• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • با بهترین بازی های ۲۰۲۰ آشنا شوید : دانلود ۲۰ مورد از بهترین بازی ۲۰۲۰

با بهترین بازی های ۲۰۲۰ آشنا شوید : دانلود ۲۰ مورد از بهترین بازی ۲۰۲۰

  • توسط WentWorthMiller
  • ۳ سال قبل
  • ۲
دانلود 20 مورد از بهترین بازی 2020

سال ۲۰۲۰ برای تمام مردم جهان سالی پرتلاطم و فراموش‌نشدنی بود. ماندن در خانه تبدیل به یک کابوس وحشتناک شد. اما این موضوع برای گیمرها خیلی هم سخت نبود. باوجود بهترین بازی ۲۰۲۰ دیگر در خانه ماندن آن‌قدرها هم وحشتناک نبود. بهتر است بدانید که بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ آخرین بازی‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. در این سال دانلود بهترین بازی ۲۰۲۰ شاید یکی از بیشترین سرچ های گوگل را به خود اختصاص داده باشد. ازآنجایی‌که بهترین بازی pc 2020 و بهترین بازی ۲۰۲۰ اندروید و البته بسیاری از موارد دیگر را می‌توان از یکدیگر تمایز داد، در این مقاله شما را با هرکدام از این بازی‌ها به‌طور اختصاصی آشنا خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

 


 بهترین بازی ۲۰۲۰


تعداد زیادی از کاربران گیمر بیشتر بهترین بازیهای ۲۰۲۰ را دانلود و بازی کرده‌اند. خوب است بدانید که معمولا بهترین بازی های کنسولی در پایان نسل خود معرفی و عرضه می‌شوند. ازآنجایی‌که سال ۲۰۲۰ پایان نسل هشتم بازی‌ها به شمار می‌رفت، شاهد سیل زیادی از بازی های هیجان‌انگیز بودیم. شاید جالب باشد که بدانید مثل همیشه بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ نیز ساخت کشورهای چین و ژاپن و همچنین ایالت متحده بود. به طور کلی بازی ای به عنوان بهترین بازی انتخاب می شود که گرافیک بسیار بالا و هیجان زیادی داشته باشد. اگر بخواهیم بهترین بازی ۲۰۲۰ را نام ببریم، باید پلتفرم‌های مختلف را به‌طور جداگانه موردبررسی قرار دهیم.

دانلود بهترین بازی 2020

دانلود بهترین بازی ۲۰۲۰

دانلود بهترین بازی ۲۰۲۰ یکی از پرتکرارترین سرچ های گوگل در ماه‌های گذشته محسوب می‌شد. اگر بخواهیم در مورد بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ صحبت کنیم، باید بگوییم که به نظر می‌رسد بیشتر گیمرها به بازی های مربوط به گوشی رأی داده‌اند. این موضوع به این دلیل بود که گوشی امروزه در دسترس ترین پلتفرم برای بازی به شمار می‌رود. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا نام بهترین بازی های ۲۰۲۰ برای گوشی، کنسول و کامپیوتر را به‌طور جداگانه نام ببریم.

 


بهترین بازی ۲۰۲۰ برای گوشی


مثل همیشه بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ نیز مربوط به گوشی هستند. بهتر است بدانید که به دلیل اینکه تمام افراد تقریبا یک گوشی پیشرفته در منزل خود دارند، بهترین بازی ۲۰۲۰ برای گوشی بسیار محبوب و پر دانلود بوده‌اند. اگرچه انتخاب بهترین بازی ۲۰۲۰ کار سختی به نظر می‌رسد، اما ما سعی کرده‌ایم تا پرکاربرترین بازی و یا پر دانلودترین بازی‌ها را نام ببریم.

بهترین بازی موبایل 2020

بهترین بازی موبایل ۲۰۲۰

بازی های مربوط به گوشی جز پرطرفدارترین بازی‌ها در بین گیمرهای سراسر جهان محسوب می‌شوند. دقت کنید که سیستم‌عامل موبایل‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال بسیاری از بازی‌ها تنها در سیستم‌عامل اندروید قابل‌استفاده بوده و برخی نیز در تمام سیستم‌عامل‌ها قابل بازی کردن هستند. با توجه به این مسئله ما در اینجا بهترین بازی موبایل ۲۰۲۰ که در تمام سیستم‌عامل‌ها قابل پخش باشد را نام می‌بریم.

دانلود بازی Gumslinger

دانلود بازی موبایل Gumslinger

یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که هم در سیستم‌عامل اندروید و هم ios قابلیت پخش دارد، بازی Gums linger است. در این بازی شخصیت‌های آدامسی با داشتن اسلحه به جنگ می‌روند. در هر مبارزه از بازی دو شخصیت روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و هر وقت که فرمان شلیک داده شد، هر دو باید اسلحه خود را بالا بیاورند و به سمت حریف تیراندازی کنند.

دانلود مستقیم بازی موبایل
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی گوشی Tom and Jerry chase

دانلود بازی گوشی Tom and Jerry chase

کارتون تام و جری یکی از معروف‌ترین کارتون‌های زمان کودکی ما به شمار می‌رود. در این بازی دقیقا همان تعقیب و گریزهای معروف تام و جری را خواهید دید. به‌طورکلی بازی به این صورت است که چهار موش در بازی باید پنیرها را به دست بیاورند و گربه نیز باید موش‌ها را بگیرد. این بازی به‌صورت آنلاین بوده و در سیستم‌عامل‌های اندروید و ios قابل‌اجرا است.

از دست نده:  بازی PUBG Lite برای رایانه‌ های شخصی با سخت‌ افزار ضعیف‌ منتشر می‌شود
دانلود مستقیم بازی گوشی
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی مو.بایل pascal's wager game

دانلود بازی موبایل Pascal Wager

بازی Pascal Wager به دلیل قابلیت بازی به‌صورت آفلاین بسیار پرطرفدار است. این بازی نیز در هر سیستم‌عاملی قابلیت اجرا دارد. این بازی یک بازی اکشن نقش‌آفرینی به شمار می‌رود. داستان هم حول محور ماجراجویی چهار شخصیت در یک دنیای تاریک که با بیماری به نابودی کشیده شده، می‌چرخد.

دانلود مستقیم بازی موبایل
دانلود بازی 2020

 

بهترین بازی اندروید 2020

بهترین بازی اندروید ۲۰۲۰

سیستم‌عامل اندروید یکی از سیستم‌عامل‌های جدید مربوط به گوشی محسوب می‌شود. امروزه اکثر برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌گیرند. برخی از بازی های مربوط به گوشی یعنی بهترین بازی ۲۰۲۰ اندروید، تنها در سیستم‌عامل اندروید قابل پخش و استفاده هستند. این موضوع باعث شد تا ما هم بهترین بازی اندروید ۲۰۲۰ را به‌طور جداگانه نام ببریم.

دانلود بازی اندروید کال آف دیوتی یا همان call of duty mobile

دانلود بازی اندروید کال آف دیوتی یا همان call of duty mobile

بازی کال آف دیوتی که ساخت کشور آمریکا بوده و یکی از محبوب‌ترین بازی های اول‌شخص محسوب می‌شود. شرکت اکتیویژن ساخت این بازی را بر عهده داشت. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی این است که در کنار گرافیک بسیار خوبی که دارد، در انواع گوشی‌های اندروید قابل‌استفاده است. نسخه مربوط به اندروید این بازی از حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند. از جذابیت‌های این بازی سلاح‌های بسیار متنوع آن و خرید بتل پس به شمار می‌رود.

دانلود مستقیم بازی اندروید
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید تاج و تخت: آن‌ سوی دیوار، یا همان Game of thrones beyond the wall

دانلود بازی اندروید تاج و تخت: آن‌ سوی دیوار، یا همان Game of thrones beyond the wall

قبل از اینکه یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم باید به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های چند سال گذشته اشاره‌کنیم. سریال got طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. بازی مربوط به این سریال نیز به‌سرعت بین مردم محبوب شد. گرافیک محیط بازی در مکان‌های مختلف مربوط به این سریال در جریان است.برای داشتن این بازی روی گوشی باید حداقل دارای ۳ گیگابایت رم باشید. گرافیک این بازی بسیار بالا و شخصیت‌پردازی‌های آن نیز بسیار گسترده است. ازآنجایی‌که نصب آن نیازمند حجم بالا است.

دانلود مستفیم بازی اندروید
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی اندروید جنگ ستارگان star wars

دانلود بازی اندروید جنگ ستارگان star wars

نسخه جدید بازی star wars یکی از برترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. این بازی که در سبک بازی‌های اکشن و شوتر است، توسط شرکت محبوب دیزنی ساخته شده است. خوب است بدانید که در این بازی شما هم می‌توانید به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت آنلاین با گیمرهای سراسر جهان بازی کنید. این بازی به دلیل حجم پایینی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

دانلود مستقیم بازی اندروید
دانلود بازی 2020

 

حتما بخوانید: ادامه دانلود بازی در مطلب بهترین بازی ۲۰۲۰ اندروید با لینک دانلود مستقیم ۱۰۰ مورد از بازی اندروید

 

بهترین بازی های آیفون 2020

بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۰

گرافیکی ‌ترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ به آیفون اختصاص پیدا می‌کند. هرساله تعداد زیادی بازی به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های آیفون طراحی و منتشر می‌شوند. بازی‌هایی که برای آیفون منتشر می‌شوند به سه دسته‌ تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از: بازی های رایگان، نیمه رایگان و پولی. ما در ادامه شما را با برخی از بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد.

دانلود بازی آیفون Rick and Morty

 

دانلود بازی آیفون Rick and Morty

بازی Rick and Morty در حقیقت از روی کارتون مشابه آن ساخته شده است. این کارتون در حال حاضر به‌عنوان بهترین کارتون‌ها شناخته می‌شود. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که این بازی کاملا رایگان بوده و به‌عنوان پرطرفدارترین و بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ شناخته می‌شود. در این بازی شما نقش ریک را داشته و می‌توانید مورتی‌های خود را برای جنگ آموزش دهید.

از دست نده:  تریلر فیلم ژن خوک
دانلود مستقیم بازی
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی آیفون Mine craft Earth

دانلود بازی آیفون Mine craft Earth

بازی Mine craft Earth  با گرافیک بسیار عالی‌ای که دارد، به‌خوبی توانسته تا واقعیت زندگی را به‌نوعی به تصویر بکشد. شما در این بازی می‌توانید یک سازه بسازید. البته در این بازی شما می‌توانید از دوستان خود نیز کمک بگیرید. این بازی نیز کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دانلود مستقیم بازی
دانلود بازی 2020

 

دانلود بازی آیفون Hearthstone

دانلود بازی آیفون Hearthstone

بازی Hearthstone به‌عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۰ توانسته رضایت کاربران را جلب کند. این بازی نیز به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در دسته بازی های کارتی قرار دارد. در حقیقت شما در این بازی با استفاده از کارت‌هایی که به دست می‌آورید در جنگ با دشمن موفق خواهید شد.

دانلود مستقیم بازی
دانلود بازی 2020

 

بهترین بازی کنسول 2020


بهترین بازی کنسول ۲۰۲۰


حالا نوبت بررسی بازی‌های مربوط به کنسول است. اگرچه می‌توان به‌طور تک‌نفره با کنسول روی هر مانیتوری بازی کرد، اما هیچ‌چیزی جایگزین هیجان و جذابیت بازی گروهی با کنسول را نمی‌گیرد. برخی از بازی‌ها در تمام کنسول‌های بازی قابلیت پخش دارند، اما بیشتر اوقات هر بازی مختص یک کنسول بازی طراحی و منتشر می‌شود. برای پرداختن به بهترین بازی کنسول ۲۰۲۰ خوب است تا هر کنسول بازی را به‌طور جداگانه موردبررسی قرار دهیم.

 

بهترین بازی ps4 2020

بهترین بازی ps4 ۲۰۲۰

در میان بهترین بازی‌ های ۲۰۲۰ بازی‌های مختص ps4 از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند. در حقیقت کنسول بازی ps4 شاید تاکنون به‌عنوان محبوب‌ترین کنسول بازی جهان شناخته‌شده باشد. اکنون خوب است با بهترین بازی ps4 2020 آشنا شوید.

 

بازی The last of us part ll

بازی The last of us part ll

یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ در دسته بازی های کنسول، بازی the last of us محسوب می‌شود. این بازی در رده بازی های آخر زمانی قرار دارد. داستان آن حول محور ماجراهای دختری به نام الی می‌چرخد که در تلاش برای گرفتن انتقام دوست خود است.

 

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima

بازی روح توشیما یک بازی مخفی‌کاری، اکشن، ماجراجویی و سامورایی به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در نقش یک سامورایی به نام جین قرار خواهید گرفت که در حال جنگیدن با مغول با هدف نجات کشور ژاپن است. گرافیک و نورپردازی این بازی بسیار باکیفیت است.

 

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

بازی cyberpunk 2077 یکی از مهیج‌ترین و بهترین بازی ps4 2020 به شمار می‌رود. این بازی نیز ازجمله بازی های جنگی محسوب می‌شود. در ابتدای بازی شما شخصیت موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس هر تصمیم شما در روند بازی تاثیر می‌گذارد.

 

بهترین بازی های 2020 ایکس باکس وان

بهترین بازی های ۲۰۲۰ ایکس باکس وان

بهترین بازی سال ۲۰۲۰ که در کنسول بازی ایکس باکس وان قابل‌اجرا باشد، بسیار گسترده است. بهتر است بدانید که نسل هشتم این بازی‌ها روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. اکنون بهترین بازی های ۲۰۲۰ ایکس باکس وان منتشر شده و در دسترس عموم قرارگرفته است. ما تعدادی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ مربوط به ایکس باکس وان را نام‌برده‌ایم.

 

 

بازی Assassin's Creed Odyssey

بازی اساسین کرید اودیسی، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. داستان بازی در یونان باستان و سال‌های ۴۳۱ الی ۴۲۲ قبل از میلاد مسیح اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این بازی می‌توانند از بین دو خواهر و برادر به ‌نام‌های کساندرا و الکسیوس یکی را به‌عنوان کاراکتر اصلی خود انتخاب کرده و بازی را با او پیش ببرند.

 

بازی Dark Soul

بازی Dark Soul

بازی dark soul یکی از متفاوت‌ترین و البته مهیج‌ترین بازی های اکشن نقش‌آفرینی به شمار می‌رود. در این بازی افرادی برای بقای دنیا به دنبال یکی از پنج ارباب خاکستر هستند و بازیکنان باید به دنبال آن‌ها بروند. سلاح‌های مورداستفاده در این بازی و همچنین حرکات نمایشی جنگی بازیکنان بر جذابیت بازی افزوده است. این ویژگی‌ها باعث شده تا از این بازی به‌عنوان بهترین بازی ۲۰۲۰ یاد کن

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پرقدرت Yoshi's Crafted World در هفته اول

 

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1 یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۰ ایکس باکس وان است که توسط استودیو دایس ساخته شد. این بازی از نوع بازی های شوتر اول‌شخص محسوب می‌شود که در صحنه جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره در محیط آن بازی کنید. در بخش چندنفره آن، نقشه‌های بزرگ‌تر، سلاح‌های متنوع و ماشین‌آلات جنگی‌ای وجود دارند که میدان نبرد را برای بازیکنان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهند کرد.


بهترین بازی ۲۰۲۰ برای کامپیوتر


پس از موبایل، یکی از در دسترس ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای بازی کامپیوتری، خود رایانه و یا کامپیوتر شخصی است. دنیای بازی های کامپیوتری بسیار گسترده بوده و به‌نوعی انتخاب بهترین بازی کامپیوتری ۲۰۲۰ شاید کمی مشکل باشد. اگرچه هر فرد با توجه به میزان پیشرفتگی کامپیوتر شخصی خود و همچنین با توجه به روحیات و سلیقه شخصی‌اش یک بازی کامپیوتری را به‌عنوان بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی می‌شناسد، اما معمولا در جهان پر دانلودترین بازی‌ها به‌عنوان بازی های پرطرفدار شناخته می‌شوند.

بهترین بازی pc 2020

برای اینکه بتوانید بهترین بازی pc 2020 را تجربه کنید، باید کامپیوتر به‌روز و پیشرفته‌ای داشته باشید. این موضوع به دلیل بالا بودن کیفیت گرافیک این بازی‌ها است. در ادامه چند مورد از بهترین بازی ۲۰۲۰ کامپیوتر را نام برده‌ایم.

 

بازی Apex Legends

بازی Apex Legends

بازی apex legend  یک بازی battle royal هیجان‌انگیز است. در این بازی فرد به‌جای نقش اول، در تیراندازی‌ها شرکت می‌کند. این بازی به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

بازی Rainbow six siege

بازی Rainbow six siege

بازی rainbow six siege تقریبا نسخه دیگر بازی کانتر محسوب می‌شود که در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. همکاری تیمی از مشخصه‌های مهم این بازی به شمار می‌رود. از سال ۲۰۱۵ تاکنون شخصیت‌ها، گجت‌ها، نقشه‌ها و سلاح‌های بسیار زیادی به این بازی اضافه شده است.

 

بازی control

بازی control

بازی control یکی از بهترین بازی های سوم شخص محسوب می‌شود. اگر به بازی تیراندازی و ماجراجویی علاقه دارید، این بازی تا حد زیادی تمام انتظارات شما را برطرف خواهد کرد. مبارزات بسیار خلاقانه و مهیج و محیط مبارزه‌ای بسیار حرفه‌ای باعث شده تا این بازی به‌عنوان یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ انتخاب شود.

 

بهترین بازی ترسناک 2020


بهترین بازی ترسناک ۲۰۲۰


بازی‌های ترسناک در سال‌های اخیر بخصوص ۲۰۲۰ بسیار پخته‌تر و واقع‌گراتر شده‌اند و رویکرد توسعه‌دهندگان این‌گونه بازی‌ها فقط ارائه یک شخصیت مهم ترسناک نیست تا آدرنالین خون شما را به سقف بچسبانند؛ بلکه هدفی همه‌جانبه و تعاملی‌تر را در این ژانر بازی پیش گرفته‌اند. در ادامه و مطلب زیر بهترین بازی ترسناک ۲۰۲۰ رابا هم مرور می‌کنیم.

مرتبط: بهترین بازی های ترسناک ۲۰۲۰

 

بهترین بازی 2020

سخن پایانی

این روزها یکی از کارهایی که ماندن در خانه را برای بسیاری از ما جذاب کرد، انجام بازی ویدیویی بود. خیلی از شرکت‌های بازی‌سازی جهان دقیقا به همین دلیل به‌سرعت بازی‌های خود را آپدیت کردند که این موضوع یک خبر خوش برای گیمرها بود. اگر شما هم یک گیمر هستید، به‌خوبی می‌دانید که بازی‌های ویدیویی در گوشی، کنسول‌های مختلف و کامپیوتر باهم فرق دارند. بنابراین انتخاب بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ باید به‌طور جداگانه در هرکدام از آن‌ها انجام شود. بازی‌هایی که در این مقاله به‌عنوان بهترین بازی ۲۰۲۰ نام برده شد، تنها قطره‌ای از دریای بازی‌های ویدیویی بود. اگر شما هم یک گیمر هستید، نظرتان در مورد بهترین بازی ویدیویی ۲۰۲۰ در گوشی، کنسول و کامپیوتر چیست؟ خوشحال می‌شویم که نظر خود را با سه گوش و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون. دانلود بهترین بازی ۲۰۲۰ رو گفته بودید ولی خیلی ها جا افتادن

    • خواهش میکنم. بله درسته. به همه اشاره نشده بود. این مقاله فقط به چن تایی اشاره کردیم تا برای هر کدوم یه مقاله جدا و مفصل منتشر کنیم مثن بهترین بازی ۲۰۲۰ اندروید، بهترین بازی ۲۰۲۰ ps4، بهترین بازی ۲۰۲۰ pc و غیره که هر کدوم مقاله جدا میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها