاره و کلیک، گیم‌پلی و داستان دو اصل مهم در این سبک محسوب می‌شود که می‌تواند موفقیت آثار این سبک را رقم بزند. بازی موبایل The Little Acre نتوانسته است در این دو بخش عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با ایرادات و ضعف‌هایی رو‌به‌رو بوده است. باتوجه‌به قیمت ۳‌ دلاری این اثر، نمی‌توان گفت که این بازی ارزش خرید و تجربه را دارد. امیدواریم که استودیو Pewter Games بتواند در آثار بعدی خود بازی‌هایی با گرافیک بصری شبیه به بازی موبایل The Little Acre اما با داستانی جذاب و گیم‌پلی درگیر‌کننده توسعه دهد که بازیکنان از تجربه آن لذت ببرند. گفتنی است این بازی روی سیستم‌عامل اندروید بررسی شده است. منبع: زومجی/

دانلود بازی بازی موبایل The Little Acre از گوگل پلی استور بازی موبایل The Little Acre از اپ استور اپل
امتیاز دهید

متاکریتیک

میانگین امتیاز بازی
۷.۵
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها