ایردراپ چیست؟

  • توسط WentWorthMiller
  • ۳ سال قبل
  • ۰
ایردراپ چیست؟

یک استراتژی خاصی در بازاریابی وجود دارد که در دنیای رمزارز ها مخاطبان خاص خود را دارد. در این ترفند که با ارسال رایگان تعدادی توکن یا سکه به کیف پول کاربران در قبال بالا رفتن اطلاعات آن ها در مورد یک ارز جدید، ایردراپ می گویند.

این روش باارسال مقدار ناچیزی از ارز مجازی جدید به کیف پول کاربران فعال این حوزه از سوی صرافی های غیرمتمرکز صورت می گیرد. این مقدار های اندک اهدا شده یا به صورت رایگان یا در قبال شرکت در تبلیغ کردن یک رمزارز یا انجام فعالیت هایی مثل منتشر کردن محتواهای سازنده در ارتباط با رمزارز به مخاطبان تعلق می گیرد.

ایردراپ چیست؟

چگونگی دسترسی به ایردراپ های رایگان

یکی از معمول ترین روش های اتفاق افتادن ایردراپ ها، هارد فورک رمزارز های اصلی است. در سال ۲۰۱۹ در رمزارز های مختلف ۲۰ انشعاب سخت رخ داد که کاربران در بعضی موارد فقط با نگه داشتن مقداری بیت کوین در حساب خود می توانستند توکن های رایگان را به دست آورند.

جدا از انشعاب های سخت، روش های دیگری برای یافتن ایردراپ های رایگان وجود دارد. تا همین اخیرا تنها اه برای مطاع شدن از ایردراپ های رایگان، دسترسی و خبرگرفتن از انجمن های معروفی مثل بیت کوین تاک بود.

اما در دنیای امروز، باتوسعه شبکه های اجتماعی و ارائه مطالب زیادی از ایردراپ ها و کانال های اطلاع رسانی و سایت های اینترنتی مخصوص این ایردراپ ها مسیر را برای مخاطبان آن هموار کرده و باعث شده پیدا کردن ایردراپ ها از گذشته بسیار آسان تر شود.

از دست نده:  تعمیر انواع تلویزیون هوشمند سامسونگ، سونی و الجی

پس برای دسترسی به ایردراپ های رایگان فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

تهیه کیف پول و افزایش فعالیت در آن

اولین قدم برای داشتن دسترسی به ایردراپ ها این است که کیف پول رمز ارزی را پیدا کنید و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید، برای این کار میتوانید از صرافی های غیر متمرکز که بستری برای معاملات فراهم کرده اند کمک بگیرید. اخیرا دریافت خیلی از توکن ها متناسب با قابلیت ذخیره و مبادله رمزارز های اصلی می باشد پس بهتر است حساب کاربری شما از این قابلیت برخوردار باشد.

این با کیف پولی که در صرافی ها عرضه می شود فرق دارد چرا که باید با ERC20 متناسب باشد. پیشنهاد ما برای شما این است که در ابتدا با کیف پول های  ساده تر و سپس از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.

منظور از بالا بردن فعالیت کیف پولتان استفاده بیشتر از آن است، چرا که تعداد زیادی از ایردراپ ها واقعی بودن حساب شما را بررسی می کنند تا اتفاقات نا عادلانه ای از قبیل تعلق داشتن حساب های کاربری مختلف غیر واقعی فقط به منظور دریافت توکن های بیشتررخ ندهد. این یعنی اگر شما فعالیتی نداشته باشید امکان عدم دریافت توکن ها نیز برای شما امکان پذیر است.

میزان فعالیت بالایی در فضای مجازی داشته باشید

چطور می توان اطلاعات جدید راجب ایردراپ ها را دریافت کرد؟ شاید سوالی است که ذهن خیلی از افرادی که وارد دنیای ارز مجازی و دیجیتال می شود درگیر کند.

بدون شک، اولین و مهم ترین نرم افزار شبکه اجتماعی برای دستیابی به اطلاعات ایردراپ ها، توییتر است. فضای مجازی در بخش های مختلفی مثل توییتر، تلگرام و حتی ایمیل می تواند از راه های خوبی برای دستیابی به ایردراپ ها باشد.

از دست نده:  با استعدادیابی ورزشی چگونه استعداد خود را کشف کنیم؟

الف) حساب کاربری توییتر:

در دنیای امروز توییتر شبکه ای برای سرمایه گذاران رمزارز ها می باشد و خیلی از بنیان گذاران از آن برای آگاهی دادن به کاربران خود راجب ایردراپ های اخیر خود استفاده می کنند. هر چند فراموش نکنید دسترسی به ایردراپ های قانونی فقط از این طریق ممکن نیست و به همین راحتی نمباشد، شما باید بعد از دریافت این اطلاعات آن ها را غربالگری کرده تا از صحت آن اطمینان یابید و درگیر کلاهبرداران نشوید.

پس از آنجایی که خیلی از ایردراپ ها تقاضای دنبال کردن آن ها در توییتر را دارند به شما پیشنهاد می کنیم مانند تلگرام یک حساب کاربری در توییتر برای خود بسازید؛ چه بسا امکان دارد صاحبان ایردراپ ها از شما تقاضا کنند برخی از توییت هایشان ر ا مجدد از حساب کابری خود توییت یا ریتوییت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها