ریچارد مدن در فیلم اترنالز – The Eternals

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
ریچارد مدن در فیلم اترنالز - The Eternals

فیلم اترنالز – The Eternals یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که فیلمبرداری و تولید آن برای آغاز در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز – The Eternals را بر عهده خواهد داشت. متیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و تاکنون حضور آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی و ما دونگ-سیوک، در این فیلم تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است برای بازی در یک نقش بسیار مهم به جمع بازیگران فیلم The Eternals اضافه شود. ریچارد مدن، بازیگر سابق سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی که اتفاقات آن در دنیای کهکشانی مارول جریان دارد، است.

ریچارد مدن در فیلم اترنالز - The Eternals

مدن قرار است نقش شخصیت ایکاریس (Ikaris)، یکی از عضوهای انسانی و پر قدرت اترنالز را بازی کند. پیش از این نیز مشخص شده بود که آنجلینا جولی نقش سرسی را در فیلم اترنالز – The Eternals بر عهده دارد و تاکنون اطلاعاتی از نقش دیگر بازیگران این فیلم منتشر نشده است. اعضای اترنالز – The Eternals از نژاد‌های یونانی، رومی، نورس و دیگر نژادهای فضایی دنیای کامیک مارول تشکیل شده است. مدن بیشتر برای بازی در نقش راب استارک در سه فصل اول سریال گیم اف ترونز – Game of Thrones شناخته می‌شود که در طول سال‌های اخیر خوش درخشیده و محبوبیت زیادی در بین استودیوهای هالیوودی پیدا کرده است. مدن در طول سال‌های اخیر در فیلم Cinderella (سیندرلا) و سریال Bodyguard (بادیگارد) که برای آن جایزه گلدن گلوب دریافت کرده، به ایفای نقش پرداخته و فیلم Rocketman (راکت من) جدیدترین فیلم او است که کمتر از یک ماه دیگر اکران خواهد شد. مدن اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم ۱۹۱۷ حضور دارد.

از دست نده:  پیوستن فلورنس پیو به اسکارلت جوهانسون در فیلم بلک ویدو - Black Widow

هنوز تاریخی برای اکران فیلم اترنالز – The Eternals اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها