مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Devil May Cry 5 تغییر کرد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Devil May Cry 5
طبق آخرین اخبار بازی،‌ به نظر می‌رسد شرکت کپکام سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Devil May Cry در رایانه‌های شخصی را کمی تغییر داده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با ما همراه شوید.
چند ماه پیش، شرکت کپکام مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Devil May Cry 5 را در صفحه مربوط به این بازی در شبکه استیم منتشر کرد. طبق آن مشخصات، برای اجرای بازی چه در تنظیمات سطح پایین و چه در تنظیمات سطح بالا، کاربران به یک پردزنده  i7 4770 نیاز داشتند که در میان پردازنده‌های نسل چهار شرکت اینتل، پردازنده‌ای قدرتمند و رده بالا محسوب میشد.
اما امروز شرکت کپکام اعلام کرد این بازی برای تنظیمات سطح پایین، نیازی به چنین پردازنده قدرتمندی نخواهد داشت و پردازنده رده متوسط i5 4460 نیز برای این امر کافی است. اینطور که به نظر می‌رسد، برای اجرای بازی در تنظیمات سطح بالا نیز به  پردازنده‌ی i7 4770 نیازی نخواهد بود و پردازنده‌ی i7 3770 از عهده این کار برمی‌آید. (البته قدرت پردازند‌ه‌های i7 3770 و i7 4770 تفاوت چندانی ندارد) همچنین در خبر قبلی که مشخصات مورد نیاز این بازی منتشر شد، شرکت کپکام پردازنده‌ای از خانواد‌ه‌ی AMD معرفی نکرد که خوشبختانه امروز این اتفاق افتاد و درکنار پردازنده‌های اینتل، شاهد پردازنده‌های مناسب برای اجرای این بازی از خانواده‌ی AMD نیز هستیم. شما عزیزان میتوانید مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را در تصویر زیر مشاهده کنید.
Devil May Cry 5
لازم به ذکر است، نسخه دموی بازی Devil May Cry 5، به زودی برای کاربران پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد که با دموی قبلی که شرکت کپکام به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان منتشر کرده بود تفاوت‌ خواهد داشت. هنوز در رابطه با انتشار دمو برای رایانه‌های شخصی خبری منتشر نشده و به نظر می‌رسد شرکت کپکام، برنامه‌ای برای عرضه‌ی دموی این بازی برای این پلتفرم ندارد؛ چرا که این احتمال وجود دارد که هکر‌ها، تمامی محتویات بازی را بدست آورده و آن را آشکار کنند.
بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند)، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
امتیاز دهید
از دست نده:  بازی Monster Hunter World پرفروش ترین بازی کمپانی کپکام
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها