• خانه
  • >
  • اختصاصی
  • >
  • بهترین آهنگ های جهان : دانلود ۱۰۰ موسیقی برتر تاریخ جهان ۲۰۲۴

بهترین آهنگ های جهان : دانلود ۱۰۰ موسیقی برتر تاریخ جهان ۲۰۲۴

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
بهترین آهنگ های جهان : دانلود 100 موسیقی برتر تاریخ جهان 2022

اگر شما از آن دسته از انسان‌هایی هستید که موسیقی جز لاینفک زندگی شماست،  بدون شک همیشه به دنبال جدیدترین آهنگ‌ها و بهترین‌ موسیقی‌های دنیا هستید. اگر کسی بخواهد با شما سر صحبت را باز کند، موزیکی برای شما می‌فرستد و بعد از دیدن ذوق شما، بی وقفه در باره‌ی تمام واج‌های متن موسیقی، حس خواننده حین ادای کلمات صحبت می‌کنید و بعدیت زمان برای شما محو می‌شود. کلکسیون بهترین موسیقی های جهان  هوشمندانه‌ترین انتخاب برای شماست.

آهنگ Live like you were dying از Tim McGraw، ترک Crazy از Patsy Cline،  آهنگ How Am I Supposed To Live Without You از Michael Bolton، I Finally Found Someone از Bryan Adams و Barbra Streisand  و در نهایت آهنگ Hard to Say I’m Sorry از Chicago در لیست بهترین موسیقی های جهان و معروف‌ترین‌ آهنگ‌های بیلبورد قرار می‌گیرند.

بهترین آهنگ‌ های جهان ۲۰۲۴

سال ۲۰۲۲ برخلاف، جفت شدن دو عدد خوشگل در کنارهم، سال عجیبی برای کل جهان بود. فراگیری ویروس کرونا کل دنیا را با چالش‌های زیادی روبرو کرد. ویروس کرونا با ابعاد نانومتریش دنیا را به سکوت کشاند، قرنطینه‌های اجباری، عوض شدن جای شب و روز برای خیلی از انسان‌ها تنها بخشی از تاثیرات کرونا بود. در این بین بازار موسیقی نیز با افت چشم گیری در تعداد ترک‌های پخش شده مواجه شد، کنسرت‌های خواننده‌ها لغو شد و بسیاری از خواننده‌ها انتشار آلبوم‌های خود را به تعویق انداختند. به این علت بود که در سال ۲۰۲۲ بیشتر از هر سال‌ دیگری، شاهد انتشار تک آهنگ‌ها بودیم.

دور از ذهن نیست که بخواهیم از تاثیر موسیقی به خصوص موسیقی بی‌ کلام بر سلامت روان افراد در قرنطینه تاکید کنیم.

چندوقت پیش، یک سری به آنالیز داده‌های جستجو شده در گوگل زدیم و متوجه شدیم که در روزهای کرونا در صدر جستجو، عبارت‌های بهترین موسیقی های جهان شاد، بهترین موسیقی‌های ایران، دانلود ۵۰۰ آهنگ برتر جهان و بهترین آهنگ های خارجی که شنیدم بیشتر به چشم می‌خورد.

آهنگ AUGUST از تیلور سویفت در صدر فهرست بهترین آهنگ‌های جهان ۲۰۲۲ قرار دارد. باب دیلن (Bob Dylan) را نابغه ادبیات و موسیقی می‌دانند و برخی از هم‌نسلانش او را شکسپیر زمانه نامیدند؛ آهنگ KEY WEST از باب دیلن نیز از خوب‌های این لیست به شمار می‌رود.

در این بین در لیست بهترین موسقی های جهان ۲۰۲۴ نام آهنگ‌هایی چون آهنگ ۷ تابستان از مورگان والن، دینامیت از گروه پرآوازه‌ی BTS، Yummy از Justin Bieber، آهنگ Circles از Post Malone، آهنگ Memories از Maroon 5،

آهنگ The Box از Roddy Ricch به سبک هیپ هاپ،   آهنگ Someone You Loved از Lewis Capaldiو  آهنگ Dance Monkey از Tones And I به چشم می‌خورد.

 

بهترین آهنگ ‌های دنیا خارجی

دانلود بهترین آهنگ های تاریخ جهان

علاقه‌مندان موسیقی‌های اصیل همیشه به دنبال و شناسایی بهترین موسیقی‌های جهان هستند  و دانلود بهترین آهنگ‌های عاشقانه تاریخ و شنیدن این موسیقی‌ها برایشان کاری لذت بخش است.

این درست است که هرکس سبک و علاقه‌ی خاصی در دنیای موسیقی دارد و تعریف بهترین موسیقی از دید کاربران می‌تواند دست‌ خوش تغییراتی شود، اما همیشه تعدادی موسیقی وجود دارد که درصد زیادی از مردم جهان، فارغ از ملیت، علاقه، سبک و زبان به شنیدن این سبک از آهنگ علاقه نشان می‌دهند و لذت می‌برند.

قطعه‌ی what’d I say از ری چالز، Smell Like Teen Spirit از نیروانا، Hey jude از بیتلز، Johnny B. Goode0 اثر چاک بری، Good Vibration اثر بیچ بویز، قطعه‌ی Respectاز  آرتا فرنکلین، What’s Going On از   ماروین گی، ال کلولند، رنالدو بنسون، Imagine اثر جان لنون، I can’t get no satisfaction از رولینگ استونز و در نهایت Like a Rolling stone اثر باب دیلن جز ده تک آهنگ از بهترین موسیقی های تاریخ جهان به شمار می‌روند.

از دست نده:  اعلام نهایی فیلم های اکران نوروز 98

 

دانلود بهترین آهنگ های تاریخ جهان

بهترین آهنگ ‌های دنیا خارجی

اگر موسیقی نبود؟ اصلاً می توانید به این سوال و جوابش فکرکنید؟ بدون شک اگر موسیقی نبود زندگی کسل‌ کننده‌ای داشتیم. موسیقی به روش‌های مختلف بر احساسات، خلق و خوی ما اثر می‌گذارد. برای همین است که موسیقی به یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین واسطه‌های هنری در دنیا تبدیل شده‌است. اگر بخواهیم از برجسته‌ترین آهنگسازهای جهان در تاریخ موسیقی صحبت کنیمِ. در صدر لیست می‌توانیم از بتهوون حرف بزنیم، که در اوایل قرن نوزدهم متاسفانه شنوایی خودش را از دست داد و خیلی دردناک بود که نمی‌توانست نواخته‌های خودش را بشنود. جالب است بدانیم که آرون کوپلند نقش بسیار کلیدی در شکل گیری موسیقی آمریکایی برعهده داشته و به عنوان ریش سفید آهنگسازان آمریکایی شناخته می‌شود. کارن نیلسن کسی بود که بر خلاف ریشه‌های سنتی عمل کرد و موضوعات خارجی و رمانتیک را به موسیقی‌اش اضافه کرد.

اگر می‌خواهید به روح خود یک سفر آرام و لذت بخش هدیه کنید، حتما عبارت بهترین‌ آهنگ های دنیا خارجی را در گوگل جستجو کنید تا با لیست بزرگی از بهترین موسیقی های جهان خارجی روبرو شوید.

ما در اینجا ده آهنگ برتر خارجی را برایتان لیست کرده‌ایم:

  1. Crazy Frog – Popcorn
  2. Gary Moore & Phil Lynott – Out In The Fields
  3. Modern Talking_You Are Not Alone
  4. Auroville ازJane
  5. Ed Sheeran – Perfect
  6. Ain’t No Sunshine از Bill Withers
  7. Eminem Feat. Rihanna – The Monster
  8. بو آکشام اولوروم – مورات ککیلی
  9. Radiohead – Karma Police
  10. آهنگ فرانسوی Jacques Brel – Ne Me Quitte Pas

بهترین آهنگ‌های جهان 2022

بهترین آهنگ‌های جهان ۲۰۲۴

موسیقی زبان مشترک ملل است، فرقی ندارد در ابتدای قرن نوزدهم ایستاده باشیم یا در اوایل سال ۲۰۲۱، با دانلود بهترین آهنگ‌های تاریخ جهان بدون شک به یک زبان مشترک بین مردم جهان خواهیم رسید.

موسیقی برای گوش و ذهن انسان پرش زمانی مناسبی فراهم می‌کند، شما می‌توانید بر روی صندلی خود در بالکن آپارتمان خود بنشینید و در یک عصر پاییزی وقتی که از طعم قهوه‌ی خود لذت می‌برید، به سال‌های خیلی دوری سفرکنید. خودتان در امروز باشید و ذهنتان در کوچه پس کوچه‌های پاریس برقصد و عاشقانه بنوازد.

برای دیدن فهرست بهترین آهنگ‌های جهان ۲۰۱۹ سری به مجله‌ی رولنیگ استون یکی از مشهورترین مجله‌ها در زمینه موسیقی  زدیم و در فهرست بهترین آهنگ‌های جهان ۲۰۱۹ نام  ستارگان نوظهوری چون بیلی ایلیش و لیل ناز اکس به چشم می‌خورد که به طور ناگهانی به محبوبیت رسیدند.

جاده قدیمی یا جاده شهر قدیمی (Old Town Road) آهنگی از لیل ناز اکس (Lil Nas X) خواننده و رپر آمریکایی است که اولین بار در شبکه اجتماعی تیک‌تاک منتشر شد. در این میان، ترانه مرد بد (Bad Guy) مشهورترین ترانه بیلی ایلیش است که رتبه اول را در ۱۰۰ آهنگ برتر سال کسب کرد و حتی ریمیکسی از این آهنگ با خواننده مشهور آمریکایی، جاستین بیبر که برای ایلیش در کودکی خیلی محبوب بود انتشار یافت. علاوه بر این آهنگ Sunflower از Post Malone & Swae Lee، آهنگ Without Me از Halsey، آهنگ Wow از پست مالون، آهنگ Happier از Marshmello & Bastille، آهنگ ۷Rings از Ariana Grande و آهنگ Talk از Khalid جز بهترین‌های دنیای موسیقی سال ۲۰۱۹ به شمار می‌روند.

از دست نده:  پرمخاطب‌ترین فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

بهترین آهنگ های جهان ۲۰۲۴ شاد

نمی‌توانیم منکر این موضوع شویم که سوشال مدیا یا همان فضای مجازی خودمان باعث شده اطلاعات بیش از پیش با سرعت بسیار بالایی به دست ما برسد. چه بخواهیم چه نخواهیم خبرهای بد زودتر از همیشه به گوش ما می‌رسد. گاهی وقت‌ها روح انسان این حجم از خبرها را نمی‌تواند تاب بیاورد، موسیقی درمانی گزینه خوبی برای آرامش شما خواهد بود، چه بهتر که به دنبال بهترین موسیقی های جهان شاد بروید و ذهنتان با هر نت موسیقی برسد و قلبتان تندتر به قفسه‌ی سینه بکوبد.

  1. “September” — Earth, Wind & Fire
  2. “Happy” — Pharrell Williams
  3. “Walking on Sunshine” — Katrina & The Waves
  4. “I’m Coming Out” —Diana Ross
  5. “Can’t Stop the Feeling!” —Justin Timberlake
  6. “Girls Just Want to Have Fun” — Cyndi Lauper
  7. “I Want to Dance with Somebody” — Whitney Houston
  8. “Shut Up and Dance” —Walk the Moon
  9. “Don’t Worry, Be Happy” —Bobby McFerrin
  10. “Feel Good Inc” — Gorillaz

بهترین موسیقی های عاشقانه تاریخ

بهترین موسیقی های عاشقانه تاریخ

بیایید با جذاب ترین تساوی دنیا آشنا شویم: زندگی= عشق+ موسیقی. تاریخ موسیقی پر از ترانه‌های عاشقانه زیادی است، اما این‌که کدام موسیقی در کدام دوره جزو بهترین‌ موسیقی‌های عاشقانه تاریخ هستند کمی به سلیقه مربوط است ما در این بخش با چند تا از بهترین آهنگ با مضمون عاشقانه آشنا می‌شویم و توصیه ما این است که بعد از خواندن این لیست، حتما سری به دانلود بهترین موسیقی و بهترین موسیقی‌های ایران بزنید.

موسیقی در دوره‌های مختلف تاریخ همواره یکی از ابزار کلیدی برای ایجاد، انتقال و بیان عشق و محبت بوده است. برای همین است که موسیقی را می‌توان زبان عشق و احساسات نامید. جالب است بدانید که پیشرفت‌های اخیر دنیا بر روی این زبان هم اثرگذاشته و دیگر ایجاد عشق، محبت و عاطفه با ارسال بهترین موسیقی، تنها وابسته به ساخت و نواختن ملودی‌های تاثیرگذار توسط آلات مختلف موسیقی نیست و در این بین علم امواج و اصوات حرف زیادی برای گفتن دارند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که استفاده از امواج با فرکانس خاص در موسیقی درمانی می‌تواند بر ناخودآگاه انسان‌ها تاثیر بگذارد و برای ایجاد، جذب و بیان عشق و محبت در وجود انسان‌ها و اطرافیانشان کمک بکند.

آهنگ Something

آهنگ Something از گروه بیتلز که بهترین آهنگ عاشقانه تاریخ موسیقی است. این آهنگ توسط جورج هریسون گیتاریست گروه برای همسرش نوشته شده بود. این آهنگ همچنین در فهرست بهترین آهنگ‌های تمام دوران مجله رولینگ در رتبه ۲۷۸ قرار گرفته است.

آهنگ باران ارغوانی (Purple Rain)

باران ارغوانی (Purple Rain) ترانه ای از اسطوره موسیقی سول و فانک است که یکی از ترک‌های آلبوم مشهور «باران ارغوانی» بود.

آهنگ همیشه عاشقت خواهم بود (I Will Always Love You)

همیشه عاشقت خواهم بود ترانه‌ای است که در اصل متعلق به دالی پارتن، ملکه موسیقی کانتری بوده است که سبک آن کانتری بود و در سال ۱۹۷۴ منتشر شد و توانست دو بار به صدر جدول بیلبورد دست یابد.

آهنگ داستان (The Story)

داستان (The Story) ترانه‌ای از خواننده فولک راک آمریکایی، برندی کارلایل است که در آلبومی به همین نام در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این آهنگ در سریال آناتومی گری پخش شد و در آلبوم سوم موسیقی متن این سریال منتشر شد. این ترانه محبوب‌ترین ترانه برندی کارلایل است.

علاوه بر این‌ها در زیر لیستی از آهنگ‌های عاشقانه تاریخ برایتان آورده‌ایم:

  • آهنگ عاشقانه Perfect از اد شیرن
  • آهنگ رمانتیک Love me like you do از الی گولدینگ
  • آهنگ احساسی A thousand years از کریستینا پری
  • آهنگ معروف My heart will go on از سلین دیون
  • آهنگ لایت All of me از جان لجند
  • آهنگ خارجی عاشقانه Love Song از لانا دل ری
  • آهنگ کلاسیک Can’t help falling in love از الویس پرسلی
  • آهنگ زیبا One and Only از ادل
  • آهنگ شنیدنی Just the way you are از برونو مارس
  • آهنگ رومانتیک I Will Always Love You از ویتنی هیوتسون
از دست نده:  کنسرت سالار عقیلی در استکهلم و وین

 

دانلود بهترین آهنگ ‌های عاشقانه تاریخ

این دنیا آن چیزی که بیشتر از همه به خودش دیده عشق بوده است. موسیقی عاشقانه عشق را دل انسان زنده می‌کند.

عشق تو چقدر عمیق است (How Deep Is Your Love) یک بالاد پاپ احساسی از گروه مشهور پاپ راک بریتانیایی، بی جیز (Bee Gees) است که در سال ۱۹۷۷ منتشر شد. این آهنگ که مدت‌های بسیار زیادی در صدر جداول برترین‌های موسیقی بود، جزو فهرست ۵۰۰ ترانه برتر تمام دوران‌ها از سوی مجله رولینگ استون انتخاب شده و رتبه ۳۷۵ را دارد.

در سال ۲۰۱۹ نام چند قطعه در لیست بهترین آهنگ‌های عاشقانه بیشتر به چشم می‌خورد:

  • آهنگ عاشقانه خارجی Do You Love Her Now
  • آهنگ Flood Hands از Vagabon
  • آهنگ Shooting Stars از Kelis feat. Pharrell
  • آهنگ Imagining What To Do از Helado Negro
  • Puppet اثر Tyler, The Creator Ft. Kanye West
  • آهنگ In Lust We Trust از Steve Lacey
  • آهنگ: HER Love اثر by Common feat. Daniel Caesar
  • آهنگ: Ice Water اثر Loyle Carner
  • آهنگ: Hard To Believe اثر Kindness feat. Jazmine Sullivan and Sampha

بهترین موسیقی ‌های بی کلام جهان

بهترین موسیقی ‌های بی کلام جهان

باید بگوییم موسیقی بی‌کلام یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر روحیه و احساس افراد است. از اولین‌های موسیقی تاریخ می‌توان به صدای عناصر طبیعی از جمله صدای باد، شرشر آب و صدای پرندگان اشاره کرد.

موسیقی بی‌ کلام تلفیق صدا و سکوت است که شما را در به پایان رساندن کارهای نیمه‌ تمام کمک می‌کند. بارها پیش آمده برای انجام کاری نیاز به تمرکز و آرامش بالایی داشته باشید، موسیقی بی کلام برای این‌طور مواقع انتخاب خوبی‌ است. هندزفری و دانلود بهترین موسیقی های جهان در بخش موسیقی بی کلام شما را به سمت دنیایی می‌برد که بعد ساعت‌ها چشمانتان را از کار برمی‌دارید و متوجه می‌شوید هم آرام شدید هم کارتان به نحو احسن انجام شده است.

موسیقی بی کلام باعث می‌شود ذهن شما مرزها را بشکند و تصویرسازی‌های قشنگی انجام دهد. برای شکستن این مرزها بهترین موسیقی های جهان بی کلام را به شما معرفی می کنیم.

آهنگ Ballade Pour Adeline از Richard Clayderman  شما را باحالات درونی که تاکنون متوجهش نشدید آشنا می‌کند و آهنگ Isadora از Paul Mauriat قلب شما را گرم می‌کند و مجبورتان می‌کند بلند شوید و آرام برقصید.

اگر به روح خود آرامش بدهکارید، حتما این چند آهنگ را در پلی لیست خود داشته باشید:

  • آهنگ Einsamer Hirte از Zamfir
  • آهنگ A Comme Amour از Richard Clayderman
  • آهنگ Il Silenzio از Georges Jouvin
  • آهنگ La Tristesse De Laura از Patrick Juvet
  • آهنگ Thanksgiving از George Winston
  • آهنگ The Poet And I از Frank Mills
  • آهنگ Wheels از Billy Vaughn
  • آهنگ Recuerdos De La Alhambra از Narciso Yepes

سخن پایانی

در سالی که گذشت بیشتر از هر زمان دیگری در خانه بودیم، بیشتر اوقات یک موسیقی در پس زمینه در حال پخش شدن بود. در سال ۲۰۲۴ موسیقی به کمک انسان ها آمد و موزیسین ها سعی کردند تا امید و زندگی را به مردم منتقل کنند. دانلود ۱۰۰ آهنگ برتر تاریخ و بهترین موسیقی های ۲۰۲۴ جهان می تواند بهترین گزینه برای رسیدن به آرامش باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها