چرا خرید کامپیوتر استوک بصرفه تر میباشد ؟

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ سال قبل
  • ۰

حتما شما هم در این اشفته بازار نوسانات ارزی قصد خرید یک سیستم کامپیوتری را داشتین و مثل من وقتی از قیمت ها اطلاع پیدا کردید ، از خرید یک کامپیوتر نو صرف نظر کردین پس در این زمان بهترین خرید برای یک سیستم کامپیوتری ، کامپیوتر استوک می باشد .

حالا این کامپیوتر استوک باید چه اپشن های داشته باشه ، قبل از هر چیزی می پردازیم به خود کامپیوتر استوک :

بیشتر مردم زمانی که کلمه استوک به گوششان می‌رسد لغت کارکرده یا دست دوم را در کنارش می‌گذارند که تا حدی دور از واقعیت نیست. اقلام و وسایل استوک معمولا وسایلی کم کارکرد و مانند نو هستند که دارای کیفیت و کارایی نسبتا مساوی و حتی بالاتری نسبت به محصولات نو موجود در بازار هستند. این محصولات بیشتر با برندهای Lenovo،  Hp و dell به چشم می‌خورد. اقلام و سخت افزار­هایی که در دستگاه­های استوک مورد استفاده قرار گرفته توسط مهندسان و افراد عالم خود کمپانی­ها انتخاب شده بنابراین این دستگاه­ها بازده و سرعت قابل قبولی نسبت به اکثر دستگاه­های موجود در بارزار دارند زیرا سازگاری بیشتری در قطعات اسمبل شده اعمال شده است.

همچنین با توجه به این امر شما از اصیل بودن قطعات دستگاه اطمینان دارید چون توسط خود کمپانی اسمبل شده است. امروزه با بالا رفتن قیمت­ها تعداد زیادی از مصرف کنندگان روی به خرید کامپیوتر استوک، مانیتور­ها و دیگر محصولات استوک آوردند و پس از آشنایی عوام با این محصولات روز به روز به تعداد علاقه­مندان و مصرف کنندگان افزوده شده است.

زیرا این محصولات با کارایی و قابلیت حتی بهتر و بیشتر نسبت به محصولات هم رده­ی خود، با قیمت کمتری قابل تهیه هستند. به صورتی که حتی در بعضی موارد در خرید مانیتور­های استوک دیده شده که با قیمتی تا یک پنجم محصولات مشابه معامله شده­اند. به طوری که تنها تفاوتهایی که با مدل­های نو دارند، شامل گارانتی و اقلام اضافه­ی همراه آنهاست. از این گذشته محصولات استوک به دلیل اینکه برای انجام فعالیت­های صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شده­اند، عمر و استقامت بیشتری نسبت به مدل­های معمولی دارند. این افزایش کیفیت و طول عمر هم در قطعات سخت افزاری و هم در عوامل ظاهری و ساختاری مانند بدنه­ی کیس­ها و مانیتور­های استوک اعمال شده است.

از دست نده:  دستور موقت در دیوان عدالت اداری

خرید کامپیوتر استوک

بنابراین شما با خرید کامپیوتر استوک و  خرید مانیتور­ استوک سیستمی را به خانه خود می‌برید که تا مدت­ها مانند روز اول باقی ماده و برای شما کار می‌کند. کامپیوتر­های استوک نسبت به نیاز مصرف کننده انواع متنوعی دارند. از مینی کیس­های ساده برای فعالیت­های سبک گرفته تا کیس­های قدرتمند برای فعالیت­های گرافیکی و همچنین گرفتن رندرینگ­های سنگین.

نکته : شما میتوانید از وب سایت اونیکس کالا کامپیوتر خود را خریداری کنید ، نکته خیلی مهم در کامپیوتر های استوک گارانتی و ضمانت ان کالا می باشد ، اونیکس کالا برای خرید سیستم های استوک خود ۳ ماه گارانتی تعویض کالا و همچنین یک سال پشتیبانی فنی قرار داده پس بدون هیچ دلهوره ای میتوانید سیستم خود را از سایت اونیکس کالا سفارش دهید.

چرا خرید کامپیوتر استوک بصرفه تر میباشد ؟

چرا در اداره ها بیشتر از کامپیوتر های استوک استفاده میکنند ؟

قبل از این که به این سوال پاسخ دهیم میپردازیم به پر استفاده ترین کیس ها یعنی (مینی کیس ها ) در اداره ها ، همانطور که میدانید در ادارجات به علت کمبود فضا بیشتر از مینی کیس های یا همان کامپیوتر های کوچک استفاده میکنند .

مینی کیس‌ها از نظر کارکرد هیچ فرقی با کیس عادی ندارند و به عبارتی همان کیس‌های عادی هستند با این تفاوت که ابعادشان کوچک‌تر از کیس معمولی طراحی شده است.

در واقع تمام ویژگی‌های یک کیس کامپیوتر بستگی به نیاز و نوع استفاده کاربر از آن دارد و مهم‌ترین تفاوت مینی کیس با کیس معمولی تنها در ابعاد و سایز آنها است و این کاملا به نظر شخصی کاربر وابسته است. البته در نظر داشته باشید که در کیس‌های معمولی به دلیل ابعاد بزرگ و فضای زیاد امکان اضافه کردن چند هارد وجود دارد  در صورتی که مینی کیس‌ها به دلیل فضای کم و ابعاد کوچک از این قابلیت محروم هستند. همچنین شما در استفاده از کیس معمولی قادر به استفاده از انواع گرافیک هستید اما در مینی کیس فقط می‌توانید گرافیک متناسب با این نوع کیس را استفاده کنید. ولیکن مینی کیس‌ها به دلیل ابعاد کوچک و اشغال کردن فضای بسیار کم و جاگیر نبودن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

از دست نده:  تعمیر انواع تلویزیون هوشمند سامسونگ، سونی و الجی

مزایای استفاده از مینی کیس

خرید مینی کیس‌ ها دارای ویژگی‌های مثبت و مزایای بسیار زیادی هستند که اصلی‌ترین آنها که باعث محبوبیت آنها شده ابعاد کوچک آنها است و حتی همین موضوع سبب شده قابلیت مخفی سازی داشته باشد و دیگر مزایای ان عبارتند از:

  1. کم مصرف بودن
  2. عمر طولانی آنها
  3. پشتیبانی کردن از تمامی سیستم عامل‌های مختلف

معایب استفاده از مینی کیس

همانطور که می‌‌دانید ابعاد این مینی کیس‌ها بسیار کوچک است و به همین دلیل معمولا آنها را روی میز قرار می‌دهند و یا حتی در برخی موارد به دیوار متصل می‌کنند، در این موارد امکان افتادن مینی کیس به روی زمین به دلیل کابل و سیم‌های متعدد زیاد است. اما جای نگرانی نیست احتمال آسیب دیدن قطعات داخل مینی کیس به دلیل وجود نگه‌دارنده داخل کیس و جداره پلاستیکی آن تا حد زیادی کاهش یافته است .

حالا که با مینی کیس ها اشنا شدیم میپردازیم به پاسخ سوالی که مطرح کردیم :

یکی از دلایل اصلی خرید کامپیوتر استوک در ادارها به علت کمبود بودجه می باشد . حال یک کامپیوتر اداری باید چه ویژگی داشته باشد ؟

در اداره ها با توجه به نیازی که دارند کامپیوتر مورد نظر خود را تهیه میکنند ، برای مثال شخصی که کارهای گرافیکی میکند با شخصی که ثبت سند انجام میدهد بسیار متفاوت است . پس قبل از خرید کامپیوتر اداری فراموش نکنید که مطابق با نیازی که دارید آن را تهیه کنید .

 

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها