لذت تماشای ویدیوهای ترند با کافه ویدیو

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
لذت تماشای ویدیوهای ترند با کافه ویدیو

شاید برای شما هم تا به حال پیش آمده باشد که برای تماشای یک ویدیو ترند و جذاب در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، با مشکل مواجه شوید؛ مشکلات مربوط به فیلترینگ، ترافیک موجود در این شبکه‌ها،‌ مشکلات مربوط به اینترنت برای مصارف خارجی و… می‌تواند بر کیفیت تماشای این ویدیوها تاثیر گذاشته و لذت این فرصت هیجان‌انگیز را از شما سلب کند.

از این رو بستری که بتواند ویدیوهای مختلف را از رسانه‌های اجتماعی مختلف گردآوری کرده و آن‌ها را دسته‌بندی نماید و در معرض نمایش قرار دهد، بدون شک مرجع خوب و جالبی برای کاربران خواهد بود. پلتفرم کافه ویدیو یکی از این مرجع‌هاست!

کافه ویدیو چیست؟

پلتفرم کافه ویدیو همانطور که از اسمش پیداست در واقع یکی از موتورهای جستجوی ویدیو است که این روزها توانسته تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و هوش مصنوعی بسیاری از مشکلات مربوط به رسانه‌های اجتماعی را کنار بزند و اکثر ویدیو‌های ترند و هیجان‌انگیز شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها‌ی معتبر را به صورت کاملاً دسته‌بندی شده، در اختیار مخاطبان با توجه به نیازشان قرار دهد.

تفاوت کافه ویدیو با سایر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی ویدیویی

تفاوت کافه ویدیو با سایر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی ویدیویی

شاید برای شما به عنوان یک کاربر این سوال مطرح شود که تفاوت این پلتفرم با سایر بسترهای ویدیومحور چیست؟! در واقع باید گفت پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی هر کدام، تفاوت‌هایی با کافه ویدیو دارند که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

تفاوت گوگل و کافه ویدیو

گاهی سرچ در گوگل، مخاطب را خسته و گیج خواهد کرد! چرا که با جستجوی یک عبارت مورد نظر برای پیدا کردن تنها یک ویدیو، صفحات مختلفی از گوگل پیش روی شما قرار خواهد گرفت که ممکن است شما را دچار سرگشتگی کند.

از طرفی دیگر صفحات گوگل صرفاً در برگیرنده محتوای مورد نظر شما نیستند و ممکن است تبلیغات بسیار در کنار سایر ویدیوهای مرتبط، شما را کلافه کنند؛ چرا که ویدیوهای مشابه نیز در این دسته‌بندی برای شما در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. اما در کافه ویدیو، با سرچ یک کلمه مرتبط با ویدیو دلخواهتان یا مراجعه به دسته‌بندی مورد نظر، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

تفاوت آپارات و یوتیوب با کافه ویدیو

دقت داشته باشید که یوتیوب و آپارات، بستر‌های اختصاصی هستند که ویدیو‌های آن‌ها محدود به همان پلتفرم است و شما به عنوان کاربر نمی‌توانید چیزی از سایر شبکه‌های اجتماعی‌ یا وب‌سایت‌ها در آن پیدا کنید؛ مگر این که ویدیو به صورت اختصاصی در این پلتفرم ذخیره شده باشد. در صورتی که کافه ویدیو چنین نیست.

تفاوت اینستاگرام و کافه ویدیو

دقت داشته باشید که موارد قابل مشاهده در شبکه اینستاگرام، محدود به سلیقه شما و فالوورهای شما است. مثلاً اگر ویدیوهایی که می‌بینید در یک زمینه‌ی خاص باشد، از آن پس محتواهای شما به خصوص در قسمت اکسپلور به آن‌ موضوع اختصاص پیدا خواهد کرد؛ از این رو، به سختی می‌توان موارد جدید را در بین آن‌ها پیدا کرد، مگر اینکه یک مورد به شدت ترند شده باشد.

مزیت کافه ویدیو نسبت به سایر پلتفرم‌های ویدیویی

مزیت کافه ویدیو نسبت به سایر پلتفرم‌های ویدیویی

به طور کلی باید گفت که در شبکه‌هایی مثل آپارات، یوتیوب و اینستاگرام ویدیوها، دسته‌بندی مشخصی ندارند و در بیشتر مواقع، بسیاری از ویدیوهای نامرتبط در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. اما در کافه ویدیو شما می‌توانید با جستجو‌یی بهینه، ویدیوهای ترند را به صورت دسته‌بندی در همه شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها به صورت یکجا پیدا کنید. البته فرقی نمی‌کند که ویدیو دلخواه شما در یوتیوب باشد یا اینستاگرام و یا سایر بسترهای اجتماعی!

همچنین یکی از مزایای منحصربه‌فرد کافه ویدیو، دسته‌بندی‌های دقیق و پیشرفته‌ی این مرجع است. این قابلیت سبب شده تا کاربران بتوانند با بهره‌گیری از موضوعات مورد علاقه خود، ویدیوهای مرتبط با آن را ببینید.

امکان مشاهده ویدیو‌های غیر ایرانی در کافه ویدیو

گفتنی است که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا ویدیو‌ها را به زبان اصلی تماشا کنند؛ کافه ویدیو برای این دسته از مخاطبان نیز تدابیری اندیشیده است. در این برنامه، امکان اضافه کردن زیرنویس فارسی برای ویدیوها به زبان انگلیسی با استفاده از هوش مصنوعی امکان‌پذیر است. از این رو، اگر قدرت زبان شما به اندازه‌ای نیست که بتوانید ویدیو‌های انگلیسی زبان را درک کنید، می‌توانید از قابلیت زیرنویس بهره‌مند شوید.

لذت تماشای ویدیو به صورت خانوادگی با کافه ویدیو

دقت داشته باشید که محتوا و ویدیو‌های کافه ویدیو، کاملاً برای خانواده‌ها و به خصوص برای کودکان بهینه‌شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت بدون مواجهه با ویدیوهایی با مضامین نامناسب و غیراخلاقی از تماشای ویدیو در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

برای مشاهده‌ی کلیپ‌های مختلف از ویدیو‌های طنز گرفته تا محتواهای آموزشی، می‌توانید به کافه ویدیو مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها