• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame آخرین حضور استن لی در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول

فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame آخرین حضور استن لی در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فیلم اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame آخرین حضور استن لی در فیلم‌های ابرقهرمانی

می‌توان گفت که یکی از نشانه‌های اصلی و فراموش نشدنی فیلم‌های دنیای مارول، مغز متفکر مارول کامیکس یعنی استن لی افسانه‌ای است. حال ممکن است درون این فیلم‌ها او در حال راندن یک اتوبوس باشد یا حتی مسافر همان اتوبوس باشد. ممکن بود حتی او در گوشه‌ای از تصویر بایستد و توضیح دهد که چگونه یک نفر می‌تواند تغییر بزرگی در دنیا ایجاد کند. این اسطوره دنیای کمیک اغلب اوقات لحظات به یاد ماندنی‌ای را در فیلم‌های کامیک بوکی‌ای که خودش دستی در خلق آن‌ها داشت، ایجاد می‌کرد. استن لی پیش از اینکه در سال ۲۰۱۸ دار فانی را وداع بگوید، چندین لحظه کوتاه مختلف را فیلم‌برداری کرد تا بعدها در فیلم‌های جدید به کار برده شود. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame آخرین حضور کوتاه او خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو کارگردان محبوب فیلم انتقام جویان: پایان بازی – Avengers: Endgame، یعنی آنتونی و جو روسو در مصاحبه اخیر خود که در کنفرانس مطبوعاتی با گزارشگر سایت خبری ComicBook.com داشتند، در رابطه با حضور کوتاه استن لی در جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول صحبت کردند. جو روسو در این مصاحبه اینگونه توضیح داد:

این آخرین حضور کوتاهی است که استن لی آن را فیلم‌برداری کرده است. من در کودکی یکی از طرفداران دو آتیشه و متعصب دنیای مارول به حساب می‌آمدم و به همین شکل هم بزرگ شدم. تماشای انیمیشن‌های اسپایدرمن به همراه صدای او، یکی از کار‌های دلخواه من به‌عنوان یک کودک بود. من فکر می‌کنم، هر چیزی که در دوران کودکی روی شما اثر می‌گذارد، تاثیرش تا بزرگسالی هم با شما خواهند ماند و دقیقا به همان شکل خواهد بود. به همین ترتیب زمانی‌که او به صحنه فیلم‌برداری می‌آمد و ما صدای او را می‌شنیدیم، یک نوع حس کلاسیک به ما دست می‌داد و ما حس می‌کردیم که دوباره به دوران کودکی برگشته‌ایم. تمام اعضای تولید دقیقا به همین شکل بودند و همین حس را داشتند. تمام افراد تیم و حتی تمام ستاره‌های تمام این فیلم‌ها، هر روز به همین شکل بودند و درست زمانی‌که استن ظاهر می‌شد، انگار که همه ما دوباره کودک شده بودیم.

فیلم اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame آخرین حضور استن لی در فیلم‌های ابرقهرمانی

البته لازم به ذکر است که جزئیات آخرین حضور کوتاه استن لی در فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame اصلا مشخص نیست و دنیای سینمایی مارول درست همانند بخش زیادی از این اثر را زیر غل و زنجیر نگه داشته است. او اخیرا در فیلم کاپیتان مارول – Captain Marvel حضور کوتاهی داشت؛ او در سال ۱۹۹۵ در حال راندن یک قطار به سمت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mallrats (پاساژگردها) بود و در همان زمان هم دیالوگ‌های خود را که مربوط‌به این اثر می‌شد، با خودش تکرار می‌کرد. درواقع براساس حرف‌های این دو کارگردان می‌توان گفت که طرفداران از هیچ راهی نمی‌توانند آخرین حضور کوتاه استن لی در فیلم انتقام جویان: پایان بازی را پیشبینی کنند. آنتونی روسو در ادامه توضیح داد:

ما ماه‌ها و ماه‌ها، به تمام احتمالات فکر کردیم و فکر کردیم. به همین ترتیب یک سری ایده و احتمال وجود دارد که ما آن‌ها را بررسی کردیم. این فقط بخشی از فرآیند کار ما است. شما با استفاده از یک روایت، می‌توانید به مکان‌های مختلف خیلی زیادی بروید. برخی از این روایت‌ها خیلی به داستان فیلم نزدیک هستند اما هیچکدام از آن‌ها دقیقا همان داستان را روایت نمی‌کنند. آن هم فقط به این خاطر است که در این فیلم آنقدر جزئیات و چیزهای مختلف وجود دارد که داستان را فراتر از آن چیزی که تصور می‌کنید، می‌برد. بخش زیادی از تئوری‌هایی که شما در اینترنت می‌خوانید، تنها ۳ یا ۴ جمله لازم دارند تا مطلب را به طرف مقابل منتقل کنند در صورتی که این فیلم اصلا اینطور نیست و یک چیز بسیار پیچیده و متراکم است.

فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل سال جاری (۶ اردیبهشت) تنظیم شده است. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
از دست نده:  بهنام صفوی خواننده پاپ درگذشت
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها