• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۴ برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۴ برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

  • توسط WentWorthMiller
  • ۳ ماه قبل
  • ۰
بهترین بازی کریپتویی 2021 برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بازی کریپتویی یا بازی ارز دیجیتال به نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی یا موبایلی گفته می‌شود که در ازای بازی کردن، به بازیکن‌ها ارز دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) جایزه می‌دهند. دنیای بازی و صنعت محبوب و جهانی آن همیشه از تکنولوژی‌های در حال پیشرفت و جذاب بوده است. گیمرها با توجه به علاقه‌‌ی خود به سبک بازی‌های مختلف، در سرتاسر دنیا به یکدیگر متصل می‌شوند و خانواده‌ی بزرگی را تشکیل می‌دهند. امروزه صنعت ارزهای دیجیتال توانسته به دنیای بزرگ بازی و گیم هم ورود پیدا کند، به طوری که بازی‌های زیادی بر بستر بلاکچین و به صورت جمع آوری کلکسیون می باشند. بلاک چین در زمینه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این زمینه ها که با محبوبیت NFT ها مورد توجه قرار گرفته بازی های رایانه ایست. در این مقاله به معرفی بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

بازی‌ کریپتویی چیست؟

در حال حاضر کسب درآمد برای گیمرها از طریق بازی واقعیتی اثبات‌شده است؛ اما برای کسانی وقت زیادی برای انجام باز‌ی‌ جدی ندارند یا به‌طور حرفه‌ای به این کار مشغول نیستند، بازی‌های کریپتویی می‌توانند فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود باشند. بازی‌های کریپتویی (بازی‌های مبتنی بر بلاک چین) همان بازی‌های ویدیویی هستند؛ با این تفاوت که در جریان بازی، از مرحله‌ی ورود (در برخی از بازی‌ها) تا گرفتن پاداش برای بردن نبردها یا خرید و فروش و مبادله‌ی این پاداش‌ها برای رفتن به مراحل بعدی، از ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. بازی‌های کریپتویی سبک‌های مختلفی مانند آر‌پی‌جی، استراتژی، اکشن، اول‌شخص یا حتی کارتی دارند و بازیکنان در این بازی‌ها به‌صورت تکی یا گروهی می‌توانند درآمدی در قالب ارزهای دیجیتال به دست آورند. بازی‌های کریپتویی به مرور زمان بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به پتانسیل زیاد این زمینه، آینده برای این بازی‌ها بسیار روشن به نظر می‌رسد. در این مقاله معروف‌ترین بازی‌های کریپتویی را معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت در آینده‌ای نزدیک منتظر چه بازی‌هایی باشید. اگر دوست دارید در عین سرگرم شدن و بازی کردن، درآمد دیجیتال داشته باشید، لیستی از بازی های بلاک چین یا بازی کریپتویی را که باید در سال ۲۰۲۴ ببینید، وجود دارد. در ادامه‌ی مقاله با سه گوش همراه باشید.

آیا با بازی دریافت ارز دیجیتال امکان دارد؟

تاکنون برای به‌دست آوردن ارزهای دیجیتال، باید به استخراج یا معامله آنها می‌پرداختیم، اما حالا با بازی کردن هم می‌توان ارز دیجیتال کسب کرد. شما می‌توانید وارد یک بازی بلاک چینی شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل بازی یا شکست دادن دشمنان، رمز ارز یا NFT کسب کنید. سپس می‌توانید این دارایی‌ها را با سایر بازیکنان معامله کنید یا آنها را به کیف پول دیجیتالی خودتان انتقال دهید. یک بازی کریپتویی امنیت بسیار بالایی دارد و تقلب کردن در آن ممکن نیست؛ بنابراین خیال‌تان از بابت چیترها (بازیکن‌های متقلب) نیز کاملا راحت خواهد بود و می‌توانید تنها با تکیه بر مهارت‌های خود در بازی، درآمدتان را افزایش دهید. بازی های ارز دیجیتال را می‌‌توان آینده صنعت بازی نامید. قطعا طی سال‌های آینده پیشرفت‌های بزرگی در این حوزه رقم خواهد خورد.

 

بد نیست بخوانید: بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۴ : دانلود ۱۰۰ بازی اندروید آنلاین، آفلاین، دیتا دار و دخترانه

معرفی پرطرفدارترین بازی های کریپتویی در سال ۲۰۲۴

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین بازی های بلاک چین در سال ۲۰۲۴ را معرفی کنیم و ببینیم که هر کدام از آنها دارای چه سبکی هستند و به چه روشی به بازیکن‌ها پاداش می‌دهند. پس اگر می‌خواهید روش به‌دست آوردن ارز دیجیتال از بازی کردن را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

بازی کریپتو کیتیز (Crypto Kitties)

بازی کریپتو کیتیز (Crypto Kitties)

 

یکی از اولین بازی های کریپتویی که منتشر شد و هنوز هم بازیکن‌های زیادی دارد، Crypto Kitties است. بازیکن‌ها در این بازی امکان خرید، بزرگ کردن و مبادله‌ی گربه‌های مجازی را دارند و حتی می‌توانند با ترکیب این گربه‌ها نژادهایی با ارزش زیاد به وجود بیاورند. در این بازی هر گربه‌ صفات، شخصیت و ظاهر متفاوتی دارد که می‌توان به نسل بعدی گربه‌ها منتقل شود. توکن موجود در بازی کریپتو کیتیز، اتر و بلاک چین آن اتریوم است. این بازی رابط کاربری ساده‌ای دارد و بسیار اعتیادآور است. رابط کاربری این بازی و گربه‌های آن را وب‌سایت رسمی کریپتو کیتیز مشاهده کنید.

دانلود بازی کریپتویی Crypto Kitties

 

بازی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی ارز دیجیتال Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های بلاک چین است که سیستم پرداخت آن بر مبنای اتریوم کار می‌کند. در این بازی، شما باید موجودات کوچک و بامزه‌ای به نام اکسی را خریداری کنید و سپس با آنها، به جنگ دشمنان بروید. بازی دارای سیستم مبازرات نوبتی است و برای شروع باید حداقل سه اکسی داشته باشید که ارزان‌ترین آنها ۷۹ دلار (معادل ۰٫۰۴۲۱ اتریوم) ارزش دارد. شاید چنین مبلغی برای شروع بازی کمی زیاد به نظر برسد، اما در ادامه می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. توکن‌های این بازی AXS و SLP نام دارند که با پیروزی در مبارزه‌ها می‌توانید آنها را به دست آورید و سپس با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. توکن AXS حتی در صرافی بایننس هم قابل معامله است.

از دست نده:  تبلیغ تلویزیونی فیلم کاپیتان مارول - Captain Marvel

دانلود بازی کریپتویی Axie Infinity

 

بازی کریپتویی سند باکس (Sandbox)

بازی کریپتویی سند باکس (Sandbox)

بازی کریپتویی سند باکس در ابتدا سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱)، برای موبایل معرفی شد؛ اما در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) با وارد شدن به حوزه‌ی بلاک چین‌ و استفاده از NFT‌، برای کاربران امکان خرید و فروش یا ساخت دارایی‌های دیجیتال در محیطی سه‌بعدی فراهم کرد. سند باکس مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و از سه توکن مجزا با نام‌های SAND، LAND و توکن‌های ایجادشده توسط خود کاربر استفاده می‌کند. SAND توکن اصلی بازی است و LAND برای نمایش دارایی‌های دیجیتال به کار می‌رود. در این دنیای مجازی، هر کاربر می‌تواند اکوسیستم خود را طراحی کند یا آثار هنری دیجیتال بسازند و آن‌ها را در بازی بفروشند.

دانلود بازی ارز دیجیتال The Sandbox

 

بازی ارز دیجیتال سوریر (Sorare)

بازی ارز دیجیتال سوریر (Sorare)

جمع کردن کارت بازیکن‌های مشهور فوتبال یکی از سرگرمی‌های قدیمی است. اکنون این سرگرمی شکل و شمایل مدرنی به خودش گرفته و در قالب یک بازی کریپتویی ظاهر شده است. بازی Sorare دقیقا شبیه همان کارت بازی قدیمی خودمان است که در آن باید کارت بازیکن‌های مختلف را جمع کنیم و هر کارتی که متعلق به بازیکن بهتر و مشهورتری باشد، ارزش بالاتری دارد. بازیکن‌ها برای شرکت در مسابقات Sorare باید یک تیم پنج نفره، متشکل از پنج فوتبالیست مختلف را تشکیل دهند. با برنده شدن در هر مسابقه، کارت‌های بیشتری دریافت می‌کنند یا اینکه ارز دیجیتال اتر به آنها تعلق می‌گیرد. این بازی هم مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

دانلود بازی رمز ارز Sorare

 

بازی رمز ارز My Crypto Heroes

بازی رمز ارز My Crypto Heroes

این بازی بلاک چین مستقر در ژاپن بیش از یک سال است که وجود دارد اما از نظر حجم تراکنش رتبه اول را در جهان دارد. این بازی توسط Double jump.tokyo inc توسعه یافته است. در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸، روی بلاک چین اتریوم و به عنوان یک برنامه غیرمتمرکز ساخته شده است. این بازی را می توان به صورت آنلاین و موبایل انجام داد و دارای قهرمانان تاریخی است که می توانند برای جنگیدن در نبردهای حماسی جمع آوری شده و آموزش داده شوند. قهرمانان همه پنهان هستند و دشمنان آنها باعث ضعیف تر شدن آنها شده اند. وظیفه بازیکن این است که به اعماق این دنیای خیالی برود تا قهرمانان را به آزاد کرده و به شکوه سابق خود بازگرداند. بازیکنان حتی می توانند قهرمانان خود را برای به دست آوردن ویژگی های جدید آموزش دهند. همچنین در این بازی می توانید قهرمانان را در یک بازار اجتماعی ترید کنید.

بازی کریپتویی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی کریپتویی گادز آنچیند (Gods Unchained)

گادز آنچیند (GU) بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و بازیکنان می‌توانند مالکیت واقعی کارت‌ها را کسب کنند و آن‌ها را بفروشند یا با کارت‌های دیگر مبادله کنند. برخی از کارت‌های درون بازی بسیار کمیاب و باارزش‌ هستند. بازی گادز آنچیند نفر به نفر است و برای شروع نیازی به پرداخت هزینه‌ نیست.

دانلود بازی ارز دیجیتال Gods Unchained

 

بازی آپلند (Upland)

بازی ارز دیجیتال آپلند (Upland)

اگر بازی مونوپولی را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که در این بازی تلاش بازیکن‌ها بر آن است که خانه‌های بیشتری را خریداری و تصاحب کنند. بازی موبایلی Upland نیز دقیقا بر اساس همین ایده طراحی شده، منتها در این بازی می‌توان خانه‌های مجازی را به‌طور حقیقی تصاحب کرد؛ یعنی مالکیت خانه‌ای که در بازی می‌خرید، برای همیشه متعلق به خودتان خواهد بود و می‌توانید آن را به دیگران بفروشید یا مبادله کنید. بازی Upland مبتنی بر بلاک چین EOS‌ ساخته شده و فقط برای گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

دانلود بازی کریپتویی Upland

 

بازی ارز دیجیتال نئون دیستریکت (Neon District)

بازی ارز دیجیتال نئون دیستریکت (Neon District)

بازی ارز دیجیتال Neon District که توسط بازی های بلاک چین  ساخته شده است  مورد علاقه همه دوستداران سایفرپانک مجازی است. این بازی نقش آفرینی است که توسط داستانی با ترکیبی از عناصر فیلم های علمی تخیلی مانند The Matrix هدایت می شود. گیمرها باید در هر مرحله مهارت هایی را برای نبرد با دشمنان و حل معماهای پیچیده کسب کنند. این بازی نقش آفرینی  از داستانی با ترکیبی از عناصر فیلم های علمی تخیلی می توان به ماتریس تشبیه شود. چیزی که گیمرها را سرگرم می کند این است که در هر مرحله آنها باید توانایی هایی به دست آورده و معماهایی حل کنند. شخصیت های جدید را می توان در طول بازی به پروفایل شخصی اضافه کرد. این کاراکترها و موارد درون بازی برای حمایت از مالکیت شخصی در صفحه اصلی برنامه ریزی شده اند. در سال ۲۰۲۰، سازندگان بازی قصد دارند فصل دوم داستان را توسعه دهند که شامل یک بازی همکاری جدید است که به بازیکنان اجازه می دهد نیروهای خود را با یکدیگر متحد کنند.

از دست نده:  انتشار تریلر بازی The Crew 2 توسط کمپانی یوبی سافت

دانلود بازی رمز ارز Neon District

 

بازی هش راش (Hash Rush)

بازی هش راش (Hash Rush)

بازی هش راش در سبک استراتژی و به هدف کسب درآمد (Play to Earn) معرفی شده است. این بازی روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. بازیکنان در هش راش باید مقری بسازند و مستعمرات و کریستال‌های خود را در برابر حملات مختلف محافظت کنند. در این بازی امکان ماین کریستال از طریق Crypto Veins وجود دارد. برای ورود به بازی نیازی به پرداخت هزینه‌ی اولیه‌ نیست و فضای گرافیکی بازی بسیار جذاب است. نسخه‌ی کامل این بازی هنوز در دسترس نیست؛ اما می‌توانید از طریق وب‌سایت Hashrush.com برای حضور در دنیای بازی بعد از انتشار ثبت‌ نام کنید.

دانلود بازی کریپتویی Hash Rush

بازی کریپتو ماینینگ

بازی کریپتو ماینینگ

کریپتو ماینینگ گیم یا CryptoMiningGame یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که از طریق بازی کردن در آن می‌توانید به استخراج بیت کوین و دیگر رمز ارزها مانند اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و … بپردازید.

آموزش ‎ثبت نام در سایت Crypto Mining Game ‎

برای ثبت نام در وبسایت Crypto Mining Game ابتدا باید وارد این وبسایت به آدرس cryptomininggame.com شوید. سپس از قسمت بالای صفحه روی دکمه Register کلیک کنید. بعد باید نام کاربری و آدرس ایمیل خودتان را وارد نمایید. یک پسورد هم انتخاب کرده و سپس کد کپچا را وارد کنید. با زدن روی دکمه Register یک ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود که باید روی لینک داخل آن کلیک کنید. در نهایت با استفاده از همین لینک و وارد کردن نام کاربری و پسورد خود می‌توانید وارد سایت شوید.

آموزش فعالیت در سایت Crypto Mining Game

با فعالیت در سایت Crypto Mining Game امتیاز تجربه یا همان XP دریافت می‌کنید که منجر به ارتقای سطح شما در این سایت می‌شود. در همان ابتدا که در سایت ثبت نام می‌کنید، ۱۰۰ کریستال به شما تعلق می‌گیرد که این کریستال‌ها برای ماین کردن کاربرد دارند؛ یعنی شما برای هر بار ماین کردن باید یک کریستال پرداخت کنید. ضمنا شما می‌توانید وارد بخش بازی‌ها شوید و از آنجا برای دریافت کریستال و همچنین بیت کوین، دوج کوین و سایر رمز ارزها تلاش نمایید. پس از وارد شدن به سایت، شما مستقیما به صفحه اصلی ماینینگ هدایت می‌شوید. در این صفحه می‌توانید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه Mine کلیک نمایید. توجه داشته باشید که بازده ارزهایی مانند بیت کوین بسیار پایین است و پیشنهاد می‌شود که روی ارزهای دیگر مانند لایت کوین تمرکز کنید. برای برداشت بهتر از سایت Crypto Mining Game باید استراتژی درستی داشته باشید و تمام بخش‌های آن را به‌خوبی بشناسید. ما در اینجا قصد نداریم توضیح بیشتری در این رابطه بدهیم، اما اگر مایل هستید آموزش جامعی از کار کردن با Crypto Mining Game ارائه کنیم، می‌‌توانید در بخش کامنت‌ها درخواست خود را مطرح نمایید.

ورود به سایت Crypto Mining Game

 

بازی ارز دیجیتال اسپلینتر لند (Splinter Land)

بازی ارز دیجیتال اسپلینتر لند (Splinter Land)

اسپلینتر لند بازی کارتی-جنگی و مبتنی بر بلاک چینی به نام Steem‌ است و در جریان بازی از توکنی به همین نام استفاده می‌شود. در این بازی تمرکز بر جمع‌آوری کارت‌‌ و نبرد است. برنده‌های سطح بالاتر به‌عنوان پاداش Steem دریافت خواهند کرد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از این توکن کارت‌های بازی را بفروشند یا مبادله کنند. برای ورود به وب‌سایت رسمی این بازی از این لینک استفاده کنید.

دانلود بازی کریپتویی Splinter Land

 

بازی کریپتویی اینفینیت فلیت (Infinite Fleet)

بازی کریپتویی اینفینیت فلیت (Infinite Fleet)

اینفینیت فلیت بازی چندنفره و فضایی است و روی لایه‌ی دوم (سایدچین) بلاک چین بیت کوین قرار دارد و تا اواخر ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد. در جریان این بازی بازیکنان در نقش فرمانده‌های ناوگان کشتی‌ وظیفه‌ی نبرد با بیگانگان را دارند. انبار کشتی‌ها و سلاح‌ها به‌روزرسانی می‌شوند و امکان تشکیل تیم در آن وجود دارد. افراد شاخص زیادی مانند چارلی لی (خالق لایت کوین) و آدام بک (مدیر عامل بلاک استریم) در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. برای مشاهده‌ی وب‌سایت رسمی این بازی به این لینک مراجعه کنید.

دانلود بازی کریپتویی Infinite Fleet

 

بازی رمز ارز اسکای ویور (SkyWeaver)

بازی رمز ارز اسکای ویور (SkyWeaver)

یک بازی کارتی دیگر که از ظرفیت بلاک چین برای سیستم مبادلات خود استفاده کرده است. بازی SkyWeaver با سرمایه‌گذاری مدیر اجرایی و بنیان‌گذار شبکه اجتماعی ردیت ساخته شده و بر مبنای بلاک چین اتریوم کار می‌کند. این بازی دارای کارت‌های مختلفی است که هر کدام قیمت مشخصی دارند. بازیکن‌ها با جمع‌آوری و استفاده از این کارت‌ها می‌توانند با دیگران مبارزه کنند. بازی SkyWeaver هم روی PC و هم روی موبایل قابل اجرا است.

از دست نده:  تصویر و ویدیو جدید لو رفته از رابرت پتینسون در نقش بتمن مت ریوز

دانلود بازی کریپتویی SkyWeaver

 

بازی بیگ تایم (Big Time)

بازی کریپتویی بیگ تایم (Big Time)

بازی کریپتویی Big Time یکی دیگر از بازی های کریپتویی در سبک نقش‌آفرینی است که در سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌شود. تعدادی از افراد که در تیم توسعه این بازی فعالیت می‌کنند، قبلا روی بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Fortnite کار کرده‌اند و به همین دلیل انتظارات از Big Time بسیار بالا است. هنوز اطلاعات زیادی درباره آن نداریم، اما بر اساس تریلرهای نمایش داده شده می‌توان گفت که Big Time گرافیک فانتزی خوبی دارد و در یک دنیای فضایی بزرگ جریان خواهد داشت.

دانلود بازی کریپتویی Big Time

 

بازی گیلد آف گاردیینز (Guild Of  Guardians)

بازی گیلد آف گاردیینز (Guild Of  Guardians)

گیلد آف گاردیینز بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و در سال ۲۰۲۲ ( ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. در این بازی بازیکنان با هم متحد می‌شوند تا هیولاها را شکست بدهند. این بازی توسط طراح بازی گادز آنچیند توسعه داده شده است و با اینکه هنوز به صورت رسمی عرضه نشده، افراد زیادی در لیست انتظار آن ثبت‌ نام کرده‌اند. Ubisoft حامی آن است و فضای بازی گرافیک و طراحی جالبی دارد. گیلد آف گاردیینز روی موبایل و کامپیوتر قابل اجرا است و آدرس وب‌سایت رسمی‌ آن از این لینک در دسترس است.

دانلود بازی کریپتویی Guild Of Guardians

 

بازی Blockchain Game برای اندروید

بازی کریپتویی Blockchain Game برای اندروید

یکی از اولین و ساده‌ترین بازی‌های موبایلی که مبتنی بر بلاک چین ساخته شد Blockchain Game بود. در این بازی، بازیکن‌ها می‌توانند با چیدن بلوک‌ها روی یکدیگر، زنجیره‌ای از بلوک‌ها را تشکیل دهند و هر چه این زنجیره طولانی‌تر باشد، پاداش بیشتری به دست می‌آورند. بازی ارز دیجیتال Blockchain Game مبتنی بر بلاک چین بیت کوین طراحی شده است.

دانلود بازی Blockchain Game

سوالات متداول در مورد بازی ارزهای دیجیتال

حالا ممکن است سوالات دیگری نیز در ذهن شما شکل گرفته باشند. در ادامه تعدادی از مهمترین و رایج‌ترین سوالات بازی های کریپتویی در همین حوزه را مطرح کرده و به‌طور مختصر و مفید به آنها پاسخ داده‌ایم:

معرفی بازی ارز دیجیتال بیت کوین؟

بهترین بازی های کریپتویی برای استخراج بیت کوین که در این مقاله هم معرفی کردیم Infinite Fleet و Blockchain Game هستند.

معرفی بازی‌ کریپتویی الیس؟

بازی آلیس یا «همسایه من آلیس» (My Neighbor Alice) یک بازی چندنفره مبتنی بر بلاک چین است که به‌خاطر داستان جذاب و گرافیک زیبایی که دارد، طرفداران زیادی را جذب کرده است.

معرفی بازی‌ کریپتویی AXO؟

آکسو یا AXO در واقع یک توکن دیجیتالی است که چند وقت پیش منتشر شد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال که در ابتدای کار، بخشی از توکن‌های خود را در ایردراپ به کابران هدیه می‌دهند تا از این طریق بهتر شناخته شوند، ایردراپ AXO هم چندی پیش حسابی سروصدا به پا کرده بود.

معرفی بازی‌ کریپتویی رایگان؟

بسیاری از بازی های ارز دیجیتال که در بالا معرفی کردیم، کاملا رایگان هستند. یعنی برای شروع فعالیت در آنها لازم نیست مبلغی پرداخت کنید، اما برای ادامه دادن و پیشرفت در بازی‌ها، معمولا باید پاداش‌هایی را که به‌دست آورده‌اید خرج کنید یا به مبادله آنها با سایر بازیکن‌ها بپردازید.

معرفی بازی ارز دیجیتال ترون؟

بازی‌هایی مانند Axie Infinity یا Splinter Land امکان استخراج رمز ارز ترون را دارند. به‌طور کلی، بیشتر بازی های ارز دیجیتال از چندین رمز ارز پشتیبانی می‌کنند که ارز ترون هم به دلیل محبوبیت زیاد، یکی از آنهاست.

معرفی بازی ارز دیجیتال دوج کوین؟

یکی از بهترین بازی‌ها برای استخراج دوج کوین RollerCoin است که در بالا آن را معرفی کردیم. البته همان‌طور که گفتیم، این وبسایت مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف است و از سایر رمز ارزها هم پشتیبانی می‌کند. یک بازی معروف دیگر هم در این زمینه وجود دارد که Dogeminer نامیده می‌شود و نسخه دوم آن هم عرضه شده است.

بازی کن ارز دیجیتال ببر؛ اما چگونه؟

امکان استخراج یا مبادله ارز دیجیتال از طریق بازی کردن وجود دارد. ما در این مقاله به تعدادی از بازی های ارز دیجیتال اشاره کردیم و لینک دانلود آنها را نیز قرار دادیم. می‌توانید یکی از همین بازی‌ها را انتخاب کرده و ضمن سرگرم شدن، استخراج رمز ارز را شروع کنید.

معروفترین بازی استخراج ارز دیجیتال یا کریپتویی کدام است؟

بازی‌های زیادی در این زمینه وجود دارند، اما تعدادی از آنها مانند Axie Infinity و CryptoKitties بسیار معروف هستند و بازیکن‌های زیادی را از سرتاسر دنیا جذب کرده‌اند.

سخن پایانی

در پایان این مقاله باید ذکر کنیم که وبسایت «سه گوش» کاربران خود را به انجام بازی‌های معرفی شده به‌منظور استخراج رمز ارز تشویق نمی‌کند. به هر حال در هر سرمایه‌گذاری امکان از دست رفتن سرمایه نیز وجود خواهد داشت. اما اگر صرفا به منظور سرگرم شدن می‌خواهید این بازی های کریپتویی را تجربه کنید و گوشه چشمی هم به کسب درآمد از بازی‌ کریپتویی داشته باشید، انجام آنها خالی از لطف نخواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها